In Amerika namen ze de peilingen ook serieus.quote:Op woensdag 23 november 2016 15:58 schreef Nober het volgende:
Wilders zegt dit zojuist dus hij gaat uit van 30 zetels...
Neemt hij peilingen serieus?
De hypocriete rat.quote:Op woensdag 23 november 2016 16:06 schreef xpompompomx het volgende:
En laten we dit niet vergeten, o grote voorvechter van het vrije woord:
[ afbeelding ]
Wilders zou best wel eens meer dan 30 zetels kunnen halen.quote:Op woensdag 23 november 2016 16:07 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
In Amerika namen ze de peilingen ook serieus.
Dat bedoel ik...quote:Op woensdag 23 november 2016 16:13 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Wilders zou best wel eens meer dan 30 zetels kunnen halen.
Hij maakt er zo te zien goed gebruik van.quote:Op woensdag 23 november 2016 16:06 schreef xpompompomx het volgende:
[ afbeelding ]
Oh, ik dacht vooral voor makkelijke handel en winst.quote:Op woensdag 23 november 2016 16:14 schreef DrDentz het volgende:
Onze voorouders in de Gouden Eeuw streden voor vrijheid van meningsuiting!
Ja maar nu echt! Echt!!quote:Op woensdag 23 november 2016 16:37 schreef DrDentz het volgende:
Ik hoor eigenlijk al 10 jaar "bij de volgende verkiezingen gaat de PVV echt winnen" en dan valt het altijd toch een beetje tegen, of mee, hoe je het bekijkt.
Want Sylvana mag van hem niet zeggen wat ze wil?quote:Op woensdag 23 november 2016 16:06 schreef xpompompomx het volgende:
[ afbeelding ]
Stel, ik kan me vinden in de problemen die Wilders schetst. Echter zijn er geen of weinig constructieve oplossingen die hij aandraagt, op welke partij moet ik dan stemmen?quote:Op woensdag 23 november 2016 16:45 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ja maar nu echt! Echt!!
Ik ben echt benieuwd hoe hij een religie wil gaan verbieden of hoe hij het voor elkaar gaat krijgen de Koran te verbieden.
En dan heb ik het nog niet over fantastische plannen als het afschaffen van het eigen risico in de zorg en het verlagen van de huren.
In Nederland verdeelt die proteststem die iemand als Trump aan de macht heeft geholpen zich dan ook over meerdere partijen, niet alleen de PVV profiteert daarvan maar bijvoorbeeld ook 50+, de SP en, tot op zekere hoogte, de PvdD. Gecombineerd staan die nu (in de peiling van Mories de Hont trouwens) op 57 zetels maar er zijn een paar maanden terug momenten geweest dat ze gecombineerd goed voor bijna 70 zetels waren. Dus hoewel Premier Wilders misschien niet zo'n realistisch scenario is is een door populisten gedomineerde Tweede Kamer dat absoluut wel.quote:Op woensdag 23 november 2016 16:37 schreef DrDentz het volgende:
Ik hoor eigenlijk al 10 jaar "bij de volgende verkiezingen gaat de PVV echt winnen" en dan valt het altijd toch een beetje tegen, of mee, hoe je het bekijkt.
Maar als je het tekstje analyseert, dan is het toch prietpraat. Hij zet de geschiedenis van het Nederlandse volk in 1 lijn naar zijn rechtszaak. Onze voorvaderen dit dat.quote:Op woensdag 23 november 2016 17:15 schreef skysherrif het volgende:
Je kan het niet eens zijn met zijn retorieken en hij is bij tijd en wijlen bovendien behoorlijk hypocriet.
Ik vond het een sterk laatste woord van Wilders, zeker voor zijn electoraat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |