ga je wel naar die nieuwe?quote:
Verder ben ik niet zo'n hele grote fan van die Disney remakes van hun oude classics.quote:
Ik heb die Cinderella niet gezien van vorig jaar, jij wel?quote:Op maandag 14 november 2016 18:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Verder ben ik niet zo'n hele grote fan van die Disney remakes van hun oude classics.
Als ze dan een remake maken mag het van mij ook wel meteen een heel stuk duisterder worden.
Ja en ik vond het erg zoetsappig.quote:Op maandag 14 november 2016 18:35 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb die Cinderella niet gezien van vorig jaar, jij wel?
Nee.quote:
Ik vind Emma Watson overgewaardeerd.quote:Op maandag 14 november 2016 18:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Verder ben ik niet zo'n hele grote fan van die Disney remakes van hun oude classics.
Als ze dan een remake maken mag het van mij ook wel meteen een heel stuk duisterder worden.
Dat is bij hypes altijd zo, maar ze is wel gewoon een knappe meid natuurlijk. Maar niet geschikt voor de rol als Belle in mijn ogen.quote:Op maandag 14 november 2016 18:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind Emma Watson overgewaardeerd.
Dus als je een goede hit hebt gehad, mag je dat niet verder uitbreiden?quote:Op maandag 14 november 2016 18:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee.
Het is uitmelkerij.
[..]
Ik vind Emma Watson overgewaardeerd.
Neequote:Op maandag 14 november 2016 18:38 schreef supersof het volgende:
[..]
Dus als je een goede hit hebt gehad, mag je dat niet verder uitbreiden?
Het blijft wel een sprookje natuurlijkquote:Op maandag 14 november 2016 18:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja en ik vond het erg zoetsappig.
Ze is zeker niet lelijk.quote:Op maandag 14 november 2016 18:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is bij hypes altijd zo, maar ze is wel gewoon een knappe meid natuurlijk. Maar niet geschikt voor de rol als Belle in mijn ogen.
Dat mag best, maar het ruikt enorm naar wanhoop.quote:Op maandag 14 november 2016 18:38 schreef supersof het volgende:
[..]
Dus als je een goede hit hebt gehad, mag je dat niet verder uitbreiden?
Jungle book was toch niet heeel zoetsappig?quote:Op maandag 14 november 2016 18:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar als je een remake maakt met echte acteurs verwacht ik dat je het toch iets duisterder maakt allemaal. Maar dat kan ook aan mijn eigen hoop liggen.quote:Op maandag 14 november 2016 18:38 schreef supersof het volgende:
[..]
Het blijft wel een sprookje natuurlijk
En dat was nog een kinder film toch?
En een hele verhaallijn erbij verzinnen...quote:Op maandag 14 november 2016 18:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze is zeker niet lelijk.
Het is te lang geleden dat ik Belle en het Beest heb gezien, zou ook niet zo snel iemand anders kunnen noemen.
\
[..]
Dat mag best, maar het ruikt enorm naar wanhoop.
Helemaal aangezien de rest van de films van WB enorm aa het floppen is, waardoor ze hierop teruggrijpen.
Een beetje hetzelfde verhaal als een trilogie maken van de Hobbit
Gewoon een iets minder bekende knappe brunette is toch wel te vinden. Die aardig kan acteren.quote:Op maandag 14 november 2016 18:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze is zeker niet lelijk.
Het is te lang geleden dat ik Belle en het Beest heb gezien, zou ook niet zo snel iemand anders kunnen noemen.
\
Dat doet het niet goed genoeg op de postersquote:Op maandag 14 november 2016 18:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon een iets minder bekende knappe brunette is toch wel te vinden. Die aardig kan acteren.
Zij als Cruella zie ik echt al helemaal niet voor mequote:Op maandag 14 november 2016 18:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar als je een remake maakt met echte acteurs verwacht ik dat je het toch iets duisterder maakt allemaal. Maar dat kan ook aan mijn eigen hoop liggen.
Zie dat ze ook een Cruella deVil film gaan maken en dan misschien Emma Stone als Cruella. Ben ik opzich wel nieuwsgierig naar.
Die was wel iets beter maar had nog steeds wel een hoog kinderfilm gehaltequote:Op maandag 14 november 2016 18:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jungle book was toch niet heeel zoetsappig?
Als ze een lekker wijf is gaat dat prima hoor.quote:Op maandag 14 november 2016 18:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat doet het niet goed genoeg op de posters
Ik ook niet, veel te schattige uitstraling.quote:Op maandag 14 november 2016 18:43 schreef supersof het volgende:
[..]
Zij als Cruella zie ik echt al helemaal niet voor me
Ik denk dat het voor filmmakers ook best lastig is op wie ze mikken als doelgroep. Komen er volwassenen, volwassenen met hun kinderen, jongeren.quote:Op maandag 14 november 2016 18:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die was wel iets beter maar had nog steeds wel een hoog kinderfilm gehalte
Ben benieuwd hoe ze TLK gaan verkrachten, want daar is het origineel al nagenoeg perfect (met nog best duistere momenten voor een kinderfilm)
Ik denk dat ze kinderen vaak onderschatten door het te zoetsappig te maken, kinderen kunnen meer hebben dan ze vaak denken. Al kan je het bij momenten prima luchtig houden, daar is niks mis mee.quote:Op maandag 14 november 2016 18:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor filmmakers ook best lastig is op wie ze mikken als doelgroep. Komen er volwassenen, volwassenen met hun kinderen, jongeren.
Met je bruine bakkus rondlopen in de grauwheid van de herfst of winter valt het wel meer op door het contrast.quote:Op maandag 14 november 2016 18:52 schreef Elan het volgende:
Alsof je verschil ziet tussen zonnebank en zonnenJR
Ja maar wel opvallen in positieve zin. Zo'n lijkenkleur op je bek, verschrikkelijk.quote:Op maandag 14 november 2016 18:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met je bruine bakkus rondlopen in de grauwheid van de herfst of winter valt het wel meer op door het contrast.
Ik vind dat wel wat hebben.quote:Op maandag 14 november 2016 18:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja maar wel opvallen in positieve zin. Zo'n lijkenkleur op je bek, verschrikkelijk.
Ik heb beiden niet gezien. Ben met de GVR stiekem ook bang dat de 'magie' van het boek verdwijnt.quote:Op maandag 14 november 2016 18:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze kinderen vaak onderschatten door het te zoetsappig te maken, kinderen kunnen meer hebben dan ze vaak denken. Al kan je het bij momenten prima luchtig houden, daar is niks mis mee.
Maar ik zag van het weekend The BFG en de badguys uit die film waren echt heel slecht gedaan en totaal geen gevaar itt de tekenfilm.
Tja vind dat grauwe zo lelijk. Je huid ziet er dan vaak ook ongezond uit.quote:Op maandag 14 november 2016 18:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind dat wel wat hebben.
Beetje trots zijn op je blankheid mag wel (of is dit ook al racisme?)
Dat is altijd zo.quote:Op maandag 14 november 2016 18:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb beiden niet gezien. Ben met de GVR stiekem ook bang dat de 'magie' van het boek verdwijnt.
Ja als er zon buiten is vind ik het prima om daardoor te bruinen maar zonnebank gaat nergens over.quote:Op maandag 14 november 2016 18:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Tja vind dat grauwe zo lelijk. Je huid ziet er dan vaak ook ongezond uit.
Mja allerbeste is gewoon in januari 2 weken Bonaire ofzo
Ik kijk het nooit.quote:Op maandag 14 november 2016 21:45 schreef Paxcon het volgende:
Raken jullie soms ook geëmotioneerd bij Spoorloos?
Ja ik leef altijd erg mee als ze bijvoorbeeld na adoptie na 30 jaar hun biologische moeder ontmoetenquote:Op maandag 14 november 2016 21:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kijk het nooit.
Is het zo meeslepend?
Je bent ook zo'n schatje he.quote:Op maandag 14 november 2016 22:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja ik leef altijd erg mee als ze bijvoorbeeld na adoptie na 30 jaar hun biologische moeder ontmoeten
quote:Op maandag 14 november 2016 22:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent ook zo'n schatje he.
Erg ongemakkelijke tv altijd.quote:Op maandag 14 november 2016 22:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja ik leef altijd erg mee als ze bijvoorbeeld na adoptie na 30 jaar hun biologische moeder ontmoeten
Daarom alt rechts.quote:Op dinsdag 15 november 2016 07:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mort kan gewoon om 3 uur online zijn.
En hij stemt niet eens links.
Nou zeg dat wel. Zonde!!quote:Op dinsdag 15 november 2016 11:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hallo cachet echt lang niet gesproken!!
Ik vind die ontmoetingen bij Spoorloos tergend.quote:Op dinsdag 15 november 2016 11:52 schreef xcachet het volgende:
[..]
Als een Nederlander een buitenlander ontmoet en die 3 kussen wilt geven
Naja, het is zo dat het wel vreemde zijn ondanks dat het familie is. Om dan meteen te gaan knuffelen enz. is zoquote:Op dinsdag 15 november 2016 11:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind die ontmoetingen bij Spoorloos tergend.
Je gaat je biologische familie voor het eerst onmoeten en dat moet op livetv voor wat emo tv.
Nou zijn er culturen die sowieso met iederen knuffelenquote:Op dinsdag 15 november 2016 11:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Naja, het is zo dat het wel vreemde zijn ondanks dat het familie is. Om dan meteen te gaan knuffelen enz. is zo
Maar de laatste keer dat ik keek Braziliaans en Nederlands. 2 of 3 kussen?quote:Op dinsdag 15 november 2016 12:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nou zijn er culturen die sowieso met iederen knuffelen
Dat zou ik nooit doen.quote:Op dinsdag 15 november 2016 11:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Naja, het is zo dat het wel vreemde zijn ondanks dat het familie is. Om dan meteen te gaan knuffelen enz. is zo
Goede topickillquote:Op dinsdag 15 november 2016 14:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zou ik nooit doen.
Doe ik niet eens met mijn eigen ouders.
Lekker hoor.quote:Op dinsdag 15 november 2016 20:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik zit in een bubbelbad met een baco'tje
Baco cola?quote:Op dinsdag 15 november 2016 20:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik zit in een bubbelbad met een baco'tje
Sterktequote:
Sombra is up !quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Best vermakelijk spelletje hoor.
Ken je Sombra niet?quote:
Het geile zusje van Zimraquote:
Smerig wijf die Zimraquote:
Waarom?quote:
Veel te ordinairquote:
Valt voor mij wel mee ze kwam heerlijk nuchter en lief over bij Expeditie Robinson.quote:
Klopt, dan laat ze een zure BigMac scheet in mijn gezicht als ze bezig is met mij rul te rijdenquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Weet ik
Zodra ze de McDonalds af en toe bezoekt haak jij af
Beetje tusseninquote:
Nou Bobbi Eden is toch behoorlijk ordinair hoorquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Valt voor mij wel mee ze kwam heerlijk nuchter en lief over bij Expeditie Robinson.
Ze is niet zo als Tatjana Bobbi Eden etc.
Dat zegt hij ook.quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou Bobbi Eden is toch behoorlijk ordinair hoor
Oh nietquote:
Haha wtf jrquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt, dan laat ze een zure BigMac scheet in mijn gezicht als ze bezig is met mij rul te rijden.
quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt, dan laat ze een zure BigMac scheet in mijn gezicht als ze bezig is met mij rul te rijden.
Ik droomde dit vannacht echtquote:
Vond haar vroeger wel opwindend hoor.quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Precies
Wat een keurige, intelligente dame is dat
?quote:
quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vond haar vroeger wel opwindend hoor.
Pittig kapsel, lekker strak lichaam. Hnngg.
[..]
?
Sowieso iemands kont in je gezicht lijkt me geen pretjequote:Op dinsdag 15 november 2016 21:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik droomde dit vannacht echtDat er een wijf op mijn gezicht zat en dat het heel smerig rook.
Trauma.
Eindelijk een medestanderquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vond haar vroeger wel opwindend hoor.
Pittig kapsel, lekker strak lichaam. Hnngg.
[..]
?
Ik kan me leukere dingen voorstellen ja.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Sowieso iemands kont in je gezicht lijkt me geen pretje
Dat waren gewoon goede prognosesquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Eindelijk een medestander
Toen ik dat vroeger zei werd ik beticht van homofilie
Tegenwoordig vind ik haar niet meer aantrekkelijk, voor wat het waard is.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik heb gister gelezen dat Ewout Genemans gay is .quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Zit tussen je oren die houdbaarheidsdatumquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:03 schreef Paxcon het volgende:
Ik drink nu een blikje bier dat houdbaar is t/m november 2016 maar voor m'n gevoel smaakt het raar terwijl dat helemaal niet kan
Dat was ook niet heel erg onverwacht.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ik heb gister gelezen dat Ewout Genemans gay is .
Ja, sowieso dat pittige kapsel is niet echt een succesquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tegenwoordig vind ik haar niet meer aantrekkelijk, voor wat het waard is.
Maar je bent dan ook zo gay als een deur. Men wist het al.
Dat vond ik altijd al een bijzonder mannetjequote:Op dinsdag 15 november 2016 22:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja kloptquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zit tussen je oren die houdbaarheidsdatum
Hij heeft zeker nog een lul nodig.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En Fokkie is ook gay natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja, sowieso dat pittige kapsel is niet echt een succes
Pittige kapsels moeten ze gevangenisstraf op zetten.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja, sowieso dat pittige kapsel is niet echt een succes
Heb wel respect voor hem, Hij had ook soap acteur kunnen blijven maar is nu gewoon miljonair geworden met zijn programma'squote:Op dinsdag 15 november 2016 22:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij heeft zeker nog een lul nodig.
Nou gay..quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En Fokkie is ook gay natuurlijk.
En ik ben ook niet vies van een penis.
Je bent niet alleen
Voetbalfans was wel een goed programma van hemquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heb wel respect voor hem, Hij had ook soap acteur kunnen blijven maar is nu gewoon miljonair geworden met zijn programma's
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent niet alleen
Misschien zegt fokkie dat niet omdat het voor de familie als een schok komt aangezien zn broertje ook al gay isquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent niet alleen
Maar je zou mannen ook doen?quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou gay..
Daar vind ik vrouwen toch net iets te aantrekkelijk voor
Geen idee. Heb daar nu geen behoefte aan maar ik kan mannen wel knap vinden jaquote:
Goed. Sta er vanaf 1 januari echt helemaal alleen voor. Dan gaat mijn pa met pensioen. Wel spannend maar gaat goedkomen!quote:
Hij zet alleen maar mensen voor lul SuperFans en ''Ikhebhetnognooitgedaan'' zijn ook van hem.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voetbalfans was wel een goed programma van hem![]()
Hij was die mensen gewoon aan het fucken maar die hadden het niet door.
Misschien moet je eens grindr proberen.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou gay..
Daar vind ik vrouwen toch net iets te aantrekkelijk voor
Je bent ook niet alleen?quote:
Dat zou kunnen.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Misschien zegt fokkie dat niet omdat het voor de familie als een schok komt aangezien zn broertje ook al gay is
Lekker hoorquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Goed. Sta er vanaf 1 januari echt helemaal alleen voor. Dan gaat mijn pa met pensioen. Wel spannend maar gaat goedkomen!
Ja maar dat kan iedereen wel denk ik, tenminste dat je wel kan zien welke man er beter uitziet dan anderen.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen idee. Heb daar nu geen behoefte aan maar ik kan mannen wel knap vinden ja
Ja. Beetje onder de maat vergeleken de Nerderlandsequote:Op dinsdag 15 november 2016 22:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij hebt allemaal Spanjolen pikken gehad vorig jaar toch
Zeker. Ga het wel echt veel drukker krijgen dan. Zal even wennen worden.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Lekker hoor
af en toe nog even wat advies aan hem vragen en dan komt het vast goed
Verder niet die programma's gezien.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hij zet alleen maar mensen voor lul SuperFans en ''Ikhebhetnognooitgedaan'' zijn ook van hem.
Net als dat naakt daten op een eiland .
Dus je zit tegenwoordig weer op boerenlullen?quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja. Beetje onder de maat vergeleken de Nerderlandse
Gewoon netjes één.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dus je zit tegenwoordig weer op boerenlullen?
Wat is een goed formaat?quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Lekker hoor.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
PAXXXXXLijkt net een brazzers naam zo
[..]
Ja en met du?
Heb ze niet opgemeten dus daar kan ik geen specifiek antwoord op geven. Had me even eerder laten weten dat je naar deze info nieuwsgierig was.quote:
Bij Get The Fuck Out My House doet iemand mee die me elke uitzending aan jou doet denkenquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
PAXXXXXLijkt net een brazzers naam zo
[..]
Ja en met du?
En als ik je een foto stuur, kun je dan zeggen of die goed is?quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heb ze niet opgemeten dus daar kan ik geen specifiek antwoord op geven. Had me even eerder laten weten dat je naar deze info nieuwsgierig was.
Mooi!quote:
quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Bij Get The Fuck Out My House doet iemand mee die me elke uitzending aan jou doet denken
Kan alleen geen plaatje vinden gvd
Geen idee, zo goed ken ik je niet.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
De slet uithangen is niets voor mij hoor.
Wellicht met banaan ernaast voor de schaal.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En als ik je een foto stuur, kun je dan zeggen of die goed is?
Nee, inderdaad.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Slut4lyf hoor, jij bent cougar in spe.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Neem dat nou maar gewoon van mij aan.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen idee, zo goed ken ik je niet.
Tharaquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:15 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Mooi!
[..]volgens mij is dat niet echt goed of wel. Hoe heet hijzij
Heb geen banaan hier liggen.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wellicht met banaan ernaast voor de schaal.
Ho ho, geen kiddo's hoor opso. Alsjeblieftquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Slut4lyf hoor, jij bent cougar in spe.
Edit: eerst milf in spe
Je moet verder doen waar je zin in hebt, als je wil sletten is het ook prima.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Neem dat nou maar gewoon van mij aan.
Doet 'ie ook.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Laat Noel goed voor je zorgen, Cachie. Anders breek ik hem!
Ik zie jou later de loodgieter wel verleiden.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Slut4lyf hoor, jij bent cougar in spe.
Edit: eerst milf in spe
Ik heb mijn hele leven al uitgestippeld: 2 halfbloedfriese kindertjes die we bij de opa's en oma's dumpen want wij zijn druk bezig met carriere machen.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ho ho, geen kiddo's hoor opso. Alsjeblieft
Eens een fokker altijd een fokker?quote:
Is niet goed voor m'n eigenwaarde. Mannen zien je dan als lustobject.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je moet verder doen waar je zin in hebt, als je wil sletten is het ook prima.
Gestikt in mn kauwgom toen ik dit lasquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie jou later de loodgieter wel verleiden.
quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:18 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik heb mijn hele leven al uitgestippeld: 2 halfbloedfriese kindertjes die we bij de opa's en oma's dumpen want wij zijn druk bezig met carriere machen.
Moet jij ook doen! Gewoon dumpen die handel!
Jij en fries worden serieusquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:18 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik heb mijn hele leven al uitgestippeld: 2 halfbloedfriese kindertjes die we bij de opa's en oma's dumpen want wij zijn druk bezig met carriere machen.
Boeiend alsof jij mannen soms niet als lustobject ziet.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
Is niet goed voor m'n eigenwaarde. Mannen zien je dan als lustobject.
Veel plezier dan morgen.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:18 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Gestikt in mn kauwgom toen ik dit las
Je hebt fokkers en je hebt fokkers. De een is de ander niet, en de ander de een niet.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eens een fokker altijd een fokker?
Hij wilde donderdag met mij uitquote:
En dan wel de kinderbijslag ontvangen zekerquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:18 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
ahwwquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hij wilde donderdag met mij uit![]()
maar ik kan niet. Dus toen vroeg hij of het vrijdag kon, maar heb dan bruiloft.
Arme jongen.
Plan dan een andere dag in joh, bitch.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Arme jongen.
Aber naturlichquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
En dan wel de kinderbijslag ontvangen zeker
Jij hebt echt elke week een bruiloft hè, de tering.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Arme jongen.
Beetje hard to get.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Arme jongen.
Zit wat in jaquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:21 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Aber naturlichslim uitgestippeld he
Ja jezus hey ik wil geen bruiloft meer zien en de eerste 2 bruiloften voor 2017 staan al gepland: in maart begin alle ellende weerquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij hebt echt elke week een bruiloft hè, de tering.
quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:21 schreef Opsonisatie het volgende:
Jaha komt nog wel een andere dag hoor.
Lekker spelen met gevoelens tochquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hard to get is echt het kutste ooit.
Hoe ken je zoveel mensen johquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja jezus hey ik wil geen bruiloft meer zien en de eerste 2 bruiloften voor 2017 staan al gepland: in maart begin alle ellende weer
Gewoon weglopen dan.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hard to get is echt het kutste ooit.
hoe danquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja jezus hey ik wil geen bruiloft meer zien en de eerste 2 bruiloften voor 2017 staan al gepland: in maart begin alle ellende weer
Nja met hard to get spelen komen die gevoelens er niet eens.quote:
Jij hebt een lief vriendinnetjequote:Op dinsdag 15 november 2016 22:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Pax speelt ook hard to get tegen mij helaas.
Iemand kan toch ook gewoon even echt druk zijn.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja met hard to get spelen komen die gevoelens er niet eens.
Tenminste niet de gevoelens die je zou willen.
Huehue.quote:
Paps en mams hebben vele vrienden en die vrienden hebben dan weer kinderen en die kinderen zijn dan weer goed met mij en zo kom je in een cirkel van tigmiljoen mensen terechtquote:
Dan is het geen hard to get spelletje.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Iemand kan toch ook gewoon even echt druk zijn.
Heb geen zin in mensen die spelletjes spelen.quote:
Het een sluit het ander niet uit.quote:
Denk dat 't wel tegenwerkt ja.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja met hard to get spelen komen die gevoelens er niet eens.
Tenminste niet de gevoelens die je zou willen.
Ohja dat heb ik ook altijdquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Huehue.
Loka speelde niet hard to get. Was gewoon terughoudend.
Jij zal het wel weten.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan is het geen hard to get spelletje.
En dan merk je het ook wel in de reactie van diegene.
Hmm dat is waar.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Paps en mams hebben vele vrienden en die vrienden hebben dan weer kinderen en die kinderen zijn dan weer goed met mij en zo kom je in een cirkel van tigmiljoen mensen terecht
mijn cirkel van boeiende mensen stopt wel nadat ik mezelf opgenoemd heb hoor.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Paps en mams hebben vele vrienden en die vrienden hebben dan weer kinderen en die kinderen zijn dan weer goed met mij en zo kom je in een cirkel van tigmiljoen mensen terecht
Ah maar Nederlanders doen dan ook niet echt aan trouwen toch, samenwonen, misschien kindje erbij en dan nog HEEL misschien trouwen.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hmm dat is waar.
Is wel zo dat in mijn familie bijvoorbeeld niemand trouwtAlleen één nicht en dat is de enige bruiloft waar ik geweest ben.
Was even nodig om de eerste momenten draaglijk te maken.quote:
Deze reactie was voorspelbaarquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
mijn cirkel van boeiende mensen stopt wel nadat ik mezelf opgenoemd heb hoor.
Moest gniffelenquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
mijn cirkel van boeiende mensen stopt wel nadat ik mezelf opgenoemd heb hoor.
Nee klopt, mijn ouders zijn ook niet getrouwd. Hoeft ook allemaal niet.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ah maar Nederlanders doen dan ook niet echt aan trouwen toch, samenwonen, misschien kindje erbij en dan nog HEEL misschien trouwen.
Alhoewel ben ook wel naar een paar Hollandse bruiloften geweest
Denk dat eerst Ronaldo uit de kast moet komen zodat het sociaal geaccepteerd wordt binnen de voetballerijquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wanneer komt rusnak nou uit de kast? Ik denk 2018
Die blijft zijn hele leven in het geheim naar dark rooms gaan denk ik.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Denk dat eerst Ronaldo uit de kast moet komen zodat het sociaal geaccepteerd wordt binnen de voetballerij
Duurt wel 20 jaar dusquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Denk dat eerst Ronaldo uit de kast moet komen zodat het sociaal geaccepteerd wordt binnen de voetballerij
Weenie wrm maar dacht dat moeders en vaders Style-93 wel getrouwd warenquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee klopt, mijn ouders zijn ook niet getrouwd. Hoeft ook allemaal niet.
Is een leuk feestje enzo, maar verder een facade.
Jammerquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die blijft zijn hele leven in het geheim naar dark rooms gaan denk ik.
Nee joh, geregistreerd partnerschap volgens mij. En ze zijn verder nog steeds prima bij elkaar dus wat maakt het uit.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Weenie wrm maar dacht dat moeders en vaders Style-93 wel getrouwd waren
Flips gaat nu informeren welke darkrooms hij gaat zodat ze hem "toevallig" kan treffen.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die blijft zijn hele leven in het geheim naar dark rooms gaan denk ik.
Kijk jij voetbal altijd met je gaydar aan?quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jammer
Zo komen Rusnak, Fischer, Weigl en James Rodriquez nooit uit de kast
Ronaldo is niet gay.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Huwelijksdiner met smac kan ook echt nietquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee joh, geregistreerd partnerschap volgens mij. En ze zijn verder nog steeds prima bij elkaar dus wat maakt het uit.
trouwen kost tering veel geld en slaat helemaal nergens op. Ik ga er ook echt niet aan beginnenquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee joh, geregistreerd partnerschap volgens mij. En ze zijn verder nog steeds prima bij elkaar dus wat maakt het uit.
quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Flips gaat nu informeren welke darkrooms hij gaat zodat ze hem "toevallig" kan treffen.
Dat ze zo'n gladjakker aantrekkelijk vindt zeg.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Flips gaat nu informeren welke darkrooms hij gaat zodat ze hem "toevallig" kan treffen.
Ik welquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
trouwen kost tering veel geld en slaat helemaal nergens op. Ik ga er ook echt niet aan beginnen
Naja kijk wel echt om het voetbalquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kijk jij voetbal altijd met je gaydar aan?
En yoghurt met banaan toe.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Huwelijksdiner met smac kan ook echt niet
Snap ik dondersgoedquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
trouwen kost tering veel geld en slaat helemaal nergens op. Ik ga er ook echt niet aan beginnen
Hallo ik post mee hoorquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat ze zo'n gladjakker aantrekkelijk vindt zeg.
Die Gudelj zal ook wel gay zijn.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Naja kijk wel echt om het voetbal
Maar let wel altijd op gay gedrag
mwahhh heb me dood verveeld op mijn broers trouwerij. Mensen en familie leden die ik toch nooit zie komen ineens interessant doen en interesse tonen, pleur op.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En yoghurt met banaan toe.
[..]
Snap ik dondersgoed
Al sluit ik niet uit dat ik het ooit zal doen als ik ooit een meid krijg die dat heel graag wilIs verder ook wel een geinige gebeurtenis.
Snap dat echt nietquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hallo ik post mee hoor
En ach het is wellicht de eerste gladjakker maar zeker niet de laatste die ik aantrekkelijk heb gevonden.
Als ekte wanderluster moet je een hippie met lange baard en staartje in z`n haar nemen, geen gladde boiiquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hallo ik post mee hoor
En ach het is wellicht de eerste gladjakker maar zeker niet de laatste die ik aantrekkelijk heb gevonden.
Hmm daar durf ik m'n hand nog niet voor in het vuur te stekenquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die Gudelj zal ook wel gay zijn.
Op de bruiloft van mijn nicht kwam ik ineens een andere nicht tegen die ik daarvoor één keer had gezien toen ik drie was en allemaal gaspitten aanzette.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
mwahhh heb me dood verveeld op mijn broers trouwerij. Mensen en familie leden die ik toch nooit zie komen ineens interessant doen en interesse tonen, pleur op.
gewoon zuipen johquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
mwahhh heb me dood verveeld op mijn broers trouwerij. Mensen en familie leden die ik toch nooit zie komen ineens interessant doen en interesse tonen, pleur op.
Jij bent dan ook wel een graag geziene gast op partijen zo te horenquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als ekte wanderluster moet je een hippie met lange baard en staartje in z`n haar nemen, geen gladde boii
Hij is in elk geval een enorme klootzak.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hmm daar durf ik m'n hand nog niet voor in het vuur te steken
Tja ieder zijn ding hoor, maar ik zou ook niet op het vrouwelijke equivalent van hem kunnen vallen.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ieder zijn minpunten en als dit het enige is
leuk ja.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Op de bruiloft van mijn nicht kwam ik ineens een andere nicht tegen die ik daarvoor één keer had gezien toen ik drie was en allemaal gaspitten aanzette.
Dus dat was leuk om weer te spreken, net als andere familie die ik zelden zie.
Elke keer als iemand een gesprek met hem probeert aan te knopen "Dat boeit me niks"quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij bent dan ook wel een graag geziene gast op partijen zo te horen
Wat is de vrouwelijke equivalent van hem? Daphne Schippers maar dan met veel geld?quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij is in elk geval een enorme klootzak.
[..]
Tja ieder zijn ding hoor, maar ik zou ook niet op het vrouwelijke equivalent van hem kunnen vallen.
Maar ik val wel op meiden die wat nuchter zijn.
Die schrikt zich dood.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dit onderwerp heb ik nog niet aangesneden
Oh.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je hoeft niet zo kortaf te doen joh
Iemand die vooral veel met zichzelf en haar uiterlijk bezig is, weinig zelfspot ook denk ik.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat is de vrouwelijke equivalent van hem? Daphne Schippers maar dan met veel geld?
Ik ben wel benieuwd.quote:
Die user heb ik nog nooit gezien.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
user NoelGallagher is de vriend van Cachet.
ahquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
sletje is het ook hèquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb altijd wel iets met arrogantie gehad. Zie ik wel beetje terug in gedrag van jongens die ik zag zitten.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij is in elk geval een enorme klootzak.
[..]
Tja ieder zijn ding hoor, maar ik zou ook niet op het vrouwelijke equivalent van hem kunnen vallen.
Maar ik val wel op meiden die wat nuchter zijn.
HIJS VAN MIJJJJquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar James Rodriques wel
Ja dat verafschuw ik echtquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb altijd wel iets met arrogantie gehad. Zie ik wel beetje terug in gedrag van jongens die ik zag zitten.
Weet niet waarom.
Dat is onmogelijk!quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
ah
ken ik niet
is ie leuker dan tjacka?
okequote:Op dinsdag 15 november 2016 22:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
schijnt dat hij grote piemel heeft
Ja die is echt leukquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar James Rodriques wel
Dat kan ik wel scheiden hoor, zelfverzekerdheid is weinig mis mee.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
zelfverzekerdheid wordt vaak verward met arrogantie
Ik moet een foto regelen.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
schijnt dat hij grote piemel heeft
verrassend ja.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben verrassend weinig genomineerd voor beste user
Duhquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
ah
ken ik niet
is ie leuker dan tjacka?
WIe weet. Als het een goede is.quote:
Heb de jouwe nog niet eens gezien. Tssk.quote:
Heb jij dat ook?quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:39 schreef Opsonisatie het volgende:
Wel zijn zelfverzekerde mensen zich er vaak niet van bewust dat ze een grens overschrijden en arrogant zijn.
Kan ik er wat aan doen dat ik de lekkerste ben!quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:39 schreef Opsonisatie het volgende:
Wel zijn zelfverzekerde mensen zich er vaak niet van bewust dat ze een grens overschrijden en arrogant zijn.
Maar wat is de grens?quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:39 schreef Opsonisatie het volgende:
heb je daar ook cijfers van?quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:39 schreef Opsonisatie het volgende:
quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb de jouwe nog niet eens gezien. Tssk.
Soms expres jaquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat je soms doorhebt dat je arrogant doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |