hij smaakt puur lekker, dus ik gooi het niet door thee etc. Af en toe een glaasje puurquote:
Die opmerking over tata gekruidquote:Op vrijdag 18 november 2016 00:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat is erg?![]()
Ik had het eigenlijk niet moeten zeggen want dat verwacht je niet en dacht je wtf vettige drank
sambal oelek is ook echt een tata productquote:Op vrijdag 18 november 2016 00:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Die opmerking over tata gekruid![]()
Moest meteen aan Knorr Wereldgerechten denken.
Oh check even de website, daar staan leuke cocktails op. Kraken + cappuccino=krakuccinoquote:Op vrijdag 18 november 2016 00:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hij smaakt puur lekker, dus ik gooi het niet door thee etc. Af en toe een glaasje puur
quote:Op vrijdag 18 november 2016 00:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh check even de website, daar staan leuke cocktails op. Kraken + cappuccino=krakuccino
Is dat zo?quote:Op vrijdag 18 november 2016 00:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
sambal oelek is ook echt een tata product
ja daaromquote:Op vrijdag 18 november 2016 00:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Is dat zo?![]()
Ik vind het nogal apart, zurig, zeikerige sambal.
te flauw iddquote:
ja laten we niet te veel stigmatiserenquote:Op vrijdag 18 november 2016 00:44 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Op sommige mensen wel van toepassing
Not naming any namesquote:Op vrijdag 18 november 2016 00:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja laten we niet te veel stigmatiseren
weet je zeker dat je de kraken hebt laten staanquote:
het wordt sowieso bedtijd zowatquote:Op vrijdag 18 november 2016 00:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
weet je zeker dat je de kraken hebt laten staan
ik had niemand specifiek in gedachte meer dat ik vaak hoor als ik kook oei best pittig en dat komt dan eigelijk vnl van de melkhuidenquote:
quote:Op vrijdag 18 november 2016 00:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik had niemand specifiek in gedachte meer dat ik vaak hoor als ik kook oei best pittig en dat komt dan eigelijk vnl van de melkhuiden
Wie belt er nog op.dit tijdstip?quote:Op vrijdag 18 november 2016 00:51 schreef -Miauw- het volgende:
Ja, ik moet eigenlijk ook slapen.
Al vermoed ik dat ik zo weer gebeld word.
"Kun je me even terugbellen? Het is dringend!" Terugbellen en er wordt niet opgenomen
Dat zijn er maar een paar idd.quote:Op vrijdag 18 november 2016 00:53 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Wie belt er nog op.dit tijdstip?
mijn broer van een andere moer maakt bij bbqs vaak 2 marinades de cracker ass versie en de goede en dan doen wel wel eens 1 extra spicy tussen die cracker ass versiesquote:Op vrijdag 18 november 2016 00:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Ik had wel meteen mensen in gedachten
Ik ben ook wel redelijk benieuwdquote:Op vrijdag 18 november 2016 00:55 schreef Koen66 het volgende:
als ik nu gebeld zou worden schrik ik me de tandjes
ja vaak zijn het geen goede gesprekken, werd laatst ook 1.30 gebeld door zusje, dat mjn vader een ongeluk had gehad en naar het umc moestquote:Op vrijdag 18 november 2016 00:55 schreef Koen66 het volgende:
volgens mij zou er door m'n hoofd schieten dat m'n ma dood is etc. Vrienden / kennissen bellen nu nietquote:
waarom?quote:Op vrijdag 18 november 2016 00:55 schreef Koen66 het volgende:
quote:Op vrijdag 18 november 2016 01:03 schreef isax het volgende:
[..]
je schrikt toch niet omdat het bijna bedtijd is?
quote:Op vrijdag 18 november 2016 00:57 schreef isax het volgende:
grootste issue van een grote hond in bed is dat ik vaak mijn mobiel verlies
Zit Ginny weer te appen?quote:Op vrijdag 18 november 2016 00:57 schreef isax het volgende:
grootste issue van een grote hond in bed is dat ik vaak mijn mobiel verlies
ik las fappen,ik moet slapenquote:
ze ligt er niet voor de sier he?quote:Op vrijdag 18 november 2016 01:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Heb je wel eens overwogen om zo'n soort aanligbed te maken voor Ginny?
quote:Op vrijdag 18 november 2016 01:09 schreef isax het volgende:
blahblah raw mashed potatoes only this dish doesn't have potatoes in it. is that crazy? nahmens toch
het is godverdomme kruim van een bloemkool.
burrito en taco schilt?quote:Op vrijdag 18 november 2016 01:11 schreef PeZu het volgende:
[..]![]()
Zoek even op youtube: church of gail en dan jezuit bukake![]()
Je weet niet wat je hoort
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |