Denk dat we het nooit zullen, maar zou er een deal zijn gemaakt tussen Trump en Clinton dat hij haar met rust zal laten als zij haar nederlaag accepteert.quote:Op donderdag 24 november 2016 21:34 schreef Federer-fan het volgende:
Ik begrijp dat de stemmen in Michigan, Pennsylvania en Wisconsin misschien worden herteld. Bestaat er nou echt een kans dat Trump daardoor geen president wordt en dat Hillary het alsnog wordt?
Daar gaan ze de hertelling ook morgen aanvragen, het benodigde geld is al ruimschoots binnen.quote:Op donderdag 24 november 2016 21:45 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Nagenoeg nihil. De deadline voor Wisconsin is morgen, dus dan moeten ze wel erg rap zijn.
Maar dat is toch alleen de deadline voor het indienen van een verzoek om hertelling?quote:Op donderdag 24 november 2016 21:45 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Nagenoeg nihil. De deadline voor Wisconsin is morgen, dus dan moeten ze wel erg rap zijn.
Da's wel gek. Want dat suggereerden ze. En Michigan is volgens mij nog niet gecalled - of inmiddels wel?quote:En in Michigan is überhaupt alleen maar met papieren stembiljetten gestemd, niet met stemcomputers. Dus hoe daar geknoeid zou kunnen zijn met de resultaten snap ik niet. Je kunt ze wel hertellen, maar van cyberfraude door Rusland is in ieder geval geen sprake.
Oké. Maar stel dat het zo is dat er in Michigan, Pennsylvania en Wisconsin is gefraudeerd en dat Hillary had gewonnen als er niet was gefraudeerd zou zij eigenlijk alsnog president moeten worden.quote:Op donderdag 24 november 2016 21:45 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Dat wordt ook als reden genoemd waarom Clinton zelf niet aandringt op een hertelling, voor Stein lijkt het echter om een principekwestie te gaan.
Ook niet erg geweldig. President worden omdat je je tegenstander in de gevangenis zou kunnen laten verdwijnen.quote:Op donderdag 24 november 2016 21:47 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Denk dat we het nooit zullen, maar zou er een deal zijn gemaakt tussen Trump en Clinton dat hij haar met rust zal laten als zij haar nederlaag accepteert.
Volgens mij weet Trump echt ALLES van Clinton maar gebruikt het nu als een soort chantagemiddel.
Jawel:quote:Op donderdag 24 november 2016 21:49 schreef Federer-fan het volgende:
Da's wel gek. Want dat suggereerden ze. En Michigan is volgens mij nog niet gecalled - of inmiddels wel?
Zo iemand moesten we hier ook hebben op OCW.quote:
Ik heb haar liever dan Bussemaker.quote:Op donderdag 24 november 2016 22:08 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Zo iemand moesten we hier ook hebben op OCW.
Dit is echt?quote:
Haar CV ken ik niet zo goed, maar er is gisteren in deze reeks een lijvig artikel uit de NY Times gepost over haar visie op publieke en charter schools en haar rol daarin, en die komt vrij redelijk overeen met deze poster.quote:
Haar denktank vindt kinderarbeid een goed idee. Die mist nog.quote:
Vier jaar schade aan het onderwijssysteem is nog te herstellen godzijdank, tenminste dat denk ik. Maar ik krijg echt meelij met de arme Amerikanen zo.quote:Op donderdag 24 november 2016 22:39 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Haar CV ken ik niet zo goed, maar er is gisteren in deze reeks een lijvig artikel uit de NY Times gepost over haar visie op publieke en charter schools en haar rol daarin, en die komt vrij redelijk overeen met deze poster.
quote:Group Funded By Trump’s Education Secretary Pick: ‘Bring Back Child Labor’
This raises serious questions about the woman who would potentially be in charge of U.S. public schools.
A think tank funded by Donald Trump’s Secretary of Education pick recently advocated for putting kids back in the workforce.
The Acton Institute, a conservative nonprofit that is said to have received thousands of dollars in donations from Betsy DeVos and her family, posted an essay to its blog this month that called child labor “a gift our kids can handle.”
“Let us not just teach our children to play hard and study well, shuffling them through a long line of hobbies and electives and educational activities,” said the post’s author, Joseph Sunde. “A long day’s work and a load of sweat have plenty to teach as well.”
Dan heb je de gelekte mails gemist over de pay to play van het vorige kabinet.quote:Op vrijdag 25 november 2016 07:42 schreef Ulx het volgende:
Ik heb nog nooit zo'n schaamteloze Pay-to-Play gezien als de kabinetsformatie van Trump. Als je maar geld gaf krijg je gewoon een functie in zijn team.
Ambassadeurs naar kleine kutlandjes sturen was altijd al een beloning. Belangrijke posten werden niet weggegeven.quote:Op vrijdag 25 november 2016 07:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan heb je de gelekte mails gemist over de pay to play van het vorige kabinet.
Dat waren misschien mindere posities (vooral ambassadeurs) maar dat waren er vies veel.
Ben zeer benieuwd, weet niet wat ik er van moet vinden. Sorry voor deze waardeloze post. Fijne dag allen!quote:Op vrijdag 25 november 2016 07:53 schreef Ulx het volgende:
Bovendien zou Trump een eind maken aan dat gedoe. Drain the swamp, weet je nog?
Amerika is inmiddels dan ook gewoon een oligarchie.quote:Op vrijdag 25 november 2016 07:42 schreef Ulx het volgende:
Ik heb nog nooit zo'n schaamteloze Pay-to-Play gezien als de kabinetsformatie van Trump. Als je maar geld gaf krijg je gewoon een functie in zijn team.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |