Die flap van je schoenen hoort onder je broek te zitten. Imo een stuk netterquote:Op zaterdag 19 november 2016 12:31 schreef Mister-Bradge het volgende:
Hoezo trouwens "In die kleding" ?
Ik droeg een spijkerbroek en een zwart shirt en m`n normale schoenen, prima toch?
Dan was de indruk die je van het gesprek kreeg misschien toch niet zo goed?quote:
Leuke vacaturequote:Op zaterdag 19 november 2016 13:01 schreef DeBaba het volgende:
Is dit niks voor je ?
Haal je nog diploma ook.
http://www.onbegrensdtale(...)nd-ww-504202-11.html
Shirt met of zonder opdruk?quote:Op zaterdag 19 november 2016 12:31 schreef Mister-Bradge het volgende:
Hoezo trouwens "In die kleding" ?
Ik droeg een spijkerbroek en een zwart shirt en m`n normale schoenen, prima toch?
Dat zou kunnen, maar ik zie niet in hoe ik er uit zie als een sloeber met gepoetste schoenen/schoon shirt, en een nette spijkerbroek?quote:Op zaterdag 19 november 2016 13:24 schreef NoelGallagher het volgende:
Misschien wil je het niet horen maar kan het zijn dat zo'n bedrijf je niet wilt hebben omdat je er gewoonweg uitziet als een sloeber?
Nouja, die man (was niet eens de werkgever trouwens) Zei dat ik wel een goede kans zou maken omdat ik mijzelf er voor openstelde en spraakzaam was en gemotiveerd.quote:Op zaterdag 19 november 2016 12:59 schreef ambertje90 het volgende:
[..]
Dan was de indruk die je van het gesprek kreeg misschien toch niet zo goed?
Je moet je wel realiseren dat niet iedereen tegen je zegt wat ze daadwerkelijk over je denken. Dat gaat al helemaal op als je het hebt over solliciterenquote:Op zaterdag 19 november 2016 13:28 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Nouja, die man (was niet eens de werkgever trouwens) Zei dat ik wel een goede kans zou maken omdat ik mijzelf er voor openstelde en spraakzaam was en gemotiveerd.
quote:Op zaterdag 19 november 2016 13:01 schreef DeBaba het volgende:
Is dit niks voor je ?
Haal je nog diploma ook.
http://www.onbegrensdtale(...)nd-ww-504202-11.html
Klopt zeer zeker.quote:Op zaterdag 19 november 2016 13:54 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Je moet je wel realiseren dat niet iedereen tegen je zegt wat ze daadwerkelijk over je denken. Dat gaat al helemaal op als je het hebt over solliciteren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gepoetste sportschoenen?quote:Op zaterdag 19 november 2016 13:27 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar ik zie niet in hoe ik er uit zie als een sloeber met gepoetste schoenen/schoon shirt, en een nette spijkerbroek?
Dan had ik toch echt in m`n joggingbroek moeten komen met m`n trainingsjack dicht en m`n haar ongekamd lijkt mij.
Ja, schoongemaakt.quote:
quote:Op zaterdag 19 november 2016 14:14 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
[..]
Als in schoongemaakt misschien?
Ik doel meer op het feit dat je sportschoenen wel kan poetsen maar het blijven sportschoenen en dat classificeer ik niet als ''net''.quote:Op zaterdag 19 november 2016 14:15 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja, schoongemaakt.
Ik heb wel nette schoenen maar die vond ik niet passen onder deze spijkerbroek.
Waarom niet?quote:Op zaterdag 19 november 2016 14:23 schreef Mister-Bradge het volgende:
Nee, begrijp ik ook wel, maar ik denk ook echt wel dat zo`n man waarmee ik een kennismakingsgesprek (en een eventuele werkgever bij een koeriersbedrijf) Niet verwacht dat ik met dit soort schoenen op sollicitatie kom toch?
[ afbeelding ]
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 19 november 2016 14:23 schreef Mister-Bradge het volgende:
Nee, begrijp ik ook wel, maar ik denk ook echt wel dat zo`n man waarmee ik een kennismakingsgesprek (en een eventuele werkgever bij een koeriersbedrijf) Niet verwacht dat ik met dit soort schoenen op sollicitatie kom toch?
[ afbeelding ]
Dat vind ik wel een beetje overdressed hoor, maar er is ook wel een middenweg natuurlijk.quote:Op zaterdag 19 november 2016 14:25 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Waarom niet?
En ook al verwacht ie het niet, dan kun je toch positief "verrassen" door er net uit te zien
Zo gek vind ik het niet hoor. Nette schoenen, net overhemd (in broek) & goede spijkerbroek. Is echt niet moeilijk/duur, maar ziet er representatiever uitquote:Op zaterdag 19 november 2016 14:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een beetje overdressed hoor, maar er is ook wel een middenweg natuurlijk.
Waarschijnlijk niet, maar er bestaan ook nog wel wat tussenstappen tussen sportschoenen en het bovenstaande.quote:Op zaterdag 19 november 2016 14:23 schreef Mister-Bradge het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |