abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166724912
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2016 22:17 schreef MangoTree het volgende:

[..]

Daarom is het eng dat het bewijs allemaal erg solide valide blijkt.
Dat hoor ik bij elk complot weer.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_166724917
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2016 22:17 schreef MangoTree het volgende:

[..]

Daarom is het eng dat het bewijs allemaal erg solide valide blijkt.
Zou hier ook mee worden gechanteerd in Washington?
pi_166724989
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2016 21:56 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Sure, maar dan legt ze het wel keihard af tegen Trump. Je zou haar maar nodig hebben om 3 uur in de nacht.
Je zal Trump maar nodig hebben om 3 uur in de nacht, dan zegt hij "Sorry, geen tijd, ik zit nu te trollen op Twitter".
  donderdag 17 november 2016 @ 22:22:36 #204
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_166725002
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2016 22:19 schreef hunter2011 het volgende:

[..]

Zou hier ook mee worden gechanteerd in Washington?
Chantage speelt er een grote rol in(!) maar het mag schijnbaar alleen in BNW. Ik hoop echter dat er nu wel iets gaat gebeuren.
2019: The Great Awakening
pi_166725035
quote:
1s.gif Op donderdag 17 november 2016 22:18 schreef Monolith het volgende:

[..]

Het klinkt wel wat beter dan het is. Het is hier wel eens eerder ter sprake gekomen en het gros van de notoire lobbyisten voldoet nu al ruimschoots aan die eis. In zekere zin is het dus ook wel een wassen neus.
Hm, akkoord. Ik dacht laat ik ook eens positief reageren op een ideetje van het kamp Trump.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_166725076
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2016 22:23 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Hm, akkoord. Ik dacht laat ik ook eens positief reageren op een ideetje van het kamp Trump.
Kamp Trump heeft een aantal goede ideeen als hij die doorzet

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_166725093
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2016 22:22 schreef MangoTree het volgende:

[..]

Chantage speelt er een grote rol in(!) maar het mag schijnbaar alleen in BNW. Ik hoop echter dat er nu wel iets gaat gebeuren.
De republikeinen hadden aangegeven dat ze alle bestanden in hun bezit hebben, alles :Y
pi_166725097
Mensen willen complottheorieen nou eenmaal graag geloven. Ze zijn doorgaans immers een stuk spannender dan de realiteit. Dat spreekt aan. Een goede complottheorie is als een goed boek. Daarin schuilt de aantrekkingskracht.

Daar komt bij dat dergelijke theorietjes de werkelijkheid simplificeren door mensen onder te verdelen in goed en kwaad. Dat maakt de wereld lekker overzichtelijk.
pi_166725154
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2016 22:26 schreef KoosVogels het volgende:
Mensen willen complottheorieen nou eenmaal graag geloven. Ze zijn doorgaans immers een stuk spannender dan de realiteit. Dat spreekt aan. Een goede complottheorie is als een goed boek. Daarin schuilt de aantrekkingskracht.

Daar komt bij dat dergelijke theorietjes de werkelijkheid simplificeren door mensen onder te verdelen in goed en kwaad. Dat maakt de wereld lekker overzichtelijk.
En alles leidt uiteindelijk tot de joden, heeft ook aantrekkingkracht bij een bepaalde groep mensen
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_166725183
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2016 22:04 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Hij moet een beetje rustig aan doen voordat hij een hartaanval krijgt.
Ik wil wel eens zien of dat jij het vol zou houden om maandenlang zoveel te spreken en vervolgens in een half jaar tijd een boek te schrijven. :)

Ik ben een stukje uit zijn boek aan het lezen. Dat hij als kind graag buiten speelde en basketbalde zal niemand verbazen maar hij blijkt ook best athletisch te zijn geweest, hij liep een mijl in 4.37, dat is dus 20-21 km/u. Niet slecht, om het zachtjes uit te drukken, dan heb je talent voor hardlopen.

ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_166725230
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2016 22:27 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

En alles leidt uiteindelijk tot de joden, heeft ook aantrekkingkracht bij een bepaalde groep mensen
Om de een of andere reden is dat vaak het geval, inderdaad. Heel apart.
  donderdag 17 november 2016 @ 22:32:13 #212
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_166725302
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2016 22:29 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Om de een of andere reden is dat vaak het geval, inderdaad. Heel apart.
Jaloezie misschien.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  donderdag 17 november 2016 @ 22:32:32 #213
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_166725313
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2016 22:26 schreef KoosVogels het volgende:

Het gaat overigens wat mij betreft ook niet over wie het is, of dat het een complot kan zijn. Als er door pizzagate een netwerk van pedo's wordt blootgelegd dan lijkt het me wel een issue.

En dat netwerk is er, en het is groot, en als laatste vervelende: er zitten nogal wat mensen op hoge posten gelinkt aan dit alles. :{

Of heb je info dat het niet klopt dat 4chan en daarna reddit e.d. nu op een pedo-organisatie zijn gekomen via het Benghazi-onderzoek, daarna het e-mailonderzoek om vervolgens bij viespeuk Wiener uit te komen. De tiener-flirter. Die is erg onhandig geweest met zijn mail. Zijn ex-vrouw, Huma die weet er ook veel van.

En wat daaruit is gekomen nu... Als je nog moet beginnen eraan dan wens ik je veel succes, het is huge.
pi_166725350
Mag ik trouwens zeggen dat het verhaal van die Monica Peterson wel interessant is? :P
pi_166725355
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2016 22:27 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Niet zo raar. Het cultuur-marxisme is groot in Europa en per definitie anti-semitisch omdat een sterk volk zoals de Joden niet in hun wereldbeeld passen. Daarnaast houden moslims ook niet van Joden, omdat Israel de enige succesvolle en democratische staat is in het midden-oosten. Dat is een bindende factor tussen GroenLinkers en hun kansenparels. Uiteindelijk hebben in de ogen van deze zieke geesten de Joden het altijd gedaan.
pi_166725448
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2016 21:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ze lijkt het zwaarder te hebben dan kandidaten van voorgaande verkiezingen.
Ze heeft ook niet bepaald veel rallies en dergelijke gehouden. Maar het zou uiteraard kunnen.

Als je verhalen hoort van mensen die bij haar waren tijdens de uitslag, trok ze het slecht. Zou best kunnen dat ze even wat medicatie heeft. Maar goed, Hillary lijkt de komende jaren niet relevant te worden. Lekker laten zitten dus.
Het lijkt sowieso niet goed te gaan met haar gezondheid. Als je dan ondervindt dat een plan waar je 40 jaar lang aan hebt gewerkt mislukt...
Niet dat je het moet laten slagen/mislukken moet laten afhangen van of dat je wel of niet die ene baan krijgt. Sanders verloor, hij ging niet bij de pakken neer zitten. Zoals je in het filmpje kan zien wat ik net plaatste is hij alweer flink aan het strijden, 1-2 weken geleden stuurde hij een open brief naar Obama voor hetzelfde doel. Ook hierover vind je iets in zijn boek, hij had een keer de kalspresidentverkiezing verloren terwijl hij als standpunt het adopteren van een Zuid-Koreaans kind had, dit werd overgenomen door de persoon die wel won. Geleerde les: ook als je verliest kan je winnen. Dan moet echter wel het beleid vormen op een bepaalde manier het doel zijn, niet het krijgen van een positie.
#NoDAPL
  donderdag 17 november 2016 @ 22:37:51 #217
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_166725466
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2016 22:19 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Ik heb het allemaal gezien en het is soms best grappig hoe diep ze duiken, maar het is allemaal verre van concreet en daarom zou ik er een mooi BNW topicje van maken.
Sorry, ik had eigenlijk de vraag aan jou moeten stellen die ik net postte.
pi_166725471
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2016 22:33 schreef skysherrif het volgende:
Mag ik trouwens zeggen dat het verhaal van die Monica Peterson wel interessant is? :P
Welk verhaal? Ik loop blijkbaar een beetje achter op dit punt.
#NoDAPL
pi_166725500
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2016 22:37 schreef MangoTree het volgende:

[..]

Sorry, ik had eigenlijk de vraag aan jou moeten stellen die ik net postte.
Ik snap je, maar dit is niet echt het topic om het te bespreken. Bij BNW vind je veel meer mensen die zich interesseren hiervoor en minder mensen die zich irriteren, omdat het weinig van doen heeft met de huidige amerikaanse verkiezingen/formeren van Trumps kabinet.
pi_166725508
quote:
1s.gif Op donderdag 17 november 2016 22:18 schreef Monolith het volgende:

[..]

Het klinkt wel wat beter dan het is. Het is hier wel eens eerder ter sprake gekomen en het gros van de notoire lobbyisten voldoet nu al ruimschoots aan die eis. In zekere zin is het dus ook wel een wassen neus.
Inderdaad, gewoon niet mogen werken als lobbyist na je politieke loopbaan. Ook graag in Europa.
#NoDAPL
pi_166725608
Paris Hilton heeft gestemd op Trump, en nu volgen de scheldpartijen en bedreigingen elkaar op.
De mensheid is toch flink verrot eigenlijk.
pi_166725695
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2016 22:32 schreef MangoTree het volgende:

[..]

Het gaat overigens wat mij betreft ook niet over wie het is, of dat het een complot kan zijn. Als er door pizzagate een netwerk van pedo's wordt blootgelegd dan lijkt het me wel een issue.

En dat netwerk is er, en het is groot, en als laatste vervelende: er zitten nogal wat mensen op hoge posten gelinkt aan dit alles. :{

Of heb je info dat het niet klopt dat 4chan en daarna reddit e.d. nu op een pedo-organisatie zijn gekomen via het Benghazi-onderzoek, daarna het e-mailonderzoek om vervolgens bij viespeuk Wiener uit te komen. De tiener-flirter. Die is erg onhandig geweest met zijn mail. Zijn ex-vrouw, Huma die weet er ook veel van.

En wat daaruit is gekomen nu... Als je nog moet beginnen eraan dan wens ik je veel succes, het is huge.
Wacht even. Er wordt een onbewezen claim gedaan en nu moet ik bewijzen dat die claim onzin is?
pi_166725749
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2016 22:43 schreef hunter2011 het volgende:
Paris Hilton heeft gestemd op Trump, en nu volgen de scheldpartijen en bedreigingen elkaar op.
De mensheid is toch flink verrot eigenlijk.
Niet de mensheid, maar de linkse / cultuur-marxistische / gekleurde "slachtoffers" kant.

Clinton stemmers worden namelijk nooit bedreigd. Het gaat slechts één kant uit.
pi_166725788
Hoe zeiden ze dat ook alweer?

Mad. Genot.

Zo, toch?
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')