abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166805082
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2016 17:16 schreef Ingolstadt het volgende:

Braad is een trendsetter _O_
maar het is geen Twingo ;(
pi_166805686
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2016 17:14 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:

[..]

En een golf 3 gaat 300.

Ja, er is er wel 1 die het kan.

Uh oké
Goed verhaal wel :)
blablablabla
pi_166805760
quote:
1s.gif Op maandag 21 november 2016 17:51 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

maar het is geen Twingo ;(
Die nieuwe Twingo is wel heel kut hè.
blablablabla
  maandag 21 november 2016 @ 18:57:03 #54
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_166806487
quote:
9s.gif Op maandag 21 november 2016 18:29 schreef Elan het volgende:

[..]

Die nieuwe Twingo is wel heel kut hè.
Motor achterin waardoor de kofferbak onwijs wordt verkleind :')
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_166807122
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2016 18:57 schreef Ingolstadt het volgende:

[..]

Motor achterin waardoor de kofferbak onwijs wordt verkleind :')
Maar dat auto word wel veiliger en korter dus je punt klopt niet.
Signature:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_166807593
Dat auto ;(

Die nieuwe Twingo is best oke. Maar mist gewoon veel... leuk die motor achterin. Maar zorg dan voor VOORIN ook wat bagage ruimte. nee, daar zitten alleen wat vloeistoffen.

stoelen zijn keihard. motortje is in de stad wel oké. Maar boven de 80 houd het niet over.
vind hem heel nerveus sturen ook.

en je mist hetgene wat de Twingo ideaal maakt. de schuifbare achterbank
pi_166807858
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2016 18:57 schreef Ingolstadt het volgende:

[..]

Motor achterin waardoor de kofferbak onwijs wordt verkleind :')
En achterwielaandrijving waar je geen flikker aan hebt.
70PK met achterwielaandrijving kom op zeg :')
Twingo RS komt geloof ik wel, dan zit je op 110 PK, dan word achterwielaandrijving op +- 900 kilo wel leuk.
  maandag 21 november 2016 @ 20:25:09 #58
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_166809131
quote:
14s.gif Op maandag 21 november 2016 19:22 schreef DieselTank het volgende:

[..]

Maar dat auto word wel veiliger en korter dus je punt klopt niet.
Dat doet niks af aan het feit dat je de achterbank onnodig erg inkrimpt
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_166809412
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2016 20:25 schreef Ingolstadt het volgende:

[..]

Dat doet niks af aan het feit dat je de achterbank onnodig erg inkrimpt
Ik kon niet achter mezelf zitten :') Of naja, het kon wel.. Maar het was niet comfortabel voor óf mijzelf óf de bestuurder.

4:05

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 21-11-2016 20:32:48 ]
  maandag 21 november 2016 @ 20:36:02 #60
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_166809570
quote:
2s.gif Op maandag 21 november 2016 20:32 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Ik kon niet achter mezelf zitten :') Of naja, het kon wel.. Maar het was niet comfortabel voor óf mijzelf óf de bestuurder.

4:05
Sowieso niet veel A-segmenters waarbij dat wel fatsoenlijk lukt, of zie ik dat verkeerd :P
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_166809607
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2016 20:36 schreef Ingolstadt het volgende:

[..]

Sowieso niet veel A-segmenters waarbij dat wel fatsoenlijk lukt, of zie ik dat verkeerd :P
Er zijn wel wat A-segmenters waarbij dat kan hoor.
In de UP! Zit je vrij ruim, nouja, de oude Twingo kan iemand van +- 1,90 nog lekker zitten, ik zat ook zeker niet slecht in een Aygo.
pi_166810640
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2016 20:36 schreef Ingolstadt het volgende:
Sowieso niet veel A-segmenters waarbij dat wel fatsoenlijk lukt, of zie ik dat verkeerd :P
Cuore. Zit achter qua ruimte achterin tussen een BMW 740i en een 740iL in: http://www.autoweek.nl/ca(...)7&id3=50394&cache=no
pi_166810786
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2016 21:06 schreef ambertje90 het volgende:

[..]

Cuore. Zit achter qua ruimte achterin tussen een BMW 740i en een 740iL in: http://www.autoweek.nl/ca(...)7&id3=50394&cache=no
Is dit serieus? _O-

Zo`n Cuore past in de kofferbak van zo`n 740iL man :')
pi_166810857
Ik geef de link toch niet voor niks?
Klik dar even door naar meten en gewichten en kijk dan naar "afstand rugleuning voor/achter" en eventueel "afstand rugleuning/pedalen" erbij.
pi_166811055
Afstand rugleuning voor/achter zegt toch niks over de beschikbare beenruimte? :')
pi_166811128
quote:
2s.gif Op maandag 21 november 2016 21:16 schreef Mister-Bradge het volgende:
Afstand rugleuning voor/achter zegt toch niks over de beschikbare beenruimte? :')
Dat zegt alles over de beschikbare ruimte. Als ik m'n rugleuning aan pas, dan kan iemand van ~2 meter nog moeilijk achterin zitten vanwege kniehoogte.
pi_166811164
Kan je vertellen dat een persoon van 1.95 comfortabel achterin de Cuore kan zitten als de voorste stoelen maximaal naar achteren zijn gezet.
  maandag 21 november 2016 @ 21:27:11 #68
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_166811453
Ben zelf met 1,98 meter wat terughoudend qua A segmenters (nog effe los gezien van veiligheid) maar zat in een leen Seat Mii toch verrassend ruim op de bestuurdersstoel.
pi_166811701
quote:
7s.gif Op maandag 21 november 2016 21:27 schreef MissionPhailed het volgende:
Ben zelf met 1,98 meter wat terughoudend qua A segmenters (nog effe los gezien van veiligheid) maar zat in een leen Seat Mii toch verrassend ruim op de bestuurdersstoel.
Los gezien van veiligheid? Tegenwoordig hebben zo`n beetje alle A-segmenters minimaal 4 airbags en een 5 sterren euro ncap rating man.

Ik bots liever met 50 tegen een lantaarnpaal in een nieuwe up dan in een 15 jaar oude 3 Serie om maar wat te noemen.
  maandag 21 november 2016 @ 21:36:47 #70
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_166811827
quote:
2s.gif Op maandag 21 november 2016 21:33 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Los gezien van veiligheid? Tegenwoordig hebben zo`n beetje alle A-segmenters minimaal 4 airbags en een 5 sterren euro ncap rating man.

Ik bots liever met 50 tegen een lantaarnpaal in een nieuwe up dan in een 15 jaar oude 3 Serie om maar wat te noemen.
Kinetische energie speelt beslist ook een rol. Als je in een A segmenter van -ik noem maar wat- 850 kg in botsing komt met een andere auto met een zeer gangbare massa van 1200 kg, gaan al die veiligheidsmaatregelen maar in beperkte mate helpen. Het is inderdaad wél zo dat kleine auto's tegenwoordig stukken veiliger zijn dan 20 jaar terug.

Ik spreek overigens ook een beetje vanuit eigen voorkeur; ik doe geregeld trips naar het buitenland per eigen auto en dan wil ik nét iets meer staal rondom me ... !
pi_166812220
quote:
14s.gif Op maandag 21 november 2016 21:19 schreef Chai het volgende:
Kan je vertellen dat een persoon van 1.95 comfortabel achterin de Cuore kan zitten als de voorste stoelen maximaal naar achteren zijn gezet.
Tot een jaar of 4 kunnen kinderen niet met hun poten bij de rugleuning in de cuore. Is ook wat waard.
pi_166812372
quote:
2s.gif Op maandag 21 november 2016 21:16 schreef Mister-Bradge het volgende:
Afstand rugleuning voor/achter zegt toch niks over de beschikbare beenruimte? :')
pi_166814199
quote:
2s.gif Op maandag 21 november 2016 20:37 schreef Mister-Bradge het volgende:
de oude Twingo kan iemand van +- 1,90 nog lekker zitten, ik zat ook zeker niet slecht in een Aygo.
Ik vond het toch niet heel comfortabel achterin, met mijn 1,85. En dan zat ik achter iemand die niet heel lang was, gok 1,65.
Een up/mii/whatever :P vond ik dan wel weer prima achterin.
quote:
2s.gif Op maandag 21 november 2016 21:33 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Los gezien van veiligheid? Tegenwoordig hebben zo`n beetje alle A-segmenters minimaal 4 airbags en een 5 sterren euro ncap rating man.

Ik bots liever met 50 tegen een lantaarnpaal in een nieuwe up dan in een 15 jaar oude 3 Serie om maar wat te noemen.
Ja, lantaarnpaal wel. Aanrijding met een vrachtwagen bijvoorbeeld, heb ik toch liever een grote auto.
Niks interessants hier.
pi_166814228
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2016 22:39 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:

[..]

Ik vond het toch niet heel comfortabel achterin, met mijn 1,85. En dan zat ik achter iemand die niet heel lang was, gok 1,65.
Een up/mii/whatever :P vond ik dan wel weer prima achterin.
Dan was de achterbank van de Twingo niet naar achteren geschoven schat ik zo
Want in een Twingo hoor je normaliter zelfs met bijna 2,00 nog lekker te kunnen zitten achterin.

Ik zat in die Aygo achter iemand van 1,70 met mijn 1,78 en dat zat wel aardig.
pi_166814295
quote:
2s.gif Op maandag 21 november 2016 22:40 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Dan was de achterbank van de Twingo niet naar achteren geschoven schat ik zo
Want in een Twingo hoor je normaliter zelfs met bijna 2,00 nog lekker te kunnen zitten achterin.

Ik zat in die Aygo achter iemand van 1,70 met mijn 1,78 en dat zat wel aardig.
Beenruimte was niet het probleem. Hoofdruimte. ;) En nee ik heb geen waterhoofd :P
Niks interessants hier.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')