Dat hou ik voor mezelf.quote:Op zaterdag 19 november 2016 21:11 schreef chroestjov het volgende:
Wat zijn de verdiensten met YouTube tot dusver?
Ik hoop niet dat je uit het oog verliest dat de hoge mate van transparantie de basis heeft gelegd voor het huidige ''succes'' van BradgeTV.quote:
Ja, gemist dus!quote:Op zaterdag 19 november 2016 19:08 schreef Mister-Bradge het volgende:
Stream word eerder trouwens, vanaf half 8, ik ga door tot ongeveer half 9 9 uur.
Maak je geen zorgenquote:Op zaterdag 19 november 2016 21:22 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je uit het oog verliest dat de hoge mate van transparantie de basis heeft gelegd voor het huidige ''succes'' van BradgeTV.
Je had Wedden Dat Ik Het Kan ook gewoon later kunnen terugkijken om op de tieten van Sylvie te kunnen fappen.quote:
De tieten van Sylvie Meis?quote:Op zaterdag 19 november 2016 21:45 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Je had Wedden Dat Ik Het Kan ook gewoon later kunnen terugkijken om op de tieten van Sylvie te kunnen fappen.
Met het verschil dat goederen je niet kunnen neersteken of iets dergelijks.quote:Op zaterdag 19 november 2016 20:09 schreef Barrah het volgende:
[..]
Je hebt intussen aardig wat rijervaring. Laat je niet ontmoedigen door de moeite die je rijbewijs heeft gekost! De opleiding wordt betaald dus daar hoef je het niet om te laten. Mocht je niet geschikt zijn dan merk je dat vanzelf. En de cao voor buschauffeurs is veel beter dan voor koeriers plus meer kans op werk en baanzekerheid.
Nergens in Nederland is het echt onveilig, ook niet in het openbaar vervoer, het probleem is meer dat mensen tegenwoordig alles maar continu op lopen te blazen (in figuurlijke zin).quote:Op zaterdag 19 november 2016 22:18 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Met het verschil dat goederen je niet kunnen neersteken of iets dergelijks.
Ik ben rond 8 uur wel online ja, misschien wel iets eerder zelfs.quote:Op zondag 20 november 2016 18:43 schreef ambertje90 het volgende:
Dat wil ik nou juist wel. Maar 8 uur lukt me niet, en het is nog maar de vraag of jij je wel aan de tijd houdt.
Stop eens met je obsessie johquote:Op zondag 20 november 2016 18:43 schreef ambertje90 het volgende:
Dat wil ik nou juist wel. Maar 8 uur lukt me niet, en het is nog maar de vraag of jij je wel aan de tijd houdt.
Ik ben er wel, maar heb je me nou weer geblocked?quote:Op zondag 20 november 2016 18:43 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ik ben rond 8 uur wel online ja, misschien wel iets eerder zelfs.
Wat ga je doen zo vroegquote:Op maandag 21 november 2016 11:46 schreef Mister-Bradge het volgende:
vlog is er nog niet tootgod doe ik als ik terug ben vanmiddag
107quote:Op maandag 21 november 2016 13:38 schreef Mister-Bradge het volgende:
Naar een auto onderdelen zaak.
vriendin van mij wil een spoilertje en andere velgjes onder haar 107
Die had ik, eerste auto een 2002 GTI 1.6quote:
Never!quote:Op maandag 21 november 2016 13:53 schreef Elan het volgende:
Maar tis geen 205 GTI 1.9. Dat was echt een beest. Nul tot honderd onder de 5 seconden, ik zweer het je.
altijd handig, taxi bradquote:Op maandag 21 november 2016 13:38 schreef Mister-Bradge het volgende:
Naar een auto onderdelen zaak.
vriendin van mij wil een spoilertje en andere velgjes onder haar 107
Nooit gezeik over tarieven en altijd transparant.quote:
een rijdende kattenbakquote:
die kosten tegenwoordig echt schandalig veel. iedereen ragt ze af helaas.quote:Op maandag 21 november 2016 13:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Die had ik, eerste auto een 2002 GTI 1.6.
Maar tis geen 205 GTI 1.9. Dat was echt een beest. Nul tot honderd onder de 5 seconden, ik zweer het je. Toen (2010) verkocht voor 1500 nu gaan ze in goede doen voor rond de 8k.
Onder de 5 seconden?quote:Op maandag 21 november 2016 13:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Die had ik, eerste auto een 2002 GTI 1.6.
Maar tis geen 205 GTI 1.9. Dat was echt een beest. Nul tot honderd onder de 5 seconden, ik zweer het je. Toen (2010) verkocht voor 1500 nu gaan ze in goede doen voor rond de 8k.
onder de 5quote:Op maandag 21 november 2016 15:58 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
[..]
Onder de 5 seconden?![]()
8,5 op een goede dag.
Fabrieksversie.quote:Op maandag 21 november 2016 15:58 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
[..]
Onder de 5 seconden?![]()
8,5 op een goede dag.
En een golf 3 gaat 300.quote:Op maandag 21 november 2016 16:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Fabrieksversie.
Mijne was dik getuned.
een hele andere moter getuned zekerquote:Op maandag 21 november 2016 16:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Fabrieksversie.
Mijne was dik getuned.
maar het is geen Twingoquote:
Uh okéquote:Op maandag 21 november 2016 17:14 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
[..]
En een golf 3 gaat 300.
Ja, er is er wel 1 die het kan.
Motor achterin waardoor de kofferbak onwijs wordt verkleindquote:Op maandag 21 november 2016 18:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Die nieuwe Twingo is wel heel kut hè.
Maar dat auto word wel veiliger en korter dus je punt klopt niet.quote:Op maandag 21 november 2016 18:57 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Motor achterin waardoor de kofferbak onwijs wordt verkleind
En achterwielaandrijving waar je geen flikker aan hebt.quote:Op maandag 21 november 2016 18:57 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Motor achterin waardoor de kofferbak onwijs wordt verkleind
Dat doet niks af aan het feit dat je de achterbank onnodig erg inkrimptquote:Op maandag 21 november 2016 19:22 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Maar dat auto word wel veiliger en korter dus je punt klopt niet.
Ik kon niet achter mezelf zittenquote:Op maandag 21 november 2016 20:25 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Dat doet niks af aan het feit dat je de achterbank onnodig erg inkrimpt
Sowieso niet veel A-segmenters waarbij dat wel fatsoenlijk lukt, of zie ik dat verkeerdquote:Op maandag 21 november 2016 20:32 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik kon niet achter mezelf zittenOf naja, het kon wel.. Maar het was niet comfortabel voor óf mijzelf óf de bestuurder.
4:05
Er zijn wel wat A-segmenters waarbij dat kan hoor.quote:Op maandag 21 november 2016 20:36 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Sowieso niet veel A-segmenters waarbij dat wel fatsoenlijk lukt, of zie ik dat verkeerd
Cuore. Zit achter qua ruimte achterin tussen een BMW 740i en een 740iL in: http://www.autoweek.nl/ca(...)7&id3=50394&cache=noquote:Op maandag 21 november 2016 20:36 schreef Ingolstadt het volgende:
Sowieso niet veel A-segmenters waarbij dat wel fatsoenlijk lukt, of zie ik dat verkeerd
Is dit serieus?quote:Op maandag 21 november 2016 21:06 schreef ambertje90 het volgende:
[..]
Cuore. Zit achter qua ruimte achterin tussen een BMW 740i en een 740iL in: http://www.autoweek.nl/ca(...)7&id3=50394&cache=no
Dat zegt alles over de beschikbare ruimte. Als ik m'n rugleuning aan pas, dan kan iemand van ~2 meter nog moeilijk achterin zitten vanwege kniehoogte.quote:Op maandag 21 november 2016 21:16 schreef Mister-Bradge het volgende:
Afstand rugleuning voor/achter zegt toch niks over de beschikbare beenruimte?
Los gezien van veiligheid? Tegenwoordig hebben zo`n beetje alle A-segmenters minimaal 4 airbags en een 5 sterren euro ncap rating man.quote:Op maandag 21 november 2016 21:27 schreef MissionPhailed het volgende:
Ben zelf met 1,98 meter wat terughoudend qua A segmenters (nog effe los gezien van veiligheid) maar zat in een leen Seat Mii toch verrassend ruim op de bestuurdersstoel.
Kinetische energie speelt beslist ook een rol. Als je in een A segmenter van -ik noem maar wat- 850 kg in botsing komt met een andere auto met een zeer gangbare massa van 1200 kg, gaan al die veiligheidsmaatregelen maar in beperkte mate helpen. Het is inderdaad wél zo dat kleine auto's tegenwoordig stukken veiliger zijn dan 20 jaar terug.quote:Op maandag 21 november 2016 21:33 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Los gezien van veiligheid? Tegenwoordig hebben zo`n beetje alle A-segmenters minimaal 4 airbags en een 5 sterren euro ncap rating man.
Ik bots liever met 50 tegen een lantaarnpaal in een nieuwe up dan in een 15 jaar oude 3 Serie om maar wat te noemen.
Tot een jaar of 4 kunnen kinderen niet met hun poten bij de rugleuning in de cuore. Is ook wat waard.quote:Op maandag 21 november 2016 21:19 schreef Chai het volgende:
Kan je vertellen dat een persoon van 1.95 comfortabel achterin de Cuore kan zitten als de voorste stoelen maximaal naar achteren zijn gezet.
quote:Op maandag 21 november 2016 21:16 schreef Mister-Bradge het volgende:
Afstand rugleuning voor/achter zegt toch niks over de beschikbare beenruimte?
Ik vond het toch niet heel comfortabel achterin, met mijn 1,85. En dan zat ik achter iemand die niet heel lang was, gok 1,65.quote:Op maandag 21 november 2016 20:37 schreef Mister-Bradge het volgende:
de oude Twingo kan iemand van +- 1,90 nog lekker zitten, ik zat ook zeker niet slecht in een Aygo.
Ja, lantaarnpaal wel. Aanrijding met een vrachtwagen bijvoorbeeld, heb ik toch liever een grote auto.quote:Op maandag 21 november 2016 21:33 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Los gezien van veiligheid? Tegenwoordig hebben zo`n beetje alle A-segmenters minimaal 4 airbags en een 5 sterren euro ncap rating man.
Ik bots liever met 50 tegen een lantaarnpaal in een nieuwe up dan in een 15 jaar oude 3 Serie om maar wat te noemen.
Dan was de achterbank van de Twingo niet naar achteren geschoven schat ik zoquote:Op maandag 21 november 2016 22:39 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
[..]
Ik vond het toch niet heel comfortabel achterin, met mijn 1,85. En dan zat ik achter iemand die niet heel lang was, gok 1,65.
Een up/mii/whatevervond ik dan wel weer prima achterin.
Beenruimte was niet het probleem. Hoofdruimte.quote:Op maandag 21 november 2016 22:40 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dan was de achterbank van de Twingo niet naar achteren geschoven schat ik zo
Want in een Twingo hoor je normaliter zelfs met bijna 2,00 nog lekker te kunnen zitten achterin.
Ik zat in die Aygo achter iemand van 1,70 met mijn 1,78 en dat zat wel aardig.
Komt er aan jonge rustig, heb ook andere shit aan m`n kopquote:
NEE IK HOEF NIET TE TANKEN SCHATquote:Op maandag 21 november 2016 23:02 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Komt er aan jonge rustig, heb ook andere shit aan m`n kop
Morgen een Elton John vlog, want ik ga tenslotte naar Elton
En Woensdag een vlog die waarschijnlijk ook weinig mensen hadden zien aankomen.
waaromquote:Op maandag 21 november 2016 23:04 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
JULLIE SPELEN MET MIJN PRIVE.
Stel trouwens weer eens een UI in
Arme wchquote:Op maandag 21 november 2016 23:14 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ziet er toch niet uit man zo`n kale plek onder je naam
Waarom zit je in je kofferbak op de parkeerplaats van een station?quote:
Goede vraag, meestal vinden er illegale activiteiten plaats vanuit kofferbakken op het station.quote:Op dinsdag 22 november 2016 03:22 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Waarom zit je in je kofferbak op de parkeerplaats van een station?
Eens ja. Je weet nooit wie er meekijkt.quote:Op dinsdag 22 november 2016 11:45 schreef DoubleDip het volgende:
Leuk dat je een sollicitatie hebt.
Maar dat filmpje waarin je zegt dat je geen 14 meer bent en *dus* meer zou mogen krijgen zou ik wel ff wegjorissen.
Kan het soms ook niet meer volgen.quote:Op dinsdag 22 november 2016 11:35 schreef BalotelliFan het volgende:
Had je eerder DHL niet afgewezen?
Vergeet niet me even te unblocken van de livestreams.quote:
Alleenstaande man in een auto op een parkeerplaats. Hmmmm.quote:Op dinsdag 22 november 2016 11:40 schreef DeBaba het volgende:
Goede vraag, meestal vinden er illegale activiteiten plaats vanuit kofferbakken op het station.
Niet 14, hij vroeg of hij elf of twaalf was.quote:Op dinsdag 22 november 2016 11:45 schreef DoubleDip het volgende:
Maar dat filmpje waarin je zegt dat je geen 14 meer bent
Nouja oke, maar de strekking is duidelijk.quote:Op dinsdag 22 november 2016 12:14 schreef ambertje90 het volgende:
[..]
Niet 14, hij vroeg of hij elf of twaalf was.
Was op een vriendin aan't wachten.quote:Op dinsdag 22 november 2016 03:22 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Waarom zit je in je kofferbak op de parkeerplaats van een station?
Met wachten krijg je ze niet, je moet er actief achteraan!quote:Op dinsdag 22 november 2016 12:22 schreef Mister-Bradge het volgende:
Was op een vriendin aan't wachten.
En daar had je geen zin in?quote:Op dinsdag 22 november 2016 12:24 schreef Mister-Bradge het volgende:
Waarom nu wel DHL?
Omdat mijn jobcoach aankwam met schoonmaken in een bioscoop en sorteren in een magazijn.
Dan gaat je rekensommetje uit je DHL rant dus niet meer op?quote:Op dinsdag 22 november 2016 12:24 schreef Mister-Bradge het volgende:
Dan pak ik liever DHL aan, ook omdat ze per dag deel betalen, en een dag deel is 4 uur bij hun, dus ik krijg geen 25-65 euro per dag maar 50-130.
Neequote:Op dinsdag 22 november 2016 12:27 schreef ambertje90 het volgende:
[..]
Dan gaat je rekensommetje uit je DHL rant dus niet meer op?
Misschien moet je gewoon eens wat aannemen ipv dat eeuwige gemekkerquote:Op dinsdag 22 november 2016 12:24 schreef Mister-Bradge het volgende:
Waarom nu wel DHL?
Omdat mijn jobcoach aankwam met schoonmaken in een bioscoop en sorteren in een magazijn.
Dan pak ik liever DHL aan, ook omdat ze per dag deel betalen, en een dag deel is 4 uur bij hun, dus ik krijg geen 25-65 euro per dag maar 50-130.
Ik neem DIT toch ook aan?quote:Op dinsdag 22 november 2016 12:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Misschien moet je gewoon eens wat aannemen ipv dat eeuwige gemekker
Top dat je hiervoor gaat!quote:Op dinsdag 22 november 2016 12:34 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik neem DIT toch ook aan?
Ik ga niet schoonmaken met behoud van uitkering want dat is niet de bedoeling, de bedoeling is dat ik gewoon zelfstandig geld ga verdienen en van die uitkering af komt.
Klopt ja, maar toen vond m`n jobcoach het geen goed idee, en vond zelf ook dat ik erg weinig betaald kreeg.quote:Op dinsdag 22 november 2016 12:57 schreef PeZu het volgende:
Je was toch al een keer eerder bezig geweest met dhl?
Kijk dat nog maar eens na.quote:
Dus de jobcoach maakte de dagdeelfout?quote:Op dinsdag 22 november 2016 13:04 schreef Mister-Bradge het volgende:
Klopt ja, maar toen vond m`n jobcoach het geen goed idee, en vond zelf ook dat ik erg weinig betaald kreeg.
een maand heeft gem 22.3 dagen dus nog meer dan 2600 zelfs 2900 bekant.... iets fors jaquote:Op dinsdag 22 november 2016 13:32 schreef PimD het volgende:
130 euro netto per dag x 5 = 650 x 4 = 2600 netto per maand. Dat is meer dan ik verdien met m'n HBO-opleiding en bijna 10 jaar werkervaring. Het lijkt me verdomd sterkMoet je dan 500+ pakketjes per dag rondbrengen per dag om dat bedrag te halen?
quote:
Hij bedoelt bruto. Wie maakt er nou weer netto vanquote:Op dinsdag 22 november 2016 13:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]Ja hoor jongen
Lachwekkend figuur jij.
Verdien je meer dan vele hbo-afgestudeerden. Maar logisch inderdaad wel. Net van je Wajong afkomend.
Dan nog is dat fucking veel. Behalve als je 12 uur per dag werkt ofzo. En dat lijkt me toch erg sterk.quote:
1300/1400 incl ort is niet bijster veel geld .quote:Op dinsdag 22 november 2016 13:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan nog is dat fucking veel. Behalve als je 12 uur per dag werkt ofzo. En dat lijkt me toch erg sterk.
Zoveel verschil? nee man. Snelle indicatie zegt dat 2600 bruto 2000 netto ongeveer oplevert.quote:Op dinsdag 22 november 2016 13:45 schreef Elan het volgende:
[..]
1300/1400 incl ort is niet bijster veel geld .
Misschien gaat hij de pakketjes verkopen vanuit zijn kofferbak.quote:Op dinsdag 22 november 2016 13:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zoveel verschil? nee man. Snelle indicatie zegt dat 2600 bruto 2000 netto ongeveer oplevert.
Nee want ik ben er nog niet geweest was telefonisch.quote:Op dinsdag 22 november 2016 14:34 schreef DeBaba het volgende:
En de buschauffeur nog besproken met die zogenaamde jobcoach ?
draaidquote:Op dinsdag 22 november 2016 14:39 schreef DeBaba het volgende:
Heb soms idd idee dat Bradgeland in cirkels rond draaid
MAAK JIJ ER EEN DANNN!!!!!!!11111quote:Op dinsdag 22 november 2016 14:47 schreef frietenstamp het volgende:
Serieus, Bradgeman, die OP kan veel beter. Paar pakkende statusregels zodat iedereen snel bijgepraat is, teasertje erachteraan, de meest recente video en een link naar je kanaal.
krijg je dan ook zo'n DHL bord in je auto?quote:Op dinsdag 22 november 2016 13:04 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Klopt ja, maar toen vond m`n jobcoach het geen goed idee, en vond zelf ook dat ik erg weinig betaald kreeg.
Had het contract hier nog in de mail staan en heb dat doorgenomen, en het is eigenlijk wel gewoon goed te doen, en ik wil gewoon wat gaan doen en het is gelijk full-time dat is goed, het is met mijn eigen auto, ook prima te doen, en het is in de buurt.
Waarschijnlijk zo`n sticker op m`n raam met "DHL4YOU"quote:Op dinsdag 22 november 2016 15:56 schreef Awsom het volgende:
[..]
krijg je dan ook zo'n DHL bord in je auto?
quote:Op dinsdag 22 november 2016 15:56 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zo`n sticker op m`n raam met "DHL4YOU"
Ik kan er schat ik een stuk of 40-50 per keer kwijt, en het DC zit in de buurt (Zit op 2 km van m`n huis)quote:Op dinsdag 22 november 2016 15:58 schreef Awsom het volgende:
[..]
Maar zit dat DC in de buurt dan? Ik kan me niet voorstellen dat je heel veel pakketjes kwijt kunt in je blauwe ferrari (ondanks dat de bank plat / naar voren / naar achteren kan). Als je de hele dag op en neer moet crossen om nieuwe pakketjes op te halen schiet het natuurlijk niet op
Je vergist je echt in de ruimte van zo`n ding manquote:Op dinsdag 22 november 2016 16:00 schreef Elan het volgende:
40 -50 pakketten in de Twingo
Kan niet wachten op de pics
Ik denk dat jij je vergist in de afmetingen van pakketjes.quote:Op dinsdag 22 november 2016 16:02 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Je vergist je echt in de ruimte van zo`n ding man
Laadvloer is diagonaal ongeveer 1,20
Lengte ongeveer 1,05 en breedte ook zo rond de meter, kan verassend veel in.
quote:Op dinsdag 22 november 2016 15:59 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik kan er schat ik een stuk of 40-50 per keer kwijt, en het DC zit in de buurt (Zit op 2 km van m`n huis)
quote:Op dinsdag 22 november 2016 16:09 schreef Awsom het volgende:
[..]
Ik denk dat jij je vergist in de afmetingen van pakketjes.![]()
4 dozen (één zending) van 50x50x50 en je auto zit vol
Volgens mij zijn het losse pakketjes die ik in de auto krijg en geen dozen met daarin de pakketjes. Kan het fout hebben.quote:
Euh, die dozen van 50cm³ zijn pakketjes...quote:Op dinsdag 22 november 2016 16:12 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij zijn het losse pakketjes die ik in de auto krijg en geen dozen met daarin de pakketjes. Kan het fout hebben.
dhl4you bezorgd ook grote pakketten stofzuigers vab wehkanp, kastjes, sjooltafels allesquote:Op dinsdag 22 november 2016 16:12 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij zijn het losse pakketjes die ik in de auto krijg en geen dozen met daarin de pakketjes. Kan het fout hebben.
Ik krijg per pakket betaald jaquote:Op dinsdag 22 november 2016 17:51 schreef Elan het volgende:
Ze nemen je dan toch niet aan lijkt me?
Bestelbus is wel een must. Of krijg je gewoon per pakket uitbetaald.
Omdat dit werk is wat ik fijn vind om te doenquote:Op dinsdag 22 november 2016 17:56 schreef Azpilicueta het volgende:
Maar hoe is dit beter dan gewoon fulltime productiewerk of in een magazijn?
Jij kan zo jobcoach worden bij UWV.quote:Op dinsdag 22 november 2016 16:09 schreef Awsom het volgende:
[..]
Ik denk dat jij je vergist in de afmetingen van pakketjes.![]()
4 dozen (één zending) van 50x50x50 en je auto zit vol
Heb niet voor niets een wajong hequote:Op dinsdag 22 november 2016 18:02 schreef Elan het volgende:
Waarom trappen ze je niet gewoon aan t werk. Who gives a fuck waar je interesses liggen.
Wajong is voor jonge mensen met een handicap, niet voor luie sodemieters. Of zijn er lichamelijke beperkingen die ervoor zorgen dat je dat niet kan?
Leg eens uit waarom je geen bioscoopzalen kan schoonmaken, schroefjes kan aandraaien aan de lopende band of groenonderhoud uitvoeren?quote:Op dinsdag 22 november 2016 18:05 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Heb niet voor niets een wajong he
Even quoten voor het nageslacht.quote:Op dinsdag 22 november 2016 18:09 schreef Mister-Bradge het volgende:
ik zou dat best kunnen. maar dat is werk wat ik met 2 hooguit 3 weken zat ben.
Joh wie is dat niet na 2 weken zatquote:Op dinsdag 22 november 2016 18:09 schreef Mister-Bradge het volgende:
autorijden vind ik heerlijk. en als ik dat kan combineren met werk is dat wel iets wat ik lang vol ga houden
Maar waarom zou je dat op voorhand niet gaan volhouden? Dat het niet leuk is om in een fabriek of magazijn te werken begrijpen we allemaal. Maar het is wel een respectvolle manier om in je eigen levensonderhoud te voorzien.quote:Op dinsdag 22 november 2016 18:09 schreef Mister-Bradge het volgende:
autorijden vind ik heerlijk. en als ik dat kan combineren met werk is dat wel iets wat ik lang vol ga houden
Dacht je dat er wel mensen zijn die het leuk vinden om fulltime dozen te vouwen en schroefjes te draaien?quote:Op dinsdag 22 november 2016 18:09 schreef Mister-Bradge het volgende:
Heb poosje voor POSTNL gereden.quote:
Ik ben gewoon realistisch.quote:Op dinsdag 22 november 2016 18:03 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Jij kan zo jobcoach worden bij UWV.
dhl, postnl, kleien koeriertje allemaal tijsdruk en chaos en dan de klanten nog. Klanten zijn hel als je pech hebtquote:Op dinsdag 22 november 2016 18:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb poosje voor POSTNL gereden.
Hoge tijdsdruk, chaos en frustratie horen er helaas wel bij inderdaad.
Euro'tje of 900 a 1000 dus zo'n 300/400 onder het minimumloonquote:Op dinsdag 22 november 2016 18:20 schreef Elan het volgende:
Hoeveel is zo'n Wajong eigenlijk. Just curious.
Ik weet zeker dat Braadmans sneller is dan die 50+ koerier hier en die zie ik al jaren voorbij komen met z'n DHL4you-banner aan het raam dus zal allemaal wel meevallen.quote:Op dinsdag 22 november 2016 18:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
dhl, postnl, kleien koeriertje allemaal tijsdruk en chaos en dan de klanten nog. Klanten zijn hel als je pech hebt
Je ambitie moet natuurlijk wel iets van realisme uitstralen. Het is makkelijk zeggen dat je graag een ton+ op wil strijken met een dikke auto voor de duur. Alleen in Bradley zijn positie & achtergrond is het krijgen van fulltime werk al een gigantisch stap. Jarenlang volhouden een 2e maar ook de moeilijkste.quote:Op dinsdag 22 november 2016 18:19 schreef PeZu het volgende:
Grote mensen werk als ambitie hebben, de treurnis
ik heb een goed idee, vertel dat aan iemand die het wat boeit.quote:Op dinsdag 22 november 2016 18:28 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Je ambitie moet natuurlijk wel iets van realisme uitstralen. Het is makkelijk zeggen dat je graag een ton+ op wil strijken met een dikke auto voor de duur. Alleen in Bradley zijn positie & achtergrond is het krijgen van fulltime werk al een gigantisch stap. Jarenlang volhouden een 2e maar ook de moeilijkste.
Dat is wel andere koek ja.quote:Op dinsdag 22 november 2016 18:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb poosje voor POSTNL gereden.
Hoge tijdsdruk, chaos en frustratie horen er helaas wel bij inderdaad.
Apart figuur ben jijquote:Op dinsdag 22 november 2016 18:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb een goed idee, vertel dat aan iemand die het wat boeit.
ook dat kan je beter vertellen aan iemand die er wat mee doet, want wie ben jij?quote:
Je doet er al wat mee getuige de quotequote:Op dinsdag 22 november 2016 18:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
ook dat kan je beter vertellen aan iemand die er wat mee doet, want wie ben jij?
neequote:Op dinsdag 22 november 2016 18:38 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Je doet er al wat mee getuige de quote
Werken wanneer je de luxe hebt dat niet te hoeven doenquote:Op dinsdag 22 november 2016 18:33 schreef Elan het volgende:
Laten we uitgaan van het positieve. Gezeik helpt hem ook niet
Sta er alleen oprecht van te kijken dat geen zin een legitiem argument is om niet te hoeven werken![]()
Vanavond Elton John #jelly
Als iemand een achtergrond heeft door een bepaalde studie/opleiding/werkervaring, begrijp ik het wel als ze enkel naar specifiek werk kijken.quote:Op dinsdag 22 november 2016 17:56 schreef Azpilicueta het volgende:
Maar hoe is dit beter dan gewoon fulltime productiewerk of in een magazijn?
Zo te lezen doen ze dat wel, maar slaat hij dat af omdat hij alleen koerierswerk wil doen. Ik moet denk ik toch mijn woorden gaan inslikken over de desbetreffende job coach. Lijkt mij een behoorlijk frustrerende baanquote:Op dinsdag 22 november 2016 18:44 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Als iemand een achtergrond heeft door een bepaalde studie/opleiding/werkervaring, begrijp ik het wel als ze enkel naar specifiek werk kijken.
Maar in het geval van Braddie ontbreekt een significante specifieke studie/opleiding/werkervaring dus begrijp ik eigenlijk ook niet dat ze het niet breder trekken.
Ik kan het mij bijna niet voorstellen dat er geen effectieve instrumenten bestaan om argumenten als ''geen zin'' meedogenloos van tafel te vegen.quote:Op dinsdag 22 november 2016 18:46 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Zo te lezen doen ze dat wel, maar slaat hij dat af omdat hij alleen koerierswerk wil doen. Ik moet denk ik toch mijn woorden gaan inslikken over de desbetreffende job coach. Lijkt mij een behoorlijk frustrerende baan
Idd.quote:Op dinsdag 22 november 2016 18:59 schreef DeBaba het volgende:
Deze hele discussie hebben we al bij het vorige DHL hoofdstuk gehad.
Hoop oprecht dat hij nu eens echt aangenomen wordt, dus verder dan vage kennismakingsgespreken die geen sollicitaties zijn of whatsappgroepjes waarin het werk verdeeld wordt.
Laat hem lekker aan de slag gaan bij DHL en dan komt hij ervan zelf heel snel achter wat werken inhoudt.
Kun je dat niet beter vertellen tegen iemand die er wat mee doet?quote:Op dinsdag 22 november 2016 18:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
ook dat kan je beter vertellen aan iemand die er wat mee doet, want wie ben jij?
Daar kwam hij toch niet meer ?quote:Op dinsdag 22 november 2016 19:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Idd.
Bovendien is hij te druk met reageren in KLB SC(waar hij hier altijd zo op haat), dus hij gaat hier toch niet meer reageren vanavond.
Dat risico is voor mij.quote:Op dinsdag 22 november 2016 19:17 schreef Mr.Ping het volgende:
Hoe gaat het als er iemand niet thuis is en je nog een keer met je pakje erheen moet?
Krijg je dan dubbel of is dat risico voor jou?
have fun bro !quote:Op dinsdag 22 november 2016 19:50 schreef Mister-Bradge het volgende:
elton jpohhhnmmmmmmnnnnmmmnnmmnm nog tien minuten
ik las dat het kut was broerquote:
Groep van 4 mannen en 2 vrouwen achter mij die alleen maar over Elton konden praten terwijl ze bij een concert VAN ELTON warenquote:Op dinsdag 22 november 2016 23:51 schreef Simterklaas het volgende:
Zeker vrouwen? Die komen daar natuurlijk wel bovenuit met dat hoge gekwetter van ze. Superieure lage mannelijke stemgeluiden versmelten met de muziek.
MAN MAN MAN MAN MAN MANquote:Op dinsdag 22 november 2016 23:56 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Groep van 4 mannen en 2 vrouwen achter mij die alleen maar over Elton konden praten terwijl ze bij een concert VAN ELTON waren
4 stoelen naast mij ook mensen die luidkeels aan het praten waren over de muziekkeuze
Voor mij 2 mensen die er alleen maar waren zodat ze konden laten zien dat ze er waren om de 30 seconden kwam er een selfie
Ja echt flikker opquote:
Ik heb zelf alleen ervaring met metalherriebands, dus veel te druk met moshen.quote:Op dinsdag 22 november 2016 23:59 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja echt flikker op
Ik heb ook wel een fotootje gemaakt van mezelf, maar dat was VOORDAT het concert begon, en ik heb tijdens het concert van de show zelf misschien 10 foto's en 3 filmpjes gemaakt.
Daar heb ik dan weer geen ervaring mee, de enige moshpit was in het Gelredome in 2010 toen Guns N Roses (Axl Soloquote:Op woensdag 23 november 2016 00:03 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Ik heb zelf alleen ervaring met metalherriebands, dus veel te druk met moshen.
Ben ook jaren niet meer naar een concert geweest, aangezien het toentertijd weinig scheelde of ik had blijvende tinnitus door die vele concerten. Bedankt, Helmet, voor die week aan oorsuizenquote:Op woensdag 23 november 2016 00:04 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Daar heb ik dan weer geen ervaring mee, de enige moshpit was in het Gelredome in 2010 toen Guns N Roses (Axl Solo) Daar op trad.
Dacht dat ik er meer op had staan dan alleen dat intro, was de bedoeling om heel Funeral For A Friend te filmen.quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2016 23:57 schreef Mister-Bradge het volgende:
Oh DHL word hem niet morgen trouwens, die man belde mij op rond een uurtje of vijf met dat de afspraak verzet moet worden naar volgende week grrrrrmbll
Nu heb je tussen 1700 en 1900 gesprekken hier gevoerd over DHL en daar zei je niets over dat hij had afgebeld en nu ineens meldt je tussen een gesprek over een waanzinnig concert even tussen neus en lippen door dat de beste man heeft afgebeld om 17.00. Raar verhaal. Maar goed, dat is mijn mening uiteraard. Ik wil het eerst wel eens meemaken dat je aan een baan komt. Want je kon het vanochtend ook niet met je jobcoach bespreken want dat was een telefonisch gesprek. Dan kun je dat toch ook bespreken of een afspraak maken om dat zsm te bespreken. Ik heb het idee dat je iedereen een beetje voor de gek houdt, maar met alle respect nogmaals, dat is mijn mening.quote:Op dinsdag 22 november 2016 23:57 schreef Mister-Bradge het volgende:
Oh DHL word hem niet morgen trouwens, die man belde mij op rond een uurtje of vijf met dat de afspraak verzet moet worden naar volgende week grrrrrmbll
Pas je op Braddie?quote:Op woensdag 23 november 2016 00:34 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja, vervelende kut snollen.
Ik noem alles en iedereen een kut of snolquote:Op woensdag 23 november 2016 00:39 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Pas je op Braddie?
Straks gaat iemand dit topic even doormailen naar DHL en lezen ze dit soort berichten.
Zou het? Dat is dan wel weer heel triest.quote:Op woensdag 23 november 2016 00:39 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Pas je op Braddie?
Straks gaat iemand dit topic even doormailen naar DHL en lezen ze dit soort berichten.
jaar of 3 geleden heeft iemand ook een topic doorgestuurd naar oude bandleden, scheelde weinig of het werd een rechtzaak.quote:Op woensdag 23 november 2016 00:45 schreef praadje het volgende:
[..]
Zou het? Dat is dan wel weer heel triest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind dat ook echt sneu ja, tussen iemand niet mogen, en iemand "Niet mogen" Zit een flink verschil..quote:Op woensdag 23 november 2016 00:49 schreef praadje het volgende:
Wat een loser. Nee, ik geef wel mijn eerlijke mening maar zulke acties zouden niet eens in me opkomen. Las laats een oud topic waarin dat blijkbaar ook gebeurt was dat een Fokker het doorgestuurd had naar een bedrijf. Dat vind ik dan wel een lage streek.
Nee precies! jij snapt het.quote:Op woensdag 23 november 2016 00:58 schreef praadje het volgende:
Oh daar zit inderdaad een heel verschil tussen. En tussen eerlijk zijn en niet mogen zit ook een groot verschil. Ik ben eerlijk en rechtuit maar dat is geen reden om te bashen. Maar goed, ik duik mijn bed in. Slaap lekker.
Ik kan mij wel vinden in deze gedachtegang.quote:Op woensdag 23 november 2016 00:35 schreef praadje het volgende:
[..]
Nu heb je tussen 1700 en 1900 gesprekken hier gevoerd over DHL en daar zei je niets over dat hij had afgebeld en nu ineens meldt je tussen een gesprek over een waanzinnig concert even tussen neus en lippen door dat de beste man heeft afgebeld om 17.00. Raar verhaal. Maar goed, dat is mijn mening uiteraard. Ik wil het eerst wel eens meemaken dat je aan een baan komt. Want je kon het vanochtend ook niet met je jobcoach bespreken want dat was een telefonisch gesprek. Dan kun je dat toch ook bespreken of een afspraak maken om dat zsm te bespreken. Ik heb het idee dat je iedereen een beetje voor de gek houdt, maar met alle respect nogmaals, dat is mijn mening.
Idemquote:Op woensdag 23 november 2016 03:01 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik kan mij wel vinden in deze gedachtegang.
- jaquote:Op woensdag 23 november 2016 07:14 schreef ambertje90 het volgende:
Rij je nou serieus naar Vreeland om een parkeerticket uit te printen?
Waarom sprong de ventilator aan? Zat je in je auto te eten met de motor aan?
Je loopt wel te hijgen hoor.
Lol, eerst de twingo kwijt en dan de weg!
paar extra ritjesquote:Op woensdag 23 november 2016 10:39 schreef NoelGallagher het volgende:
Er was hier net een DHL bezorger en ik keek ff in z'n laadbak en no fucking way dat jij dat met een twingo gaat kunnen hoor
er klopt ook geen fuck van.quote:Op woensdag 23 november 2016 13:47 schreef Elan het volgende:
Braddie, wat was dat verhaal achter die PlayStation oplichting nou precies. Iemand maakte me er op attent. Maar klonk te debiel om waar te zijn
Ah dacht al.quote:Op woensdag 23 november 2016 13:52 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
er klopt ook geen fuck van.
die gast kwam hier. Maar ik had die PS3 al verkocht maar kon door mijn ban dat niet laten weten.
ik mijn excuses stamelend aangeboden ( schaamde mij kapot ) En hij zei " kan gebeuren even goede vrienden" En vervolgens lees ik een paar dagen later hier echt een enorm lulverhaaltje over gestolen spullen en ik had echt zoiets van wtf gast ..
"Kan gebeuren even goede vrienden"quote:Op woensdag 23 november 2016 13:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Ah dacht al.
Die gast om wie het ging is zelf nu gebanned trouwens
quote:Op woensdag 23 november 2016 13:54 schreef Mister-Bradge het volgende:
" Bedankt en u hoort nog van ons "
Dit is niet "afschepen", dit is een reactie die je krijgt als ze nog geen duidelijk beeld van je hebben/je niet geschikt vinden/dit nog willen nabespreken met anderen.quote:Op woensdag 23 november 2016 14:00 schreef Elan het volgende:
Jammer van DHL, ook niet netjes.
Hadden ze je al eens gezien? Vind bizar dat bedrijven initieel zo enthousiast op je sollicitatie reageren om je vervolgens steeds zo af te schepen.
Dan moeten ze dat ook als zodanig communiceren.quote:Op woensdag 23 november 2016 14:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit is niet "afschepen", dit is een reactie die je krijgt als ze nog geen duidelijk beeld van je hebben/je niet geschikt vinden/dit nog willen nabespreken met anderen.
Ze moeten natuurlijk helemaal niets.quote:Op woensdag 23 november 2016 14:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan moeten ze dat ook als zodanig communiceren.
Niet hem in letterlijke bewoordingen min of meer de baan al toezeggen.
Hij wil eerst je topicreeks en video's nog eventjes googlen.quote:Op woensdag 23 november 2016 14:17 schreef Mister-Bradge het volgende:
Snap het ook niet
De vorige keer kon ik zo aan de slag bij ze, die man stond er haast om te springenEn nu is het "Bedankt, u hoort nog van ons"
Ik kan echt niet wachten op de dag dat jij gaat vloggen.quote:Op woensdag 23 november 2016 14:43 schreef DoubleDip het volgende:
Hebben waarschijnlijk je filmpjes gezien. Of je vorige sollicitatie. Plus afwijzing door jou.
Eerlijk gezegd: als ik deed wat jij doet qua vloggen en ik ging solliciteren gingen bij mij die vlogs gelijk de prullenbak in. Je zet of zette een bepaald beeld van jezelf neer dat een werkgever of potentiële werkgever kan afschrikken.
Ik vind dit sowieso wel een goeie. Tegenwoordig is er geen werkgever meer die níét eerst de sollicitanten google't voordat er een aangenomen wordt.quote:Op woensdag 23 november 2016 14:43 schreef DoubleDip het volgende:
Hebben waarschijnlijk je filmpjes gezien. Of je vorige sollicitatie. Plus afwijzing door jou.
Eerlijk gezegd: als ik deed wat jij doet qua vloggen en ik ging solliciteren gingen bij mij die vlogs gelijk de prullenbak in. Je zet of zette een bepaald beeld van jezelf neer dat een werkgever of potentiële werkgever kan afschrikken.
Natuurlijk heeft hij niks, omdat hij alles loopt te weigeren en alleen de relaxte baantjes wil hebben. Als ie echt uit de uitkering wou komen, dan had hij dat magazijnwerk allang aangenomen. Als iemand hoogopgeleid is kan ik nog wel begrijpen dat ze dit soort werk afwijzen, maar iemand die alleen de praktijkschool heeft gedaan moet allang blij zijn als hij überhaupt al een vaste baan kan krijgen.quote:Op woensdag 23 november 2016 14:50 schreef Azpilicueta het volgende:
Dus uiteindelijk heb je weer niks. Misschien dan toch eens verder gaan kijken dan alleen datgene wat je leuk lijkt?
Je hebt natuurlijk gelijk, maar is het echt Bradley zijn schuld? Hij krijgt de positie aangeboden waarin hij kan kiezen. Ik zou er ook niet happig op zijn om een vrije levensstijl te moeten inruilen voor 40 uur achter de lopende band. Dan zou ik ook gaan voor datgene mij leuk zou lijken (of het daadwerkelijk leuk is moet dan nog blijken). Als ze dit willen voorkomen dan moeten ze strenger zijn door eisen te stellen. Dan heb ik het niet over het inleveren van een lijstje van 10 beroepen die je leuk zouden lijken, maar met betrekking tot de hoogte van de uitkering. Zijn fysiek werkt ook niet echt mee natuurlijk als je al moeite hebt met een blokje om te lopen.quote:Op woensdag 23 november 2016 16:02 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Natuurlijk heeft hij niks, omdat hij alles loopt te weigeren en alleen de relaxte baantjes wil hebben. Als ie echt uit de uitkering wou komen, dan had hij dat magazijnwerk allang aangenomen. Als iemand hoogopgeleid is kan ik nog wel begrijpen dat ze dit soort werk afwijzen, maar iemand die alleen de praktijkschool heeft gedaan moet allang blij zijn als hij überhaupt al een vaste baan kan krijgen.![]()
Hilversum zal wel zo'n naïeve gemeente zijn waar ze iedereen vertroetelen. Waar ik woon sturen ze je gewoon verplicht naar een sociale werkplaats of ander project.
quote:Op woensdag 23 november 2016 16:02 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Natuurlijk heeft hij niks, omdat hij alles loopt te weigeren en alleen de relaxte baantjes wil hebben. Als ie echt uit de uitkering wou komen, dan had hij dat magazijnwerk allang aangenomen. Als iemand hoogopgeleid is kan ik nog wel begrijpen dat ze dit soort werk afwijzen, maar iemand die alleen de praktijkschool heeft gedaan moet allang blij zijn als hij überhaupt al een vaste baan kan krijgen.![]()
Hilversum zal wel zo'n naïeve gemeente zijn waar ze iedereen vertroetelen. Waar ik woon sturen ze je gewoon verplicht naar een sociale werkplaats of ander project.
Don't know, i left after 15 songs, he played my favourite, Yellow Brick Roadquote:Op woensdag 23 november 2016 17:32 schreef Rooftopsoccergirl het volgende:
Nice concert Bradge, did he sing "candle in the wind"?.
Jaquote:Op woensdag 23 november 2016 17:17 schreef NoelGallagher het volgende:
Ben je nou serieus in je trainingsbroekie naar dat concert geweest
hilversum hooligan!quote:Op woensdag 23 november 2016 17:17 schreef NoelGallagher het volgende:
Ben je nou serieus in je trainingsbroekie naar dat concert geweest
Zo, dat is wel zonde. Ik snap dat het chiller is om eerder weg te gaan, maar je mist bijna de helft.quote:Op woensdag 23 november 2016 18:12 schreef PimD het volgende:
Na 15 nummers weg gegaan? Volgens setlist.fm heeft ie er 25 gespeeld. Beetje zonde van het vast tamelijk dure kaartje.
Mensen naast mij/achter mij praatte boven de muziek uit.quote:Op woensdag 23 november 2016 18:30 schreef Azpilicueta het volgende:
Hoe kan een concert nou veel te hard zijn maar tegelijk kan je wel mensen horen praten? Het is toch ook gebruikelijk dat je in gezelschap zo nu en dan wat tegen elkaar zegt? Je kan moeilijk een spraakverbod opleggen
Bazen reactiequote:Op woensdag 23 november 2016 19:08 schreef chroestjov het volgende:
Ach, aan publiek dat eerder vertrekt, zijn ze in Amsterdam inmiddels wel gewend.
Schreeuwerige zang heb je de laatste 15-16 jaar nou eenmaal met Elton John, stem is hard achteruitgegaanquote:met een echoënde uitvoering van That's Why They Call it the Blues als één van de dieptepunten. Met schreeuwerige zang en op mokervolume afgestelde drums maakte hij van de klassieker een blues om letterlijk treurig van te worden.
Heb ik vaker bij de Ziggo Dome gehoord. Wat dat betreft een kuttent, doe mij maar de HMH, prima geluidje tijdens Gregory Porter een tijdje terug.quote:Op woensdag 23 november 2016 18:26 schreef Mister-Bradge het volgende:
- Geluid was echt veel te hard en schel.
Bedenk mij net dat m'n eerste keer Motörhead 24 jaar terug wasquote:Op woensdag 23 november 2016 21:52 schreef praadje het volgende:
Ha bedenk me net, toen was jij er helemaal nog niet, grappig. Zijn nummers zijn vanaf een cd in ieder geval nog steeds geweldig.
Alleen is hij qua uiterlijk een beetje een karikatuur van zichzelf aan het worden.
We moeten naar OUD.quote:Op woensdag 23 november 2016 21:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Bedenk mij net dat m'n eerste keer Motörhead 24 jaar terug was
Ik ben geen ouder, ik moet nergens naartoe, ik hoef nog niet eens naar 40+quote:
quote:Op woensdag 23 november 2016 22:08 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik ben geen ouder, ik moet nergens naartoe, ik hoef nog niet eens naar 40+(eik nog een broekie dus)
Ik word 26 hequote:Op woensdag 23 november 2016 21:52 schreef praadje het volgende:
Ha bedenk me net, toen was jij er helemaal nog niet, grappig. Zijn nummers zijn vanaf een cd in ieder geval nog steeds geweldig.
Alleen is hij qua uiterlijk een beetje een karikatuur van zichzelf aan het worden.
Pas, pls. ouwe zak.quote:Op woensdag 23 november 2016 22:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]
32 pas, maar ik had een goede opvoeding
Ach, scheelt alsnog 6 jaar met onze Bradster
ok ik wil namelijk wat leuks met je besprekenquote:Op woensdag 23 november 2016 22:09 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Weet ik niet man, misschien vannacht.
OOOOOH!!!!quote:Op woensdag 23 november 2016 19:08 schreef chroestjov het volgende:
Ach, aan publiek dat eerder vertrekt, zijn ze in Amsterdam inmiddels wel gewend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |