Valt voor mij wel mee ze kwam heerlijk nuchter en lief over bij Expeditie Robinson.quote:
Klopt, dan laat ze een zure BigMac scheet in mijn gezicht als ze bezig is met mij rul te rijdenquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Weet ik
Zodra ze de McDonalds af en toe bezoekt haak jij af
Beetje tusseninquote:
Nou Bobbi Eden is toch behoorlijk ordinair hoorquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Valt voor mij wel mee ze kwam heerlijk nuchter en lief over bij Expeditie Robinson.
Ze is niet zo als Tatjana Bobbi Eden etc.
Dat zegt hij ook.quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou Bobbi Eden is toch behoorlijk ordinair hoor
Oh nietquote:
Haha wtf jrquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt, dan laat ze een zure BigMac scheet in mijn gezicht als ze bezig is met mij rul te rijden.
quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt, dan laat ze een zure BigMac scheet in mijn gezicht als ze bezig is met mij rul te rijden.
Ik droomde dit vannacht echtquote:
Vond haar vroeger wel opwindend hoor.quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Precies
Wat een keurige, intelligente dame is dat
?quote:
quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vond haar vroeger wel opwindend hoor.
Pittig kapsel, lekker strak lichaam. Hnngg.
[..]
?
Sowieso iemands kont in je gezicht lijkt me geen pretjequote:Op dinsdag 15 november 2016 21:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik droomde dit vannacht echtDat er een wijf op mijn gezicht zat en dat het heel smerig rook.
Trauma.
Eindelijk een medestanderquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vond haar vroeger wel opwindend hoor.
Pittig kapsel, lekker strak lichaam. Hnngg.
[..]
?
Ik kan me leukere dingen voorstellen ja.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Sowieso iemands kont in je gezicht lijkt me geen pretje
Dat waren gewoon goede prognosesquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Eindelijk een medestander
Toen ik dat vroeger zei werd ik beticht van homofilie
Tegenwoordig vind ik haar niet meer aantrekkelijk, voor wat het waard is.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik heb gister gelezen dat Ewout Genemans gay is .quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Zit tussen je oren die houdbaarheidsdatumquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:03 schreef Paxcon het volgende:
Ik drink nu een blikje bier dat houdbaar is t/m november 2016 maar voor m'n gevoel smaakt het raar terwijl dat helemaal niet kan
Dat was ook niet heel erg onverwacht.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ik heb gister gelezen dat Ewout Genemans gay is .
Ja, sowieso dat pittige kapsel is niet echt een succesquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tegenwoordig vind ik haar niet meer aantrekkelijk, voor wat het waard is.
Maar je bent dan ook zo gay als een deur. Men wist het al.
Dat vond ik altijd al een bijzonder mannetjequote:Op dinsdag 15 november 2016 22:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja kloptquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zit tussen je oren die houdbaarheidsdatum
Hij heeft zeker nog een lul nodig.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En Fokkie is ook gay natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja, sowieso dat pittige kapsel is niet echt een succes
Pittige kapsels moeten ze gevangenisstraf op zetten.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja, sowieso dat pittige kapsel is niet echt een succes
Heb wel respect voor hem, Hij had ook soap acteur kunnen blijven maar is nu gewoon miljonair geworden met zijn programma'squote:Op dinsdag 15 november 2016 22:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij heeft zeker nog een lul nodig.
Nou gay..quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En Fokkie is ook gay natuurlijk.
En ik ben ook niet vies van een penis.
Je bent niet alleen
Voetbalfans was wel een goed programma van hemquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heb wel respect voor hem, Hij had ook soap acteur kunnen blijven maar is nu gewoon miljonair geworden met zijn programma's
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent niet alleen
Misschien zegt fokkie dat niet omdat het voor de familie als een schok komt aangezien zn broertje ook al gay isquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent niet alleen
Maar je zou mannen ook doen?quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou gay..
Daar vind ik vrouwen toch net iets te aantrekkelijk voor
Geen idee. Heb daar nu geen behoefte aan maar ik kan mannen wel knap vinden jaquote:
Goed. Sta er vanaf 1 januari echt helemaal alleen voor. Dan gaat mijn pa met pensioen. Wel spannend maar gaat goedkomen!quote:
Hij zet alleen maar mensen voor lul SuperFans en ''Ikhebhetnognooitgedaan'' zijn ook van hem.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voetbalfans was wel een goed programma van hem![]()
Hij was die mensen gewoon aan het fucken maar die hadden het niet door.
Misschien moet je eens grindr proberen.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou gay..
Daar vind ik vrouwen toch net iets te aantrekkelijk voor
Je bent ook niet alleen?quote:
Dat zou kunnen.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Misschien zegt fokkie dat niet omdat het voor de familie als een schok komt aangezien zn broertje ook al gay is
Lekker hoorquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Goed. Sta er vanaf 1 januari echt helemaal alleen voor. Dan gaat mijn pa met pensioen. Wel spannend maar gaat goedkomen!
Ja maar dat kan iedereen wel denk ik, tenminste dat je wel kan zien welke man er beter uitziet dan anderen.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen idee. Heb daar nu geen behoefte aan maar ik kan mannen wel knap vinden ja
Ja. Beetje onder de maat vergeleken de Nerderlandsequote:Op dinsdag 15 november 2016 22:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij hebt allemaal Spanjolen pikken gehad vorig jaar toch
Zeker. Ga het wel echt veel drukker krijgen dan. Zal even wennen worden.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Lekker hoor
af en toe nog even wat advies aan hem vragen en dan komt het vast goed
Verder niet die programma's gezien.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hij zet alleen maar mensen voor lul SuperFans en ''Ikhebhetnognooitgedaan'' zijn ook van hem.
Net als dat naakt daten op een eiland .
Dus je zit tegenwoordig weer op boerenlullen?quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja. Beetje onder de maat vergeleken de Nerderlandse
Gewoon netjes één.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dus je zit tegenwoordig weer op boerenlullen?
Wat is een goed formaat?quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Lekker hoor.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
PAXXXXXLijkt net een brazzers naam zo
[..]
Ja en met du?
Heb ze niet opgemeten dus daar kan ik geen specifiek antwoord op geven. Had me even eerder laten weten dat je naar deze info nieuwsgierig was.quote:
Bij Get The Fuck Out My House doet iemand mee die me elke uitzending aan jou doet denkenquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
PAXXXXXLijkt net een brazzers naam zo
[..]
Ja en met du?
En als ik je een foto stuur, kun je dan zeggen of die goed is?quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heb ze niet opgemeten dus daar kan ik geen specifiek antwoord op geven. Had me even eerder laten weten dat je naar deze info nieuwsgierig was.
Mooi!quote:
quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Bij Get The Fuck Out My House doet iemand mee die me elke uitzending aan jou doet denken
Kan alleen geen plaatje vinden gvd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |