Plan dan een andere dag in joh, bitch.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hij wilde donderdag met mij uit![]()
maar ik kan niet. Dus toen vroeg hij of het vrijdag kon, maar heb dan bruiloft.
Arme jongen.
Aber naturlichquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
En dan wel de kinderbijslag ontvangen zeker
Jij hebt echt elke week een bruiloft hè, de tering.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Arme jongen.
Beetje hard to get.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Arme jongen.
Zit wat in jaquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:21 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Aber naturlichslim uitgestippeld he
Ja jezus hey ik wil geen bruiloft meer zien en de eerste 2 bruiloften voor 2017 staan al gepland: in maart begin alle ellende weerquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij hebt echt elke week een bruiloft hè, de tering.
quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:21 schreef Opsonisatie het volgende:
Jaha komt nog wel een andere dag hoor.
Lekker spelen met gevoelens tochquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hard to get is echt het kutste ooit.
Hoe ken je zoveel mensen johquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja jezus hey ik wil geen bruiloft meer zien en de eerste 2 bruiloften voor 2017 staan al gepland: in maart begin alle ellende weer
Gewoon weglopen dan.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hard to get is echt het kutste ooit.
hoe danquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja jezus hey ik wil geen bruiloft meer zien en de eerste 2 bruiloften voor 2017 staan al gepland: in maart begin alle ellende weer
Nja met hard to get spelen komen die gevoelens er niet eens.quote:
Jij hebt een lief vriendinnetjequote:Op dinsdag 15 november 2016 22:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Pax speelt ook hard to get tegen mij helaas.
Iemand kan toch ook gewoon even echt druk zijn.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja met hard to get spelen komen die gevoelens er niet eens.
Tenminste niet de gevoelens die je zou willen.
Huehue.quote:
Paps en mams hebben vele vrienden en die vrienden hebben dan weer kinderen en die kinderen zijn dan weer goed met mij en zo kom je in een cirkel van tigmiljoen mensen terechtquote:
Dan is het geen hard to get spelletje.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Iemand kan toch ook gewoon even echt druk zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |