Hopelijk kan Ryan hem in bedwang houden. Had Ryan al niet een tax plan klaarliggen?quote:Op dinsdag 15 november 2016 20:11 schreef Monolith het volgende:
Stukje over het voorgenomen fiscale beleid:
http://buff.ly/2gcIvhg
Ja dat had Trump min of meer over genomen. Dat plan had echter gepaard moeten gaan met het verlagen van de overheidsuitgaven, niet het verhogen ervan.quote:Op dinsdag 15 november 2016 20:24 schreef fixatoman het volgende:
[..]
Hopelijk kan Ryan hem in bedwang houden. Had Ryan al niet een tax plan klaarliggen?
Voorsprong Clinton in popular vote nog weer toegenomen: 783.268 stemmen.quote:Op zaterdag 12 november 2016 23:46 schreef Arcee het volgende:
Ja, 574.064 voorsprong voor Clinton op dit moment:
60.839.922 (47.8%) Clinton
60.265.858 (47.3%) Trump
04.152.009 (03.3%) Johnson
01.250.391 (01.0%) Stein
Geen gezeik, iedereen rijk!quote:Op dinsdag 15 november 2016 20:11 schreef Monolith het volgende:
Stukje over het voorgenomen fiscale beleid:
http://buff.ly/2gcIvhg
Nog beter te zien dat ik mod benquote:Op dinsdag 15 november 2016 20:58 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat betekent dit, ben je beroemd?
Denk niet dat hij het daarom zegt.quote:Op dinsdag 15 november 2016 20:01 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Wow! Wint ie het presidentschap is ie nog steeds zuur omdat ie niet de popular vote won
"Revolution!!!!!!! A disgrace!!!!!"
Dat was natuurlijk feitelijk wel de insteek van de campagne van Trump. De vraag is vooral hoe het gaat uitpakken.quote:
Zoals het artikel al aangeeft, zou dat wel buitengewoon vreemd zijn als de Republikeinen die zo'n halszaak maken van een bescheiden begrotingstekort, hiermee akkoord gaan. Aan andere kant heeft het verleden iets anders laten zien.quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:03 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat was natuurlijk feitelijk wel de insteek van de campagne van Trump. De vraag is vooral hoe het gaat uitpakken.
Trump zegt bijvoorbeeld ook flink te willen investeren in Defensie. Dat past natuurlijk wel binnen de traditie van de recente Republikeinen:
[ afbeelding ]
Het congres gaat uiteindelijk over het budget, dus de vraag is vooral in hoeverre die hierin meegaan.
Mwah het is haar gewoon niet gegund (en terecht).quote:Op dinsdag 15 november 2016 20:56 schreef Arcee het volgende:
[..]
Voorsprong Clinton in popular vote nog weer toegenomen: 783.268 stemmen.
61.324.576 (47.8%) Clinton
60.541.308 (47.2%) Trump
04.191.131 (03.3%) Johnson
01.269.800 (01.0%) Stein
Ik blijf dat toch jammer vinden. Ik zou veel meer vrede met een overwinning van Trump hebben als hij ook de popular vote zou hebben gewonnen. Nu knaagt het toch dat Clinton meer stemmen had.
Wellicht een paar 70-jarige New Yorkse biseksuelen.quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:43 schreef Hexagon het volgende:
Zouden er in dat grote land ook stemmers zijn die niet konden kiezen omdat de zowel Clinton als Trump helemaal geweldig vonden?
Naar het schijnt wel, als je van geweldig verschrikkelijk maakt. Wat ik van Michael Moore begreep was dat er in MI een berg mensen wel zijn wezen stemmen, en op alles behalve de presidentskandidaten en hebben gestemd.quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:43 schreef Hexagon het volgende:
Zouden er in dat grote land ook stemmers zijn die niet konden kiezen omdat de zowel Clinton als Trump helemaal geweldig vonden?
quote:
70 000 uit mijn hoofd. Ja, dat zegt genoeg. Twee walgelijke kandidaten, dan maar een steen doorheen de ruit van het establishment.quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:50 schreef OMG het volgende:
[..]
Naar het schijnt wel, als je van geweldig verschrikkelijk maakt. Wat ik van Michael Moore begreep was dat er in MI een berg mensen wel zijn wezen stemmen, en op alles behalve de presidentskandidaten en hebben gestemd.
Ik las dat Trump de regels voor Wall Street weer wil versoepelen. Lang leve de linkse lente!quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:05 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]![]()
We are going to win so unite.
Help, we lost! fucking fascists!
En dan nog die baarmoeder erbij halen, alsof dat de reden is dat Hillary Rodham Corrupt heeft verloren.![]()
twitter:mitchellvii twitterde op dinsdag 15-11-2016 om 21:06:02Trump has now positioned his two most fearsome potential enemies, Priebus and Ryan where he now has leverage over both. #HowYouWin reageer retweet
Precies, mogelijk gemaakt door mensen die denken dat de politiek een soort spelletje is.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik las dat Trump de regels voor Wall Street weer wil versoepelen. Lang leve de linkse lente!
Allemaal omdat Clinton een trut is. En dan zijn het gek genoeg de figuren die het meest verbolgen zijn over het wangedrag in de financiële sector, die het hardste juichen omdat Trump president is geworden.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:13 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Precies, mogelijk gemaakt door mensen die denken dat de politiek een soort spelletje is.
Gelijk heb je, geniet er nog even van. Hopelijk binnenkort een progressieve voorzitter van de DNC die wel op een zuivere manier handelt en niet corrupt is. Sanders is achter de schermen flink aan het pushen dat dat gebeurt. De overwinning van Trump heeft van Sanders de machtigste man binnen de Democraten gemaakt, het zal alleen wel even duren voordat hij voldoende zijn stempel kan drukken en het establishment zal zich niet zonder slag of stoot gewonnen geven, zij schuiven momenteel corporate sellout Howard Dean naar voren.quote:Op dinsdag 15 november 2016 19:02 schreef Poolbal het volgende:
[..]
Je kan hier de meltdown van Hillary supporters aanschouwen: https://www.reddit.com/r/HillaryMeltdown/top/?sort=top&t=all
Die subreddit is ontstaan omdat daarvoor r/the_meltdown was gemaakt. Een subreddit gemaakt om Trump supporters uit te lachen. Je kan je voorstellen hoe de aard van de posts gedurende de verkiezingsnacht van toon en aard veranderden.
Tsja ik ga me maar rustig van Amerika afkeren. De ongelofelijke hypocrisie na het wegzetten van Bernie Sanders. Ik herhaal het voor de grap nog maar even:
- Stond op de barricades tijdens de deregulering, voorspelde de crisis. Een man met visie op het gebied van economie.
- Was heftig tegen de oorlog in Irak. Voorspelde destabilisering van de regio en vele (burger)slachtoffers, en zo geschiedde. Een visionair op het gebied van globale betrekkingen.
- Natuur & klimaat... heeft niet eens toelichting nodig
- Al decennia voordat ze populair werden vocht hij voor sociale onderwerpen - ook weer visie en principe.
- Heeft enorme grassrootsteun onder alle lagen van de bevolking, financiert zijn campagne met kleine donaties en voert nauwelijks negatieve campagne.
En dan wordt zo'n kandidaat door een smerige machtsgeile structuur die druipt van het smeergeld onderuit gehaald. DNC = HRC en vice versa. Nooit een eerlijke kans gehad en toch is het nog bijna Sanders die verkozen wordt. En dan de goorheid waarmee dat gepaard ging: media die Clinton aflikken en Sanders kundig afserveren. De Hillary supporters, CTR en Hillary zelf schijten vervolgens op de luie stemmers; Bernie bros die op medicinale wiet de hele dag zitten te gamen en via Bernie gratis geld hopen te krijgen.
Nou en dan wordt Trump de tegenstander. Iedere week een schandaal, het een nog leiper dan het andere. Zijn eigen partij laat hem in de steek, alleen de vaagste media steunen hem nog.
En nog weet Hillary Clinton in een fucking landslide te verliezen. Het is gewoon te bizar voor woorden. Er was geen steun. De zwakst mogelijke kandidaat is gewoon vanwege belangen naar voren geschoven en een potentieel legendarische kandidaat moest haar voor laten gaan.... om vervolgens te verliezen tegen de grootste nachtmerrie waar Amerika maar van kan dromen.
Ja sorry, Hillary supporters, dan browse ik nog even rond in de Hillary Meltdown subreddit. Dat het zuur is kan me even niets schelen. Ik hoop overigens wel dat Trump z.s.m. geimpeached wordt, maar ai ai ai... op dit moment neem ik het de DNC, hun media en hun hypocriete supporters het kwalijk dat Trump kandidaat is, en geniet ik er dan maar van dat Hillary het niet is geworden.
Fuck you white people...quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:05 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]![]()
En dan nog die baarmoeder erbij halen, alsof dat de reden is dat Hillary Rodham Corrupt heeft verloren.![]()
Het natuurlijk allemaal de schuld van de blanken...quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:05 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |