hij smaakt puur lekker, dus ik gooi het niet door thee etc. Af en toe een glaasje puurquote:
Die opmerking over tata gekruidquote:Op vrijdag 18 november 2016 00:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat is erg?![]()
Ik had het eigenlijk niet moeten zeggen want dat verwacht je niet en dacht je wtf vettige drank
sambal oelek is ook echt een tata productquote:Op vrijdag 18 november 2016 00:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Die opmerking over tata gekruid![]()
Moest meteen aan Knorr Wereldgerechten denken.
Oh check even de website, daar staan leuke cocktails op. Kraken + cappuccino=krakuccinoquote:Op vrijdag 18 november 2016 00:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hij smaakt puur lekker, dus ik gooi het niet door thee etc. Af en toe een glaasje puur
quote:Op vrijdag 18 november 2016 00:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh check even de website, daar staan leuke cocktails op. Kraken + cappuccino=krakuccino
Is dat zo?quote:Op vrijdag 18 november 2016 00:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
sambal oelek is ook echt een tata product
ja daaromquote:Op vrijdag 18 november 2016 00:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Is dat zo?![]()
Ik vind het nogal apart, zurig, zeikerige sambal.
te flauw iddquote:
ja laten we niet te veel stigmatiserenquote:Op vrijdag 18 november 2016 00:44 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Op sommige mensen wel van toepassing
Not naming any namesquote:Op vrijdag 18 november 2016 00:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja laten we niet te veel stigmatiseren
weet je zeker dat je de kraken hebt laten staanquote:
het wordt sowieso bedtijd zowatquote:Op vrijdag 18 november 2016 00:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
weet je zeker dat je de kraken hebt laten staan
ik had niemand specifiek in gedachte meer dat ik vaak hoor als ik kook oei best pittig en dat komt dan eigelijk vnl van de melkhuidenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |