Denk dat 't wel tegenwerkt ja.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja met hard to get spelen komen die gevoelens er niet eens.
Tenminste niet de gevoelens die je zou willen.
Ohja dat heb ik ook altijdquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Huehue.
Loka speelde niet hard to get. Was gewoon terughoudend.
Jij zal het wel weten.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan is het geen hard to get spelletje.
En dan merk je het ook wel in de reactie van diegene.
Hmm dat is waar.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Paps en mams hebben vele vrienden en die vrienden hebben dan weer kinderen en die kinderen zijn dan weer goed met mij en zo kom je in een cirkel van tigmiljoen mensen terecht
mijn cirkel van boeiende mensen stopt wel nadat ik mezelf opgenoemd heb hoor.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Paps en mams hebben vele vrienden en die vrienden hebben dan weer kinderen en die kinderen zijn dan weer goed met mij en zo kom je in een cirkel van tigmiljoen mensen terecht
Ah maar Nederlanders doen dan ook niet echt aan trouwen toch, samenwonen, misschien kindje erbij en dan nog HEEL misschien trouwen.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hmm dat is waar.
Is wel zo dat in mijn familie bijvoorbeeld niemand trouwtAlleen één nicht en dat is de enige bruiloft waar ik geweest ben.
Was even nodig om de eerste momenten draaglijk te maken.quote:
Deze reactie was voorspelbaarquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
mijn cirkel van boeiende mensen stopt wel nadat ik mezelf opgenoemd heb hoor.
Moest gniffelenquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
mijn cirkel van boeiende mensen stopt wel nadat ik mezelf opgenoemd heb hoor.
Nee klopt, mijn ouders zijn ook niet getrouwd. Hoeft ook allemaal niet.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ah maar Nederlanders doen dan ook niet echt aan trouwen toch, samenwonen, misschien kindje erbij en dan nog HEEL misschien trouwen.
Alhoewel ben ook wel naar een paar Hollandse bruiloften geweest
Denk dat eerst Ronaldo uit de kast moet komen zodat het sociaal geaccepteerd wordt binnen de voetballerijquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wanneer komt rusnak nou uit de kast? Ik denk 2018
Die blijft zijn hele leven in het geheim naar dark rooms gaan denk ik.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Denk dat eerst Ronaldo uit de kast moet komen zodat het sociaal geaccepteerd wordt binnen de voetballerij
Duurt wel 20 jaar dusquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Denk dat eerst Ronaldo uit de kast moet komen zodat het sociaal geaccepteerd wordt binnen de voetballerij
Weenie wrm maar dacht dat moeders en vaders Style-93 wel getrouwd warenquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee klopt, mijn ouders zijn ook niet getrouwd. Hoeft ook allemaal niet.
Is een leuk feestje enzo, maar verder een facade.
Jammerquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die blijft zijn hele leven in het geheim naar dark rooms gaan denk ik.
Nee joh, geregistreerd partnerschap volgens mij. En ze zijn verder nog steeds prima bij elkaar dus wat maakt het uit.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Weenie wrm maar dacht dat moeders en vaders Style-93 wel getrouwd waren
Flips gaat nu informeren welke darkrooms hij gaat zodat ze hem "toevallig" kan treffen.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die blijft zijn hele leven in het geheim naar dark rooms gaan denk ik.
Kijk jij voetbal altijd met je gaydar aan?quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jammer
Zo komen Rusnak, Fischer, Weigl en James Rodriquez nooit uit de kast
Ronaldo is niet gay.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Huwelijksdiner met smac kan ook echt nietquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee joh, geregistreerd partnerschap volgens mij. En ze zijn verder nog steeds prima bij elkaar dus wat maakt het uit.
trouwen kost tering veel geld en slaat helemaal nergens op. Ik ga er ook echt niet aan beginnenquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee joh, geregistreerd partnerschap volgens mij. En ze zijn verder nog steeds prima bij elkaar dus wat maakt het uit.
quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Flips gaat nu informeren welke darkrooms hij gaat zodat ze hem "toevallig" kan treffen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |