Dat zou een hoop verklaren op romantisch gebied.quote:Op vrijdag 2 december 2016 14:52 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nee, in je vorig leven was je een vrouw. Als je slecht geleefd hebt als vrouw kom je terug als man. Als je goed geleefd hebt als man kom je terug als vrouw.
Zeer zeker.quote:Op vrijdag 2 december 2016 14:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Verrek ja, kun je ook koppijn van hebben natuurlijk
Wetten van de natuurquote:Op vrijdag 2 december 2016 14:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat zou een hoop verklaren op romantisch gebied.
In mijn vorig leven wel, maar kans is groot dat ik terugkom als man in volgend levenquote:Op vrijdag 2 december 2016 14:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Maar dan heb jij goed geleefd of zo
i see what you did tharquote:
En lesbo's dan... die hebben dan maar 'meh' geleefdquote:Op vrijdag 2 december 2016 14:57 schreef Willoow het volgende:
[..]
In mijn vorig leven wel, maar kans is groot dat ik terugkom als man in volgend leven
Hoezoquote:Op vrijdag 2 december 2016 14:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Buk je ook in een gevangenis Etto?
Nee, die hebben ook gewoon goed geleefd.quote:Op vrijdag 2 december 2016 14:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
En lesbo's dan... die hebben dan maar 'meh' geleefd
Bam, je anus wegquote:Op vrijdag 2 december 2016 14:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Om iets op te rapen of zo? Uh ja
nee rape, niet rapenquote:Op vrijdag 2 december 2016 14:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Om iets op te rapen of zo? Uh ja
Ohhhh Bubba... ja, lijkt me buiten de nor een aardige man waar je leuk mee kunt scrabbelen... erbinnen wat minder.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |