linker alt indrukken als je op quote kliktquote:Op donderdag 17 november 2016 23:25 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik zou niet eens weten hoe je dat moet doen. En geen auto update, daar word ik gek van.
fok uberhauptquote:
we kunnen wel weer door, alleen niet zo snelquote:Op donderdag 17 november 2016 23:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
[..]
En ik had je nog af en toe adem pauzes gegund om effe berichtje te posten hier!
Smooth Voxs smooth!quote:Op donderdag 17 november 2016 23:23 schreef Voxs het volgende:
[..]
Hmm, nee. Het maakt dat ik graag de aandacht ergens anders op leg.
Hoe is Japan. Hoe is het met je dochtertje? Weer wat beter?
Jij niet alleenquote:
Mega cutie pie? And hot! Being hot whilst maintaining the omg sooooo cute vibequote:Op donderdag 17 november 2016 23:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik keek wel eens vlogs eerder omdat zij mooi naturel make up tips geeft, zij is een fokking mega cutie pie
Dat ken ik ergens vanquote:Op donderdag 17 november 2016 23:23 schreef Voxs het volgende:
[..]
Hmm, nee. Het maakt dat ik graag de aandacht ergens anders op leg.
Hoe is Japan. Hoe is het met je dochtertje? Weer wat beter?
multiquote:
[quote]quote:
Ik zal het wat rustiger aan doenquote:Op donderdag 17 november 2016 23:26 schreef Molo het volgende:
[..]
we kunnen wel weer door, alleen niet zo snel
Die jonkies ook altijd
ben je dan zo'n make up fan?quote:Op donderdag 17 november 2016 23:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik keek wel eens vlogs eerder omdat zij mooi naturel make up tips geeft, zij is een fokking mega cutie pie
en ik dan?quote:Op donderdag 17 november 2016 23:24 schreef Molo het volgende:
Ja hoi, jullie gingen te snel, ik was aan het sexten met Rabbit
Ik houd niet meer bij waar jij overal heen fladdertquote:Op donderdag 17 november 2016 23:26 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat ken ik ergens van
Japan, dat weet ik pas nadat ik er geweest ben... behalve dat ze nu toevallig ziek is geen probleem verder.
Dat was niet mobielquote:
morgen?quote:
Al die training begint toch zijn vruchten af te werpenquote:
Die post deed ik expres zo.quote:Op donderdag 17 november 2016 23:28 schreef Joosie200 het volgende:
Welja Voxs, beetje alle opvolgende quotes ook verneuken![]()
quote:Op donderdag 17 november 2016 23:29 schreef Fogel het volgende:
Het lijkt erop dat ik zaterdag een date heb met een voormalig buurvrouw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |