abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 november 2016 @ 19:25:33 #201
138448 PeZu
Suspended animation
pi_166740706
Geloof dat je zelf ook wat frustaties in je leven hebt :D
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
And it's driving me insane
pi_166740720
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 november 2016 19:25 schreef PeZu het volgende:
Geloof dat je zelf ook wat frustaties in je leven hebt :D
Zou niet goed zijn als je dat niet zou hebben
pi_166740732
:O
  vrijdag 18 november 2016 @ 19:30:17 #204
138448 PeZu
Suspended animation
pi_166740817
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 19:26 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Zou niet goed zijn als je dat niet zou hebben
aparte conclusie wel, maar die trek je wel meer lees ik net al wel weer.
pi_166740880
Goddomme wat een geniale unbox! _O_
nee echt niet !
pi_166740891
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 november 2016 19:32 schreef HighVolume het volgende:
Goddomme wat een geniale unbox! _O_
Hij's mooi he :') _O-
pi_166740902
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 november 2016 19:30 schreef PeZu het volgende:

[..]

aparte conclusie wel, maar die trek je wel meer lees ik net al wel weer.
Ik vind het wel lief dat je het voor hem opneemt. Dat zal hij vast heel erg waarderen O+
pi_166740949
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 november 2016 19:33 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Hij's mooi he :') _O-
ja man ! _O- _O- _O-
nee echt niet !
  vrijdag 18 november 2016 @ 19:36:32 #209
138448 PeZu
Suspended animation
pi_166740961
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 19:33 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Ik vind het wel lief dat je het voor hem opneemt. Dat zal hij vast heel erg waarderen O+
als je dan toch zo bijdehand wil zijn lees eens terug en zie dat brad gewoon wel zonder morren wat aanneemt en er wat meedoet als ik was uitleg.

Je kan wel gelijk hebben maar de manier waarop je wat over brengt werkt niet bij iedereen hetzelfde ^O^
pi_166741032
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 november 2016 19:36 schreef HighVolume het volgende:

[..]

ja man ! _O- _O- _O-
Daar doe ik het ook voor :') _O-
pi_166741089
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 november 2016 19:36 schreef PeZu het volgende:

[..]

als je dan toch zo bijdehand wil zijn lees eens terug en zie dat brad gewoon wel zonder morren wat aanneemt en er wat meedoet als ik was uitleg.

Je kan wel gelijk hebben maar de manier waarop je wat over brengt werkt niet bij iedereen hetzelfde ^O^
Hij negeert het, dat is wat anders dan iets aannemen. Ik vind persoonlijk dat ik beleefd mijn mening deel zonder hem daarbij in diskrediet te brengen. Tenminste, ik beweer geen dingen die niet berust zijn op de waarheid. Zoals ik al zei, als ik hier zou komen om Braddie te beledigen/raken dan zijn er wel betere manieren te bedenken/vinden.

Maar wat jij zegt over die frustratie klopt helemaal. Het frustreert mij inderdaad dat er veel talent verloren gaat door de onkunde van de maatschappij.
  vrijdag 18 november 2016 @ 19:51:35 #212
138448 PeZu
Suspended animation
pi_166741336
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 19:41 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Hij negeert het, dat is wat anders dan iets aannemen. Ik vind persoonlijk dat ik beleefd mijn mening deel zonder hem daarbij in diskrediet te brengen. Tenminste, ik beweer geen dingen die niet berust zijn op de waarheid. Zoals ik al zei, als ik hier zou komen om Braddie te beledigen/raken dan zijn er wel betere manieren te bedenken/vinden.

Maar wat jij zegt over die frustratie klopt helemaal. Het frustreert mij inderdaad dat er veel talent verloren gaat door de onkunde van de maatschappij.
zucht... ik weet gelukkig dat hij niet alles negeert. En ik zeg nergens dat je niet beleefd bent allen dat je insteek niet werkt.

Tja dat hoort bij een maatschappij, net zoals er mensen bij horen die lanterfanten, zolang de maatschappij een opgelegd systeem is waar je nooit vrij hebt voor kunnen kiezen houd je mensen die zich daar tegen afzetten, risico van de samenleving. Als jij je daaraan frustreert kun je beter aan jezelf werken en je je daar minder aan storen, je ergert vooral jezelf en daar heb je vooral jezelf mee. ^O^

Ik bedoel je merkt al dat aan deze diacussie dat dit niet de manier is die bij bradge werkt en toch blijf je door en door gaan. Nobel streven hoor maar het heeft op beide geen gunstig effect
  PR en moderator vrijdag 18 november 2016 @ 19:52:44 #213
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_166741371
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 19:23 schreef Azpilicueta het volgende:
[knip]
Je wordt al heel erg in bescherming genomen aangezien regelmatig berichten verdwijnen hier die helemaal geen beledigende ondertoon hebben. En doe alsjeblieft niet alsof je geen uitvoerig contact hebt met de moderators hier.
Ik verwijs je graag naar deze post: WEB / BradgeTV #20 KoerierenInDeTwingo
En nee, hij heeft geen uitvoerig contact met ons. Enkel wat ik in die post heb gezegd is al eens eerder in verkorte versie met hem ge-DM't. En zoals ik daar zei: de policy wordt aangehouden, geen 'speciale Bradge-bescherming' ofzo. Als mensen eindeloos hetzelfde onderwerp blijven uitkauwen en het topic daardoor ontspoort wordt dat met enige regelmaat ook verwijderd, dan hoeft er niet per se een beledigende ondertoon in te zitten óf überhaupt een TR aan te pas te komen. Je mag prima op ons eigen beoordelingsvermogen vertrouwen zonder dat je daarbij gelijk denkt dat alles maar in overleg met Braddie gaat. Hij draagt er tenslotte zelf minstens net zo veel aan bij. We zijn hier niet om naar pijpen te dansen, enkel om het topic in goede banen te leiden.

Het doet er verder ook allemaal niet toe. Laat het maar gewoon gaan ipv jezelf er zo over op te vreten. Hij hóéft niet op adviezen in te gaan, hij hóéft zich niet aan te passen aan de welwillende meningen van wildvreemde FOK!kers op het internet, hij hóéft er niet op te reageren of er überhaupt iets mee te doen, dus verwacht dat ook niet. Als je Braddie als 'een onrendabele' wilt zien dan heb je daar het goed recht toe, maar dit topic is niet de plaats om daar eindeloos over door te blijven gaan en je frustratie over 'uitkeringstrekkers' in het algemeen te uiten. Daarvoor mag je in POL of whatever zijn.

We worden er intussen écht moe van dat het zo vaak over van alles gaat behalve zijn vlogs. We hopen dat Braddie wat minder over z'n persoonlijke leven gaat prijsgeven zodat er daar ook geen ruimte voor discussie meer over ontstaat, en mocht men daar wel behoefte aan hebben dan is er de DM/PM om er met Braddie over te praten of hem te verzoeken of hij er een WGR of LIF of R&P topic over wil openen (of waar het dan ook maar relevanter is dan in WEB, want dat eindeloze gemelk is dat niet iig).

[ Bericht 7% gewijzigd door Moira op 18-11-2016 20:01:15 ]
Fuck the EBU.
  vrijdag 18 november 2016 @ 20:52:54 #214
422610 Barrah
Komt niet uit Zevenbergen
pi_166742962
Wijze woorden van Moira en anderen.

Misschien tijd voor een apart beschouwend topic over de belevenissen die Bradge deelt via zijn vlogs en topics? Dan hoeft hij er niet in zijn topics mee geconfronteerd te worden. Je kunt dat dan sensatie of roddelen noemen, maar in fora als UTO en TV gebeurt dat niet anders. Het zijn nu ook al twee threads door elkaar in één topic...
  PR en moderator vrijdag 18 november 2016 @ 21:12:03 #215
288245 crew  Moira
pi_166743701
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 november 2016 20:52 schreef Barrah het volgende:
Wijze woorden van Moira en anderen.

Misschien tijd voor een apart beschouwend topic over de belevenissen die Bradge deelt via zijn vlogs en topics? Dan hoeft hij er niet in zijn topics mee geconfronteerd te worden. Je kunt dat dan sensatie of roddelen noemen, maar in fora als UTO en TV gebeurt dat niet anders. Het zijn nu ook al twee threads door elkaar in één topic...
Wat betreft 'sensatie/roddelen' zoals in UTO/TV; een belangrijk verschil hier is dat het om een user van FOK! zelf gaat. Ik ben er op zich voorstander van om zulke discussies naar een andere relevantere locatie te verkassen, maar dan moet Braddie daar zelf ook zin in hebben (en dat laatste betwijfel ik). Het is natuurlijk ook weer niet de bedoeling dat we topics gaan maken om de ins & outs van het leven van een FOK!ker ter discussie te stellen, terwijl het 'lijdend voorwerp' dat helemaal niet wil.
Dus tenzij Braddie zelf dergelijke topics opent om adviezen aan te horen over aspecten van zijn leven (buiten zijn vlogs om) op een relevanter deel van FOK!, vrees ik dat mensen die graag zulke onderwerpen tot in den treure willen blijven bespreken op hun handen zullen moeten zitten.

Belevenissen waar hij in z'n vlogs over vertelt kunnen natuurlijk wel hier besproken worden, daar is dit topic tenslotte voor (maar wederom, hoe meer hetzelfde onderwerp uitgekauwd wordt hoe meer het topic ontspoort, en daar wordt dan weer op gemod). Maar dan moet/zal Braddie iets selectiever zijn in hetgeen hij in z'n vlogs behandelt, zodat dat ook geen eindeloze discussies over dezelfde onderwerpen uitlokt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Moira op 18-11-2016 21:17:15 ]
Fuck the EBU.
pi_166746056
Braad is gewoon de Fok!koning ... klaar.

Al dat gehaat en gejank lekker laten gaan.Hij heeft een bepaald soort positiviteit die ik echt niet vaak gezien heb.

Als je hem wat meer volgt merk je dat hij gehard is door het leven.Maar toch een positieve kijk op de zaken houdt. Daar heb ik niks anders dan respect voor.

Die personen die hem alleen maar de negatieve kant van zaken proberen op te duwen kunnen echt een hele dikke vinger krijgen.

Braad probeert wat van zijn leven te maken en maakt ons deelgenoot.
Daar moet je ballen voor hebben!
nee echt niet !
pi_166746569
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 november 2016 22:22 schreef HighVolume het volgende:

Al dat gehaat en gejank lekker laten gaan.Hij heeft een bepaald soort positiviteit die ik echt niet vaak gezien heb.

Als je hem wat meer volgt merk je dat hij gehard is door het leven.Maar toch een positieve kijk op de zaken houdt. Daar heb ik niks anders dan respect voor.

Die personen die hem alleen maar de negatieve kant van zaken proberen op te duwen kunnen echt een hele dikke vinger krijgen.

pi_166746610
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 november 2016 22:22 schreef HighVolume het volgende:

pi_166747335
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 19:52 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ik verwijs je graag naar deze post: WEB / BradgeTV #20 KoerierenInDeTwingo
En nee, hij heeft geen uitvoerig contact met ons. Enkel wat ik in die post heb gezegd is al eens eerder in verkorte versie met hem ge-DM't. En zoals ik daar zei: de policy wordt aangehouden, geen 'speciale Bradge-bescherming' ofzo. Als mensen eindeloos hetzelfde onderwerp blijven uitkauwen en het topic daardoor ontspoort wordt dat met enige regelmaat ook verwijderd, dan hoeft er niet per se een beledigende ondertoon in te zitten óf überhaupt een TR aan te pas te komen. Je mag prima op ons eigen beoordelingsvermogen vertrouwen zonder dat je daarbij gelijk denkt dat alles maar in overleg met Braddie gaat. Hij draagt er tenslotte zelf minstens net zo veel aan bij. We zijn hier niet om naar pijpen te dansen, enkel om het topic in goede banen te leiden.

Het doet er verder ook allemaal niet toe. Laat het maar gewoon gaan ipv jezelf er zo over op te vreten. Hij hóéft niet op adviezen in te gaan, hij hóéft zich niet aan te passen aan de welwillende meningen van wildvreemde FOK!kers op het internet, hij hóéft er niet op te reageren of er überhaupt iets mee te doen, dus verwacht dat ook niet. Als je Braddie als 'een onrendabele' wilt zien dan heb je daar het goed recht toe, maar dit topic is niet de plaats om daar eindeloos over door te blijven gaan en je frustratie over 'uitkeringstrekkers' in het algemeen te uiten. Daarvoor mag je in POL of whatever zijn.

We worden er intussen écht moe van dat het zo vaak over van alles gaat behalve zijn vlogs. We hopen dat Braddie wat minder over z'n persoonlijke leven gaat prijsgeven zodat er daar ook geen ruimte voor discussie meer over ontstaat, en mocht men daar wel behoefte aan hebben dan is er de DM/PM om er met Braddie over te praten of hem te verzoeken of hij er een WGR of LIF of R&P topic over wil openen (of waar het dan ook maar relevanter is dan in WEB, want dat eindeloze gemelk is dat niet iig).
Ik stoor mij niet zo erg aan Bradley. Het zijn eerder de personen hier die stilstand aanmoedigen en hem in de waan laten dat hij goed bezig is. Dat vind ik pijnlijk om te zien aangezien er veel meer uit kan worden gehaald dan rondjes rijden door Hilversum en producten van de Action te reviewen. Net zo zeer dat Bradley er niks mee hoeft te doen ben ik - volgens mij - ook gewoon vrij om mijn mening te delen. Voor zover ik weet ben ik nog nooit denigrerend geweest jegens onze goedlachse vriend. Het kan alleen zo lijken omdat hij nou niet bepaald een royale positie bekleed binnen onze samenleving.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-11-2016 22:59:30 ]
pi_166747577
Het valt mij mee dat er zich in dit topic nog geen verenverkopers hebben gemeld, die zouden hier goede zaken kunnen doen.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  PR en moderator vrijdag 18 november 2016 @ 23:28:46 #221
288245 crew  Moira
pi_166748349
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 22:58 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Ik stoor mij niet zo erg aan Bradley. Het zijn eerder de personen hier die stilstand aanmoedigen en hem in de waan laten dat hij goed bezig is. Dat vind ik pijnlijk om te zien aangezien er veel meer uit kan worden gehaald dan rondjes rijden door Hilversum en producten van de Action te reviewen. Net zo zeer dat Bradley er niks mee hoeft te doen ben ik - volgens mij - ook gewoon vrij om mijn mening te delen. Voor zover ik weet ben ik nog nooit denigrerend geweest jegens onze goedlachse vriend. Het kan alleen zo lijken omdat hij nou niet bepaald een royale positie bekleed binnen onze samenleving.
Ja ik snap je wel :Y
Ik hoop alleen dat jij en anderen ons punt ook snappen, en dat er van telkens in herhaling vallen niemand beter op wordt. Dit topic iig niet.

Er zit nog een enorm groot gebied tussen 'alleen maar veren in reet mogen steken' en 'telkens dezelfde goedbedoelde adviezen maar in de herhaling gooien in de hoop dat het er eindelijk eens doorheen dringt en daardoor onbedoeld de halve reeks ontsporen'. Een paar posts is genoeg weetje, daar hoeft niet hele topics op door gegaan te worden om later weer datzelfde riedeltje te herhalen. En ja, daar moet Braddie ook aan bijdragen door wat meer op zijn eigen uitlatingen in zowel posts als vlogs te letten.

Ook niet specifiek tegen jou bedoeld hoor, maar gewoon in het algemeen als aanvulling op m'n eigen posts hier. 't Begint gewoon een beetje vermoeiend te worden om hier telkens op terug te komen, dus dat zijn we ook zeker niet van plan.
Fuck the EBU.
pi_166748527
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 22:58 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Laat die jongen zijn ding doen. Je hoeft hem niet te volgen toch als je van mening bent dat hij een gaar kutleven heeft?

Eerlijk gezegd hoop ik dat mods sneren weghalen vanaf nu.
blablablabla
  PR en moderator vrijdag 18 november 2016 @ 23:39:04 #223
288245 crew  Moira
pi_166748641
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 november 2016 23:34 schreef Elan het volgende:

[..]

Laat die jongen zijn ding doen. Je hoeft hem niet te volgen toch als je van mening bent dat hij een gaar kutleven heeft?

Eerlijk gezegd hoop ik dat mods sneren weghalen vanaf nu.
Je wil niet weten hoeveel shitzooi er al weggemieterd is de afgelopen 20 topics ;(

Maar goed, het is nu wel duidelijk denk ik zo. Nieuwe ronde, nieuwe kansen *O*
Fuck the EBU.
pi_166748822
Nog 5 subscribers te gaan en dan heb ik er 200! _O_ Jesus H. Tapdancing Christ dat ging snel voor m`n gevoel.
pi_166748906
quote:
2s.gif Op vrijdag 18 november 2016 23:45 schreef Mister-Bradge het volgende:
Nog 5 subscribers te gaan en dan heb ik er 200! _O_ Jesus H. Tapdancing Christ dat ging snel voor m`n gevoel.
Holy shit man! Je fame gaat sneller dan de Twingo!
blablablabla
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')