Komt er aan jonge rustig, heb ook andere shit aan m`n kopquote:
NEE IK HOEF NIET TE TANKEN SCHATquote:Op maandag 21 november 2016 23:02 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Komt er aan jonge rustig, heb ook andere shit aan m`n kop
Morgen een Elton John vlog, want ik ga tenslotte naar Elton
En Woensdag een vlog die waarschijnlijk ook weinig mensen hadden zien aankomen.
waaromquote:Op maandag 21 november 2016 23:04 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
JULLIE SPELEN MET MIJN PRIVE.
Stel trouwens weer eens een UI in
Arme wchquote:Op maandag 21 november 2016 23:14 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ziet er toch niet uit man zo`n kale plek onder je naam
Waarom zit je in je kofferbak op de parkeerplaats van een station?quote:
Goede vraag, meestal vinden er illegale activiteiten plaats vanuit kofferbakken op het station.quote:Op dinsdag 22 november 2016 03:22 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Waarom zit je in je kofferbak op de parkeerplaats van een station?
Eens ja. Je weet nooit wie er meekijkt.quote:Op dinsdag 22 november 2016 11:45 schreef DoubleDip het volgende:
Leuk dat je een sollicitatie hebt.
Maar dat filmpje waarin je zegt dat je geen 14 meer bent en *dus* meer zou mogen krijgen zou ik wel ff wegjorissen.
Kan het soms ook niet meer volgen.quote:Op dinsdag 22 november 2016 11:35 schreef BalotelliFan het volgende:
Had je eerder DHL niet afgewezen?
Vergeet niet me even te unblocken van de livestreams.quote:
Alleenstaande man in een auto op een parkeerplaats. Hmmmm.quote:Op dinsdag 22 november 2016 11:40 schreef DeBaba het volgende:
Goede vraag, meestal vinden er illegale activiteiten plaats vanuit kofferbakken op het station.
Niet 14, hij vroeg of hij elf of twaalf was.quote:Op dinsdag 22 november 2016 11:45 schreef DoubleDip het volgende:
Maar dat filmpje waarin je zegt dat je geen 14 meer bent
Nouja oke, maar de strekking is duidelijk.quote:Op dinsdag 22 november 2016 12:14 schreef ambertje90 het volgende:
[..]
Niet 14, hij vroeg of hij elf of twaalf was.
Was op een vriendin aan't wachten.quote:Op dinsdag 22 november 2016 03:22 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Waarom zit je in je kofferbak op de parkeerplaats van een station?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |