Nee sorry, natuurlijk niet maar ik word een beetje gespannen van dat ook dit weer onder het kopje 'complot' etc geplaatst wordt. Het is real. Er is een groot netwerk wat nu wordt blootgelegd dan is toch best wel heftig? Ik ben er al sinds vrijdag mee bezig en niet omdat ik het leuk vind.quote:Op donderdag 17 november 2016 22:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wacht even. Er wordt een onbewezen claim gedaan en nu moet ik bewijzen dat die claim onzin is?
Een zelfverklaarde agent had het op 4chan gepost dus het is duidelijk een feit.quote:Op donderdag 17 november 2016 22:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wacht even. Er wordt een onbewezen claim gedaan en nu moet ik bewijzen dat die claim onzin is?
Neuh, dit speelt zich vooral af in de hoofden van figuren die te veel tijd doorbrengen op internet en in termen in het mailverkeer van de Clinton-campagne allerlei codetaal denken te ontwaren.quote:Op donderdag 17 november 2016 22:51 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Nee sorry, natuurlijk niet maar ik word een beetje gespannen van dat ook dit weer onder het kopje 'complot' etc geplaatst wordt. Het is real. Er is een groot netwerk wat nu wordt blootgelegd dan is toch best wel heftig? Ik ben er al sinds vrijdag mee bezig en niet omdat ik het leuk vind.
Strikvraag, het is een spurieuze correlatiequote:Op donderdag 17 november 2016 22:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Neuh, dit speelt zich vooral af in de hoofden van figuren die te veel tijd doorbrengen op internet en in termen in het mailverkeer van de Clinton-campagne allerlei codetaal denken te ontwaren.
Dit soort geruchten is ook niet nieuw. De machtigen der aarde hebben een sterke voorkeur voor jong vlees, als je alles moet geloven.
Ik vraag mij dan af: zijn pedo's machtsgeil of worden mensen pedo naarmate ze meer macht vergaren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
Aha, ja dan moet het wel waar zijn.quote:Op donderdag 17 november 2016 22:53 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Een zelfverklaarde agent had het op 4chan gepost dus het is duidelijk een feit.
Als je lang genoeg doorklikt in pizzagate kom je vanzelf bij de zionisitsche elite terecht.quote:Op donderdag 17 november 2016 23:00 schreef skysherrif het volgende:
Ik heb nog niemand over joden gehoord?
Hmm ... dat laatste blijkbaarquote:Op donderdag 17 november 2016 22:56 schreef KoosVogels het volgende:
Ik vraag mij dan af: zijn pedo's machtsgeil of worden mensen pedo naarmate ze meer macht vergaren?
Wat is er met de joden dan?quote:Op donderdag 17 november 2016 23:00 schreef skysherrif het volgende:
Ik heb nog niemand over joden gehoord?
Wellicht dat The Donald er in een gekke bui gebruik van maakt, misschien heeft hij er NU al gebruik van gemaakt.quote:Op donderdag 17 november 2016 23:00 schreef MangoTree het volgende:
Nou ik ben heel benieuwd waar dit hoofden-avontuur nu eindigt. Alles wordt driedubbel gearchiveerd trouwens, in het echt. Kijken hoe lang dit bewijs deze keer genegeerd kan worden.
Het hele idee dat je lobbyen kunt uitbannen is ook wel wat utopisch. Je hebt natuurlijk beroepslobbyisten, maar het gebeurt praktisch vanuit elke private en publieke sector, door belangenorganisaties, non-profits, vakbonden, enzovoort.quote:Op donderdag 17 november 2016 22:39 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Inderdaad, gewoon niet mogen werken als lobbyist na je politieke loopbaan. Ook graag in Europa.
Stel, als er echt zo een netwerk zou bestaan dan zouden ze nieuwe mensen in de val kunnen lokken, bijv. met drugs enzo. Als ze happen dan heb je ze binnen. Zo zou dat gebeuren als het werkelijk zou zijn.quote:Op donderdag 17 november 2016 23:03 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Wellicht dat The Donald er in een gekke bui gebruik van maakt, misschien heeft hij er NU al gebruik van gemaakt.
Ik denk ook niet dat iedereen zin heeft dat elk parlementslid ineens een veel grotere staf krijgt, dat moet allemaal betaalt worden en dan staat iedereen op zijn achterste potenquote:Op donderdag 17 november 2016 23:04 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het hele idee dat je lobbyen kunt uitbannen is ook wel wat utopisch. Je hebt natuurlijk beroepslobbyisten, maar het gebeurt praktisch vanuit elke private en publieke sector, door belangenorganisaties, non-profits, vakbonden, enzovoort.
Het lijkt me ook niet goed dat politici volledig losgezongen zijn van de maatschappij wat dat betreft.
Obligatory "net als..."quote:Op donderdag 17 november 2016 23:06 schreef Peace99 het volgende:
Trump laat echt niks los aan verslaggevers![]()
Ik zou de hele rechtse club uitnodigen voor een koffie op een lagere verdiepingquote:Op donderdag 17 november 2016 23:08 schreef Maxerazzi het volgende:
Nu komt Mitt blijkbaar weer op de koffie bij d'n Donald dit weekend voor de post van secretary of state.
Dat zou echt by far de beste uitkomst zijn, maar Romney was erg anti-Rusland en volgens mij ook tegen Trump :/quote:Op donderdag 17 november 2016 23:08 schreef Maxerazzi het volgende:
Nu komt Mitt blijkbaar weer op de koffie bij d'n Donald dit weekend voor de post van secretary of state.
Het Trump-team speelt met de media en heeft dolle pret.quote:Op donderdag 17 november 2016 23:06 schreef Peace99 het volgende:
Trump laat echt niks los aan verslaggevers![]()
quote:Op donderdag 17 november 2016 23:10 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Dat zou echt by far de beste uitkomst zijn, maar Romney was erg anti-Rusland en volgens mij ook tegen Trump :/
Trump werd ook beticht van verkrachting van een minderjarige. Is die geen onderdeel van het complot?quote:Op donderdag 17 november 2016 23:03 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Wellicht dat The Donald er in een gekke bui gebruik van maakt, misschien heeft hij er NU al gebruik van gemaakt.
Prima tochquote:Op donderdag 17 november 2016 23:10 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Het Trump-team speelt met de media en heeft dolle pret.
Het is wel intrigerend dat het de zoveelste persoon is...quote:Op donderdag 17 november 2016 22:39 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik snap je, maar dit is niet echt het topic om het te bespreken. Bij BNW vind je veel meer mensen die zich interesseren hiervoor en minder mensen die zich irriteren, omdat het weinig van doen heeft met de huidige amerikaanse verkiezingen/formeren van Trumps kabinet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |