Zou niet goed zijn als je dat niet zou hebbenquote:Op vrijdag 18 november 2016 19:25 schreef PeZu het volgende:
Geloof dat je zelf ook wat frustaties in je leven hebt
aparte conclusie wel, maar die trek je wel meer lees ik net al wel weer.quote:Op vrijdag 18 november 2016 19:26 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Zou niet goed zijn als je dat niet zou hebben
Ik vind het wel lief dat je het voor hem opneemt. Dat zal hij vast heel erg waarderenquote:Op vrijdag 18 november 2016 19:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
aparte conclusie wel, maar die trek je wel meer lees ik net al wel weer.
als je dan toch zo bijdehand wil zijn lees eens terug en zie dat brad gewoon wel zonder morren wat aanneemt en er wat meedoet als ik was uitleg.quote:Op vrijdag 18 november 2016 19:33 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik vind het wel lief dat je het voor hem opneemt. Dat zal hij vast heel erg waarderen
Hij negeert het, dat is wat anders dan iets aannemen. Ik vind persoonlijk dat ik beleefd mijn mening deel zonder hem daarbij in diskrediet te brengen. Tenminste, ik beweer geen dingen die niet berust zijn op de waarheid. Zoals ik al zei, als ik hier zou komen om Braddie te beledigen/raken dan zijn er wel betere manieren te bedenken/vinden.quote:Op vrijdag 18 november 2016 19:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
als je dan toch zo bijdehand wil zijn lees eens terug en zie dat brad gewoon wel zonder morren wat aanneemt en er wat meedoet als ik was uitleg.
Je kan wel gelijk hebben maar de manier waarop je wat over brengt werkt niet bij iedereen hetzelfde
zucht... ik weet gelukkig dat hij niet alles negeert. En ik zeg nergens dat je niet beleefd bent allen dat je insteek niet werkt.quote:Op vrijdag 18 november 2016 19:41 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Hij negeert het, dat is wat anders dan iets aannemen. Ik vind persoonlijk dat ik beleefd mijn mening deel zonder hem daarbij in diskrediet te brengen. Tenminste, ik beweer geen dingen die niet berust zijn op de waarheid. Zoals ik al zei, als ik hier zou komen om Braddie te beledigen/raken dan zijn er wel betere manieren te bedenken/vinden.
Maar wat jij zegt over die frustratie klopt helemaal. Het frustreert mij inderdaad dat er veel talent verloren gaat door de onkunde van de maatschappij.
Ik verwijs je graag naar deze post: WEB / BradgeTV #20 KoerierenInDeTwingoquote:Op vrijdag 18 november 2016 19:23 schreef Azpilicueta het volgende:
[knip]
Je wordt al heel erg in bescherming genomen aangezien regelmatig berichten verdwijnen hier die helemaal geen beledigende ondertoon hebben. En doe alsjeblieft niet alsof je geen uitvoerig contact hebt met de moderators hier.
Wat betreft 'sensatie/roddelen' zoals in UTO/TV; een belangrijk verschil hier is dat het om een user van FOK! zelf gaat. Ik ben er op zich voorstander van om zulke discussies naar een andere relevantere locatie te verkassen, maar dan moet Braddie daar zelf ook zin in hebben (en dat laatste betwijfel ik). Het is natuurlijk ook weer niet de bedoeling dat we topics gaan maken om de ins & outs van het leven van een FOK!ker ter discussie te stellen, terwijl het 'lijdend voorwerp' dat helemaal niet wil.quote:Op vrijdag 18 november 2016 20:52 schreef Barrah het volgende:
Wijze woorden van Moira en anderen.
Misschien tijd voor een apart beschouwend topic over de belevenissen die Bradge deelt via zijn vlogs en topics? Dan hoeft hij er niet in zijn topics mee geconfronteerd te worden. Je kunt dat dan sensatie of roddelen noemen, maar in fora als UTO en TV gebeurt dat niet anders. Het zijn nu ook al twee threads door elkaar in één topic...
quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:22 schreef HighVolume het volgende:
Braad is gewoon de Fok!koning ... klaar.
Al dat gehaat en gejank lekker laten gaan.Hij heeft een bepaald soort positiviteit die ik echt niet vaak gezien heb.
Als je hem wat meer volgt merk je dat hij gehard is door het leven.Maar toch een positieve kijk op de zaken houdt. Daar heb ik niks anders dan respect voor.
Die personen die hem alleen maar de negatieve kant van zaken proberen op te duwen kunnen echt een hele dikke vinger krijgen.
Braad probeert wat van zijn leven te maken en maakt ons deelgenoot.
Daar moet je ballen voor hebben!
quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:22 schreef HighVolume het volgende:
Braad is gewoon de Fok!koning ... klaar.
Al dat gehaat en gejank lekker laten gaan.Hij heeft een bepaald soort positiviteit die ik echt niet vaak gezien heb.
Als je hem wat meer volgt merk je dat hij gehard is door het leven.Maar toch een positieve kijk op de zaken houdt. Daar heb ik niks anders dan respect voor.
Die personen die hem alleen maar de negatieve kant van zaken proberen op te duwen kunnen echt een hele dikke vinger krijgen.
Braad probeert wat van zijn leven te maken en maakt ons deelgenoot.
Daar moet je ballen voor hebben!
Ik stoor mij niet zo erg aan Bradley. Het zijn eerder de personen hier die stilstand aanmoedigen en hem in de waan laten dat hij goed bezig is. Dat vind ik pijnlijk om te zien aangezien er veel meer uit kan worden gehaald dan rondjes rijden door Hilversum en producten van de Action te reviewen. Net zo zeer dat Bradley er niks mee hoeft te doen ben ik - volgens mij - ook gewoon vrij om mijn mening te delen. Voor zover ik weet ben ik nog nooit denigrerend geweest jegens onze goedlachse vriend. Het kan alleen zo lijken omdat hij nou niet bepaald een royale positie bekleed binnen onze samenleving.quote:Op vrijdag 18 november 2016 19:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik verwijs je graag naar deze post: WEB / BradgeTV #20 KoerierenInDeTwingo
En nee, hij heeft geen uitvoerig contact met ons. Enkel wat ik in die post heb gezegd is al eens eerder in verkorte versie met hem ge-DM't. En zoals ik daar zei: de policy wordt aangehouden, geen 'speciale Bradge-bescherming' ofzo. Als mensen eindeloos hetzelfde onderwerp blijven uitkauwen en het topic daardoor ontspoort wordt dat met enige regelmaat ook verwijderd, dan hoeft er niet per se een beledigende ondertoon in te zitten óf überhaupt een TR aan te pas te komen. Je mag prima op ons eigen beoordelingsvermogen vertrouwen zonder dat je daarbij gelijk denkt dat alles maar in overleg met Braddie gaat. Hij draagt er tenslotte zelf minstens net zo veel aan bij. We zijn hier niet om naar pijpen te dansen, enkel om het topic in goede banen te leiden.
Het doet er verder ook allemaal niet toe. Laat het maar gewoon gaan ipv jezelf er zo over op te vreten. Hij hóéft niet op adviezen in te gaan, hij hóéft zich niet aan te passen aan de welwillende meningen van wildvreemde FOK!kers op het internet, hij hóéft er niet op te reageren of er überhaupt iets mee te doen, dus verwacht dat ook niet. Als je Braddie als 'een onrendabele' wilt zien dan heb je daar het goed recht toe, maar dit topic is niet de plaats om daar eindeloos over door te blijven gaan en je frustratie over 'uitkeringstrekkers' in het algemeen te uiten. Daarvoor mag je in POL of whatever zijn.
We worden er intussen écht moe van dat het zo vaak over van alles gaat behalve zijn vlogs. We hopen dat Braddie wat minder over z'n persoonlijke leven gaat prijsgeven zodat er daar ook geen ruimte voor discussie meer over ontstaat, en mocht men daar wel behoefte aan hebben dan is er de DM/PM om er met Braddie over te praten of hem te verzoeken of hij er een WGR of LIF of R&P topic over wil openen (of waar het dan ook maar relevanter is dan in WEB, want dat eindeloze gemelk is dat niet iig).
Ja ik snap je welquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:58 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik stoor mij niet zo erg aan Bradley. Het zijn eerder de personen hier die stilstand aanmoedigen en hem in de waan laten dat hij goed bezig is. Dat vind ik pijnlijk om te zien aangezien er veel meer uit kan worden gehaald dan rondjes rijden door Hilversum en producten van de Action te reviewen. Net zo zeer dat Bradley er niks mee hoeft te doen ben ik - volgens mij - ook gewoon vrij om mijn mening te delen. Voor zover ik weet ben ik nog nooit denigrerend geweest jegens onze goedlachse vriend. Het kan alleen zo lijken omdat hij nou niet bepaald een royale positie bekleed binnen onze samenleving.
Laat die jongen zijn ding doen. Je hoeft hem niet te volgen toch als je van mening bent dat hij een gaar kutleven heeft?quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:58 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik stoor mij niet zo erg aan Bradley. Het zijn eerder de personen hier die stilstand aanmoedigen en hem in de waan laten dat hij goed bezig is. Dat vind ik pijnlijk om te zien aangezien er veel meer uit kan worden gehaald dan rondjes rijden door Hilversum en producten van de Action te reviewen. Net zo zeer dat Bradley er niks mee hoeft te doen ben ik - volgens mij - ook gewoon vrij om mijn mening te delen. Voor zover ik weet ben ik nog nooit denigrerend geweest jegens onze goedlachse vriend. Het kan alleen zo lijken omdat hij nou niet bepaald een royale positie bekleed binnen onze samenleving.
Je wil niet weten hoeveel shitzooi er al weggemieterd is de afgelopen 20 topicsquote:Op vrijdag 18 november 2016 23:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Laat die jongen zijn ding doen. Je hoeft hem niet te volgen toch als je van mening bent dat hij een gaar kutleven heeft?
Eerlijk gezegd hoop ik dat mods sneren weghalen vanaf nu.
Holy shit man! Je fame gaat sneller dan de Twingo!quote:Op vrijdag 18 november 2016 23:45 schreef Mister-Bradge het volgende:
Nog 5 subscribers te gaan en dan heb ik er 200!Jesus H. Tapdancing Christ dat ging snel voor m`n gevoel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |