Dat kan ik wel scheiden hoor, zelfverzekerdheid is weinig mis mee.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
zelfverzekerdheid wordt vaak verward met arrogantie
Ik moet een foto regelen.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
schijnt dat hij grote piemel heeft
verrassend ja.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben verrassend weinig genomineerd voor beste user
Duhquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
ah
ken ik niet
is ie leuker dan tjacka?
WIe weet. Als het een goede is.quote:
Heb de jouwe nog niet eens gezien. Tssk.quote:
Heb jij dat ook?quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:39 schreef Opsonisatie het volgende:
Wel zijn zelfverzekerde mensen zich er vaak niet van bewust dat ze een grens overschrijden en arrogant zijn.
Kan ik er wat aan doen dat ik de lekkerste ben!quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:39 schreef Opsonisatie het volgende:
Wel zijn zelfverzekerde mensen zich er vaak niet van bewust dat ze een grens overschrijden en arrogant zijn.
Maar wat is de grens?quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:39 schreef Opsonisatie het volgende:
heb je daar ook cijfers van?quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:39 schreef Opsonisatie het volgende:
quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb de jouwe nog niet eens gezien. Tssk.
Soms expres jaquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat je soms doorhebt dat je arrogant doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |