quote:
Smooth!quote:Op donderdag 17 november 2016 23:29 schreef Fogel het volgende:
Het lijkt erop dat ik zaterdag een date heb met een voormalig buurvrouw
quote:Op donderdag 17 november 2016 23:29 schreef Fogel het volgende:
nee juist niet en ik zag ivm eea no make up day een foto van haar zonder make up en toen zag ik als linktip een filmpje met dus daily natural make up tips en dat deed ze mooi en ik haat make upquote:Op donderdag 17 november 2016 23:27 schreef isax het volgende:
[..]
ben je dan zo'n make up fan?
knap is ze maar als je je alleen druk kan maken om fashion vind ik je niet zo intressant.
Deze heb ik al een tijdje. Dit is een: relaxt-bijna-in-doezel-modus-UI.quote:Op donderdag 17 november 2016 23:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij ook al een nieuwe UI? Heb ik dat berichtje niet gekregen dat we allemaal een nieuwe UI gaan nemen
keer of 8 in wat is het nu, 3 kwartier? Echt, damn! Respect!quote:Op donderdag 17 november 2016 23:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Al die training begint toch zijn vruchten af te werpen
Leukquote:Op donderdag 17 november 2016 23:29 schreef Fogel het volgende:
is ze blond?quote:Op donderdag 17 november 2016 23:29 schreef Fogel het volgende:
Dat is een kwestie van een goede lerares hebbenquote:Op donderdag 17 november 2016 23:30 schreef Molo het volgende:
[..]
keer of 8 in wat is het nu, 3 kwartier? Echt, damn! Respect!
Dan heb ik het gewoon gemistquote:Op donderdag 17 november 2016 23:30 schreef Voxs het volgende:
[..]
Deze heb ik al een tijdje. Dit is een: relaxt-bijna-in-doezel-modus-UI.
Ik heb er meerdere.
Wel een leuke UI trouwens!quote:Op donderdag 17 november 2016 23:30 schreef Voxs het volgende:
[..]
Deze heb ik al een tijdje. Dit is een: relaxt-bijna-in-doezel-modus-UI.
Ik heb er meerdere.
Deze nog maar sinds dit topic uit het bos gevist.quote:Op donderdag 17 november 2016 23:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is een kwestie van een goede lerares hebben
[..]
Dan heb ik het gewoon gemist
gaafquote:Op donderdag 17 november 2016 23:32 schreef Fogel het volgende:
Geen zin in een supermultiquote... maar dank allen
Molo, ja, ze is blond.
En superlief, da's veel belangrijker.
Ah, vandaar dus.quote:Op donderdag 17 november 2016 23:32 schreef Voxs het volgende:
[..]
Deze nog maar sinds dit topic uit het bos gevist.
Doe je goed!quote:Op donderdag 17 november 2016 23:32 schreef Fogel het volgende:
Molo, ja, ze is blond.
Geweldigquote:Op donderdag 17 november 2016 23:32 schreef Fogel het volgende:
Molo, ja, ze is blond.
quote:Op donderdag 17 november 2016 23:33 schreef Koen66 het volgende:
ik moet na zondag maar eens iets anders ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
quote:Op donderdag 17 november 2016 23:34 schreef Voxs het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
ja dat laatste snap ik, maar gezien waar je het eerde rop de avond over hadquote:Op donderdag 17 november 2016 23:32 schreef Fogel het volgende:
Molo, ja, ze is blond.
is goed.quote:Op donderdag 17 november 2016 23:28 schreef Molo het volgende:
[..]
morgen?
ik ben nu al helemaal rauw
Ja, maar die andere ken ik niet. Deze wel... al meerdere keren tot diep in de nacht mee zitten bierenquote:Op donderdag 17 november 2016 23:35 schreef Molo het volgende:
[..]
ja dat laatste snap ik, maar gezien waar je het eerde rop de avond over had
Maar leuk zeg, tof voor je
Die is leuk!quote:Op donderdag 17 november 2016 23:36 schreef Joosie200 het volgende:
Zo, ook een nieuwe. Voxs de UI-veranderaar-trendsetser
Klinkt goedquote:Op donderdag 17 november 2016 23:36 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, maar die andere ken ik niet. Deze wel... al meerdere keren tot diep in de nacht mee zitten bieren
Ja, zelfde hier!quote:
Whehe. We zullen zien. Ik ben discreet.quote:Op donderdag 17 november 2016 23:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Klinkt goed
Verslag hier als je terug komt/volgende dag?
Ik verwacht minimaal een intern verslag in geuren en kleuren!quote:Op donderdag 17 november 2016 23:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Klinkt goed
Verslag hier als je terug komt/volgende dag?
je gaat snelquote:Op donderdag 17 november 2016 23:53 schreef Fogel het volgende:
Ja sorry, ben druk aan het chatten met haar
geen sorry joh tamme klapharkquote:Op donderdag 17 november 2016 23:53 schreef Fogel het volgende:
Jij bent bij deze excuseertquote:Op donderdag 17 november 2016 23:53 schreef Fogel het volgende:
quote:
Ken haar al 9 a 10 jaar ofzo.quote:
Details.quote:Op donderdag 17 november 2016 23:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
er is een verschil tussen 'kennen' en 'interesse'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |