ik heb gister gelezen dat Ewout Genemans gay is .quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Eindelijk een medestander
Toen ik dat vroeger zei werd ik beticht van homofilie
Zit tussen je oren die houdbaarheidsdatumquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:03 schreef Paxcon het volgende:
Ik drink nu een blikje bier dat houdbaar is t/m november 2016 maar voor m'n gevoel smaakt het raar terwijl dat helemaal niet kan
Dat was ook niet heel erg onverwacht.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ik heb gister gelezen dat Ewout Genemans gay is .
Ja, sowieso dat pittige kapsel is niet echt een succesquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tegenwoordig vind ik haar niet meer aantrekkelijk, voor wat het waard is.
Maar je bent dan ook zo gay als een deur. Men wist het al.
Dat vond ik altijd al een bijzonder mannetjequote:Op dinsdag 15 november 2016 22:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja kloptquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zit tussen je oren die houdbaarheidsdatum
Hij heeft zeker nog een lul nodig.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En Fokkie is ook gay natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja, sowieso dat pittige kapsel is niet echt een succes
Pittige kapsels moeten ze gevangenisstraf op zetten.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja, sowieso dat pittige kapsel is niet echt een succes
Heb wel respect voor hem, Hij had ook soap acteur kunnen blijven maar is nu gewoon miljonair geworden met zijn programma'squote:Op dinsdag 15 november 2016 22:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij heeft zeker nog een lul nodig.
Nou gay..quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En Fokkie is ook gay natuurlijk.
En ik ben ook niet vies van een penis.
Je bent niet alleen
Voetbalfans was wel een goed programma van hemquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heb wel respect voor hem, Hij had ook soap acteur kunnen blijven maar is nu gewoon miljonair geworden met zijn programma's
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent niet alleen
Misschien zegt fokkie dat niet omdat het voor de familie als een schok komt aangezien zn broertje ook al gay isquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent niet alleen
Maar je zou mannen ook doen?quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou gay..
Daar vind ik vrouwen toch net iets te aantrekkelijk voor
Geen idee. Heb daar nu geen behoefte aan maar ik kan mannen wel knap vinden jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |