Dat risico is voor mij.quote:Op dinsdag 22 november 2016 19:17 schreef Mr.Ping het volgende:
Hoe gaat het als er iemand niet thuis is en je nog een keer met je pakje erheen moet?
Krijg je dan dubbel of is dat risico voor jou?
have fun bro !quote:Op dinsdag 22 november 2016 19:50 schreef Mister-Bradge het volgende:
elton jpohhhnmmmmmmnnnnmmmnnmmnm nog tien minuten
ik las dat het kut was broerquote:
Groep van 4 mannen en 2 vrouwen achter mij die alleen maar over Elton konden praten terwijl ze bij een concert VAN ELTON warenquote:Op dinsdag 22 november 2016 23:51 schreef Simterklaas het volgende:
Zeker vrouwen? Die komen daar natuurlijk wel bovenuit met dat hoge gekwetter van ze. Superieure lage mannelijke stemgeluiden versmelten met de muziek.
MAN MAN MAN MAN MAN MANquote:Op dinsdag 22 november 2016 23:56 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Groep van 4 mannen en 2 vrouwen achter mij die alleen maar over Elton konden praten terwijl ze bij een concert VAN ELTON waren
4 stoelen naast mij ook mensen die luidkeels aan het praten waren over de muziekkeuze
Voor mij 2 mensen die er alleen maar waren zodat ze konden laten zien dat ze er waren om de 30 seconden kwam er een selfie
Ja echt flikker opquote:
Ik heb zelf alleen ervaring met metalherriebands, dus veel te druk met moshen.quote:Op dinsdag 22 november 2016 23:59 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja echt flikker op
Ik heb ook wel een fotootje gemaakt van mezelf, maar dat was VOORDAT het concert begon, en ik heb tijdens het concert van de show zelf misschien 10 foto's en 3 filmpjes gemaakt.
Daar heb ik dan weer geen ervaring mee, de enige moshpit was in het Gelredome in 2010 toen Guns N Roses (Axl Soloquote:Op woensdag 23 november 2016 00:03 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Ik heb zelf alleen ervaring met metalherriebands, dus veel te druk met moshen.
Ben ook jaren niet meer naar een concert geweest, aangezien het toentertijd weinig scheelde of ik had blijvende tinnitus door die vele concerten. Bedankt, Helmet, voor die week aan oorsuizenquote:Op woensdag 23 november 2016 00:04 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Daar heb ik dan weer geen ervaring mee, de enige moshpit was in het Gelredome in 2010 toen Guns N Roses (Axl Solo) Daar op trad.
Dacht dat ik er meer op had staan dan alleen dat intro, was de bedoeling om heel Funeral For A Friend te filmen.quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2016 23:57 schreef Mister-Bradge het volgende:
Oh DHL word hem niet morgen trouwens, die man belde mij op rond een uurtje of vijf met dat de afspraak verzet moet worden naar volgende week grrrrrmbll
Nu heb je tussen 1700 en 1900 gesprekken hier gevoerd over DHL en daar zei je niets over dat hij had afgebeld en nu ineens meldt je tussen een gesprek over een waanzinnig concert even tussen neus en lippen door dat de beste man heeft afgebeld om 17.00. Raar verhaal. Maar goed, dat is mijn mening uiteraard. Ik wil het eerst wel eens meemaken dat je aan een baan komt. Want je kon het vanochtend ook niet met je jobcoach bespreken want dat was een telefonisch gesprek. Dan kun je dat toch ook bespreken of een afspraak maken om dat zsm te bespreken. Ik heb het idee dat je iedereen een beetje voor de gek houdt, maar met alle respect nogmaals, dat is mijn mening.quote:Op dinsdag 22 november 2016 23:57 schreef Mister-Bradge het volgende:
Oh DHL word hem niet morgen trouwens, die man belde mij op rond een uurtje of vijf met dat de afspraak verzet moet worden naar volgende week grrrrrmbll
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |