Dat hou ik voor mezelf.quote:Op zaterdag 19 november 2016 21:11 schreef chroestjov het volgende:
Wat zijn de verdiensten met YouTube tot dusver?
Ik hoop niet dat je uit het oog verliest dat de hoge mate van transparantie de basis heeft gelegd voor het huidige ''succes'' van BradgeTV.quote:
Ja, gemist dus!quote:Op zaterdag 19 november 2016 19:08 schreef Mister-Bradge het volgende:
Stream word eerder trouwens, vanaf half 8, ik ga door tot ongeveer half 9 9 uur.
Maak je geen zorgenquote:Op zaterdag 19 november 2016 21:22 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je uit het oog verliest dat de hoge mate van transparantie de basis heeft gelegd voor het huidige ''succes'' van BradgeTV.
Je had Wedden Dat Ik Het Kan ook gewoon later kunnen terugkijken om op de tieten van Sylvie te kunnen fappen.quote:
De tieten van Sylvie Meis?quote:Op zaterdag 19 november 2016 21:45 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Je had Wedden Dat Ik Het Kan ook gewoon later kunnen terugkijken om op de tieten van Sylvie te kunnen fappen.
Met het verschil dat goederen je niet kunnen neersteken of iets dergelijks.quote:Op zaterdag 19 november 2016 20:09 schreef Barrah het volgende:
[..]
Je hebt intussen aardig wat rijervaring. Laat je niet ontmoedigen door de moeite die je rijbewijs heeft gekost! De opleiding wordt betaald dus daar hoef je het niet om te laten. Mocht je niet geschikt zijn dan merk je dat vanzelf. En de cao voor buschauffeurs is veel beter dan voor koeriers plus meer kans op werk en baanzekerheid.
Nergens in Nederland is het echt onveilig, ook niet in het openbaar vervoer, het probleem is meer dat mensen tegenwoordig alles maar continu op lopen te blazen (in figuurlijke zin).quote:Op zaterdag 19 november 2016 22:18 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Met het verschil dat goederen je niet kunnen neersteken of iets dergelijks.
Ik ben rond 8 uur wel online ja, misschien wel iets eerder zelfs.quote:Op zondag 20 november 2016 18:43 schreef ambertje90 het volgende:
Dat wil ik nou juist wel. Maar 8 uur lukt me niet, en het is nog maar de vraag of jij je wel aan de tijd houdt.
Stop eens met je obsessie johquote:Op zondag 20 november 2016 18:43 schreef ambertje90 het volgende:
Dat wil ik nou juist wel. Maar 8 uur lukt me niet, en het is nog maar de vraag of jij je wel aan de tijd houdt.
Ik ben er wel, maar heb je me nou weer geblocked?quote:Op zondag 20 november 2016 18:43 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ik ben rond 8 uur wel online ja, misschien wel iets eerder zelfs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |