SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De mega-kerstmarkt-meetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Valthermond is always a good idea
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Harry Potter expo meet in Utrecht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present![]()
Was scherts Joosie, dat compliment was lief....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Byebye saisai, trusteThere's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane![]()
Want het is erg dat mensen je aantrekkelijk vinden?quote:Op donderdag 17 november 2016 23:19 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik wenste bijna dat ik hier niet een keer mijn hoofd had laten zienI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Lief is my middle namequote:Op donderdag 17 november 2016 23:21 schreef Voxs het volgende:
Was scherts Joosie, dat compliment was lief.
Slaap lekker suikerstuiterstraalquote:
mag het weten![]()
Ik blijf nog even hangen, ben net pas op mijn studentenkamertje aangekomen.quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Hmm, nee. Het maakt dat ik graag de aandacht ergens anders op leg.quote:Op donderdag 17 november 2016 23:21 schreef Fogel het volgende:
[..]
Want het is erg dat mensen je aantrekkelijk vinden?
Hoe is Japan. Hoe is het met je dochtertje? Weer wat beter?...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
ik keek wel eens vlogs eerder omdat zij mooi naturel make up tips geeft, zij is een fokking mega cutie piequote:
op zolder?quote:Op donderdag 17 november 2016 23:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik blijf nog even hangen, ben net pas op mijn studentenkamertje aangekomen.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ja hoi, jullie gingen te snel, ik was aan het sexten met Rabbit
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Half scheel werd ikquote:Op donderdag 17 november 2016 23:22 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
[..]
WhoaBlack Voxs
[..]
Rustgevender aan de ogen iig
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
mobiel multiquotenquote:Op donderdag 17 november 2016 23:13 schreef PeZu het volgende:
Pff qut fok,doe je eenkeer moeite voot mobiele muktiquote,bokt fok, quote weg
Net niet, zit op de middelste verdieping.quote:
Er was wel nog een kamer vrij op de bovenste verdieping, maar mijn huidige hok was het meest ruime en ik heb nu als enige een persoonlijke deur naar het balkon
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
aflevering? klik? Why? wat? Huh?quote:Op donderdag 17 november 2016 23:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik had oorspronkelijk zoiets als idee ja, toen ik nog in het flatje woonde. Had ook al mdf stroken klaarliggen daarvoor. Maar toen verhuisden we. En toen ik recentelijk weer zoiets wilde maken zag ik die Doctor Who aflevering en toen klikte er iets.
Ik zou niet eens weten hoe je dat moet doen. En geen auto update, daar word ik gek van.quote:...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
quote:Op donderdag 17 november 2016 23:24 schreef Molo het volgende:
Ja hoi, jullie gingen te snel, ik was aan het sexten met RabbitEn ik had je nog af en toe adem pauzes gegund om effe berichtje te posten hier!quote:Op donderdag 17 november 2016 23:24 schreef Molo het volgende:
Ja hoi, jullie gingen te snel, ik was aan het sexten met Rabbit
linker alt indrukken als je op quote kliktquote:Op donderdag 17 november 2016 23:25 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik zou niet eens weten hoe je dat moet doen. En geen auto update, daar word ik gek van.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
fok uberhauptquote:_!
we kunnen wel weer door, alleen niet zo snelquote:Op donderdag 17 november 2016 23:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
[..]
En ik had je nog af en toe adem pauzes gegund om effe berichtje te posten hier!
Die jonkies ook altijd
Smooth Voxs smooth!quote:Op donderdag 17 november 2016 23:23 schreef Voxs het volgende:
[..]
Hmm, nee. Het maakt dat ik graag de aandacht ergens anders op leg.
Hoe is Japan. Hoe is het met je dochtertje? Weer wat beter?
Jij niet alleenquote:Mega cutie pie? And hot! Being hot whilst maintaining the omg sooooo cute vibequote:Op donderdag 17 november 2016 23:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik keek wel eens vlogs eerder omdat zij mooi naturel make up tips geeft, zij is een fokking mega cutie pie![]()
Ok, weg nu
mag het weten![]()
Dat ken ik ergens vanquote:Op donderdag 17 november 2016 23:23 schreef Voxs het volgende:
[..]
Hmm, nee. Het maakt dat ik graag de aandacht ergens anders op leg.
Hoe is Japan. Hoe is het met je dochtertje? Weer wat beter?
Japan, dat weet ik pas nadat ik er geweest ben... behalve dat ze nu toevallig ziek is geen probleem verder.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
multiquote:
[/quote]quoten[quote]quote:...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Ik zal het wat rustiger aan doenquote:Op donderdag 17 november 2016 23:26 schreef Molo het volgende:
[..]
we kunnen wel weer door, alleen niet zo snel
Die jonkies ook altijd
ben je dan zo'n make up fan?quote:Op donderdag 17 november 2016 23:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik keek wel eens vlogs eerder omdat zij mooi naturel make up tips geeft, zij is een fokking mega cutie pie
knap is ze maar als je je alleen druk kan maken om fashion vind ik je niet zo intressant.![]()
en ik dan?quote:Op donderdag 17 november 2016 23:24 schreef Molo het volgende:
Ja hoi, jullie gingen te snel, ik was aan het sexten met Rabbit![]()
Ik houd niet meer bij waar jij overal heen fladdertquote:Op donderdag 17 november 2016 23:26 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat ken ik ergens van
Japan, dat weet ik pas nadat ik er geweest ben... behalve dat ze nu toevallig ziek is geen probleem verder.Ik dacht dat je al in Japan was, met dochter.
Beterschap voor haar!...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Dat was niet mobielquote:
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
morgen?quote:
ik ben nu al helemaal rauwOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Al die training begint toch zijn vruchten af te werpenquote:
Die post deed ik expres zo.quote:Op donderdag 17 november 2016 23:28 schreef Joosie200 het volgende:
Welja Voxs, beetje alle opvolgende quotes ook verneuken![]()
Het lijkt erop dat ik zaterdag een date heb met een voormalig buurvrouw
quote:Op donderdag 17 november 2016 23:29 schreef Fogel het volgende:
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Jij ook al een nieuwe UI? Heb ik dat berichtje niet gekregen dat we allemaal een nieuwe UI gaan nemenquote:
quote:Smooth!quote:Op donderdag 17 november 2016 23:29 schreef Fogel het volgende:
Het lijkt erop dat ik zaterdag een date heb met een voormalig buurvrouwmag het weten![]()
quote:Op donderdag 17 november 2016 23:29 schreef Fogel het volgende:
Het lijkt erop dat ik zaterdag een date heb met een voormalig buurvrouwGoed gefixt!
nee juist niet en ik zag ivm eea no make up day een foto van haar zonder make up en toen zag ik als linktip een filmpje met dus daily natural make up tips en dat deed ze mooi en ik haat make upquote:Op donderdag 17 november 2016 23:27 schreef isax het volgende:
[..]
ben je dan zo'n make up fan?
knap is ze maar als je je alleen druk kan maken om fashion vind ik je niet zo intressant.![]()
Ze maakt zich ook niet alleen druk om fashion, dat is gewoon haar werkThere's a virus in my system
Deze heb ik al een tijdje. Dit is een: relaxt-bijna-in-doezel-modus-UI.quote:Op donderdag 17 november 2016 23:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij ook al een nieuwe UI? Heb ik dat berichtje niet gekregen dat we allemaal een nieuwe UI gaan nemen
Ik heb er meerdere....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
keer of 8 in wat is het nu, 3 kwartier? Echt, damn! Respect!quote:Op donderdag 17 november 2016 23:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Al die training begint toch zijn vruchten af te werpenOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Leukquote:Op donderdag 17 november 2016 23:29 schreef Fogel het volgende:
is ze blond?quote:Op donderdag 17 november 2016 23:29 schreef Fogel het volgende:
leuk voor je man
Dat is een kwestie van een goede lerares hebbenquote:Op donderdag 17 november 2016 23:30 schreef Molo het volgende:
[..]
keer of 8 in wat is het nu, 3 kwartier? Echt, damn! Respect!
Dan heb ik het gewoon gemistquote:Op donderdag 17 november 2016 23:30 schreef Voxs het volgende:
[..]
Deze heb ik al een tijdje. Dit is een: relaxt-bijna-in-doezel-modus-UI.
Ik heb er meerdere.
Wel een leuke UI trouwens!quote:Op donderdag 17 november 2016 23:30 schreef Voxs het volgende:
[..]
Deze heb ik al een tijdje. Dit is een: relaxt-bijna-in-doezel-modus-UI.
Ik heb er meerdere.
Deze nog maar sinds dit topic uit het bos gevist.quote:Op donderdag 17 november 2016 23:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is een kwestie van een goede lerares hebben
[..]
Dan heb ik het gewoon gemist...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
![]()
vanuit bad
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses![]()
Ik heb mijn UI dan ook maar eens vervangen. Was eigenlijk ook alweer te lang niet vervangen
Geen zin in een supermultiquote... maar dank allen
Molo, ja, ze is blond.
En superlief, da's veel belangrijker.I'm surrounded by morons!
gaafquote:Op donderdag 17 november 2016 23:32 schreef Fogel het volgende:
Molo, ja, ze is blond.
En superlief, da's veel belangrijker.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ah, vandaar dus.quote:Op donderdag 17 november 2016 23:32 schreef Voxs het volgende:
[..]
Deze nog maar sinds dit topic uit het bos gevist.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Doe je goed!quote:Op donderdag 17 november 2016 23:32 schreef Fogel het volgende:
Molo, ja, ze is blond.
En superlief, da's veel belangrijker.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Geweldigquote:Op donderdag 17 november 2016 23:32 schreef Fogel het volgende:
Molo, ja, ze is blond.
quote:Op donderdag 17 november 2016 23:33 schreef Koen66 het volgende:
ik moet na zondag maar eens iets anders ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
quote:Op donderdag 17 november 2016 23:34 schreef Voxs het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja dat laatste snap ik, maar gezien waar je het eerde rop de avond over hadquote:Op donderdag 17 november 2016 23:32 schreef Fogel het volgende:
Molo, ja, ze is blond.
Maar leuk zeg, tof voor je
is goed.quote:Op donderdag 17 november 2016 23:28 schreef Molo het volgende:
[..]
morgen?
ik ben nu al helemaal rauw![]()
Ja, maar die andere ken ik niet. Deze wel... al meerdere keren tot diep in de nacht mee zitten bierenquote:Op donderdag 17 november 2016 23:35 schreef Molo het volgende:
[..]
ja dat laatste snap ik, maar gezien waar je het eerde rop de avond over had
Maar leuk zeg, tof voor je
Die is leuk!quote:Op donderdag 17 november 2016 23:36 schreef Joosie200 het volgende:
Zo, ook een nieuwe. Voxs de UI-veranderaar-trendsetser...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Mijne blijft, zonder abo kan ik deze niet meer terugzetten
Klinkt goedquote:Op donderdag 17 november 2016 23:36 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, maar die andere ken ik niet. Deze wel... al meerdere keren tot diep in de nacht mee zitten bieren
Verslag hier als je terug komt/volgende dag?
Slaap zacht vossevachtThere's a virus in my system
Ja, zelfde hier!quote:
En over een andere UI ga ik binnenkort eens nadenkenOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Whehe. We zullen zien. Ik ben discreet.quote:Op donderdag 17 november 2016 23:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Klinkt goed
Verslag hier als je terug komt/volgende dag?I'm surrounded by morons!
Ik verwacht minimaal een intern verslag in geuren en kleuren!quote:Op donderdag 17 november 2016 23:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Klinkt goed
Verslag hier als je terug komt/volgende dag?
Ja sorry, ben druk aan het chatten met haar
je gaat snelquote:Op donderdag 17 november 2016 23:53 schreef Fogel het volgende:
Same shit, different day
SC hopper present![]()
geen sorry joh tamme klapharkquote:Op donderdag 17 november 2016 23:53 schreef Fogel het volgende:
Jij bent bij deze excuseertquote:Op donderdag 17 november 2016 23:53 schreef Fogel het volgende:
zo, wie moeten er nog meer gekoppeld worden?
Of was Joosie en Ieni toch een faal?Same shit, different day
SC hopper present![]()
quote:
Ken haar al 9 a 10 jaar ofzo.quote:I'm surrounded by morons!
Details.quote:Op donderdag 17 november 2016 23:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
er is een verschil tussen 'kennen' en 'interesse'I'm surrounded by morons!
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
Forum Opties Forumhop: Hop naar: