In Amerika namen ze de peilingen ook serieus.quote:Op woensdag 23 november 2016 15:58 schreef Nober het volgende:
Wilders zegt dit zojuist dus hij gaat uit van 30 zetels...
Neemt hij peilingen serieus?
De hypocriete rat.quote:Op woensdag 23 november 2016 16:06 schreef xpompompomx het volgende:
En laten we dit niet vergeten, o grote voorvechter van het vrije woord:
[ afbeelding ]
Wilders zou best wel eens meer dan 30 zetels kunnen halen.quote:Op woensdag 23 november 2016 16:07 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
In Amerika namen ze de peilingen ook serieus.
Dat bedoel ik...quote:Op woensdag 23 november 2016 16:13 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Wilders zou best wel eens meer dan 30 zetels kunnen halen.
Hij maakt er zo te zien goed gebruik van.quote:Op woensdag 23 november 2016 16:06 schreef xpompompomx het volgende:
[ afbeelding ]
Oh, ik dacht vooral voor makkelijke handel en winst.quote:Op woensdag 23 november 2016 16:14 schreef DrDentz het volgende:
Onze voorouders in de Gouden Eeuw streden voor vrijheid van meningsuiting!
Ja maar nu echt! Echt!!quote:Op woensdag 23 november 2016 16:37 schreef DrDentz het volgende:
Ik hoor eigenlijk al 10 jaar "bij de volgende verkiezingen gaat de PVV echt winnen" en dan valt het altijd toch een beetje tegen, of mee, hoe je het bekijkt.
Want Sylvana mag van hem niet zeggen wat ze wil?quote:Op woensdag 23 november 2016 16:06 schreef xpompompomx het volgende:
[ afbeelding ]
Stel, ik kan me vinden in de problemen die Wilders schetst. Echter zijn er geen of weinig constructieve oplossingen die hij aandraagt, op welke partij moet ik dan stemmen?quote:Op woensdag 23 november 2016 16:45 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ja maar nu echt! Echt!!
Ik ben echt benieuwd hoe hij een religie wil gaan verbieden of hoe hij het voor elkaar gaat krijgen de Koran te verbieden.
En dan heb ik het nog niet over fantastische plannen als het afschaffen van het eigen risico in de zorg en het verlagen van de huren.
In Nederland verdeelt die proteststem die iemand als Trump aan de macht heeft geholpen zich dan ook over meerdere partijen, niet alleen de PVV profiteert daarvan maar bijvoorbeeld ook 50+, de SP en, tot op zekere hoogte, de PvdD. Gecombineerd staan die nu (in de peiling van Mories de Hont trouwens) op 57 zetels maar er zijn een paar maanden terug momenten geweest dat ze gecombineerd goed voor bijna 70 zetels waren. Dus hoewel Premier Wilders misschien niet zo'n realistisch scenario is is een door populisten gedomineerde Tweede Kamer dat absoluut wel.quote:Op woensdag 23 november 2016 16:37 schreef DrDentz het volgende:
Ik hoor eigenlijk al 10 jaar "bij de volgende verkiezingen gaat de PVV echt winnen" en dan valt het altijd toch een beetje tegen, of mee, hoe je het bekijkt.
Maar als je het tekstje analyseert, dan is het toch prietpraat. Hij zet de geschiedenis van het Nederlandse volk in 1 lijn naar zijn rechtszaak. Onze voorvaderen dit dat.quote:Op woensdag 23 november 2016 17:15 schreef skysherrif het volgende:
Je kan het niet eens zijn met zijn retorieken en hij is bij tijd en wijlen bovendien behoorlijk hypocriet.
Ik vond het een sterk laatste woord van Wilders, zeker voor zijn electoraat.
Hij vindt dat het beste staat er.quote:Op woensdag 23 november 2016 16:56 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Want Sylvana mag van hem niet zeggen wat ze wil?
Haha.quote:Op woensdag 23 november 2016 16:06 schreef xpompompomx het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is er mis met brievenbusplassers?quote:Op woensdag 23 november 2016 17:53 schreef Hexagon het volgende:
Zou mogelijk zijn, als hij niet gaat blunderen of brievenbusplassers op zijn lijst zet
Daar gaat het zo van stinken in je hal.quote:Op woensdag 23 november 2016 18:06 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Wat is er mis met brievenbusplassers?
Ja? Ik zie hem eigenlijk alleen Brabant en Limburg 'winnen'.quote:Op woensdag 23 november 2016 18:37 schreef Ronaldsen het volgende:
Als we een kiesmannen systeem hadden per provincie dan zou Wilders zomaar premier kunnen worden.
Maar goed, ik hoop dat hij onder 25 zetels komt, niemand schiet iets op met een grote PVV, zelfs Geert niet.
Hij kan Limburg winnen (zoals in 2010) en misschien Noord Brabant, maar dat is het denk ik ook wel. Ik denk dat Wilders juist zonder kiesmannen systeem of districtenstelsel beter uit is.quote:Op woensdag 23 november 2016 18:37 schreef Ronaldsen het volgende:
Als we een kiesmannen systeem hadden per provincie dan zou Wilders zomaar premier kunnen worden.
Hoezo?quote:Op woensdag 23 november 2016 18:37 schreef Ronaldsen het volgende:
quote:Op woensdag 23 november 2016 18:46 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ja? Ik zie hem eigenlijk alleen Brabant en Limburg 'winnen'.
Ik zat te denken dat er wel 7 provincies zijn waar hij de meeste stemmen zou kunnen halen, aangezien hij de grootste partij in de peilingen is. Maar ik zit er gelukkig compleet naast.quote:
Ok helder, ben wel benieuwd naar de kaart in 2017quote:Op woensdag 23 november 2016 18:47 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Hij kan Limburg winnen (zoals in 2010) en misschien Noord Brabant, maar dat is het denk ik ook wel. Ik denk dat Wilders juist zonder kiesmannen systeem of districtenstelsel beter uit is.
Zie 2010:
[ afbeelding ]
En 2012:
[ afbeelding ]
Voor haar eigen bestwil ja.quote:
Sowieso. Geert > Jezusquote:Op woensdag 23 november 2016 19:20 schreef Nintex het volgende:
Geert is een held. Hij heeft zijn eigen vrijheid opgegeven om de vrijheid van anderen te beschermen.
quote:Op woensdag 23 november 2016 16:06 schreef xpompompomx het volgende:
[ afbeelding ]
Pim (vzmh) zou het zo gewild hebben.quote:Op woensdag 23 november 2016 16:13 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Wilders zou best wel eens meer dan 30 zetels kunnen halen.
Geert Wilders, beroepspoliticus die al bijna 20 jaar in de 2de Kamer zit. Nog nooit iets bereikt.quote:Op woensdag 23 november 2016 16:37 schreef DrDentz het volgende:
Ik weet niet of Fortuyn blij zou zijn met Wilders. Hele andere andere persoon en ideeen.quote:Op donderdag 24 november 2016 08:44 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Pim (vzmh) zou het zo gewild hebben.
De peilingen zaten er niet eens zo ver naast in Amerika.quote:Op woensdag 23 november 2016 16:07 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
In Amerika namen ze de peilingen ook serieus.
Ik wil nu toch wel minstens 10.000 euro voor mijn stem. Nee, VVD wordt het de komende tijd niet meer dankzij Rutte.quote:Op donderdag 24 november 2016 10:36 schreef Nnelis het volgende:
Uiteindelijk gaat men toch wel weer "strategisch" stemmen. Dan is de 1000 euri van Rutte net als een hoop andere loze politieke beloften van andere partijen toch wel weer aantrekkelijk,
Wilders wil juist allemaal typische Nederlandse vrijheden inperken.quote:Op woensdag 23 november 2016 19:20 schreef Nintex het volgende:
Geert is een held. Hij heeft zijn eigen vrijheid opgegeven om de vrijheid van anderen te beschermen.
Brabant gaat Geert niet winnen hoor, dat is afgelopen 2 decennia snel VVD land geworden.quote:Op woensdag 23 november 2016 18:46 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ja? Ik zie hem eigenlijk alleen Brabant en Limburg 'winnen'.
Want geweld tegen vrouwen, ongelovigen, homos en niet moslims is volgens jou een Nederlandse vrijheid die niet ingeperkt mag worden?quote:Op donderdag 24 november 2016 11:41 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Wilders wil juist allemaal typische Nederlandse vrijheden inperken.
Ze hebben in ieder geval één overeenkomst: De linksen zien hen het liefste dood. Het grootste verschil is dat de linksen Pim inmiddels hebben doodgemaakt en dat Wilders nog steeds leeft.quote:Op donderdag 24 november 2016 10:23 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Ik weet niet of Fortuyn blij zou zijn met Wilders. Hele andere andere persoon en ideeen.
Wat riep Trup niet van te voren als er 1 % van uit komt is men dan al tevreden?quote:Op vrijdag 25 november 2016 01:23 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Want geweld tegen vrouwen, ongelovigen, homos en niet moslims is volgens jou een Nederlandse vrijheid die niet ingeperkt mag worden?
Wat probeer je hiermee te zeggen? Wat is een ¨Trup¨ en heeft dat iets te maken met 40% van de marokaanse mannen in NL die een strafblad hebben?quote:Op vrijdag 25 november 2016 01:30 schreef john2406 het volgende:
[..]
Wat riep Trup niet van te voren als er 1 % van uit komt is men dan al tevreden?
Volgens mij is al wel duidelijk dat Rutte een leugenaar is gebleken.quote:Op vrijdag 25 november 2016 01:31 schreef john2406 het volgende:
Wat beloofde Rutte de mensen niet allemaal en wat is ervan uitgekomen?
Hoe komen ze eraan ik woon al tig jaren hier in het land en heb nog geen strafblad hoe kan dat dan?quote:Op vrijdag 25 november 2016 01:33 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Wat probeer je hiermee te zeggen? Wat is een ¨Trup¨ en heeft dat iets te maken met 40% van de marokaanse mannen in NL die een strafblad hebben?
Misschien behoor jij niet tot die 40%. Misschien ben je nog nooit gepakt. Dit neemt niet weg dat dit een enorm probleem is en dat de rest van de bevolking hier liever ¨minder¨ mee geconfronteerd wordt.quote:Op vrijdag 25 november 2016 01:34 schreef john2406 het volgende:
[..]
Hoe komen ze eraan ik woon al tig jaren hier in het land en heb nog geen strafblad hoe kan dat dan?
Dat punten systeem vond ik nog niet eens zo verkeerd, op dat paspoort!quote:Op vrijdag 25 november 2016 01:36 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Misschien behoor jij niet tot die 40%. Misschien ben je nog nooit gepakt. Dit neemt niet weg dat dit een enorm probleem is en dat de rest van de bevolking hier liever ¨minder¨ mee geconfronteerd wordt.
En toch neem ik mijn petje voor hem af, wat die klaar gespeeld heeft sta ik nou nog van te kijken, volgens mij heeft die andere partijen stroop om de mond gesmeerd en ze slokken het als zoete koek toch, of zag ik dat niet juist!quote:Op vrijdag 25 november 2016 01:33 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij is al wel duidelijk dat Rutte een leugenaar is gebleken.
Als de populisten niet gaan regeren gaat er dus niks veranderen. Men gaat de put pas dempen als het kalf verdronken is.quote:Op donderdag 24 november 2016 20:47 schreef komrad het volgende:
[..]
Brabant gaat Geert niet winnen hoor, dat is afgelopen 2 decennia snel VVD land geworden.
Hoe raar het ook klinkt ik hoop dat de populisten dik gaan winnen en de meerderheid krijgen. Dat maakt duidelijk dat het zo niet verder kan. Op inhoud niet want de gemiddelde Nederland voelt zich in de steek gelaten en in de vorm niet want met het grote en toenemende aantal partijen wordt het onmogelijk een stabiel kabinet te vormen met meerderheid in de eerste kamer.
De populisten zijn natuurlijk niet in staat samen te regeren dus dat loopt wel los als de middenpartijen zeggen : zoek het maar uit winnaars van de verkiezingen.
Kijk ook eens naar data van de Wereldbank. Nederland staat daar praktisch stil (GDP per capita).twitter:bramvermeul twitterde op vrijdag 25-11-2016 om 08:14:16BBC: "...the Netherlands, far removed from its reputation as a liberal tolerant nation." https://t.co/v17aglPgbp reageer retweet
Is meer een kwestie van handhaven. Dit alles is strafbaar binnen de Nederlandse wetgeving.quote:Op vrijdag 25 november 2016 01:23 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Want geweld tegen vrouwen, ongelovigen, homos en niet moslims is volgens jou een Nederlandse vrijheid die niet ingeperkt mag worden?
En is met een staatsschuld van 467 miljard euro eigenlijk op papier failliet. Als Wilders daar een goede oplossing voor heeft zou hij per direct mijn stem krijgen als dat zou kunnen.quote:Op vrijdag 25 november 2016 12:14 schreef Klopkoek het volgende:
Kijk ook eens naar data van de Wereldbank. Nederland staat daar praktisch stil (GDP per capita).twitter:bramvermeul twitterde op vrijdag 25-11-2016 om 08:14:16BBC: "...the Netherlands, far removed from its reputation as a liberal tolerant nation." https://t.co/v17aglPgbp reageer retweet
Of Wilders echt een alternatief heeft valt net zoals met Trump te bezien. Het blijft een oud-VVDer.quote:Op vrijdag 25 november 2016 12:24 schreef Megumi het volgende:
[..]
En is met een staatsschuld van 467 miljard euro eigenlijk op papier failliet. Als Wilders daar een goede oplossing voor heeft zou hij per direct mijn stem krijgen als dat zou kunnen.
Wilders en oplossingen staat net zo tot elkaar als varkens en vliegen.quote:Op vrijdag 25 november 2016 12:24 schreef Megumi het volgende:
En is met een staatsschuld van 467 miljard euro eigenlijk op papier failliet. Als Wilders daar een goede oplossing voor heeft zou hij per direct mijn stem krijgen als dat zou kunnen.
Het sentiment in de samenleving.quote:Op woensdag 23 november 2016 15:58 schreef Nober het volgende:
Alsof CDA, VVD, PvdA, GL, D66 wel oplossingen hebbenquote:Op vrijdag 25 november 2016 17:20 schreef Belabor het volgende:
[..]
Wilders en oplossingen staat net zo tot elkaar als varkens en vliegen.
Als je oplossingen voor problemen wilt heeft de huidige coalitie geen goede reputatie, maar Wilders heeft helemaal niets in de melk te brokkelen.
Om te beginnen het sluiten van de grenzen voor alle niet-westerse immigranten, ook asielzoekers. Daarnaast het stoppen van ontwikkelingshulp. Bezuinigingen waar geen Nederlander last van heeft. Opbrengsten gebruiken om belastingen te verlagen en staatsschuld af te lossen.quote:Op vrijdag 25 november 2016 12:24 schreef Megumi het volgende:
[..]
Hadden ze nu maar Wilders vermoord ipv Fortuyn.quote:Op vrijdag 25 november 2016 01:26 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Ze hebben in ieder geval één overeenkomst: De linksen zien hen het liefste dood. Het grootste verschil is dat de linksen Pim inmiddels hebben doodgemaakt en dat Wilders nog steeds leeft.
Fortuyn zou meer hebben bereikt en daarmee links meer hebben dwarsgezeten. Links kan heel blij zijn met Wilders: Hij trekt veel stemmen maar bereikt minder dan een marginaal partijtje als GroenLinks.quote:Op zaterdag 26 november 2016 02:46 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Hadden ze nu maar Wilders vermoord ipv Fortuyn.
Wilders is ook te dom om te poepen, in tegenstelling tot Fortuyn die wil intellectueel is. Zelfs Theo van Gogh zou een betere politicus zijn dan Wilders.quote:Op zaterdag 26 november 2016 02:50 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Fortuyn zou meer hebben bereikt en daarmee links meer hebben dwarsgezeten. Links kan heel blij zijn met Wilders: Hij trekt veel stemmen maar bereikt minder dan een marginaal partijtje als GroenLinks.
Wilders is niet dom, maar zijn programma heeft weinig diepgang en zijn partij krijgt niets voor elkaar. Had de PVV het geniep van GroenLinks, dan was die partij al veel groter geweest.quote:Op zaterdag 26 november 2016 03:05 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Wilders is ook te dom om te poepen, in tegenstelling tot Fortuyn die wil intellectueel is. Zelfs Theo van Gogh zou een betere politicus zijn dan Wilders.
Wel apart dat de intelligente mensen vermoord zijn en wij nu met de inhoudslozen zitten.
Wilders is anders ook niet slim. Met alleen populistische oneliners trek je veel laagopgeleiden en dat is zijn doel.quote:Op zaterdag 26 november 2016 03:11 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Wilders is niet dom, maar zijn programma heeft weinig diepgang en zijn partij krijgt niets voor elkaar. Had de PVV het geniep van GroenLinks, dan was die partij al veel groter geweest.
D66 een linkse PVV? Dat vind ik niet. D66 is cultureel links en economisch behoorlijk rechts. Ik denk dat Wilders inderdaad een achterban wil die weinig vragen stelt, wat op termijn niet goed is voor een partij.quote:Op zaterdag 26 november 2016 03:16 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Wilders is anders ook niet slim. Met alleen populistische oneliners trek je veel laagopgeleiden en dat is zijn doel.
Hij wil dat zijn achterban niet teveel vragen stelt.
D66 heeft btw ook niet veel bereikt, maar ook daar blijven we intrappen. Zeg maar een soort linkse PVV. (Sp natuurlijk ook.)
De overheid heeft ook meer baat bij Wilders dan andere rechtse politici. Wilders doet toch niks en wil niks, wel zo makkelijk.quote:Op zaterdag 26 november 2016 03:11 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Wilders is niet dom, maar zijn programma heeft weinig diepgang en zijn partij krijgt niets voor elkaar. Had de PVV het geniep van GroenLinks, dan was die partij al veel groter geweest.
Een moord op Wilders zou heel veel rommel geven. Dat weet de overheid ook. Daarom wordt Wilders beveiligd. De situatie met de multiculturele samenleving is veel erger dan in de tijd van Fortuyn. Als Wilders wordt vermoord door een moslim, dan zijn de rapen gaar. Daarom probeert de overheid nu Wilders te bestrijden met het strafrecht.
Dat hoop ik.quote:Op zaterdag 26 november 2016 03:19 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
De overheid heeft ook meer baat bij Wilders dan andere rechtse politici. Wilders doet toch niks en wil niks, wel zo makkelijk.
Er komt een dag dat er een beter alternatief komt voor Wilders dan maakt ook Wilders zich zorgen.
Doelde meer op dat ze beide niks bereiken.quote:Op zaterdag 26 november 2016 03:19 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
D66 een linkse PVV? Dat vind ik niet. D66 is cultureel links en economisch behoorlijk rechts. Ik denk dat Wilders inderdaad een achterban wil die weinig vragen stelt, wat op termijn niet goed is voor een partij.
Ik vind D66 en PVV wel de enige twee realistische partijen. Beide zijn eerlijk.
D66 wil volledig open grenzen, maar wil ook de sociale zekerheid minimaliseren. Dat is verenigbaar, en D66 is daar heel eerlijk over, net zoals over de EU.
De PVV is ook duidelijk in wat ze willen: Grenzen dicht en goede voorzieningen voor de Nederlanders.
De overige partijen zijn of niet eerlijk (VVD) of willen onverenigbare zaken (zoals de SP, open grenzen in combinatie met een heel royaal sociaal stelsel).
Ik hoop dat Halbe Zijlstra lijsttrekker, een pure liberaal. Zo wordt de VVD ook weer de grootste.quote:Op zaterdag 26 november 2016 03:20 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Dat hoop ik.
Er ligt een enorm electoraal gat op cultureel rechts. Geen partij die het vult. Ook de VVD heeft dat lef niet.
Als Rutte in de persco van vandaag afstand zou hebben genomen van Sylvana Simons dan zou de VVD gelijk 3 zetels stijgen.
De combinatie VVD/CDA is behoorlijk stabiel. Het blijft de elite. Ook deze combinatie zal geen einde maken aan politieke correctheid en de multiculturele samenleving, die tot zoveel frustratie zorgt in de samenleving. Nederland zal met VVD/CDA verder het moeras in zakken, al zal het minder erg zijn dan een combinatie met PvdA of GL er bij.quote:Op zaterdag 26 november 2016 03:23 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Doelde meer op dat ze beide niks bereiken.
D66 wil Nederland globaliseren, dat is best duidelijk maar of we dat moeten willen is de vraag.
Zie liever VVD/CDA aan de macht dan andere partijen. Je weet wat je krijgt.
Wilders zegt ook dat hij voor vrijheid en democratie is. Ondertussen wil hij "minder minder minder" van een heel aantal burgers en noemt hij twee van de drie peilers van onze democratische rechtsstaat nep.quote:Op woensdag 23 november 2016 15:58 schreef Nober het volgende:
Nee.quote:Op zaterdag 26 november 2016 03:24 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Ik hoop dat Halbe Zijlstra lijsttrekker, een pure liberaal. Zo wordt de VVD ook weer de grootste.
Democratie en vrijheid voor de Nederlanders.quote:Op zaterdag 26 november 2016 07:09 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Wilders zegt ook dat hij voor vrijheid en democratie is. Ondertussen wil hij "minder minder minder" van een heel aantal burgers en noemt hij twee van de drie peilers van onze democratische rechtsstaat nep.
Kortom, korreltje zout toevoegen.
Ze kwamen niet ongevraagd en zijn inmiddels ook Nederlands staatsburger.quote:Op zaterdag 26 november 2016 09:38 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Democratie en vrijheid voor de Nederlanders.
Niet voor mensen die hier ongevraagd Nederland koloniseren.
Linksom of rechtsom lijsttrekker zal die worden?quote:Op zaterdag 26 november 2016 03:24 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Ik hoop dat Halbe Zijlstra lijsttrekker, een pure liberaal. Zo wordt de VVD ook weer de grootste.
Maar ze zullen Nederland nooit hun land noemen. En dan ben je in mijn ogen geen staatsburger, papiertje of niet. En de mening van zo'n relaxende Nederlander met verplichte export status neem ik niet serieus.quote:Op zaterdag 26 november 2016 12:40 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Ze kwamen niet ongevraagd en zijn inmiddels ook Nederlands staatsburger.
Dit wegkijken is de oorzaak van het feit dat zo veel mensen PVV gaan stemmen.quote:Op zaterdag 26 november 2016 12:40 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Ze kwamen niet ongevraagd en zijn inmiddels ook Nederlands staatsburger.
Waar liggen precies die tegenstrijdigheden? Behalve de link tussen islam en homo- en vrouwenrechten?quote:Op zaterdag 26 november 2016 03:25 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
(GroenLinks is het ergste qua tegenstrijdige standpunten: meer natuur, en meer niet-westerse immigratie, meer kinderbijslag voor mensen met een laag inkomen en meer natuur, meer geld voor mensen met een laag inkomen en import van kansarmen, opkomen voor vrouwen, homo's en de islam importeren, gestoorder dan GroenLinks krijg je het niet).
Kinderbijslag verhogen -> Meer bevolkingsgroei -> Meer huizen -> Ten koste van natuurquote:Op zondag 27 november 2016 01:13 schreef Cikx het volgende:
[..]
Waar liggen precies die tegenstrijdigheden? Behalve de link tussen islam en homo- en vrouwenrechten?
Ja liefst zwart als het kanquote:Op donderdag 24 november 2016 10:59 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ik wil nu toch wel minstens 10.000 euro voor mijn stem. Nee, VVD wordt het de komende tijd niet meer dankzij Rutte.
Hoezo wegkijken? Ze kwamen op uitnodiging van de VVD - goedkope arbeidskrachten - en ze hebben een Nederlands paspoort. Voor de wet maakt ze dat Nederlander met alle rechten en plichten incluis.quote:Op zondag 27 november 2016 00:51 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Dit wegkijken is de oorzaak van het feit dat zo veel mensen PVV gaan stemmen.
Ze mogen mij ook best 20.000 geven zodat er na belasting 10.000 overblijftquote:
Zijlstra een pure liberaalquote:Op zaterdag 26 november 2016 03:24 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |