ja complete waanideeenquote:Op vrijdag 18 november 2016 01:15 schreef isax het volgende:
[..]
burrito en taco schilt?
wut
is die vrouw psychotisch?
Moeten ze daar echt voor in bed liggen?quote:Op vrijdag 18 november 2016 01:11 schreef isax het volgende:
[..]
ze ligt er niet voor de sier he?
ze houd altijd contact en als ik nachtmerries heb zegt ze joehoe wakker worden.
maar net was ik geschrokken van iets en komt ze boven op me liggen zonder aankondiging en dus ook op de mobiel
werkt wel het beste.quote:Op vrijdag 18 november 2016 01:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Moeten ze daar echt voor in bed liggen?
daar geloven blijkbaar een boel mensen in.quote:Op vrijdag 18 november 2016 01:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja complete waanideeen
Nog een mooie is: no trees flat earth (niet van haar btw)
Hoe moet ik me dat dan voorstellen? Die ligt gewoon naast je op de dekens of zo, want ik dacht eigenlijk dat ze op het voeteneinde lag ja.quote:Op vrijdag 18 november 2016 01:20 schreef isax het volgende:
[..]
werkt wel het beste.
sommige hele goede kunnen dat ook vanaf een ander plekje maar ginny is geen geniale hond
meeste laten hun hond aan voeteneinde slapen maar meh, voor hond is trouwens psychisch gezien ook het beste.
Als de aarde rond is, waarom rollen we er dan niet af! He!quote:Op vrijdag 18 november 2016 01:21 schreef isax het volgende:
[..]
daar geloven blijkbaar een boel mensen in.
En die mensen op het zuidelijk halfrond zouden allemaal naar beneden vallen.quote:Op vrijdag 18 november 2016 01:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als de aarde rond is, waarom rollen we er dan niet af! He!
logisch ook want omdat er 5 bergen op de hele aarde op afgezaagde boomstronken lijken is dat het sluitende bewijs voor mega aliens die ons hebben ontbost en dat er nu eigelijk geen bomen meer zijn... dat ze daarmee gelijk hun eigen bewijs als geen boom classificeren vergeten ze voor het gemak maarquote:Op vrijdag 18 november 2016 01:21 schreef isax het volgende:
[..]
daar geloven blijkbaar een boel mensen in.
Zie je, klopt geen hout van!quote:Op vrijdag 18 november 2016 01:24 schreef Recce het volgende:
[..]
En die mensen op het zuidelijk halfrond zouden allemaal naar beneden vallen.
zwartekracht bestaat helemaal niet volgens hunquote:Op vrijdag 18 november 2016 01:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als de aarde rond is, waarom rollen we er dan niet af! He!
ze ligt meestal op andere kant van het bed,quote:Op vrijdag 18 november 2016 01:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hoe moet ik me dat dan voorstellen? Die ligt gewoon naast je op de dekens of zo, want ik dacht eigenlijk dat ze op het voeteneinde lag ja.
dan zijn ze lucky dat ze niet van de grond af vallenquote:Op vrijdag 18 november 2016 01:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
zwartekracht bestaat helemaal niet volgens hun
damn dit verklaard allesquote:Op vrijdag 18 november 2016 01:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
logisch ook want omdat er 5 bergen op de hele aarde op afgezaagde boomstronken lijken is dat het sluitende bewijs voor mega aliens die ons hebben ontbost en dat er nu eigelijk geen bomen meer zijn... dat ze daarmee gelijk hun eigen bewijs als geen boom classificeren vergeten ze voor het gemak maar
En de aarde is plat en en dat bewijs je met het feit dat er geen lijnvlkucht van chili naar zuid afrika vliegt
Ja nee dan geloof ik ook wel gelijk
Hoe werkt dat met de Maan eigenlijk, is die ook plat?quote:Op vrijdag 18 november 2016 01:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
hoe denken hun over de zon en maan dan eigenlijk?quote:Op vrijdag 18 november 2016 01:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
was even confused in welke sc ik was.quote:Op vrijdag 18 november 2016 01:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Hoe werkt dat met de Maan eigenlijk, is die ook plat?
Nachtlampje.quote:Op vrijdag 18 november 2016 01:29 schreef Recce het volgende:
[..]
nee het zal.zoeits iets dat alles van een bepaalde grote afstand een rondje is omdat je het niet goed zietquote:
Die hangt aan een draadje in de lucht, aan de andere kant van dat draadje zit, hoe heet ie ook alweer?quote:Op vrijdag 18 november 2016 01:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik zelf ook!quote:Op vrijdag 18 november 2016 01:30 schreef isax het volgende:
[..]
was even confused in welke sc ik was.
ja en wat je zelf ziet klopt niet omdat ze je het zo geleerd hebben zoals zij willen en dat doen alle leiders al in eeuwen in het geheim op globaal nivoquote:Op vrijdag 18 november 2016 01:32 schreef Recce het volgende:
"Earth's day and night cycle is explained by positing that the sun and moon are spheres measuring 32 miles (51 kilometers) that move in circles 3,000 miles (4,828 km) above the plane of the Earth."
Wel inconsequent, die lui. Kennelijk zijn de Maan en de Zon opeens wel bollen.
Gelukkig is Trump nu president, die zal wel weten hoe het echt zit.quote:Op vrijdag 18 november 2016 01:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja en wat je zelf ziet klopt niet omdat ze je het zo geleerd hebben zoals zij willen en dat doen alle leiders al in eeuwen in het geheim op globaal nivo
Dat betekent weer overwerken voor Ginny.quote:
neuh zit ook heel hard te lachen.quote:Op vrijdag 18 november 2016 01:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat betekent weer overwerken voor Ginny.
En dan zou al het water opeens over de rand stromen.quote:Op vrijdag 18 november 2016 01:40 schreef isax het volgende:
[..]
neuh zit ook heel hard te lachen.
iets met als de wereld zo is zoals die is dan zou noordpool smelten ofzo.
Maar die smelt toch ook?quote:Op vrijdag 18 november 2016 01:40 schreef isax het volgende:
[..]
neuh zit ook heel hard te lachen.
iets met als de wereld zo is zoals die is dan zou noordpool smelten ofzo.
En dit jaar ligt de noordpool in..... *grabbelt in ton*quote:Op vrijdag 18 november 2016 02:03 schreef isax het volgende:
[..]
ja maar plopt dan niet ergens anders omhoog
arme ijsberen allemaal in de rij om daarheen te gaan. pont was er niet op voorbereid dus wachtlijst van 2 jaarquote:Op vrijdag 18 november 2016 02:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En dit jaar ligt de noordpool in..... *grabbelt in ton*
...
Terschelling!
Neenee, het zit hem in de naam. IJsberen smelten en komen dan gewoon ergens anders bovendrijven.quote:Op vrijdag 18 november 2016 02:08 schreef isax het volgende:
[..]
arme ijsberen allemaal in de rij om daarheen te gaan. pont was er niet op voorbereid dus wachtlijst van 2 jaar
PTerry baasquote:
Je weet toch wel dat je gaatquote:Op vrijdag 18 november 2016 02:30 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Hmm. Aan de ene kant, neeeee, maar aan de andere kant toch jaaaa.
hmmmmquote:Op vrijdag 18 november 2016 02:30 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Hmm. Aan de ene kant, neeeee, maar aan de andere kant toch jaaaa.
Van die flat earth? nee, nog niet.quote:Op vrijdag 18 november 2016 07:54 schreef PeZu het volgende:
heb je de aangeraden filmpjes ook bekeken?
ja die no trees flat earthquote:Op vrijdag 18 november 2016 08:07 schreef Voxs het volgende:
[..]
Van die flat earth? nee, nog niet.
Wel vond ik dit vanochtend:
http://www.sciencealert.c(...)n-the-known-universe
En voor nerdiëstiekste nerden:
http://www.sciencealert.c(...)n-the-known-universe
http://advances.sciencemag.org/content/2/11/e1601777.full
ik zie dergelijke filmpjes ook al lang langskomenquote:Op vrijdag 18 november 2016 08:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja die no trees flat earth![]()
tjek, die had ik ook voorbij zien schieten
ik heb me op een butt load wetenschappelijke sites ingeschreven voor de nieuwsbrief, ik word altijd wakker met de laatste nieuwtjesquote:Op vrijdag 18 november 2016 08:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zie dergelijke filmpjes ook al lang langskomen
Ik ga later kijken. Weet niet of ik slechte argumentatie trek op de vroege ochtendquote:Op vrijdag 18 november 2016 08:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja die no trees flat earth![]()
tjek, die had ik ook voorbij zien schieten
denk het wel je komt ook al jaren vroeg op fokquote:Op vrijdag 18 november 2016 08:13 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik ga later kijken. Weet niet of ik slechte argumentatie trek op de vroege ochtend
Dan ben ik een soort van hink-stap-sprong aan het doen. Catch & release van zinnen. Oog valt op iets tenenkrommend doms en hup weg weer.quote:Op vrijdag 18 november 2016 08:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
denk het wel je komt ook al jaren vroeg op fok
Good morning ma'am, this is your wake up call...quote:Op vrijdag 18 november 2016 08:17 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dan ben ik een soort van hink-stap-sprong aan het doen. Catch & release van zinnen. Oog valt op iets tenenkrommend doms en hup weg weer.
Filmpjes hebben geluid en beelden. In de ochtend houd ik van stilte.
wel muziek toch ?quote:Op vrijdag 18 november 2016 08:17 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dan ben ik een soort van hink-stap-sprong aan het doen. Catch & release van zinnen. Oog valt op iets tenenkrommend doms en hup weg weer.
quote:Op vrijdag 18 november 2016 08:17 schreef Voxs het volgende:
[..]
Bruutquote:Op vrijdag 18 november 2016 08:23 schreef Fogel het volgende:
[..]
Good morning ma'am, this is your wake up call...
[ afbeelding ]
Niet te te . Deze is grappigquote:
Goedemorgen!quote:
Muktiquotequote:Op vrijdag 18 november 2016 08:31 schreef Voxs het volgende:
[multiquote]
[..]
Bruut![]()
Koffie, zwart graag, fruit en een croissant, een krant ( niet de Telegraaf)
[..]
Niet te te . Deze is grappig
[..]
Goedemorgen!
[/multiqoute]
alles gaat stoekquote:Op vrijdag 18 november 2016 08:33 schreef PeZu het volgende:
werkt de fok sms betaal module niet meer?
13 (2e klas voortgezet) en 11 (groep 8)quote:Op vrijdag 18 november 2016 08:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoi Koen
Hoe oud zijn jouw kinderen nu?
best handig als je eigelijk elke cent kan gebruikenquote:
ze zijn te druk met vinkjes maken, da's vet belangrijk manquote:Op vrijdag 18 november 2016 08:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
best handig als je eigelijk elke cent kan gebruiken
Leuke leeftijdenquote:Op vrijdag 18 november 2016 08:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
13 (2e klas voortgezet) en 11 (groep 8)
Sterke zwarte koffie. That's it. Fruit is op en croissants heb ik niet.quote:Op vrijdag 18 november 2016 08:31 schreef Voxs het volgende:
[multiquote]
[..]
Bruut![]()
Koffie, zwart graag, fruit en een croissant, een krant ( niet de Telegraaf)
[..]
Niet te te . Deze is grappig
[..]
Goedemorgen!
[/multiqoute]
ja en users zijn nu nog butt hurt over een vinkje merk ikquote:Op vrijdag 18 november 2016 08:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ze zijn te druk met vinkjes maken, da's vet belangrijk man
waaawaaawaaa nou nouquote:Op vrijdag 18 november 2016 08:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ze zijn te druk met vinkjes maken, da's vet belangrijk man
Hou maar opquote:
Goeiemorgen Voxsjequote:
Wij allemaalquote:
Ik vind het nog steeds schattigquote:Op vrijdag 18 november 2016 08:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja en users zijn nu nog butt hurt over een vinkje merk ik
ja daar ging ik ook van uitquote:Op vrijdag 18 november 2016 08:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds schattig
Dat vinkje bestaat echt al jaren. Is nu alleen voor wat meer users aangezet. Heeft dus 0 devtijd gekost.
maar dat aanzetten moet om een bepaalde reden gedaan zijnquote:Op vrijdag 18 november 2016 08:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds schattig
Dat vinkje bestaat echt al jaren. Is nu alleen voor wat meer users aangezet. Heeft dus 0 devtijd gekost.
Sterk en zwart is prima!quote:Op vrijdag 18 november 2016 08:37 schreef Fogel het volgende:
[..]
Sterke zwarte koffie. That's it. Fruit is op en croissants heb ik niet.
Vanmiddag maar weer eens naar de supermarkt. Eten inslaan is een stuk makkelijker in de weken die ik alleen benGeen gezeur met wie waar wel en geen zin in heeft.
Heel FOK! is een soort BNW geworden met wilde speculaties over een fucking vinkjequote:Op vrijdag 18 november 2016 08:39 schreef LovelyLady het volgende:
Achja het is weer even een onderwerpje waar we over kunnen babbelen..
99,999%, ik heb me nog niet 1 keer afgevraagd waar het voor dient, het boeit me namelijk niet.quote:Op vrijdag 18 november 2016 08:41 schreef Fogel het volgende:
[..]
Heel FOK! is een soort BNW geworden met wilde speculaties over een fucking vinkje
quote:Op vrijdag 18 november 2016 08:44 schreef PeZu het volgende:
het is gewoon een test, zo kan men gelijk zien wie de autist is en verandering iet kan handelen
Maar jij bent dan ook de personificering van het woord relaxed.quote:Op vrijdag 18 november 2016 08:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
99,999%, ik heb me nog niet 1 keer afgevraagd waar het voor dient, het boeit me namelijk niet.
Moet wel zeggen dat ik lichtblauw geen geschikte kleur voor een pijltje dat stoer moet lijken vind.quote:Op vrijdag 18 november 2016 08:45 schreef Fogel het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook de personificering van het woord relaxed.
Die sinten en pietjes vind ik achterlijk, da's meer iets voor kleuters.quote:Op vrijdag 18 november 2016 08:47 schreef Voxs het volgende:
Het is gewoon een aanslag op het beeldschoonheidsgevoel. Piet of Sint, vinkje, naam in kleur, sterren ernaast. PI en UI er nog bij.
beeldschoonheidsgevoel?quote:Op vrijdag 18 november 2016 08:47 schreef Voxs het volgende:
Het is gewoon een aanslag op het beeldschoonheidsgevoel. Piet of Sint, vinkje, naam in kleur, sterren ernaast. PI en UI er nog bij.
die banners ookquote:Op vrijdag 18 november 2016 08:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die sinten en pietjes vind ik achterlijk, da's meer iets voor kleuters.
Maar, ik ga me er verder niet aan storen.
Ik wist niet hoe ik het moest verwoordenquote:
Ik vind het wel een mooi woordquote:Op vrijdag 18 november 2016 08:50 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik wist niet hoe ik het moest verwoorden![]()
Dat het klopt, qua vorm, kleur ..dat het strookt. Zowel horizontaal ( in een post), als verticaal ( meerdere posts onder elkaar).
Heb ooit vreselijk moeite gehad met de sterren
Er zijn users die het geweldig vinden, tja.......ik heb die tijd achter me.quote:Op vrijdag 18 november 2016 08:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
die banners ook
alsof je op de basisschool zit ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |