abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166905187
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 01:26 schreef RolandArthur het volgende:

[..]

Ze hebben in ieder geval één overeenkomst: De linksen zien hen het liefste dood. Het grootste verschil is dat de linksen Pim inmiddels hebben doodgemaakt en dat Wilders nog steeds leeft.
Hadden ze nu maar Wilders vermoord ipv Fortuyn. :'(
pi_166905196
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 november 2016 02:46 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Hadden ze nu maar Wilders vermoord ipv Fortuyn. :'(
Fortuyn zou meer hebben bereikt en daarmee links meer hebben dwarsgezeten. Links kan heel blij zijn met Wilders: Hij trekt veel stemmen maar bereikt minder dan een marginaal partijtje als GroenLinks.
pi_166905214
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2016 02:50 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Fortuyn zou meer hebben bereikt en daarmee links meer hebben dwarsgezeten. Links kan heel blij zijn met Wilders: Hij trekt veel stemmen maar bereikt minder dan een marginaal partijtje als GroenLinks.
Wilders is ook te dom om te poepen, in tegenstelling tot Fortuyn die wil intellectueel is. Zelfs Theo van Gogh zou een betere politicus zijn dan Wilders.

Wel apart dat de intelligente mensen vermoord zijn en wij nu met de inhoudslozen zitten.
pi_166905223
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 november 2016 03:05 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Wilders is ook te dom om te poepen, in tegenstelling tot Fortuyn die wil intellectueel is. Zelfs Theo van Gogh zou een betere politicus zijn dan Wilders.

Wel apart dat de intelligente mensen vermoord zijn en wij nu met de inhoudslozen zitten.
Wilders is niet dom, maar zijn programma heeft weinig diepgang en zijn partij krijgt niets voor elkaar. Had de PVV het geniep van GroenLinks, dan was die partij al veel groter geweest.

Een moord op Wilders zou heel veel rommel geven. Dat weet de overheid ook. Daarom wordt Wilders beveiligd. De situatie met de multiculturele samenleving is veel erger dan in de tijd van Fortuyn. Als Wilders wordt vermoord door een moslim, dan zijn de rapen gaar. Daarom probeert de overheid nu Wilders te bestrijden met het strafrecht.
pi_166905227
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2016 03:11 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Wilders is niet dom, maar zijn programma heeft weinig diepgang en zijn partij krijgt niets voor elkaar. Had de PVV het geniep van GroenLinks, dan was die partij al veel groter geweest.
Wilders is anders ook niet slim. Met alleen populistische oneliners trek je veel laagopgeleiden en dat is zijn doel.
Hij wil dat zijn achterban niet teveel vragen stelt.

D66 heeft btw ook niet veel bereikt, maar ook daar blijven we intrappen. Zeg maar een soort linkse PVV. (Sp natuurlijk ook.)
pi_166905230
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 november 2016 03:16 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Wilders is anders ook niet slim. Met alleen populistische oneliners trek je veel laagopgeleiden en dat is zijn doel.
Hij wil dat zijn achterban niet teveel vragen stelt.

D66 heeft btw ook niet veel bereikt, maar ook daar blijven we intrappen. Zeg maar een soort linkse PVV. (Sp natuurlijk ook.)
D66 een linkse PVV? Dat vind ik niet. D66 is cultureel links en economisch behoorlijk rechts. Ik denk dat Wilders inderdaad een achterban wil die weinig vragen stelt, wat op termijn niet goed is voor een partij.

Ik vind D66 en PVV wel de enige twee realistische partijen. Beide zijn eerlijk.

D66 wil volledig open grenzen, maar wil ook de sociale zekerheid minimaliseren. Dat is verenigbaar, en D66 is daar heel eerlijk over, net zoals over de EU.

De PVV is ook duidelijk in wat ze willen: Grenzen dicht en goede voorzieningen voor de Nederlanders.

De overige partijen zijn of niet eerlijk (VVD) of willen onverenigbare zaken (zoals de SP, open grenzen in combinatie met een heel royaal sociaal stelsel).
pi_166905231
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2016 03:11 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Een moord op Wilders zou heel veel rommel geven. Dat weet de overheid ook. Daarom wordt Wilders beveiligd. De situatie met de multiculturele samenleving is veel erger dan in de tijd van Fortuyn. Als Wilders wordt vermoord door een moslim, dan zijn de rapen gaar. Daarom probeert de overheid nu Wilders te bestrijden met het strafrecht.
De overheid heeft ook meer baat bij Wilders dan andere rechtse politici. Wilders doet toch niks en wil niks, wel zo makkelijk.

Er komt een dag dat er een beter alternatief komt voor Wilders dan maakt ook Wilders zich zorgen.
pi_166905232
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 november 2016 03:19 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

De overheid heeft ook meer baat bij Wilders dan andere rechtse politici. Wilders doet toch niks en wil niks, wel zo makkelijk.

Er komt een dag dat er een beter alternatief komt voor Wilders dan maakt ook Wilders zich zorgen.
Dat hoop ik.
Er ligt een enorm electoraal gat op cultureel rechts. Geen partij die het vult. Ook de VVD heeft dat lef niet.

Als Rutte in de persco van vandaag afstand zou hebben genomen van Sylvana Simons dan zou de VVD gelijk 3 zetels stijgen.
pi_166905235
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2016 03:19 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

D66 een linkse PVV? Dat vind ik niet. D66 is cultureel links en economisch behoorlijk rechts. Ik denk dat Wilders inderdaad een achterban wil die weinig vragen stelt, wat op termijn niet goed is voor een partij.

Ik vind D66 en PVV wel de enige twee realistische partijen. Beide zijn eerlijk.

D66 wil volledig open grenzen, maar wil ook de sociale zekerheid minimaliseren. Dat is verenigbaar, en D66 is daar heel eerlijk over, net zoals over de EU.

De PVV is ook duidelijk in wat ze willen: Grenzen dicht en goede voorzieningen voor de Nederlanders.

De overige partijen zijn of niet eerlijk (VVD) of willen onverenigbare zaken (zoals de SP, open grenzen in combinatie met een heel royaal sociaal stelsel).
Doelde meer op dat ze beide niks bereiken.

D66 wil Nederland globaliseren, dat is best duidelijk maar of we dat moeten willen is de vraag.

Zie liever VVD/CDA aan de macht dan andere partijen. Je weet wat je krijgt.
pi_166905237
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2016 03:20 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Dat hoop ik.
Er ligt een enorm electoraal gat op cultureel rechts. Geen partij die het vult. Ook de VVD heeft dat lef niet.

Als Rutte in de persco van vandaag afstand zou hebben genomen van Sylvana Simons dan zou de VVD gelijk 3 zetels stijgen.
Ik hoop dat Halbe Zijlstra lijsttrekker, een pure liberaal. Zo wordt de VVD ook weer de grootste.
pi_166905238
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 november 2016 03:23 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Doelde meer op dat ze beide niks bereiken.

D66 wil Nederland globaliseren, dat is best duidelijk maar of we dat moeten willen is de vraag.

Zie liever VVD/CDA aan de macht dan andere partijen. Je weet wat je krijgt.
De combinatie VVD/CDA is behoorlijk stabiel. Het blijft de elite. Ook deze combinatie zal geen einde maken aan politieke correctheid en de multiculturele samenleving, die tot zoveel frustratie zorgt in de samenleving. Nederland zal met VVD/CDA verder het moeras in zakken, al zal het minder erg zijn dan een combinatie met PvdA of GL er bij.

Ik wil D66 niet, maar ik waardeer hun eerlijkheid wel. Daarom zijn er naar mijn mening maar twee reële opties: D66 of PVV. Wat mij betreft gaat het tussen die twee. De rest is opvulling.

(GroenLinks is het ergste qua tegenstrijdige standpunten: meer natuur, en meer niet-westerse immigratie, meer kinderbijslag voor mensen met een laag inkomen en meer natuur, meer geld voor mensen met een laag inkomen en import van kansarmen, opkomen voor vrouwen, homo's en de islam importeren, gestoorder dan GroenLinks krijg je het niet).
pi_166905264
De stemmen zijn allang verdeeld.
  zaterdag 26 november 2016 @ 07:09:31 #88
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_166905405
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 15:58 schreef Nober het volgende:
Wilders zegt dit zojuist dus hij gaat uit van 30 zetels...

Neemt hij peilingen serieus? :?
Wilders zegt ook dat hij voor vrijheid en democratie is. Ondertussen wil hij "minder minder minder" van een heel aantal burgers en noemt hij twee van de drie peilers van onze democratische rechtsstaat nep.

Kortom, korreltje zout toevoegen.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_166906103
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 november 2016 03:24 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Ik hoop dat Halbe Zijlstra lijsttrekker, een pure liberaal. Zo wordt de VVD ook weer de grootste.
Nee.
Halbe Zijlstra neemt voor de verkiezingen wat punten van Geert Wilders over, en daarna gaat hij weer braaf meedoen met Rutte.
pi_166906105
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2016 07:09 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Wilders zegt ook dat hij voor vrijheid en democratie is. Ondertussen wil hij "minder minder minder" van een heel aantal burgers en noemt hij twee van de drie peilers van onze democratische rechtsstaat nep.

Kortom, korreltje zout toevoegen.
Democratie en vrijheid voor de Nederlanders.
Niet voor mensen die hier ongevraagd Nederland koloniseren.
  zaterdag 26 november 2016 @ 12:40:24 #91
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_166908801
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2016 09:38 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Democratie en vrijheid voor de Nederlanders.
Niet voor mensen die hier ongevraagd Nederland koloniseren.
Ze kwamen niet ongevraagd en zijn inmiddels ook Nederlands staatsburger.

pi_166913726
quote:

[..]

Linksom of rechtsom lijsttrekker zal die worden?
  zaterdag 26 november 2016 @ 17:54:17 #93
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_166914732
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2016 12:40 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Maar ze zullen Nederland nooit hun land noemen. En dan ben je in mijn ogen geen staatsburger, papiertje of niet. En de mening van zo'n relaxende Nederlander met verplichte export status neem ik niet serieus.
pi_166924365
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2016 12:40 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Dit wegkijken is de oorzaak van het feit dat zo veel mensen PVV gaan stemmen.
pi_166924642
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2016 03:25 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

(GroenLinks is het ergste qua tegenstrijdige standpunten: meer natuur, en meer niet-westerse immigratie, meer kinderbijslag voor mensen met een laag inkomen en meer natuur, meer geld voor mensen met een laag inkomen en import van kansarmen, opkomen voor vrouwen, homo's en de islam importeren, gestoorder dan GroenLinks krijg je het niet).
Waar liggen precies die tegenstrijdigheden? Behalve de link tussen islam en homo- en vrouwenrechten?
pi_166924920
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2016 01:13 schreef Cikx het volgende:

[..]

Waar liggen precies die tegenstrijdigheden? Behalve de link tussen islam en homo- en vrouwenrechten?
Kinderbijslag verhogen -> Meer bevolkingsgroei -> Meer huizen -> Ten koste van natuur
Dit geldt ook voor open grenzen.,

De groene thee drinkers houden er een dubbele moraal op na: Natuur mag niet wijken voor autowegen, maar dat het hele land wordt vol gebouwd daar liggen ze niet wakker van.
pi_166925692
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 10:59 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Ik wil nu toch wel minstens 10.000 euro voor mijn stem. Nee, VVD wordt het de komende tijd niet meer dankzij Rutte.
Ja liefst zwart als het kan
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  zondag 27 november 2016 @ 08:38:47 #98
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_166925932
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2016 00:51 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Dit wegkijken is de oorzaak van het feit dat zo veel mensen PVV gaan stemmen.
Hoezo wegkijken? Ze kwamen op uitnodiging van de VVD - goedkope arbeidskrachten - en ze hebben een Nederlands paspoort. Voor de wet maakt ze dat Nederlander met alle rechten en plichten incluis.

pi_166926882
quote:
1s.gif Op zondag 27 november 2016 07:12 schreef vipergts het volgende:

[..]

Ja liefst zwart als het kan
Ze mogen mij ook best 20.000 geven zodat er na belasting 10.000 overblijft :)

Maar nee, de VVD heeft het voor de komende verkiezingen (en iig zolang Rutte er zit) verspilt bij mij :)
pi_166928244
quote:

[..]

Zijlstra een pure liberaal :')

:r Zijlstra
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')