Je moet je vizier op de lange termijn richten, Koos. De Democraten gaat weer een linkse partij worden en onder HRC zouden die regels eveneens worden versoepeld (ze sponsorden HRC en haar man veel meer dan Trump) dus dat maakt daar weinig verschil voor.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik las dat Trump de regels voor Wall Street weer wil versoepelen. Lang leve de linkse lente!
Wellicht is het tijd om te stoppen met emmeren over Clinton en te focussen op het beleid dat Trump wil implementeren.quote:
Als Oscarwinnaar opeens een criterium is, dan lijkt de oproep van Michael Moore om toch vooral op Hillary Clinton te stemmen me meer waard dan die van Susan Sarandon, want hij won zijn oscar voor non-fictie.quote:
Op wat voor baantje zou Clinton haar haters nog zo lang mogelijk het bloed onder de nagels vandaan kunnen trekken denk je?quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wellicht is het tijd om te stoppen met emmeren over Clinton en te focussen op het beleid dat Trump wil implementeren.
Bovendien stond 90 procent van de Hollywoodsterren aan de kant van Clinton. Ja, ook een hoop oscarwinnaars.
Allemaal suggestiefquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:26 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Je moet je vizier op de lange termijn richten, Koos. De Democraten gaat weer een linkse partij worden en onder HRC zouden die regels eveneens worden versoepeld (ze sponsorden HRC en haar man veel meer dan Trump) dus dat maakt daar weinig verschil voor.
“This is no time to engage in the luxury of cooling off or to take the tranquilizing drug of gradualism.”
Martin Luther King Jr.
De teugels zijn onder Obama toch aardig aangehaald. Wellicht nog niet voldoende, maar zoiets gebeurt nou eenmaal stapje voor stapje.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:26 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Je moet je vizier op de lange termijn richten, Koos. De Democraten gaat weer een linkse partij worden en onder HRC zouden die regels eveneens worden versoepeld (ze sponsorden HRC en haar man veel meer dan Trump) dus dat maakt daar weinig verschil voor.
“This is no time to engage in the luxury of cooling off or to take the tranquilizing drug of gradualism.”
Martin Luther King Jr.
Clinton is een trut maar dat doet er weinig toe. Dat is niet de reden dat mensen niet op haar stemden. Mensen stemden niet op haar omdat ze een slechte track record heeft, omdat ze een neoliberale neoconservaatieve corporatist is die net als Obama wordt aangestuurd door de grote sponsors, in het bijzonder de banken.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:15 schreef KoosVogels het volgende:
Allemaal omdat Clinton een trut is.
Ik zou lekker een column nemen in een prominente uitgave. En dan lekker mensen zich aan je laten ergeren.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:30 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Op wat voor baantje zou Clinton haar haters nog zo lang mogelijk het bloed onder de nagels vandaan kunnen trekken denk je?
Is goed te combineren met wat goed verdienende commisariatenquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik zou lekker een column nemen in een prominente uitgave. En dan lekker mensen zich aan je laten ergeren.
Hoe wil jij dat doen? Hij heeft toch nog niets bekend gemaakt? Tot nu toe kom ik alleen maar speculatie tegen.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:27 schreef KoosVogels het volgende:
Wellicht is het tijd om te stoppen met emmeren over Clinton en te focussen op het beleid dat Trump wil implementeren.
Elke baan waarmee ze politieke invloed heeft of die wordt bekostigd van gemeenschapsgeld? In alle andere gevallen boeit het de mensen niet.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:30 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Op wat voor baantje zou Clinton haar haters nog zo lang mogelijk het bloed onder de nagels vandaan kunnen trekken denk je?
Inderdaad.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:35 schreef Kaji het volgende:
Clinton was gewoon de meest incapabele presidentskandidaat ooit. Lees over 30 jaar de geschiedenisboeken er maar op na.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
Prima stropop weer van Leon.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:31 schreef KingRadler het volgende:
Dit moeten jullie lezen van Leon de Winter.
http://www.telegraaf.nl/t/27033729
Dat de Democraten via de media veel onwaarheden de wereld hebben in geholpen. En iedereen in Links Nederland het gewoon overnam zonder onderzoek te doen.
Dank je. Ik zag meneer de Winter laatst bij Pauw, hij maakte verstandige opmerkingen. Zolang het maar niet over Israel gaat.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:31 schreef KingRadler het volgende:
Dit moeten jullie lezen van Leon de Winter.
http://www.telegraaf.nl/t/27033729
Dat de Democraten via de media veel onwaarheden de wereld hebben in geholpen. En iedereen in Links Nederland het gewoon overnam zonder onderzoek te doen.
Gelukkig voelt ze zich daar te goed voor.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:40 schreef Hexagon het volgende:
Hillary is jammerlijk te laat om hier nog mee te doen aan de lijsttrekkersverkiezing van de PvdA
Wie zegt dat het werd vermeld als autoriteitsargument?quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:31 schreef Monolith het volgende:
Het zijn sowieso altijd vrij bijzondere autoriteitsargumenten. Allereerst zou Oscarwinnaar in mijn ogen eerder een diskwalificerende reden zijn waar het aankomt op het serieus nemen van iemands politieke opvattingen, maar afgezien daarvan had Clinton volgens mij fors meer steun van Oscarwinnaars. Als dan valt voor dergelijke autoriteitsargumenten, dan zou je dat ook consequent moeten doen.
haha ha ha haha ha ha haquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:35 schreef Kaji het volgende:
Clinton was gewoon de meest capabele presidentskandidaat ooit. Lees over 30 jaar de geschiedenisboeken er maar op na.
Ze heeft verloren van een clown die een oranje huid en het ontwikkelingsniveau van een kind heeft. Ze werd in 2007 al door Podesta zelf een "zwakke kandidate" genoemd. Het behoeft geen toelichting dat ze de geschiedenisboeken zal ingaan als een van de zwakste presidentskandidaten die een nominatie heeft gekregen sinds het bestaan van die federatie. Nu maar hopen dat de historici Wikileaks adequaat gebruiken. Ik heb alvast een aantal GB gedownload van Wikileaks voor het nageslacht.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:46 schreef studentje7 het volgende:
[..]
haha ha ha haha ha ha ha
Ik ga de waslijst van haar domme beslissingen en corruptie maar niet herhalen. Geen zin.
Dat doe je dus omdat je denkt dat dat op de een of andere wijze meer gewicht in de schaal zou leggen. Dat heet in de retorica een beroep op autoriteit.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:42 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Gelukkig voelt ze zich daar te goed voor.
[..]
Wie zegt dat het werd vermeld als autoriteitsargument?
Eerder werd er gezeverd dat het maar B-sterretjes waren die Sanders steunden (ik zou Shailene Woodley niet een B-sterretje noemen maar goed), daarom meld ik maar even dat het hier om een oscarwinnares gaat.
Nu heb verwar je verkiesbaarheid met competentie. Dat had deze verkiezingen vrij weinig met elkaar te maken.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:50 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ze heeft verloren van een clown die een oranje huid en het ontwikkelingsniveau van een kind heeft. Ze werd in 2007 al door Podesta zelf een "zwakke kandidate" genoemd. Het behoeft geen toelichting dat ze de geschiedenisboeken zal ingaan als een van de zwakste presidentskandidaten die een nominatie heeft gekregen sinds het bestaan van die federatie. Nu maar hopen dat de historici Wikileaks adequaat gebruiken. Ik heb alvast een aantal GB gedownload van Wikileaks voor het nageslacht.
O ja, de Hollywoodsterren! Heb ze beter leren kennen tijdens deze verkiezingen, vond ze op zijn zachts gezegd niet zo prettig overkomen.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Bovendien stond 90 procent van de Hollywoodsterren aan de kant van Clinton. Ja, ook een hoop oscarwinnaars.
Je gaat toch niet beweren dat Clinton competent is?quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:56 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nu heb verwar je verkiesbaarheid met competentie. Dat had deze verkiezingen vrij weinig met elkaar te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |