maar het is geen Twingoquote:
Uh okéquote:Op maandag 21 november 2016 17:14 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
[..]
En een golf 3 gaat 300.
Ja, er is er wel 1 die het kan.
Motor achterin waardoor de kofferbak onwijs wordt verkleindquote:Op maandag 21 november 2016 18:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Die nieuwe Twingo is wel heel kut hè.
Maar dat auto word wel veiliger en korter dus je punt klopt niet.quote:Op maandag 21 november 2016 18:57 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Motor achterin waardoor de kofferbak onwijs wordt verkleind
En achterwielaandrijving waar je geen flikker aan hebt.quote:Op maandag 21 november 2016 18:57 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Motor achterin waardoor de kofferbak onwijs wordt verkleind
Dat doet niks af aan het feit dat je de achterbank onnodig erg inkrimptquote:Op maandag 21 november 2016 19:22 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Maar dat auto word wel veiliger en korter dus je punt klopt niet.
Ik kon niet achter mezelf zittenquote:Op maandag 21 november 2016 20:25 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Dat doet niks af aan het feit dat je de achterbank onnodig erg inkrimpt
Sowieso niet veel A-segmenters waarbij dat wel fatsoenlijk lukt, of zie ik dat verkeerdquote:Op maandag 21 november 2016 20:32 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik kon niet achter mezelf zittenOf naja, het kon wel.. Maar het was niet comfortabel voor óf mijzelf óf de bestuurder.
4:05
Er zijn wel wat A-segmenters waarbij dat kan hoor.quote:Op maandag 21 november 2016 20:36 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Sowieso niet veel A-segmenters waarbij dat wel fatsoenlijk lukt, of zie ik dat verkeerd
Cuore. Zit achter qua ruimte achterin tussen een BMW 740i en een 740iL in: http://www.autoweek.nl/ca(...)7&id3=50394&cache=noquote:Op maandag 21 november 2016 20:36 schreef Ingolstadt het volgende:
Sowieso niet veel A-segmenters waarbij dat wel fatsoenlijk lukt, of zie ik dat verkeerd
Is dit serieus?quote:Op maandag 21 november 2016 21:06 schreef ambertje90 het volgende:
[..]
Cuore. Zit achter qua ruimte achterin tussen een BMW 740i en een 740iL in: http://www.autoweek.nl/ca(...)7&id3=50394&cache=no
Dat zegt alles over de beschikbare ruimte. Als ik m'n rugleuning aan pas, dan kan iemand van ~2 meter nog moeilijk achterin zitten vanwege kniehoogte.quote:Op maandag 21 november 2016 21:16 schreef Mister-Bradge het volgende:
Afstand rugleuning voor/achter zegt toch niks over de beschikbare beenruimte?
Los gezien van veiligheid? Tegenwoordig hebben zo`n beetje alle A-segmenters minimaal 4 airbags en een 5 sterren euro ncap rating man.quote:Op maandag 21 november 2016 21:27 schreef MissionPhailed het volgende:
Ben zelf met 1,98 meter wat terughoudend qua A segmenters (nog effe los gezien van veiligheid) maar zat in een leen Seat Mii toch verrassend ruim op de bestuurdersstoel.
Kinetische energie speelt beslist ook een rol. Als je in een A segmenter van -ik noem maar wat- 850 kg in botsing komt met een andere auto met een zeer gangbare massa van 1200 kg, gaan al die veiligheidsmaatregelen maar in beperkte mate helpen. Het is inderdaad wél zo dat kleine auto's tegenwoordig stukken veiliger zijn dan 20 jaar terug.quote:Op maandag 21 november 2016 21:33 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Los gezien van veiligheid? Tegenwoordig hebben zo`n beetje alle A-segmenters minimaal 4 airbags en een 5 sterren euro ncap rating man.
Ik bots liever met 50 tegen een lantaarnpaal in een nieuwe up dan in een 15 jaar oude 3 Serie om maar wat te noemen.
Tot een jaar of 4 kunnen kinderen niet met hun poten bij de rugleuning in de cuore. Is ook wat waard.quote:Op maandag 21 november 2016 21:19 schreef Chai het volgende:
Kan je vertellen dat een persoon van 1.95 comfortabel achterin de Cuore kan zitten als de voorste stoelen maximaal naar achteren zijn gezet.
quote:Op maandag 21 november 2016 21:16 schreef Mister-Bradge het volgende:
Afstand rugleuning voor/achter zegt toch niks over de beschikbare beenruimte?
Ik vond het toch niet heel comfortabel achterin, met mijn 1,85. En dan zat ik achter iemand die niet heel lang was, gok 1,65.quote:Op maandag 21 november 2016 20:37 schreef Mister-Bradge het volgende:
de oude Twingo kan iemand van +- 1,90 nog lekker zitten, ik zat ook zeker niet slecht in een Aygo.
Ja, lantaarnpaal wel. Aanrijding met een vrachtwagen bijvoorbeeld, heb ik toch liever een grote auto.quote:Op maandag 21 november 2016 21:33 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Los gezien van veiligheid? Tegenwoordig hebben zo`n beetje alle A-segmenters minimaal 4 airbags en een 5 sterren euro ncap rating man.
Ik bots liever met 50 tegen een lantaarnpaal in een nieuwe up dan in een 15 jaar oude 3 Serie om maar wat te noemen.
Dan was de achterbank van de Twingo niet naar achteren geschoven schat ik zoquote:Op maandag 21 november 2016 22:39 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
[..]
Ik vond het toch niet heel comfortabel achterin, met mijn 1,85. En dan zat ik achter iemand die niet heel lang was, gok 1,65.
Een up/mii/whatevervond ik dan wel weer prima achterin.
Beenruimte was niet het probleem. Hoofdruimte.quote:Op maandag 21 november 2016 22:40 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dan was de achterbank van de Twingo niet naar achteren geschoven schat ik zo
Want in een Twingo hoor je normaliter zelfs met bijna 2,00 nog lekker te kunnen zitten achterin.
Ik zat in die Aygo achter iemand van 1,70 met mijn 1,78 en dat zat wel aardig.
Komt er aan jonge rustig, heb ook andere shit aan m`n kopquote:
NEE IK HOEF NIET TE TANKEN SCHATquote:Op maandag 21 november 2016 23:02 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Komt er aan jonge rustig, heb ook andere shit aan m`n kop
Morgen een Elton John vlog, want ik ga tenslotte naar Elton
En Woensdag een vlog die waarschijnlijk ook weinig mensen hadden zien aankomen.
waaromquote:Op maandag 21 november 2016 23:04 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
JULLIE SPELEN MET MIJN PRIVE.
Stel trouwens weer eens een UI in
Arme wchquote:Op maandag 21 november 2016 23:14 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ziet er toch niet uit man zo`n kale plek onder je naam
Waarom zit je in je kofferbak op de parkeerplaats van een station?quote:
Goede vraag, meestal vinden er illegale activiteiten plaats vanuit kofferbakken op het station.quote:Op dinsdag 22 november 2016 03:22 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Waarom zit je in je kofferbak op de parkeerplaats van een station?
Eens ja. Je weet nooit wie er meekijkt.quote:Op dinsdag 22 november 2016 11:45 schreef DoubleDip het volgende:
Leuk dat je een sollicitatie hebt.
Maar dat filmpje waarin je zegt dat je geen 14 meer bent en *dus* meer zou mogen krijgen zou ik wel ff wegjorissen.
Kan het soms ook niet meer volgen.quote:Op dinsdag 22 november 2016 11:35 schreef BalotelliFan het volgende:
Had je eerder DHL niet afgewezen?
Vergeet niet me even te unblocken van de livestreams.quote:
Alleenstaande man in een auto op een parkeerplaats. Hmmmm.quote:Op dinsdag 22 november 2016 11:40 schreef DeBaba het volgende:
Goede vraag, meestal vinden er illegale activiteiten plaats vanuit kofferbakken op het station.
Niet 14, hij vroeg of hij elf of twaalf was.quote:Op dinsdag 22 november 2016 11:45 schreef DoubleDip het volgende:
Maar dat filmpje waarin je zegt dat je geen 14 meer bent
Nouja oke, maar de strekking is duidelijk.quote:Op dinsdag 22 november 2016 12:14 schreef ambertje90 het volgende:
[..]
Niet 14, hij vroeg of hij elf of twaalf was.
Was op een vriendin aan't wachten.quote:Op dinsdag 22 november 2016 03:22 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Waarom zit je in je kofferbak op de parkeerplaats van een station?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |