SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De mega-kerstmarkt-meetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Valthermond is always a good idea
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Harry Potter expo meet in Utrecht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present![]()
Was scherts Joosie, dat compliment was lief....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Byebye saisai, trusteThere's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane![]()
Want het is erg dat mensen je aantrekkelijk vinden?quote:Op donderdag 17 november 2016 23:19 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik wenste bijna dat ik hier niet een keer mijn hoofd had laten zienI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Lief is my middle namequote:Op donderdag 17 november 2016 23:21 schreef Voxs het volgende:
Was scherts Joosie, dat compliment was lief.
Slaap lekker suikerstuiterstraalquote:
mag het weten![]()
Ik blijf nog even hangen, ben net pas op mijn studentenkamertje aangekomen.quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Hmm, nee. Het maakt dat ik graag de aandacht ergens anders op leg.quote:Op donderdag 17 november 2016 23:21 schreef Fogel het volgende:
[..]
Want het is erg dat mensen je aantrekkelijk vinden?
Hoe is Japan. Hoe is het met je dochtertje? Weer wat beter?...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
ik keek wel eens vlogs eerder omdat zij mooi naturel make up tips geeft, zij is een fokking mega cutie piequote:
There's a virus in my brain
And it's driving me insane![]()
op zolder?quote:Op donderdag 17 november 2016 23:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik blijf nog even hangen, ben net pas op mijn studentenkamertje aangekomen.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ja hoi, jullie gingen te snel, ik was aan het sexten met Rabbit
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Half scheel werd ikquote:Op donderdag 17 november 2016 23:22 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
[..]
WhoaBlack Voxs
[..]
Rustgevender aan de ogen iig
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
mobiel multiquotenquote:Op donderdag 17 november 2016 23:13 schreef PeZu het volgende:
Pff qut fok,doe je eenkeer moeite voot mobiele muktiquote,bokt fok, quote weg
Net niet, zit op de middelste verdieping.quote:
Er was wel nog een kamer vrij op de bovenste verdieping, maar mijn huidige hok was het meest ruime en ik heb nu als enige een persoonlijke deur naar het balkon
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
aflevering? klik? Why? wat? Huh?quote:Op donderdag 17 november 2016 23:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik had oorspronkelijk zoiets als idee ja, toen ik nog in het flatje woonde. Had ook al mdf stroken klaarliggen daarvoor. Maar toen verhuisden we. En toen ik recentelijk weer zoiets wilde maken zag ik die Doctor Who aflevering en toen klikte er iets.
Ik zou niet eens weten hoe je dat moet doen. En geen auto update, daar word ik gek van.quote:...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
quote:Op donderdag 17 november 2016 23:24 schreef Molo het volgende:
Ja hoi, jullie gingen te snel, ik was aan het sexten met RabbitEn ik had je nog af en toe adem pauzes gegund om effe berichtje te posten hier!quote:Op donderdag 17 november 2016 23:24 schreef Molo het volgende:
Ja hoi, jullie gingen te snel, ik was aan het sexten met Rabbit
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: