leuk ja.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Op de bruiloft van mijn nicht kwam ik ineens een andere nicht tegen die ik daarvoor één keer had gezien toen ik drie was en allemaal gaspitten aanzette.
Dus dat was leuk om weer te spreken, net als andere familie die ik zelden zie.
Elke keer als iemand een gesprek met hem probeert aan te knopen "Dat boeit me niks"quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij bent dan ook wel een graag geziene gast op partijen zo te horen
Wat is de vrouwelijke equivalent van hem? Daphne Schippers maar dan met veel geld?quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij is in elk geval een enorme klootzak.
[..]
Tja ieder zijn ding hoor, maar ik zou ook niet op het vrouwelijke equivalent van hem kunnen vallen.
Maar ik val wel op meiden die wat nuchter zijn.
Die schrikt zich dood.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dit onderwerp heb ik nog niet aangesneden
Oh.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je hoeft niet zo kortaf te doen joh
Iemand die vooral veel met zichzelf en haar uiterlijk bezig is, weinig zelfspot ook denk ik.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat is de vrouwelijke equivalent van hem? Daphne Schippers maar dan met veel geld?
Ik ben wel benieuwd.quote:
Die user heb ik nog nooit gezien.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
user NoelGallagher is de vriend van Cachet.
ahquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
sletje is het ook hèquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb altijd wel iets met arrogantie gehad. Zie ik wel beetje terug in gedrag van jongens die ik zag zitten.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij is in elk geval een enorme klootzak.
[..]
Tja ieder zijn ding hoor, maar ik zou ook niet op het vrouwelijke equivalent van hem kunnen vallen.
Maar ik val wel op meiden die wat nuchter zijn.
HIJS VAN MIJJJJquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar James Rodriques wel
Ja dat verafschuw ik echtquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb altijd wel iets met arrogantie gehad. Zie ik wel beetje terug in gedrag van jongens die ik zag zitten.
Weet niet waarom.
Dat is onmogelijk!quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
ah
ken ik niet
is ie leuker dan tjacka?
okequote:Op dinsdag 15 november 2016 22:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
schijnt dat hij grote piemel heeft
Ja die is echt leukquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar James Rodriques wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |