Met wachten krijg je ze niet, je moet er actief achteraan!quote:Op dinsdag 22 november 2016 12:22 schreef Mister-Bradge het volgende:
Was op een vriendin aan't wachten.
En daar had je geen zin in?quote:Op dinsdag 22 november 2016 12:24 schreef Mister-Bradge het volgende:
Waarom nu wel DHL?
Omdat mijn jobcoach aankwam met schoonmaken in een bioscoop en sorteren in een magazijn.
Dan gaat je rekensommetje uit je DHL rant dus niet meer op?quote:Op dinsdag 22 november 2016 12:24 schreef Mister-Bradge het volgende:
Dan pak ik liever DHL aan, ook omdat ze per dag deel betalen, en een dag deel is 4 uur bij hun, dus ik krijg geen 25-65 euro per dag maar 50-130.
Neequote:Op dinsdag 22 november 2016 12:27 schreef ambertje90 het volgende:
[..]
Dan gaat je rekensommetje uit je DHL rant dus niet meer op?
Misschien moet je gewoon eens wat aannemen ipv dat eeuwige gemekkerquote:Op dinsdag 22 november 2016 12:24 schreef Mister-Bradge het volgende:
Waarom nu wel DHL?
Omdat mijn jobcoach aankwam met schoonmaken in een bioscoop en sorteren in een magazijn.
Dan pak ik liever DHL aan, ook omdat ze per dag deel betalen, en een dag deel is 4 uur bij hun, dus ik krijg geen 25-65 euro per dag maar 50-130.
Ik neem DIT toch ook aan?quote:Op dinsdag 22 november 2016 12:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Misschien moet je gewoon eens wat aannemen ipv dat eeuwige gemekker
Top dat je hiervoor gaat!quote:Op dinsdag 22 november 2016 12:34 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik neem DIT toch ook aan?
Ik ga niet schoonmaken met behoud van uitkering want dat is niet de bedoeling, de bedoeling is dat ik gewoon zelfstandig geld ga verdienen en van die uitkering af komt.
Klopt ja, maar toen vond m`n jobcoach het geen goed idee, en vond zelf ook dat ik erg weinig betaald kreeg.quote:Op dinsdag 22 november 2016 12:57 schreef PeZu het volgende:
Je was toch al een keer eerder bezig geweest met dhl?
Kijk dat nog maar eens na.quote:
Dus de jobcoach maakte de dagdeelfout?quote:Op dinsdag 22 november 2016 13:04 schreef Mister-Bradge het volgende:
Klopt ja, maar toen vond m`n jobcoach het geen goed idee, en vond zelf ook dat ik erg weinig betaald kreeg.
een maand heeft gem 22.3 dagen dus nog meer dan 2600 zelfs 2900 bekant.... iets fors jaquote:Op dinsdag 22 november 2016 13:32 schreef PimD het volgende:
130 euro netto per dag x 5 = 650 x 4 = 2600 netto per maand. Dat is meer dan ik verdien met m'n HBO-opleiding en bijna 10 jaar werkervaring. Het lijkt me verdomd sterkMoet je dan 500+ pakketjes per dag rondbrengen per dag om dat bedrag te halen?
quote:
Hij bedoelt bruto. Wie maakt er nou weer netto vanquote:Op dinsdag 22 november 2016 13:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]Ja hoor jongen
Lachwekkend figuur jij.
Verdien je meer dan vele hbo-afgestudeerden. Maar logisch inderdaad wel. Net van je Wajong afkomend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |