abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166676513
Over de presidentsverkiezing.
Ook een goede verklaring waarom HRC niet verder kwam dan "At least I am not him."; ze had een hele zwakke record voor de progressieve kiezers.
Ook een kritisch woordje over Obama.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  dinsdag 15 november 2016 @ 19:08:29 #102
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_166676534
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 19:07 schreef Poolbal het volgende:
Het kan niet vaak genoeg gezegd worden.
pi_166676570
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 19:06 schreef Hexagon het volgende:
Jezus man, Hillary is geschiedenis

We zijn al lang en breed met de formative bezig
Geloof me, het gaat nog vele maanden duren totdat dit tot de geschiedenis behoort, ook als FOK later op de dag voorgoed verdwijnt. ;)

Maar goed, voor die formatie moeten we maar even rustig afwachten totdat hij aankondigt wie er in zijn ploeg zitten. Voor nu raad ik 60 Minutes aan: establishment media of niet, het gesprekje met Trump is interessant.
#NoDAPL
pi_166676585
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 19:08 schreef Hexagon het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Schattig, ik had jouw reactie nog niet gelezen. Niet dat het verschil had gemaakt aangezien dit filmpje gisteren is geplaatst.
#NoDAPL
  dinsdag 15 november 2016 @ 19:11:31 #105
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_166676602
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 19:10 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Geloof me, het gaat nog vele maanden duren totdat dit tot de geschiedenis behoort, ook als FOK later op de dag voorgoed verdwijnt. ;)

Maar goed, voor die formatie moeten we maar even rustig afwachten totdat hij aankondigt wie er in zijn ploeg zitten. Voor nu raad ik 60 Minutes aan: establishment media of niet, het gesprekje met Trump is interessant.
Ik ben dr inderdaad bang voor dat je hetzelfde riedeltje inderdaad nog vier jaar gaat herhalen.
  dinsdag 15 november 2016 @ 19:11:58 #106
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_166676607
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 19:02 schreef Poolbal het volgende:

[..]

Je kan hier de meltdown van Hillary supporters aanschouwen: https://www.reddit.com/r/HillaryMeltdown/top/?sort=top&t=all
Haha :@

Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_166676615
Start van "Drain the Swamp" in Nederland

http://www.mediacourant.n(...)a-rijxman-openbaren/

quote:
Ebru Umar wil 06-nummer Shula Rijxman openbaren

Metro-columniste Ebru Umar dreigt het 06-nummer van NPO-baas Shula Rijxman te verspreiden op internet als ze haar aankomende week niet terugbelt. Dat laat ze weten op Twitter. Umar ergerde zich maandag aan de open brief van Rijxman in de Volkskrant en haar tv-optreden bij De Wereld Draait Door. Ze wil de NPO-baas eens goed de waarheid vertellen en heeft van een Twitter-volger haar 06 gekregen. De omroepbaas nam echter niet op. “Ik heb haar voicemail ingesproken.“
Ze rekent erop dat Rijxman terugbelt. “Als ik binnen een week niets hoor van Shula Rijxman gooi ik haar 06 op Twitter. Kan ze toch nog eens met de andere kant praten.”

Voor nu kunnen geïnteresseerden haar alvast een privébericht sturen. “Zijn er hier nog mediamensen die ik een plezier kan doen met de 06 van Shula Rijxman?”

De kans op een goed gesprek is gering: Umar haalt op Twitter ongenuanceerd hard uit naar Rijxman, die in de Volkskrant aangaf te willen leren van de Trump-verrassing. “Shula, doos, jouw mensen zaten te feesten in de VS met een betonnen plaat voor hun kop.”

Rijxman wil de PVV-stemmer beter horen. Umar: “Nou Shula, je weet nu hoe het niet moet, hè? Gewoon oogkleppen af bij je fokking NPO. Geert Wilders gaat 15 maart winnen.”

Umar geeft Rijxman graag advies. “Heb het lef eens om mij in te huren bij die kutteclub van je die de centen uitdeelt aan nietsweters. Op naar de nul kijkers voor NPO, Shula. Minder minder minder. Je bent de mislukking van het vrouwenquotum.”

Volgens Umar heeft Rijxman haar functie alleen te danken aan het feit dat ze vrouw is. “Shula Rijxman: het lekkere wijf dat d’r carrière te danken heeft aan één: lekker wijf zijn, twee: wijf zijn en drie: andere wijven uitsluiten.”

Umar heeft het nummer van Rijxman alvast aan Rob Oudkerk gegeven, laat ze weten in een iMessage aan Rijxman.

Vanavond zit Umar in de RTL Z-talkshow @Z om over Rijxman te praten.
pi_166676623
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 19:07 schreef Poolbal het volgende:
Het kan niet vaak genoeg gezegd worden.
Dat ook, want het kwartje is bij de achterban van de neoliberalen (Hexagon zijn partij; actief lid van de D66) duidelijk nog niet gevallen. ;)
#NoDAPL
  dinsdag 15 november 2016 @ 19:16:17 #109
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_166676687
Weet je. Als John Kasich de kandidaat was geweest voor GOP dan had hij Bernie Sanders gemakkelijk afgedroogd.

Als he?
pi_166676700
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 19:08 schreef Hexagon het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Matig... post je die ook als Joden weer over de holocaust beginnen? Sommige gebeurtenissen in de geschiedenis zijn van dusdanige relevantie dat ze herhaald moeten worden. Dit Nooit Weer.

Maar troost je. Ik zal dit onderwerp laten voor het is. Mijn zuurheid ebt weg. Welgemeende excuses aan de mensen dat ik soms wat grove woorden heb gebruikt. Maar wat is dit ook een enorme aaneenschakeling van de grootste blunders uit de recente geschiedenis die heeft geleid tot Trump als president. En het was te voorkomen, als mensen maar niet zo machtsgeil waren. Maar ja dan vraag je ook wat.

Hoe dan ook. Excuses voor de felle woorden. Moge het allemaal meevallen en eenieder hier een mooi toekomst genieten en de mensheid wijze keuzes maken.
pi_166676712
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 19:02 schreef Poolbal het volgende:
En nog weet Hillary Clinton in een fucking landslide te verliezen.
Dit was geen landslide hoor.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_166676717
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 19:11 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ik ben dr inderdaad bang voor dat je hetzelfde riedeltje inderdaad nog vier jaar gaat herhalen.
Dat dit het begin van het einde is van de neoliberale vergif? Ik hoop het niet, ik hoop dat het neoliberale gif sneller verdwijnt. Ik hoop dat ik het over 4 jaar kan hebben over hoe geweldig de Democraten aan de weg timmeren door progressieve mensen hoog te plaatsen.

Samenvatting: Sanders steunt een progressief iemand als hoofd van de DNC en hij heeft een belangrijk establishmentfiguur binnen de partij ervan overtuigd om dat ook te doen (uit noodzaaak, omdat hij inziet dat de partij anders geen schijn van kans maakt over 4 jaar). Het establishment probeert nu Dean naar voren te schuiven.

Laten we hopen dat we over 4 jaar een progressieve Democraten zien met een progressieve leiding en dat met eerlijke primary's, zonder de pers als propagandaverlengstuk te gebruiken een sterke kandidaat krijgen. In dat geval steun ik de Democraten van harte ne hoop ik dat de kandidaat van de Democraten wint.

dat ook hij dat steunt.
#NoDAPL
pi_166676741
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 19:12 schreef hunter2011 het volgende:

[..]

Umar :') . Die begint ook aardig van het mentale padje te gaan.
pi_166676801
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 19:16 schreef Hexagon het volgende:
Weet je. Als John Kasich de kandidaat was geweest voor GOP dan had hij Bernie Sanders gemakkelijk afgedroogd.

Ik weet niet hoe jij bij die fantasie komt maar het verschil - wat jij blijkbaar niet kan of wil inzien - is dat Trump in een eerlijke race overtuigend won terwijl de race bij de Democraten rigged was: aanpassen van het primary-schema op HRC in 2014, framing via pers, ook een verbod aan de pers om het überhaupt over Sanders te hebben (daarom werd een leeg podium getoond in plaats van Sanders zijn toespraak te laaten horen), heel dat spel met superdelegates, votersuppression en zelfs fraude in California (provisional ballots), Arizona, Nevada en New York.
Ja, langspeelplaat en zo maar ook met deze reactie laat jij zien dat het kwartje nog steeds niet is gevallen.
#NoDAPL
  dinsdag 15 november 2016 @ 19:23:11 #115
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_166676823
Trouwens, als ik een mijnwerker in de Rust belt was zou ik ook eerder op Trump gestemd hebben dan op Bernie. Die wil namelijk kolenboeren de vrije hand geven en Bernie niet. Dus meer kans op een baan. :D
pi_166676824
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 november 2016 19:18 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Umar :') . Die begint ook aardig van het mentale padje te gaan.
Blijkbaar gaat geïntimideerd worden door de Turkse overheid je niet in de koude kleren zitten. Godse PTSS.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_166676846
Wat was dan het probleem van het vaststellen van het DNC schema? Is dat niet gewoon voorbereiden?
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  dinsdag 15 november 2016 @ 19:27:21 #118
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_166676921
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 19:21 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe jij bij die fantasie komt maar het verschil - wat jij blijkbaar niet kan of wil inzien - is dat Trump in een eerlijke race overtuigend won terwijl de race bij de Democraten rigged was: aanpassen van het primary-schema op HRC in 2014, framing via pers, ook een verbod aan de pers om het überhaupt over Sanders te hebben (daarom werd een leeg podium getoond in plaats van Sanders zijn toespraak te laaten horen), heel dat spel met superdelegates, votersuppression en zelfs fraude in California (provisional ballots), Arizona, Nevada en New York.
Ja, langspeelplaat en zo maar ook met deze reactie laat jij zien dat het kwartje nog steeds niet is gevallen.
Oh, dus als mensen het niet met je eens zijn dan begrijpen ze het gewoon niet?
  dinsdag 15 november 2016 @ 19:28:57 #119
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_166676952
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 19:12 schreef hunter2011 het volgende:

Jeuzus. Die is in haar eentje erger dan het zooitje hysterische liberals met een Clinton-complex.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_166677039
Aardige PMS bij die Ebru :D
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_166677045
quote:
15s.gif Op dinsdag 15 november 2016 19:28 schreef Ringo het volgende:

[..]

Jeuzus. Die is in haar eentje erger dan het zooitje hysterische liberals met een Clinton-complex.
Ze lijkt nog wat boos te zijn dat ze geen radioprogramma mocht maken.
pi_166677600
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 16:09 schreef JanCees het volgende:
realDonaldTrump twitterde op dinsdag 15-11-2016 om 14:34:43 If the election were based on total popular vote I would have campaigned in N.Y. Florida and California and won even bigger and more easily reageer retweet
Koekoek _O_
Wow! Wint ie het presidentschap is ie nog steeds zuur omdat ie niet de popular vote won :')
"Revolution!!!!!!! A disgrace!!!!!"
beter een knipoog dan een blauw oog
  Forum Admin dinsdag 15 november 2016 @ 20:05:15 #123
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_166677695
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 20:01 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Wow! Wint ie het presidentschap is ie nog steeds zuur omdat ie niet de popular vote won :')
"Revolution!!!!!!! A disgrace!!!!!"
Knap hoe je dat er uit haalt, maar oké
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_166677810
Die benoemingen tot nu toe geven wel veel vertrouwen :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_166677828
Stukje over het voorgenomen fiscale beleid:
http://buff.ly/2gcIvhg
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')