Valt voor mij wel mee ze kwam heerlijk nuchter en lief over bij Expeditie Robinson.quote:
Klopt, dan laat ze een zure BigMac scheet in mijn gezicht als ze bezig is met mij rul te rijdenquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Weet ik
Zodra ze de McDonalds af en toe bezoekt haak jij af
Beetje tusseninquote:
Nou Bobbi Eden is toch behoorlijk ordinair hoorquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Valt voor mij wel mee ze kwam heerlijk nuchter en lief over bij Expeditie Robinson.
Ze is niet zo als Tatjana Bobbi Eden etc.
Dat zegt hij ook.quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou Bobbi Eden is toch behoorlijk ordinair hoor
Oh nietquote:
Haha wtf jrquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt, dan laat ze een zure BigMac scheet in mijn gezicht als ze bezig is met mij rul te rijden.
quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt, dan laat ze een zure BigMac scheet in mijn gezicht als ze bezig is met mij rul te rijden.
Ik droomde dit vannacht echtquote:
Vond haar vroeger wel opwindend hoor.quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Precies
Wat een keurige, intelligente dame is dat
?quote:
quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vond haar vroeger wel opwindend hoor.
Pittig kapsel, lekker strak lichaam. Hnngg.
[..]
?
Sowieso iemands kont in je gezicht lijkt me geen pretjequote:Op dinsdag 15 november 2016 21:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik droomde dit vannacht echtDat er een wijf op mijn gezicht zat en dat het heel smerig rook.
Trauma.
Eindelijk een medestanderquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vond haar vroeger wel opwindend hoor.
Pittig kapsel, lekker strak lichaam. Hnngg.
[..]
?
Ik kan me leukere dingen voorstellen ja.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Sowieso iemands kont in je gezicht lijkt me geen pretje
Dat waren gewoon goede prognosesquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Eindelijk een medestander
Toen ik dat vroeger zei werd ik beticht van homofilie
Tegenwoordig vind ik haar niet meer aantrekkelijk, voor wat het waard is.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Eindelijk een medestander
Toen ik dat vroeger zei werd ik beticht van homofilie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |