abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166681689
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 november 2016 22:11 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik las dat Trump de regels voor Wall Street weer wil versoepelen. Lang leve de linkse lente!
Je moet je vizier op de lange termijn richten, Koos. De Democraten gaat weer een linkse partij worden en onder HRC zouden die regels eveneens worden versoepeld (ze sponsorden HRC en haar man veel meer dan Trump) dus dat maakt daar weinig verschil voor. :)

“This is no time to engage in the luxury of cooling off or to take the tranquilizing drug of gradualism.”
Martin Luther King Jr.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_166681708
quote:
Wellicht is het tijd om te stoppen met emmeren over Clinton en te focussen op het beleid dat Trump wil implementeren.

Bovendien stond 90 procent van de Hollywoodsterren aan de kant van Clinton. Ja, ook een hoop oscarwinnaars.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_166681751
quote:
Als Oscarwinnaar opeens een criterium is, dan lijkt de oproep van Michael Moore om toch vooral op Hillary Clinton te stemmen me meer waard dan die van Susan Sarandon, want hij won zijn oscar voor non-fictie.
  dinsdag 15 november 2016 @ 22:30:14 #154
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_166681848
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 november 2016 22:27 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wellicht is het tijd om te stoppen met emmeren over Clinton en te focussen op het beleid dat Trump wil implementeren.

Bovendien stond 90 procent van de Hollywoodsterren aan de kant van Clinton. Ja, ook een hoop oscarwinnaars.
Op wat voor baantje zou Clinton haar haters nog zo lang mogelijk het bloed onder de nagels vandaan kunnen trekken denk je?
  dinsdag 15 november 2016 @ 22:30:32 #155
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_166681859
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 22:26 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Je moet je vizier op de lange termijn richten, Koos. De Democraten gaat weer een linkse partij worden en onder HRC zouden die regels eveneens worden versoepeld (ze sponsorden HRC en haar man veel meer dan Trump) dus dat maakt daar weinig verschil voor. :)

“This is no time to engage in the luxury of cooling off or to take the tranquilizing drug of gradualism.”
Martin Luther King Jr.
Allemaal suggestief
  dinsdag 15 november 2016 @ 22:31:09 #156
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_166681896
Dit moeten jullie lezen van Leon de Winter.

http://www.telegraaf.nl/t/27033729

Dat de Democraten via de media veel onwaarheden de wereld hebben in geholpen. En iedereen in Links Nederland het gewoon overnam zonder onderzoek te doen.
pi_166681918
Het zijn sowieso altijd vrij bijzondere autoriteitsargumenten. Allereerst zou Oscarwinnaar in mijn ogen eerder een diskwalificerende reden zijn waar het aankomt op het serieus nemen van iemands politieke opvattingen, maar afgezien daarvan had Clinton volgens mij fors meer steun van Oscarwinnaars. Als dan valt voor dergelijke autoriteitsargumenten, dan zou je dat ook consequent moeten doen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_166681942
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 22:26 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Martin Luther King Jr.
De teugels zijn onder Obama toch aardig aangehaald. Wellicht nog niet voldoende, maar zoiets gebeurt nou eenmaal stapje voor stapje.

De financiële sector dereguleren met alle risico's van dien, daar word ik nou niet echt enthousiast van. Het is geen spelletje, Bram. Ik heb de laatste crisis gelukkig fluitend weten te doorstaan, maar om mij heen zijn er best wat mensen hun baan kwijtgeraakt. Met dank aan het kabinet gaat het godzijdank weer een stuk beter.

Maar hopen op ellende zodat jouw gedroomde linkse lente kan beginnen, is ronduit stupide. Nieuwe puinzooi kan ook heel andere sentimenten aanwakkeren.
pi_166681983
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 november 2016 22:15 schreef KoosVogels het volgende:
Allemaal omdat Clinton een trut is.
Clinton is een trut maar dat doet er weinig toe. Dat is niet de reden dat mensen niet op haar stemden. Mensen stemden niet op haar omdat ze een slechte track record heeft, omdat ze een neoliberale neoconservaatieve corporatist is die net als Obama wordt aangestuurd door de grote sponsors, in het bijzonder de banken.
Obama? Ja. 50% van zijn kabinet is bepaald door de Citibank, zie Wikileaks waar je precies kan lezen welke kandidaten de Citibank voordroeg.
Als HRC had gewonnen dan had haar groepje (Podesta en zo) nog meer macht gehad en dan hadden ze korte metten gemaakt met die lastige progressieve mensen, nu is Sanders de machtigste man bij de Democraten. Niet officieel, nog niet, maar wel achter de schermen. Omdat hij gelijk had, omdat hij wordt geloofd, omdat hij een van de weinige mensen is die weet hoe je de kiezers kan enthousiasmeren...

Martin Luther King Jr.
Revolutie!
Hexagon heeft gelijk, de politiek is geen spelletje! Het is ook geen speeltje van de neoliberalen waar Hexagon (D66) zo van houdt. De belangen zijn te groot om het spelletje mee te blijven spelen, het is tijd voor oorlog. Ook hier in Nederland waar de neoliberalen de macht hebben gegrepen bij de D66, de PvdA, de christelijke partijen en zelfs Groenlinks (op de weg terug).
#NoDAPL
pi_166681996
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 22:30 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Op wat voor baantje zou Clinton haar haters nog zo lang mogelijk het bloed onder de nagels vandaan kunnen trekken denk je?
Ik zou lekker een column nemen in een prominente uitgave. En dan lekker mensen zich aan je laten ergeren.
pi_166682011
Misschien kun je dat citaat van Martin Luther King Jr. nog een keer herhalen, dan heb ik een kwartet.
  dinsdag 15 november 2016 @ 22:34:49 #162
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_166682053
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 november 2016 22:33 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik zou lekker een column nemen in een prominente uitgave. En dan lekker mensen zich aan je laten ergeren.
Is goed te combineren met wat goed verdienende commisariaten

Maar misschien kan ze wel naar Nederland vluchten en tafelgast worden bij DWDD
  dinsdag 15 november 2016 @ 22:35:44 #163
289141 Kaji
Debiele homofiele joodse neger
pi_166682088
Clinton was gewoon de meest capabele presidentskandidaat ooit. Lees over 30 jaar de geschiedenisboeken er maar op na.
Alle mensen zijn voortdurend ontevreden.
pi_166682110
quote:
Hoe wil jij dat doen? Hij heeft toch nog niets bekend gemaakt? Tot nu toe kom ik alleen maar speculatie tegen. :)
Bovendien is de titel van deze draad: Americaaanse verkiezingen 2016", het beleid van Trump heeft daar niets meer mee te maken. Daar moet een nieuwe draad voor worden opgericht. ;)
#NoDAPL
pi_166682199
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 22:30 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Elke baan waarmee ze politieke invloed heeft of die wordt bekostigd van gemeenschapsgeld? In alle andere gevallen boeit het de mensen niet.

quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 22:35 schreef Kaji het volgende:
Clinton was gewoon de meest incapabele presidentskandidaat ooit. Lees over 30 jaar de geschiedenisboeken er maar op na.
Inderdaad.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#NoDAPL
  dinsdag 15 november 2016 @ 22:40:38 #166
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_166682277
Hillary is jammerlijk te laat om hier nog mee te doen aan de lijsttrekkersverkiezing van de PvdA :P
pi_166682279
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 november 2016 22:31 schreef KingRadler het volgende:

Dat de Democraten via de media veel onwaarheden de wereld hebben in geholpen. En iedereen in Links Nederland het gewoon overnam zonder onderzoek te doen.
Prima stropop weer van Leon.

Ik heb in de VK en het NRC bio's gelezen over Bannon, en nergens wordt hij een antisemiet genoemd. Ook heb ik gewoon via onze eigen media vernomen dat Pence voor verkrachte vrouwen een uitzondering wil maken als zij hun kind willen aborteren.

Leon is dus weer eens leugens aan het verspreiden.
pi_166682308
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 november 2016 22:31 schreef KingRadler het volgende:

Dank je. Ik zag meneer de Winter laatst bij Pauw, hij maakte verstandige opmerkingen. Zolang het maar niet over Israel gaat. ;)
#NoDAPL
pi_166682351
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 22:40 schreef Hexagon het volgende:
Hillary is jammerlijk te laat om hier nog mee te doen aan de lijsttrekkersverkiezing van de PvdA :P
Gelukkig voelt ze zich daar te goed voor. *O*

quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 22:31 schreef Monolith het volgende:
Het zijn sowieso altijd vrij bijzondere autoriteitsargumenten. Allereerst zou Oscarwinnaar in mijn ogen eerder een diskwalificerende reden zijn waar het aankomt op het serieus nemen van iemands politieke opvattingen, maar afgezien daarvan had Clinton volgens mij fors meer steun van Oscarwinnaars. Als dan valt voor dergelijke autoriteitsargumenten, dan zou je dat ook consequent moeten doen.
Wie zegt dat het werd vermeld als autoriteitsargument? :?
Eerder werd er gezeverd dat het maar B-sterretjes waren die Sanders steunden (ik zou Shailene Woodley niet een B-sterretje noemen maar goed), daarom meld ik maar even dat het hier om een oscarwinnares gaat.
#NoDAPL
pi_166682453
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 22:35 schreef Kaji het volgende:
Clinton was gewoon de meest capabele presidentskandidaat ooit. Lees over 30 jaar de geschiedenisboeken er maar op na.
haha ha ha haha ha ha ha

Ik ga de waslijst van haar domme beslissingen en corruptie maar niet herhalen. Geen zin.
pi_166682590
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 november 2016 22:46 schreef studentje7 het volgende:

[..]

haha ha ha haha ha ha ha

Ik ga de waslijst van haar domme beslissingen en corruptie maar niet herhalen. Geen zin.
Ze heeft verloren van een clown die een oranje huid en het ontwikkelingsniveau van een kind heeft. Ze werd in 2007 al door Podesta zelf een "zwakke kandidate" genoemd. Het behoeft geen toelichting dat ze de geschiedenisboeken zal ingaan als een van de zwakste presidentskandidaten die een nominatie heeft gekregen sinds het bestaan van die federatie. Nu maar hopen dat de historici Wikileaks adequaat gebruiken. Ik heb alvast een aantal GB gedownload van Wikileaks voor het nageslacht. ;)
#NoDAPL
pi_166682625
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 22:42 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Gelukkig voelt ze zich daar te goed voor. *O*

[..]

Wie zegt dat het werd vermeld als autoriteitsargument? :?
Eerder werd er gezeverd dat het maar B-sterretjes waren die Sanders steunden (ik zou Shailene Woodley niet een B-sterretje noemen maar goed), daarom meld ik maar even dat het hier om een oscarwinnares gaat.
Dat doe je dus omdat je denkt dat dat op de een of andere wijze meer gewicht in de schaal zou leggen. Dat heet in de retorica een beroep op autoriteit.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  dinsdag 15 november 2016 @ 22:56:44 #173
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_166682824
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 22:50 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ze heeft verloren van een clown die een oranje huid en het ontwikkelingsniveau van een kind heeft. Ze werd in 2007 al door Podesta zelf een "zwakke kandidate" genoemd. Het behoeft geen toelichting dat ze de geschiedenisboeken zal ingaan als een van de zwakste presidentskandidaten die een nominatie heeft gekregen sinds het bestaan van die federatie. Nu maar hopen dat de historici Wikileaks adequaat gebruiken. Ik heb alvast een aantal GB gedownload van Wikileaks voor het nageslacht. ;)
Nu heb verwar je verkiesbaarheid met competentie. Dat had deze verkiezingen vrij weinig met elkaar te maken.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_166682833
quote:

[..]

O ja, de Hollywoodsterren! Heb ze beter leren kennen tijdens deze verkiezingen, vond ze op zijn zachts gezegd niet zo prettig overkomen. O-)
pi_166682992
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 november 2016 22:56 schreef Euribob het volgende:

[..]

Nu heb verwar je verkiesbaarheid met competentie. Dat had deze verkiezingen vrij weinig met elkaar te maken.
Je gaat toch niet beweren dat Clinton competent is?

Hoeveel tientallen schandalen, verkeerde beslissingen, shady dealtjes enz. heb je nodig om in te zien dat deze vrouw een verschikkelijke judgement heeft?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')