SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De mega-kerstmarkt-meetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Valthermond is always a good idea
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Harry Potter expo meet in Utrecht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present![]()
Was scherts Joosie, dat compliment was lief....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Byebye saisai, trusteThere's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane![]()
Want het is erg dat mensen je aantrekkelijk vinden?quote:Op donderdag 17 november 2016 23:19 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik wenste bijna dat ik hier niet een keer mijn hoofd had laten zienI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Lief is my middle namequote:Op donderdag 17 november 2016 23:21 schreef Voxs het volgende:
Was scherts Joosie, dat compliment was lief.
Slaap lekker suikerstuiterstraalquote:
mag het weten![]()
Ik blijf nog even hangen, ben net pas op mijn studentenkamertje aangekomen.quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Hmm, nee. Het maakt dat ik graag de aandacht ergens anders op leg.quote:Op donderdag 17 november 2016 23:21 schreef Fogel het volgende:
[..]
Want het is erg dat mensen je aantrekkelijk vinden?
Hoe is Japan. Hoe is het met je dochtertje? Weer wat beter?...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
ik keek wel eens vlogs eerder omdat zij mooi naturel make up tips geeft, zij is een fokking mega cutie piequote:
op zolder?quote:Op donderdag 17 november 2016 23:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik blijf nog even hangen, ben net pas op mijn studentenkamertje aangekomen.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ja hoi, jullie gingen te snel, ik was aan het sexten met Rabbit
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Half scheel werd ikquote:Op donderdag 17 november 2016 23:22 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
[..]
WhoaBlack Voxs
[..]
Rustgevender aan de ogen iig
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
mobiel multiquotenquote:Op donderdag 17 november 2016 23:13 schreef PeZu het volgende:
Pff qut fok,doe je eenkeer moeite voot mobiele muktiquote,bokt fok, quote weg
Net niet, zit op de middelste verdieping.quote:
Er was wel nog een kamer vrij op de bovenste verdieping, maar mijn huidige hok was het meest ruime en ik heb nu als enige een persoonlijke deur naar het balkon
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
aflevering? klik? Why? wat? Huh?quote:Op donderdag 17 november 2016 23:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik had oorspronkelijk zoiets als idee ja, toen ik nog in het flatje woonde. Had ook al mdf stroken klaarliggen daarvoor. Maar toen verhuisden we. En toen ik recentelijk weer zoiets wilde maken zag ik die Doctor Who aflevering en toen klikte er iets.
Ik zou niet eens weten hoe je dat moet doen. En geen auto update, daar word ik gek van.quote:...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
quote:Op donderdag 17 november 2016 23:24 schreef Molo het volgende:
Ja hoi, jullie gingen te snel, ik was aan het sexten met RabbitEn ik had je nog af en toe adem pauzes gegund om effe berichtje te posten hier!quote:Op donderdag 17 november 2016 23:24 schreef Molo het volgende:
Ja hoi, jullie gingen te snel, ik was aan het sexten met Rabbit
linker alt indrukken als je op quote kliktquote:Op donderdag 17 november 2016 23:25 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik zou niet eens weten hoe je dat moet doen. En geen auto update, daar word ik gek van.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
fok uberhauptquote:_!
we kunnen wel weer door, alleen niet zo snelquote:Op donderdag 17 november 2016 23:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
[..]
En ik had je nog af en toe adem pauzes gegund om effe berichtje te posten hier!
Die jonkies ook altijd
Smooth Voxs smooth!quote:Op donderdag 17 november 2016 23:23 schreef Voxs het volgende:
[..]
Hmm, nee. Het maakt dat ik graag de aandacht ergens anders op leg.
Hoe is Japan. Hoe is het met je dochtertje? Weer wat beter?
Jij niet alleenquote:Mega cutie pie? And hot! Being hot whilst maintaining the omg sooooo cute vibequote:Op donderdag 17 november 2016 23:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik keek wel eens vlogs eerder omdat zij mooi naturel make up tips geeft, zij is een fokking mega cutie pie![]()
Ok, weg nu
mag het weten![]()
Dat ken ik ergens vanquote:Op donderdag 17 november 2016 23:23 schreef Voxs het volgende:
[..]
Hmm, nee. Het maakt dat ik graag de aandacht ergens anders op leg.
Hoe is Japan. Hoe is het met je dochtertje? Weer wat beter?
Japan, dat weet ik pas nadat ik er geweest ben... behalve dat ze nu toevallig ziek is geen probleem verder.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
multiquote:
[/quote]quoten[quote]quote:...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Ik zal het wat rustiger aan doenquote:Op donderdag 17 november 2016 23:26 schreef Molo het volgende:
[..]
we kunnen wel weer door, alleen niet zo snel
Die jonkies ook altijd
ben je dan zo'n make up fan?quote:Op donderdag 17 november 2016 23:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik keek wel eens vlogs eerder omdat zij mooi naturel make up tips geeft, zij is een fokking mega cutie pie
knap is ze maar als je je alleen druk kan maken om fashion vind ik je niet zo intressant.![]()
en ik dan?quote:Op donderdag 17 november 2016 23:24 schreef Molo het volgende:
Ja hoi, jullie gingen te snel, ik was aan het sexten met Rabbit![]()
Ik houd niet meer bij waar jij overal heen fladdertquote:Op donderdag 17 november 2016 23:26 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat ken ik ergens van
Japan, dat weet ik pas nadat ik er geweest ben... behalve dat ze nu toevallig ziek is geen probleem verder.Ik dacht dat je al in Japan was, met dochter.
Beterschap voor haar!...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Dat was niet mobielquote:
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
morgen?quote:
ik ben nu al helemaal rauwOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Al die training begint toch zijn vruchten af te werpenquote:
Die post deed ik expres zo.quote:Op donderdag 17 november 2016 23:28 schreef Joosie200 het volgende:
Welja Voxs, beetje alle opvolgende quotes ook verneuken![]()
Het lijkt erop dat ik zaterdag een date heb met een voormalig buurvrouw
quote:Op donderdag 17 november 2016 23:29 schreef Fogel het volgende:
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Jij ook al een nieuwe UI? Heb ik dat berichtje niet gekregen dat we allemaal een nieuwe UI gaan nemenquote:
quote:Smooth!quote:Op donderdag 17 november 2016 23:29 schreef Fogel het volgende:
Het lijkt erop dat ik zaterdag een date heb met een voormalig buurvrouwmag het weten![]()
quote:Op donderdag 17 november 2016 23:29 schreef Fogel het volgende:
Het lijkt erop dat ik zaterdag een date heb met een voormalig buurvrouwGoed gefixt!
nee juist niet en ik zag ivm eea no make up day een foto van haar zonder make up en toen zag ik als linktip een filmpje met dus daily natural make up tips en dat deed ze mooi en ik haat make upquote:Op donderdag 17 november 2016 23:27 schreef isax het volgende:
[..]
ben je dan zo'n make up fan?
knap is ze maar als je je alleen druk kan maken om fashion vind ik je niet zo intressant.![]()
Ze maakt zich ook niet alleen druk om fashion, dat is gewoon haar werkThere's a virus in my system
Deze heb ik al een tijdje. Dit is een: relaxt-bijna-in-doezel-modus-UI.quote:Op donderdag 17 november 2016 23:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij ook al een nieuwe UI? Heb ik dat berichtje niet gekregen dat we allemaal een nieuwe UI gaan nemen
Ik heb er meerdere....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
keer of 8 in wat is het nu, 3 kwartier? Echt, damn! Respect!quote:Op donderdag 17 november 2016 23:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Al die training begint toch zijn vruchten af te werpenOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Leukquote:Op donderdag 17 november 2016 23:29 schreef Fogel het volgende:
is ze blond?quote:Op donderdag 17 november 2016 23:29 schreef Fogel het volgende:
leuk voor je man
Dat is een kwestie van een goede lerares hebbenquote:Op donderdag 17 november 2016 23:30 schreef Molo het volgende:
[..]
keer of 8 in wat is het nu, 3 kwartier? Echt, damn! Respect!
Dan heb ik het gewoon gemistquote:Op donderdag 17 november 2016 23:30 schreef Voxs het volgende:
[..]
Deze heb ik al een tijdje. Dit is een: relaxt-bijna-in-doezel-modus-UI.
Ik heb er meerdere.
Wel een leuke UI trouwens!quote:Op donderdag 17 november 2016 23:30 schreef Voxs het volgende:
[..]
Deze heb ik al een tijdje. Dit is een: relaxt-bijna-in-doezel-modus-UI.
Ik heb er meerdere.
Deze nog maar sinds dit topic uit het bos gevist.quote:Op donderdag 17 november 2016 23:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is een kwestie van een goede lerares hebben
[..]
Dan heb ik het gewoon gemist...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
![]()
vanuit bad
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses![]()
Ik heb mijn UI dan ook maar eens vervangen. Was eigenlijk ook alweer te lang niet vervangen
Geen zin in een supermultiquote... maar dank allen
Molo, ja, ze is blond.
En superlief, da's veel belangrijker.I'm surrounded by morons!
gaafquote:Op donderdag 17 november 2016 23:32 schreef Fogel het volgende:
Molo, ja, ze is blond.
En superlief, da's veel belangrijker.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ah, vandaar dus.quote:Op donderdag 17 november 2016 23:32 schreef Voxs het volgende:
[..]
Deze nog maar sinds dit topic uit het bos gevist.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Doe je goed!quote:Op donderdag 17 november 2016 23:32 schreef Fogel het volgende:
Molo, ja, ze is blond.
En superlief, da's veel belangrijker.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Geweldigquote:Op donderdag 17 november 2016 23:32 schreef Fogel het volgende:
Molo, ja, ze is blond.
quote:Op donderdag 17 november 2016 23:33 schreef Koen66 het volgende:
ik moet na zondag maar eens iets anders ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
quote:Op donderdag 17 november 2016 23:34 schreef Voxs het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja dat laatste snap ik, maar gezien waar je het eerde rop de avond over hadquote:Op donderdag 17 november 2016 23:32 schreef Fogel het volgende:
Molo, ja, ze is blond.
Maar leuk zeg, tof voor je
is goed.quote:Op donderdag 17 november 2016 23:28 schreef Molo het volgende:
[..]
morgen?
ik ben nu al helemaal rauw![]()
Ja, maar die andere ken ik niet. Deze wel... al meerdere keren tot diep in de nacht mee zitten bierenquote:Op donderdag 17 november 2016 23:35 schreef Molo het volgende:
[..]
ja dat laatste snap ik, maar gezien waar je het eerde rop de avond over had
Maar leuk zeg, tof voor je
Die is leuk!quote:Op donderdag 17 november 2016 23:36 schreef Joosie200 het volgende:
Zo, ook een nieuwe. Voxs de UI-veranderaar-trendsetser...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Mijne blijft, zonder abo kan ik deze niet meer terugzetten
Klinkt goedquote:Op donderdag 17 november 2016 23:36 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, maar die andere ken ik niet. Deze wel... al meerdere keren tot diep in de nacht mee zitten bieren
Verslag hier als je terug komt/volgende dag?
Slaap zacht vossevachtThere's a virus in my system
Ja, zelfde hier!quote:
En over een andere UI ga ik binnenkort eens nadenkenOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Whehe. We zullen zien. Ik ben discreet.quote:Op donderdag 17 november 2016 23:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Klinkt goed
Verslag hier als je terug komt/volgende dag?I'm surrounded by morons!
Ik verwacht minimaal een intern verslag in geuren en kleuren!quote:Op donderdag 17 november 2016 23:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Klinkt goed
Verslag hier als je terug komt/volgende dag?
Ja sorry, ben druk aan het chatten met haar
je gaat snelquote:Op donderdag 17 november 2016 23:53 schreef Fogel het volgende:
Same shit, different day
SC hopper present![]()
geen sorry joh tamme klapharkquote:Op donderdag 17 november 2016 23:53 schreef Fogel het volgende:
Jij bent bij deze excuseertquote:Op donderdag 17 november 2016 23:53 schreef Fogel het volgende:
zo, wie moeten er nog meer gekoppeld worden?
Of was Joosie en Ieni toch een faal?Same shit, different day
SC hopper present![]()
quote:
Ken haar al 9 a 10 jaar ofzo.quote:I'm surrounded by morons!
Details.quote:Op donderdag 17 november 2016 23:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
er is een verschil tussen 'kennen' en 'interesse'I'm surrounded by morons!
ik 'ken' een stuk meer vrouwen dan ik in geinteresseerd benquote:
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Laatste scene in de 50th anniversary special van Doctor Who. Aan de muur hingen deze dingen:quote:![]()
Een knipoog naar de vroeger vaker voorkomende ronde wanddecoratie in de Tardis.
Maar ik zag het wel voor me als plekken om meuk in te showen.🐙![]()
OK OK...quote:Op donderdag 17 november 2016 23:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik 'ken' een stuk meer vrouwen dan ik in geinteresseerd benI'm surrounded by morons!
dit wil ik aan mijn muurquote:Op vrijdag 18 november 2016 00:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Laatste scene in de 50th anniversary special van Doctor Who. Aan de muur hingen deze dingen:
[ afbeelding ]
Maar ik zag het wel voor me als plekken om meuk in te showen.![]()
ik had je vergeten te antwoorden he?quote:Op vrijdag 18 november 2016 00:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Laatste scene in de 50th anniversary special van Doctor Who. Aan de muur hingen deze dingen:
[ afbeelding ]
Maar ik zag het wel voor me als plekken om meuk in te showen.of miss ook wel..hm
Sorry.
Ben heel benieuwd hoe je die ronde vormen gaat maken. Foto graag na weekend of wanneer een klaar
Ik slaap
sandy blond hair...quote:
ja maar jij bent bob de bouwerquote:Op vrijdag 18 november 2016 00:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dit heb ik straks aan mijn muur.![]()
wat is?quote:
whehehquote:
Het punt is dat ik eindelijk bijna sliep, maar het geluid van mijn telefoon niet had uitgedaanEn uiteraard werd ik gebeld.
With the stars as her umbrella![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2016 00:13 schreef -Miauw- het volgende:
Het punt is dat ik eindelijk bijna sliep, maar het geluid van mijn telefoon niet had uitgedaanEn uiteraard werd ik gebeld.
bellen heb ik gelukkig zelden, maar wel dat het ding midden in de nacht gaat bliepen ivm mail, WA, een WF zet, etcSame shit, different day
SC hopper present![]()
ik heb dat kut ding altijd op stil zonder trillen staan, fokking invasieve ondingen, ik tjek periodiek mijn foon en bel wel terug en als ik het toevallig wel zie neem ik opquote:Op vrijdag 18 november 2016 00:13 schreef -Miauw- het volgende:
Irritant!quote:Op vrijdag 18 november 2016 00:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
bellen heb ik gelukkig zelden, maar wel dat het ding midden in de nacht gaat bliepen ivm mail, WA, een WF zet, etcWith the stars as her umbrella![]()
En terecht! Dat deed ik met mijn vorige telefoon ook, Maarheeze heeft een eigen wilquote:Op vrijdag 18 november 2016 00:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb dat kut ding altijd op stil zonder trillen staan, fokking invasieve ondingen, ik tjek periodiek mijn foon en bel wel terug en als ik het toevallig wel zie neem ik op
wat vind je vd spekkoek likeur??quote:There's a virus in my system
quote:Op vrijdag 18 november 2016 00:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
En pas naar bed gaan als de koek op is
🐙![]()
Dat lijkt me oprecht engquote:Op vrijdag 18 november 2016 00:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja, vooral als ook Mevr Koen wakker wordt![]()
Zwaveldampen die aanzwellen, ruiten die beginnen te trillen...With the stars as her umbrella![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2016 00:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat lijkt me oprecht eng![]()
Zwaveldampen die aanzwellen, ruiten die beginnen te trillen...![]()
Same shit, different day
SC hopper present![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2016 00:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat lijkt me oprecht eng![]()
Zwaveldampen die aanzwellen, ruiten die beginnen te trillen...![]()
![]()
Jij moet vaker wakker gebeld inde nacht komen fokken
ik probeer er zuinig mee te doen. Smaakt puur erg lekker dus niet voor in de thee of colaquote:Same shit, different day
SC hopper present![]()
Die heb ik nog niet joh.quote:
Ik steek morgen de straat over om te kijken of ze die hebben bij de G&G.With the stars as her umbrella![]()
Is het al nacht?quote:Op vrijdag 18 november 2016 00:21 schreef PeZu het volgende:
[..]![]()
![]()
ooh ik dacht die het mandje in gingquote:Op vrijdag 18 november 2016 00:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet joh.
Ik steek morgen de straat over om te kijken of ze die hebben bij de G&G.![]()
Maar dat was vitrueelThere's a virus in my system
quote:Op vrijdag 18 november 2016 00:21 schreef PeZu het volgende:
[..]![]()
![]()
een mens moet toch eens slapen iddquote:
Ja! En toen 'ie vol was met zooi bedacht ik me dat langsgaan sneller is. Review volgt dit weekendquote:Op vrijdag 18 november 2016 00:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh ik dacht die het mandje in ging![]()
Maar dat was vitrueel
ik vind het knap dat ie ook echt vettig smaaktquote:Op vrijdag 18 november 2016 00:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja! En toen 'ie vol was met zooi bedacht ik me dat langsgaan sneller is. Review volgt dit weekend![]()
Tis wel licht gekruide tata spekkoek qua smaak maar overduidelijk spekkoek
quote:Op vrijdag 18 november 2016 00:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik vind het knap dat ie ook echt vettig smaakt![]()
Tis wel licht gekruide tata spekkoek qua smaak maar overduidelijk spekkoek![]()
Oh wat erg![]()
Maar ben echt heel benieuwd. Vooral dat vettige vind ik knap.With the stars as her umbrella![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2016 00:30 schreef -Miauw- het volgende:
Koen zei je nou dat je zuinig was met de kraken?
Same shit, different day
SC hopper present![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2016 00:30 schreef -Miauw- het volgende:
Koen zei je nou dat je zuinig was met de kraken?
wat is erg?quote:Op vrijdag 18 november 2016 00:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Oh wat erg![]()
Maar ben echt heel benieuwd. Vooral dat vettige vind ik knap.![]()
Ik had het eigenlijk niet moeten zeggen want dat verwacht je niet en dacht je wtf vettige drank
hij smaakt puur lekker, dus ik gooi het niet door thee etc. Af en toe een glaasje puurquote:
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Die opmerking over tata gekruidquote:Op vrijdag 18 november 2016 00:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat is erg?![]()
Ik had het eigenlijk niet moeten zeggen want dat verwacht je niet en dacht je wtf vettige drank![]()
Moest meteen aan Knorr Wereldgerechten denken.With the stars as her umbrella![]()
sambal oelek is ook echt een tata productquote:Op vrijdag 18 november 2016 00:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Die opmerking over tata gekruid![]()
Moest meteen aan Knorr Wereldgerechten denken.
Oh check even de website, daar staan leuke cocktails op. Kraken + cappuccino=krakuccinoquote:Op vrijdag 18 november 2016 00:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hij smaakt puur lekker, dus ik gooi het niet door thee etc. Af en toe een glaasje puur
quote:Op vrijdag 18 november 2016 00:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh check even de website, daar staan leuke cocktails op. Kraken + cappuccino=krakuccino
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Is dat zo?quote:Op vrijdag 18 november 2016 00:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
sambal oelek is ook echt een tata product![]()
Ik vind het nogal apart, zurig, zeikerige sambal.With the stars as her umbrella![]()
ja daaromquote:Op vrijdag 18 november 2016 00:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Is dat zo?![]()
Ik vind het nogal apart, zurig, zeikerige sambal.
te flauw iddquote:
ja laten we niet te veel stigmatiserenquote:Op vrijdag 18 november 2016 00:44 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Op sommige mensen wel van toepassing
Not naming any namesquote:Op vrijdag 18 november 2016 00:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja laten we niet te veel stigmatiseren
weet je zeker dat je de kraken hebt laten staanquote:
het wordt sowieso bedtijd zowatquote:Op vrijdag 18 november 2016 00:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
weet je zeker dat je de kraken hebt laten staan
Same shit, different day
SC hopper present![]()
ik had niemand specifiek in gedachte meer dat ik vaak hoor als ik kook oei best pittig en dat komt dan eigelijk vnl van de melkhuidenquote:
Ja, ik moet eigenlijk ook slapen.
Al vermoed ik dat ik zo weer gebeld word.
"Kun je me even terugbellen? Het is dringend!" Terugbellen en er wordt niet opgenomen
quote:Op vrijdag 18 november 2016 00:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik had niemand specifiek in gedachte meer dat ik vaak hoor als ik kook oei best pittig en dat komt dan eigelijk vnl van de melkhuiden![]()
Ik had wel meteen mensen in gedachten
Wie belt er nog op.dit tijdstip?quote:Op vrijdag 18 november 2016 00:51 schreef -Miauw- het volgende:
Ja, ik moet eigenlijk ook slapen.
Al vermoed ik dat ik zo weer gebeld word.
"Kun je me even terugbellen? Het is dringend!" Terugbellen en er wordt niet opgenomen
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses![]()
Dat zijn er maar een paar idd.quote:Op vrijdag 18 november 2016 00:53 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Wie belt er nog op.dit tijdstip?With the stars as her umbrella![]()
mijn broer van een andere moer maakt bij bbqs vaak 2 marinades de cracker ass versie en de goede en dan doen wel wel eens 1 extra spicy tussen die cracker ass versiesquote:Op vrijdag 18 november 2016 00:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Ik had wel meteen mensen in gedachten
Ik ben ook wel redelijk benieuwdquote:Op vrijdag 18 november 2016 00:55 schreef Koen66 het volgende:
als ik nu gebeld zou worden schrik ik me de tandjes
ja vaak zijn het geen goede gesprekken, werd laatst ook 1.30 gebeld door zusje, dat mjn vader een ongeluk had gehad en naar het umc moestquote:Op vrijdag 18 november 2016 00:55 schreef Koen66 het volgende:
als ik nu gebeld zou worden schrik ik me de tandjesThere's a virus in my system
volgens mij zou er door m'n hoofd schieten dat m'n ma dood is etc. Vrienden / kennissen bellen nu nietquote:Same shit, different day
SC hopper present![]()
waarom?quote:Op vrijdag 18 november 2016 00:55 schreef Koen66 het volgende:
als ik nu gebeld zou worden schrik ik me de tandjes![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2016 01:03 schreef isax het volgende:
[..]
je schrikt toch niet omdat het bijna bedtijd is?
quote:Op vrijdag 18 november 2016 00:57 schreef isax het volgende:
grootste issue van een grote hond in bed is dat ik vaak mijn mobiel verlies
Heb je wel eens overwogen om zo'n soort aanligbed te maken voor Ginny?🐙![]()
Zit Ginny weer te appen?quote:Op vrijdag 18 november 2016 00:57 schreef isax het volgende:
grootste issue van een grote hond in bed is dat ik vaak mijn mobiel verlies![]()
![]()
blahblah raw mashed potatoes only this dish doesn't have potatoes in it. is that crazy? nahmens toch
het is godverdomme kruim van een bloemkool.![]()
ik las fappen,ik moet slapenquote:
ze ligt er niet voor de sier he?quote:Op vrijdag 18 november 2016 01:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Heb je wel eens overwogen om zo'n soort aanligbed te maken voor Ginny?
ze houd altijd contact en als ik nachtmerries heb zegt ze joehoe wakker worden.
maar net was ik geschrokken van iets en komt ze boven op me liggen zonder aankondiging en dus ook op de mobiel![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2016 01:09 schreef isax het volgende:
blahblah raw mashed potatoes only this dish doesn't have potatoes in it. is that crazy? nahmens toch
het is godverdomme kruim van een bloemkool.![]()
Zoek even op youtube: church of gail en dan jezuit bukake![]()
Je weet niet wat je hoort
burrito en taco schilt?quote:Op vrijdag 18 november 2016 01:11 schreef PeZu het volgende:
[..]![]()
Zoek even op youtube: church of gail en dan jezuit bukake![]()
Je weet niet wat je hoort
wut
is die vrouw psychotisch?![]()
![]()
Top 100 voor reeks "Koffie slowchat" van 17-11-2016
nr / aantal posts / gebruiker
01 305 Molo
02 205 PeZu
03 133 Voxs
04 125 -Miauw-
05 116 isax
06 115 DeZwabber
07 101 Joosie200
08 091 Fogel
09 070 Koen66
10 065 ieniminimuis
11 063 Mo_Muffin
12 057 tailfox
13 042 OscarMopperkont
14 038 clixplicity
14 038 haags_kwartiertje
16 037 DerRabbit
17 034 Arch-Indar
18 028 Drug
19 020 Trevland
20 019 Saisai
21 014 essnhills
22 012 DeSwabber
23 011 MPG
24 010 D.
25 006 goldfinger1963
25 006 DaMart
27 005 Cat22
28 004 LovelyLady
29 002 crv
29 002 Leonos
31 001 Stimorol-
klik hier voor meer statsHet gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.![]()
ja complete waanideeenquote:Op vrijdag 18 november 2016 01:15 schreef isax het volgende:
[..]
burrito en taco schilt?
wut
is die vrouw psychotisch?
Nog een mooie is: no trees flat earth (niet van haar btw)There's a virus in my system
Moeten ze daar echt voor in bed liggen?quote:Op vrijdag 18 november 2016 01:11 schreef isax het volgende:
[..]
ze ligt er niet voor de sier he?
ze houd altijd contact en als ik nachtmerries heb zegt ze joehoe wakker worden.
maar net was ik geschrokken van iets en komt ze boven op me liggen zonder aankondiging en dus ook op de mobiel🐙![]()
werkt wel het beste.quote:Op vrijdag 18 november 2016 01:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Moeten ze daar echt voor in bed liggen?
sommige hele goede kunnen dat ook vanaf een ander plekje maar ginny is geen geniale hond
meeste laten hun hond aan voeteneinde slapen maar meh, voor hond is trouwens psychisch gezien ook het beste.![]()
daar geloven blijkbaar een boel mensen in.quote:Op vrijdag 18 november 2016 01:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja complete waanideeen
Nog een mooie is: no trees flat earth (niet van haar btw)![]()
Hoe moet ik me dat dan voorstellen? Die ligt gewoon naast je op de dekens of zo, want ik dacht eigenlijk dat ze op het voeteneinde lag ja.quote:Op vrijdag 18 november 2016 01:20 schreef isax het volgende:
[..]
werkt wel het beste.
sommige hele goede kunnen dat ook vanaf een ander plekje maar ginny is geen geniale hond
meeste laten hun hond aan voeteneinde slapen maar meh, voor hond is trouwens psychisch gezien ook het beste.
🐙![]()
Als de aarde rond is, waarom rollen we er dan niet af! He!quote:Op vrijdag 18 november 2016 01:21 schreef isax het volgende:
[..]
daar geloven blijkbaar een boel mensen in.🐙![]()
En die mensen op het zuidelijk halfrond zouden allemaal naar beneden vallen.quote:Op vrijdag 18 november 2016 01:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als de aarde rond is, waarom rollen we er dan niet af! He!![]()
![]()
logisch ook want omdat er 5 bergen op de hele aarde op afgezaagde boomstronken lijken is dat het sluitende bewijs voor mega aliens die ons hebben ontbost en dat er nu eigelijk geen bomen meer zijn... dat ze daarmee gelijk hun eigen bewijs als geen boom classificeren vergeten ze voor het gemak maarquote:Op vrijdag 18 november 2016 01:21 schreef isax het volgende:
[..]
daar geloven blijkbaar een boel mensen in.
En de aarde is plat en en dat bewijs je met het feit dat er geen lijnvlkucht van chili naar zuid afrika vliegt
Ja nee dan geloof ik ook wel gelijkThere's a virus in my system
Zie je, klopt geen hout van!quote:Op vrijdag 18 november 2016 01:24 schreef Recce het volgende:
[..]
En die mensen op het zuidelijk halfrond zouden allemaal naar beneden vallen.🐙![]()
zwartekracht bestaat helemaal niet volgens hunquote:Op vrijdag 18 november 2016 01:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als de aarde rond is, waarom rollen we er dan niet af! He!
ze ligt meestal op andere kant van het bed,quote:Op vrijdag 18 november 2016 01:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hoe moet ik me dat dan voorstellen? Die ligt gewoon naast je op de dekens of zo, want ik dacht eigenlijk dat ze op het voeteneinde lag ja.
als ik nerveus ben of niet kan slapen komt ze pas aan mijn kant en als ik heel oplettend word gaat ze op mijn plek liggen, helemaal tegen mij aan zodat als er iemand door mijn deur komt ze me kan beschermen
dit doet ze ook als ik hallucineer of nachtmerries heb.
keer kwam mijn broer thuis toen ze op mijn plek lag en toen reageerde ze me toch fel![]()
![]()
dan zijn ze lucky dat ze niet van de grond af vallenquote:Op vrijdag 18 november 2016 01:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
zwartekracht bestaat helemaal niet volgens hun![]()
damn dit verklaard allesquote:Op vrijdag 18 november 2016 01:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
logisch ook want omdat er 5 bergen op de hele aarde op afgezaagde boomstronken lijken is dat het sluitende bewijs voor mega aliens die ons hebben ontbost en dat er nu eigelijk geen bomen meer zijn... dat ze daarmee gelijk hun eigen bewijs als geen boom classificeren vergeten ze voor het gemak maar
En de aarde is plat en en dat bewijs je met het feit dat er geen lijnvlkucht van chili naar zuid afrika vliegt
Ja nee dan geloof ik ook wel gelijk
morgen ga ik met pamfletten de straat op!![]()
Hoe werkt dat met de Maan eigenlijk, is die ook plat?quote:Op vrijdag 18 november 2016 01:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
hoe denken hun over de zon en maan dan eigenlijk?quote:Op vrijdag 18 november 2016 01:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
was even confused in welke sc ik was.quote:Op vrijdag 18 november 2016 01:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Hoe werkt dat met de Maan eigenlijk, is die ook plat?![]()
Kijk de filmpjes en verwonder u
Nachtlampje.quote:Op vrijdag 18 november 2016 01:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Hoe werkt dat met de Maan eigenlijk, is die ook plat?🐙![]()
nee het zal.zoeits iets dat alles van een bepaalde grote afstand een rondje is omdat je het niet goed zietquote:
Die hangt aan een draadje in de lucht, aan de andere kant van dat draadje zit, hoe heet ie ook alweer?quote:Op vrijdag 18 november 2016 01:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Hoe werkt dat met de Maan eigenlijk, is die ook plat?
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
"Earth's day and night cycle is explained by positing that the sun and moon are spheres measuring 32 miles (51 kilometers) that move in circles 3,000 miles (4,828 km) above the plane of the Earth."
Wel inconsequent, die lui. Kennelijk zijn de Maan en de Zon opeens wel bollen.![]()
Ik zelf ook!quote:Op vrijdag 18 november 2016 01:30 schreef isax het volgende:
[..]
was even confused in welke sc ik was.![]()
![]()
ja en wat je zelf ziet klopt niet omdat ze je het zo geleerd hebben zoals zij willen en dat doen alle leiders al in eeuwen in het geheim op globaal nivoquote:Op vrijdag 18 november 2016 01:32 schreef Recce het volgende:
"Earth's day and night cycle is explained by positing that the sun and moon are spheres measuring 32 miles (51 kilometers) that move in circles 3,000 miles (4,828 km) above the plane of the Earth."
Wel inconsequent, die lui. Kennelijk zijn de Maan en de Zon opeens wel bollen.
Gelukkig is Trump nu president, die zal wel weten hoe het echt zit.quote:Op vrijdag 18 november 2016 01:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja en wat je zelf ziet klopt niet omdat ze je het zo geleerd hebben zoals zij willen en dat doen alle leiders al in eeuwen in het geheim op globaal nivo![]()
Dat betekent weer overwerken voor Ginny.quote:![]()
neuh zit ook heel hard te lachen.quote:Op vrijdag 18 november 2016 01:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat betekent weer overwerken voor Ginny.
iets met als de wereld zo is zoals die is dan zou noordpool smelten ofzo.![]()
En dan zou al het water opeens over de rand stromen.quote:Op vrijdag 18 november 2016 01:40 schreef isax het volgende:
[..]
neuh zit ook heel hard te lachen.
iets met als de wereld zo is zoals die is dan zou noordpool smelten ofzo.![]()
![]()
Maar die smelt toch ook?quote:Op vrijdag 18 november 2016 01:40 schreef isax het volgende:
[..]
neuh zit ook heel hard te lachen.
iets met als de wereld zo is zoals die is dan zou noordpool smelten ofzo.
🐙![]()
En dit jaar ligt de noordpool in..... *grabbelt in ton*quote:Op vrijdag 18 november 2016 02:03 schreef isax het volgende:
[..]
ja maar plopt dan niet ergens anders omhoog
...
Terschelling!🐙![]()
arme ijsberen allemaal in de rij om daarheen te gaan. pont was er niet op voorbereid dus wachtlijst van 2 jaarquote:Op vrijdag 18 november 2016 02:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En dit jaar ligt de noordpool in..... *grabbelt in ton*
...
Terschelling!![]()
![]()
Neenee, het zit hem in de naam. IJsberen smelten en komen dan gewoon ergens anders bovendrijven.quote:Op vrijdag 18 november 2016 02:08 schreef isax het volgende:
[..]
arme ijsberen allemaal in de rij om daarheen te gaan. pont was er niet op voorbereid dus wachtlijst van 2 jaar
Met een beetje mazzel op dezelfde plek als de Noordpool.🐙![]()
![]()
![]()
![]()
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.![]()
PTerry baasquote:
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit![]()
Je weet toch wel dat je gaatquote:Op vrijdag 18 november 2016 02:30 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Hmm. Aan de ene kant, neeeee, maar aan de andere kant toch jaaaa.
Tevens een Goedemorgen!
Vervangende matige telefoon nu, fokken is kut maar ik ben weer bereikbaar iig
hmmmmquote:Op vrijdag 18 november 2016 02:30 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Hmm. Aan de ene kant, neeeee, maar aan de andere kant toch jaaaa.There's a virus in my system
Recce was hier
Goedemorgen
heb je de aangeraden filmpjes ook bekeken?There's a virus in my system
Van die flat earth? nee, nog niet.quote:Op vrijdag 18 november 2016 07:54 schreef PeZu het volgende:
heb je de aangeraden filmpjes ook bekeken?
Wel vond ik dit vanochtend:
http://www.sciencealert.c(...)n-the-known-universe
En voor nerdiëstiekste nerden:
http://advances.sciencemag.org/content/2/11/e1601777.full...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
ja die no trees flat earthquote:Op vrijdag 18 november 2016 08:07 schreef Voxs het volgende:
[..]
Van die flat earth? nee, nog niet.
Wel vond ik dit vanochtend:
En voor nerdiëstiekste nerden:
http://advances.sciencemag.org/content/2/11/e1601777.full![]()
tjek, die had ik ook voorbij zien schieten
ik zie dergelijke filmpjes ook al lang langskomenquote:Op vrijdag 18 november 2016 08:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja die no trees flat earth![]()
tjek, die had ik ook voorbij zien schietenSame shit, different day
SC hopper present![]()
TSC? ASC? WTF?wie molt de naam van ons geliefde hang plekje vandaliseert hem met andere letters?
Redacted![]()
ik heb me op een butt load wetenschappelijke sites ingeschreven voor de nieuwsbrief, ik word altijd wakker met de laatste nieuwtjesquote:Op vrijdag 18 november 2016 08:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zie dergelijke filmpjes ook al lang langskomen
Ik ga later kijken. Weet niet of ik slechte argumentatie trek op de vroege ochtendquote:Op vrijdag 18 november 2016 08:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja die no trees flat earth![]()
tjek, die had ik ook voorbij zien schieten
denk het wel je komt ook al jaren vroeg op fokquote:Op vrijdag 18 november 2016 08:13 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik ga later kijken. Weet niet of ik slechte argumentatie trek op de vroege ochtendThere's a virus in my system
Dan ben ik een soort van hink-stap-sprong aan het doen. Catch & release van zinnen. Oog valt op iets tenenkrommend doms en hup weg weer.quote:Op vrijdag 18 november 2016 08:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
denk het wel je komt ook al jaren vroeg op fok
Filmpjes hebben geluid en beelden. In de ochtend houd ik van stilte....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Good morning ma'am, this is your wake up call...quote:Op vrijdag 18 november 2016 08:17 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dan ben ik een soort van hink-stap-sprong aan het doen. Catch & release van zinnen. Oog valt op iets tenenkrommend doms en hup weg weer.
Filmpjes hebben geluid en beelden. In de ochtend houd ik van stilte.
wel muziek toch ?quote:Op vrijdag 18 november 2016 08:17 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dan ben ik een soort van hink-stap-sprong aan het doen. Catch & release van zinnen. Oog valt op iets tenenkrommend doms en hup weg weer.
Filmpjes hebben geluid en beelden. In de ochtend houd ik van stilte.
quote:Op vrijdag 18 november 2016 08:17 schreef Voxs het volgende:
[..]
Filmpjes hebben geluid en beelden. In de ochtend houd ik van stilte.![]()
Gutmurning
mag het weten![]()
[multiquote]Bruutquote:Op vrijdag 18 november 2016 08:23 schreef Fogel het volgende:
[..]
Good morning ma'am, this is your wake up call...
[ afbeelding ]![]()
Koffie, zwart graag, fruit en een croissant, een krant ( niet de Telegraaf)
Niet te te . Deze is grappigquote:Goedemorgen!quote:
[/multiqoute]...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Zo, zoonlief 2 ook op school, bureau naar beneden sjouwen en richting werk nuSame shit, different day
SC hopper present![]()
Muktiquotequote:Op vrijdag 18 november 2016 08:31 schreef Voxs het volgende:
[multiquote]
[..]
Bruut![]()
[..]
Niet te te . Deze is grappig
[..]
Goedemorgen!
[/multiqoute]
Same shit, different day
SC hopper present![]()
werkt de fok sms betaal module niet meer?There's a virus in my system
alles gaat stoekquote:Op vrijdag 18 november 2016 08:33 schreef PeZu het volgende:
werkt de fok sms betaal module niet meer?
Same shit, different day
SC hopper present![]()
13 (2e klas voortgezet) en 11 (groep 8)quote:Op vrijdag 18 november 2016 08:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoi Koen
Hoe oud zijn jouw kinderen nu?Same shit, different day
SC hopper present![]()
best handig als je eigelijk elke cent kan gebruikenquote:
ze zijn te druk met vinkjes maken, da's vet belangrijk manquote:Op vrijdag 18 november 2016 08:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
best handig als je eigelijk elke cent kan gebruikenSame shit, different day
SC hopper present![]()
Leuke leeftijdenquote:Op vrijdag 18 november 2016 08:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
13 (2e klas voortgezet) en 11 (groep 8)![]()
![]()
Sterke zwarte koffie. That's it. Fruit is op en croissants heb ik niet.quote:Op vrijdag 18 november 2016 08:31 schreef Voxs het volgende:
[multiquote]
[..]
Bruut![]()
[..]
Niet te te . Deze is grappig
[..]
Goedemorgen!
[/multiqoute]
Vanmiddag maar weer eens naar de supermarkt. Eten inslaan is een stuk makkelijker in de weken die ik alleen benGeen gezeur met wie waar wel en geen zin in heeft.
ja en users zijn nu nog butt hurt over een vinkje merk ikquote:Op vrijdag 18 november 2016 08:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ze zijn te druk met vinkjes maken, da's vet belangrijk man
goedemorgen binnenkomers
waaawaaawaaa nou nouquote:Op vrijdag 18 november 2016 08:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ze zijn te druk met vinkjes maken, da's vet belangrijk manHou maar opquote:Goeiemorgen Voxsjequote:Wij allemaalquote:
Mogguh![]()
![]()
Ik vind het nog steeds schattigquote:Op vrijdag 18 november 2016 08:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja en users zijn nu nog butt hurt over een vinkje merk ik
Dat vinkje bestaat echt al jaren. Is nu alleen voor wat meer users aangezet. Heeft dus 0 devtijd gekost.I'm surrounded by morons!
ja daar ging ik ook van uitquote:Op vrijdag 18 november 2016 08:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds schattig
Dat vinkje bestaat echt al jaren. Is nu alleen voor wat meer users aangezet. Heeft dus 0 devtijd gekost.
maar dat aanzetten moet om een bepaalde reden gedaan zijnquote:Op vrijdag 18 november 2016 08:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds schattig
Dat vinkje bestaat echt al jaren. Is nu alleen voor wat meer users aangezet. Heeft dus 0 devtijd gekost.discussies creëeren? Gelukt
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Sterk en zwart is prima!quote:Op vrijdag 18 november 2016 08:37 schreef Fogel het volgende:
[..]
Sterke zwarte koffie. That's it. Fruit is op en croissants heb ik niet.
Vanmiddag maar weer eens naar de supermarkt. Eten inslaan is een stuk makkelijker in de weken die ik alleen benGeen gezeur met wie waar wel en geen zin in heeft.
Kijk, nog een voordeel
Heel FOK! is een soort BNW geworden met wilde speculaties over een fucking vinkjequote:Op vrijdag 18 november 2016 08:39 schreef LovelyLady het volgende:
Achja het is weer even een onderwerpje waar we over kunnen babbelen..
99,999%, ik heb me nog niet 1 keer afgevraagd waar het voor dient, het boeit me namelijk niet.quote:Op vrijdag 18 november 2016 08:41 schreef Fogel het volgende:
[..]
Heel FOK! is een soort BNW geworden met wilde speculaties over een fucking vinkje
het is gewoon een test, zo kan men gelijk zien wie de autist is en verandering iet kan handelen
quote:Op vrijdag 18 november 2016 08:44 schreef PeZu het volgende:
het is gewoon een test, zo kan men gelijk zien wie de autist is en verandering iet kan handelen!
![]()
Maar jij bent dan ook de personificering van het woord relaxed.quote:Op vrijdag 18 november 2016 08:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
99,999%, ik heb me nog niet 1 keer afgevraagd waar het voor dient, het boeit me namelijk niet.
Moet wel zeggen dat ik lichtblauw geen geschikte kleur voor een pijltje dat stoer moet lijken vind.quote:Op vrijdag 18 november 2016 08:45 schreef Fogel het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook de personificering van het woord relaxed.
Het is gewoon een aanslag op het beeldschoonheidsgevoel. Piet of Sint, vinkje, naam in kleur, sterren ernaast. PI en UI er nog bij....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Die sinten en pietjes vind ik achterlijk, da's meer iets voor kleuters.quote:Op vrijdag 18 november 2016 08:47 schreef Voxs het volgende:
Het is gewoon een aanslag op het beeldschoonheidsgevoel. Piet of Sint, vinkje, naam in kleur, sterren ernaast. PI en UI er nog bij.
Maar, ik ga me er verder niet aan storen."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
beeldschoonheidsgevoel?quote:Op vrijdag 18 november 2016 08:47 schreef Voxs het volgende:
Het is gewoon een aanslag op het beeldschoonheidsgevoel. Piet of Sint, vinkje, naam in kleur, sterren ernaast. PI en UI er nog bij.![]()
![]()
die banners ookquote:Op vrijdag 18 november 2016 08:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die sinten en pietjes vind ik achterlijk, da's meer iets voor kleuters.
Maar, ik ga me er verder niet aan storen.
alsof je op de basisschool zit ja
Ik wist niet hoe ik het moest verwoordenquote:![]()
Dat het klopt, qua vorm, kleur ..dat het strookt. Zowel horizontaal ( in een post), als verticaal ( meerdere posts onder elkaar).
Heb ooit vreselijk moeite gehad met de sterren
Ik vind het wel een mooi woordquote:Op vrijdag 18 november 2016 08:50 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik wist niet hoe ik het moest verwoorden![]()
Dat het klopt, qua vorm, kleur ..dat het strookt. Zowel horizontaal ( in een post), als verticaal ( meerdere posts onder elkaar).
Heb ooit vreselijk moeite gehad met de sterren![]()
![]()
Er zijn users die het geweldig vinden, tja.......ik heb die tijd achter me.quote:Op vrijdag 18 november 2016 08:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
die banners ook
alsof je op de basisschool zit ja
En zelfs mijn kinderen geloven niet meer in Sinterklaas.
Net zo mooi als die gifjes van jouquote:Op vrijdag 18 november 2016 08:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind het wel een mooi woord
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
Forum Opties Forumhop: Hop naar: