Ik ben gewoon realistisch.quote:Op dinsdag 22 november 2016 18:03 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Jij kan zo jobcoach worden bij UWV.
dhl, postnl, kleien koeriertje allemaal tijsdruk en chaos en dan de klanten nog. Klanten zijn hel als je pech hebtquote:Op dinsdag 22 november 2016 18:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb poosje voor POSTNL gereden.
Hoge tijdsdruk, chaos en frustratie horen er helaas wel bij inderdaad.
Euro'tje of 900 a 1000 dus zo'n 300/400 onder het minimumloonquote:Op dinsdag 22 november 2016 18:20 schreef Elan het volgende:
Hoeveel is zo'n Wajong eigenlijk. Just curious.
Ik weet zeker dat Braadmans sneller is dan die 50+ koerier hier en die zie ik al jaren voorbij komen met z'n DHL4you-banner aan het raam dus zal allemaal wel meevallen.quote:Op dinsdag 22 november 2016 18:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
dhl, postnl, kleien koeriertje allemaal tijsdruk en chaos en dan de klanten nog. Klanten zijn hel als je pech hebt
Je ambitie moet natuurlijk wel iets van realisme uitstralen. Het is makkelijk zeggen dat je graag een ton+ op wil strijken met een dikke auto voor de duur. Alleen in Bradley zijn positie & achtergrond is het krijgen van fulltime werk al een gigantisch stap. Jarenlang volhouden een 2e maar ook de moeilijkste.quote:Op dinsdag 22 november 2016 18:19 schreef PeZu het volgende:
Grote mensen werk als ambitie hebben, de treurnis
ik heb een goed idee, vertel dat aan iemand die het wat boeit.quote:Op dinsdag 22 november 2016 18:28 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Je ambitie moet natuurlijk wel iets van realisme uitstralen. Het is makkelijk zeggen dat je graag een ton+ op wil strijken met een dikke auto voor de duur. Alleen in Bradley zijn positie & achtergrond is het krijgen van fulltime werk al een gigantisch stap. Jarenlang volhouden een 2e maar ook de moeilijkste.
Dat is wel andere koek ja.quote:Op dinsdag 22 november 2016 18:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb poosje voor POSTNL gereden.
Hoge tijdsdruk, chaos en frustratie horen er helaas wel bij inderdaad.
Apart figuur ben jijquote:Op dinsdag 22 november 2016 18:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb een goed idee, vertel dat aan iemand die het wat boeit.
ook dat kan je beter vertellen aan iemand die er wat mee doet, want wie ben jij?quote:
Je doet er al wat mee getuige de quotequote:Op dinsdag 22 november 2016 18:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
ook dat kan je beter vertellen aan iemand die er wat mee doet, want wie ben jij?
neequote:Op dinsdag 22 november 2016 18:38 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Je doet er al wat mee getuige de quote
Werken wanneer je de luxe hebt dat niet te hoeven doenquote:Op dinsdag 22 november 2016 18:33 schreef Elan het volgende:
Laten we uitgaan van het positieve. Gezeik helpt hem ook niet
Sta er alleen oprecht van te kijken dat geen zin een legitiem argument is om niet te hoeven werken![]()
Vanavond Elton John #jelly
Als iemand een achtergrond heeft door een bepaalde studie/opleiding/werkervaring, begrijp ik het wel als ze enkel naar specifiek werk kijken.quote:Op dinsdag 22 november 2016 17:56 schreef Azpilicueta het volgende:
Maar hoe is dit beter dan gewoon fulltime productiewerk of in een magazijn?
Zo te lezen doen ze dat wel, maar slaat hij dat af omdat hij alleen koerierswerk wil doen. Ik moet denk ik toch mijn woorden gaan inslikken over de desbetreffende job coach. Lijkt mij een behoorlijk frustrerende baanquote:Op dinsdag 22 november 2016 18:44 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Als iemand een achtergrond heeft door een bepaalde studie/opleiding/werkervaring, begrijp ik het wel als ze enkel naar specifiek werk kijken.
Maar in het geval van Braddie ontbreekt een significante specifieke studie/opleiding/werkervaring dus begrijp ik eigenlijk ook niet dat ze het niet breder trekken.
Ik kan het mij bijna niet voorstellen dat er geen effectieve instrumenten bestaan om argumenten als ''geen zin'' meedogenloos van tafel te vegen.quote:Op dinsdag 22 november 2016 18:46 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Zo te lezen doen ze dat wel, maar slaat hij dat af omdat hij alleen koerierswerk wil doen. Ik moet denk ik toch mijn woorden gaan inslikken over de desbetreffende job coach. Lijkt mij een behoorlijk frustrerende baan
Idd.quote:Op dinsdag 22 november 2016 18:59 schreef DeBaba het volgende:
Deze hele discussie hebben we al bij het vorige DHL hoofdstuk gehad.
Hoop oprecht dat hij nu eens echt aangenomen wordt, dus verder dan vage kennismakingsgespreken die geen sollicitaties zijn of whatsappgroepjes waarin het werk verdeeld wordt.
Laat hem lekker aan de slag gaan bij DHL en dan komt hij ervan zelf heel snel achter wat werken inhoudt.
Kun je dat niet beter vertellen tegen iemand die er wat mee doet?quote:Op dinsdag 22 november 2016 18:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
ook dat kan je beter vertellen aan iemand die er wat mee doet, want wie ben jij?
Daar kwam hij toch niet meer ?quote:Op dinsdag 22 november 2016 19:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Idd.
Bovendien is hij te druk met reageren in KLB SC(waar hij hier altijd zo op haat), dus hij gaat hier toch niet meer reageren vanavond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |