Heb je wel gelijk in, maar wat Chai al zei het is wel een beetje overdressed.quote:Op zaterdag 19 november 2016 14:25 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Waarom niet?
En ook al verwacht ie het niet, dan kun je toch positief "verrassen" door er net uit te zien
Ik denk niet dat er iemand is die verwacht dat jij in een maatpak op komt dagen, maar je zou wel minimaal gewoon eens een keer overhemd aan kunnen trekken i.p.v. een t-shirt want t-shirts met willekeurige prints komen gewoon vrij pauper over.quote:Op zaterdag 19 november 2016 14:33 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Heb je wel gelijk in, maar wat Chai al zei het is wel een beetje overdressed.
Zolang ik mijzelf niet kleed als een slons als ik op sollicitatie kom keuren ze mij daar lijkt mij niet op af, niks mis met een normaal paar nette nikes (Oke, het zijn sportschoenen, maar toch) En een spijkerbroek.
Als ik een joggingbroek had aangedaan met een trainingsjack en daar onder die Nikes was het een ander verhaal geweest, maar nu vond ik mezelf best wel representatief over komen.
Ik ga toch niet in een pak of overdressed op sollicitatie, dan is er namelijk ook een kans dat ze mij niet serieus nemen.
ligt eraan voor welke baan je komt en bij welk bedrijfquote:Op zaterdag 19 november 2016 14:39 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er iemand is die verwacht dat jij in een maatpak op komt dagen, maar je zou wel minimaal gewoon eens een keer overhemd aan kunnen trekken i.p.v. een t-shirt want t-shirts met willekeurige prints erop komen gewoon vrij pauper over.
Ik heb een zomer in een magazijn van een groothandel gewerkt, werkelijk iedereen namen ze daar aan voor een goed salaris.quote:Op zaterdag 19 november 2016 15:05 schreef Mister-Bradge het volgende:
Die buschauffeur opleiding leek mij wel wat, maar ik denk niet dat ik de gewezen persoon ben voor een opleiding hier in.
Heb al zóveel moeite gehad met m`n auto rijbewijs en de bijbehorende theoretische kennis dat ik het hierbij wil laten.
helaasquote:Op zaterdag 19 november 2016 15:09 schreef groggy het volgende:
De vloggende buschauffeur het had zo mooi kunnen zijn
Denken dat dat de reden isquote:Op zaterdag 19 november 2016 10:33 schreef koemleit het volgende:
brad! Ik denk dat ze de afstand te groot vinden, omdat ze denken niemand gaat 30 km rijden voor koerierswerk, zodra ze wat anders kunnen krijgen (dichterbij) zijn ze weer weg.
Bij elk bedrijf wel.quote:Op zaterdag 19 november 2016 14:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
ligt eraan voor welke baan je komt en bij welk bedrijf
nee dus.quote:
Was wel lekker verdienen, toch?quote:Op zaterdag 19 november 2016 19:49 schreef Mister-Bradge het volgende:
Casey Neistat stopt met vloggen
Kom op man, gewoon reageren. Je komt bijna in aanmerking voor alle voorwaarden. Reageren betekend nog niet aan de slag gaan.quote:Op zaterdag 19 november 2016 15:05 schreef Mister-Bradge het volgende:
Die buschauffeur opleiding leek mij wel wat, maar ik denk niet dat ik de gewezen persoon ben voor een opleiding hier in.
Heb al zóveel moeite gehad met m`n auto rijbewijs en de bijbehorende theoretische kennis dat ik het hierbij wil laten.
Je hebt intussen aardig wat rijervaring. Laat je niet ontmoedigen door de moeite die je rijbewijs heeft gekost! De opleiding wordt betaald dus daar hoef je het niet om te laten. Mocht je niet geschikt zijn dan merk je dat vanzelf. En de cao voor buschauffeurs is veel beter dan voor koeriers plus meer kans op werk en baanzekerheid.quote:Op zaterdag 19 november 2016 15:05 schreef Mister-Bradge het volgende:
Die gast verdiende er erg goed mee ja.quote:Op zaterdag 19 november 2016 19:54 schreef PleadingTheFifth het volgende:
[..]
Was wel lekker verdienen, toch?
quote:Op zaterdag 19 november 2016 19:58 schreef DeBaba het volgende:
[..]
Kom op man, gewoon reageren. Je komt bijna in aanmerking voor alle voorwaarden. Reageren betekend nog niet aan de slag gaan.
Ik ga het voorleggen bij m`n jobcoach volgende weekquote:Op zaterdag 19 november 2016 20:09 schreef Barrah het volgende:
[..]
Je hebt intussen aardig wat rijervaring. Laat je niet ontmoedigen door de moeite die je rijbewijs heeft gekost! De opleiding wordt betaald dus daar hoef je het niet om te laten. Mocht je niet geschikt zijn dan merk je dat vanzelf. En de cao voor buschauffeurs is veel beter dan voor koeriers plus meer kans op werk en baanzekerheid.
quote:Op zaterdag 19 november 2016 20:18 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
[..]
Ik ga het voorleggen bij m`n jobcoach volgende week
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |