Hahaha, dat zekerquote:Op vrijdag 18 november 2016 23:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Holy shit man! Je fame gaat sneller dan de Twingo!
Of je haat De Brad of je houdt van m. Een van de twee. Tussenweg bestaat niet.quote:Op vrijdag 18 november 2016 23:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoeveel shitzooi er al weggemieterd is de afgelopen 20 topics
Maar goed, het is nu wel duidelijk denk ik zo. Nieuwe ronde, nieuwe kansen
Zeker!quote:Op vrijdag 18 november 2016 23:49 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Hahaha, dat zeker
En tóch heeft die Twingo een hele prominente rol in veel vlogs
Nee, word er écht heel erg moedeloos van.quote:Op zaterdag 19 november 2016 00:55 schreef MissionPhailed het volgende:
Zag zojuist je nieuwste filmpje. Tja, dáár wordt je idd niet vrolijk van ... !
ongekend, ze zegt laat het gaan en toch moet je nog je gram halen....quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:58 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik stoor mij niet zo erg aan Bradley. Het zijn eerder de personen hier die stilstand aanmoedigen en hem in de waan laten dat hij goed bezig is. Dat vind ik pijnlijk om te zien aangezien er veel meer uit kan worden gehaald dan rondjes rijden door Hilversum en producten van de Action te reviewen. Net zo zeer dat Bradley er niks mee hoeft te doen ben ik - volgens mij - ook gewoon vrij om mijn mening te delen. Voor zover ik weet ben ik nog nooit denigrerend geweest jegens onze goedlachse vriend. Het kan alleen zo lijken omdat hij nou niet bepaald een royale positie bekleed binnen onze samenleving.
Van wie is die mail? Van je jobcoach of het bedrijf?quote:
Waarschijnlijk hebben ze zijn YouTube-kanaal gevonden.quote:Op zaterdag 19 november 2016 10:44 schreef Voszje het volgende:
Brad wordt gebeld door het bedrijf zelf (?) of 'ie wil gaan koerieren, nodigen 'm uit op gesprek, zeggen dat het wel goed zit bla bla. Maar vanaf het begin was de afstand toch al duidelijk?
Dat bedrijf.quote:Op zaterdag 19 november 2016 07:53 schreef ambertje90 het volgende:
[..]
Van wie is die mail? Van je jobcoach of het bedrijf?
Omdat het een kennismakingsgesprek was bij m`n jobcoach en ik dacht er helemaal niet bij naquote:Op zaterdag 19 november 2016 09:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Braddie, waarom ga je naar een sollicitatiegesprek (althans, dat dacht je) in die kleding?
Een eerste indruk is het halve werk man!
Sja..quote:Op zaterdag 19 november 2016 10:29 schreef Voszje het volgende:
Wat een poep dat ook dat weer niks wordt. Ik vind 30 kilometer nou niet zo denderend, maar goed. Het zal.
Nee, dat mailtje is van dat bedrijfquote:Op zaterdag 19 november 2016 12:14 schreef Chr1st1aan het volgende:
Dat mailtje is toch van de jobcoach?
Als dat zo is, kun je hem/haar niet dumpen en om een andere vragen?
Punt 1, dat was het pand van m`n jobcoach, en ik loop niet met m`n camera door het pand waar ik ga solliciteren.quote:Op zaterdag 19 november 2016 11:32 schreef Rectum het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hebben ze zijn YouTube-kanaal gevonden.
Wie loopt dan ook met een camera door het pand waar ie gaat solliciteren...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 19-11-2016 12:19:01 ]
quote:Op zaterdag 19 november 2016 12:18 schreef Mister-Bradge het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |