ga je wel naar die nieuwe?quote:
Verder ben ik niet zo'n hele grote fan van die Disney remakes van hun oude classics.quote:
Ik heb die Cinderella niet gezien van vorig jaar, jij wel?quote:Op maandag 14 november 2016 18:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Verder ben ik niet zo'n hele grote fan van die Disney remakes van hun oude classics.
Als ze dan een remake maken mag het van mij ook wel meteen een heel stuk duisterder worden.
Ja en ik vond het erg zoetsappig.quote:Op maandag 14 november 2016 18:35 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb die Cinderella niet gezien van vorig jaar, jij wel?
Nee.quote:
Ik vind Emma Watson overgewaardeerd.quote:Op maandag 14 november 2016 18:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Verder ben ik niet zo'n hele grote fan van die Disney remakes van hun oude classics.
Als ze dan een remake maken mag het van mij ook wel meteen een heel stuk duisterder worden.
Dat is bij hypes altijd zo, maar ze is wel gewoon een knappe meid natuurlijk. Maar niet geschikt voor de rol als Belle in mijn ogen.quote:Op maandag 14 november 2016 18:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind Emma Watson overgewaardeerd.
Dus als je een goede hit hebt gehad, mag je dat niet verder uitbreiden?quote:Op maandag 14 november 2016 18:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee.
Het is uitmelkerij.
[..]
Ik vind Emma Watson overgewaardeerd.
Neequote:Op maandag 14 november 2016 18:38 schreef supersof het volgende:
[..]
Dus als je een goede hit hebt gehad, mag je dat niet verder uitbreiden?
Het blijft wel een sprookje natuurlijkquote:Op maandag 14 november 2016 18:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja en ik vond het erg zoetsappig.
Ze is zeker niet lelijk.quote:Op maandag 14 november 2016 18:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is bij hypes altijd zo, maar ze is wel gewoon een knappe meid natuurlijk. Maar niet geschikt voor de rol als Belle in mijn ogen.
Dat mag best, maar het ruikt enorm naar wanhoop.quote:Op maandag 14 november 2016 18:38 schreef supersof het volgende:
[..]
Dus als je een goede hit hebt gehad, mag je dat niet verder uitbreiden?
Jungle book was toch niet heeel zoetsappig?quote:Op maandag 14 november 2016 18:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar als je een remake maakt met echte acteurs verwacht ik dat je het toch iets duisterder maakt allemaal. Maar dat kan ook aan mijn eigen hoop liggen.quote:Op maandag 14 november 2016 18:38 schreef supersof het volgende:
[..]
Het blijft wel een sprookje natuurlijk
En dat was nog een kinder film toch?
En een hele verhaallijn erbij verzinnen...quote:Op maandag 14 november 2016 18:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze is zeker niet lelijk.
Het is te lang geleden dat ik Belle en het Beest heb gezien, zou ook niet zo snel iemand anders kunnen noemen.
\
[..]
Dat mag best, maar het ruikt enorm naar wanhoop.
Helemaal aangezien de rest van de films van WB enorm aa het floppen is, waardoor ze hierop teruggrijpen.
Een beetje hetzelfde verhaal als een trilogie maken van de Hobbit
Gewoon een iets minder bekende knappe brunette is toch wel te vinden. Die aardig kan acteren.quote:Op maandag 14 november 2016 18:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze is zeker niet lelijk.
Het is te lang geleden dat ik Belle en het Beest heb gezien, zou ook niet zo snel iemand anders kunnen noemen.
\
Dat doet het niet goed genoeg op de postersquote:Op maandag 14 november 2016 18:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon een iets minder bekende knappe brunette is toch wel te vinden. Die aardig kan acteren.
Zij als Cruella zie ik echt al helemaal niet voor mequote:Op maandag 14 november 2016 18:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar als je een remake maakt met echte acteurs verwacht ik dat je het toch iets duisterder maakt allemaal. Maar dat kan ook aan mijn eigen hoop liggen.
Zie dat ze ook een Cruella deVil film gaan maken en dan misschien Emma Stone als Cruella. Ben ik opzich wel nieuwsgierig naar.
Die was wel iets beter maar had nog steeds wel een hoog kinderfilm gehaltequote:Op maandag 14 november 2016 18:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jungle book was toch niet heeel zoetsappig?
Als ze een lekker wijf is gaat dat prima hoor.quote:Op maandag 14 november 2016 18:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat doet het niet goed genoeg op de posters
Ik ook niet, veel te schattige uitstraling.quote:Op maandag 14 november 2016 18:43 schreef supersof het volgende:
[..]
Zij als Cruella zie ik echt al helemaal niet voor me
Ik denk dat het voor filmmakers ook best lastig is op wie ze mikken als doelgroep. Komen er volwassenen, volwassenen met hun kinderen, jongeren.quote:Op maandag 14 november 2016 18:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die was wel iets beter maar had nog steeds wel een hoog kinderfilm gehalte
Ben benieuwd hoe ze TLK gaan verkrachten, want daar is het origineel al nagenoeg perfect (met nog best duistere momenten voor een kinderfilm)
Ik denk dat ze kinderen vaak onderschatten door het te zoetsappig te maken, kinderen kunnen meer hebben dan ze vaak denken. Al kan je het bij momenten prima luchtig houden, daar is niks mis mee.quote:Op maandag 14 november 2016 18:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor filmmakers ook best lastig is op wie ze mikken als doelgroep. Komen er volwassenen, volwassenen met hun kinderen, jongeren.
Met je bruine bakkus rondlopen in de grauwheid van de herfst of winter valt het wel meer op door het contrast.quote:Op maandag 14 november 2016 18:52 schreef Elan het volgende:
Alsof je verschil ziet tussen zonnebank en zonnenJR
Ja maar wel opvallen in positieve zin. Zo'n lijkenkleur op je bek, verschrikkelijk.quote:Op maandag 14 november 2016 18:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met je bruine bakkus rondlopen in de grauwheid van de herfst of winter valt het wel meer op door het contrast.
Ik vind dat wel wat hebben.quote:Op maandag 14 november 2016 18:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja maar wel opvallen in positieve zin. Zo'n lijkenkleur op je bek, verschrikkelijk.
Ik heb beiden niet gezien. Ben met de GVR stiekem ook bang dat de 'magie' van het boek verdwijnt.quote:Op maandag 14 november 2016 18:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze kinderen vaak onderschatten door het te zoetsappig te maken, kinderen kunnen meer hebben dan ze vaak denken. Al kan je het bij momenten prima luchtig houden, daar is niks mis mee.
Maar ik zag van het weekend The BFG en de badguys uit die film waren echt heel slecht gedaan en totaal geen gevaar itt de tekenfilm.
Tja vind dat grauwe zo lelijk. Je huid ziet er dan vaak ook ongezond uit.quote:Op maandag 14 november 2016 18:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind dat wel wat hebben.
Beetje trots zijn op je blankheid mag wel (of is dit ook al racisme?)
Dat is altijd zo.quote:Op maandag 14 november 2016 18:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb beiden niet gezien. Ben met de GVR stiekem ook bang dat de 'magie' van het boek verdwijnt.
Ja als er zon buiten is vind ik het prima om daardoor te bruinen maar zonnebank gaat nergens over.quote:Op maandag 14 november 2016 18:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Tja vind dat grauwe zo lelijk. Je huid ziet er dan vaak ook ongezond uit.
Mja allerbeste is gewoon in januari 2 weken Bonaire ofzo
Ik kijk het nooit.quote:Op maandag 14 november 2016 21:45 schreef Paxcon het volgende:
Raken jullie soms ook geëmotioneerd bij Spoorloos?
Ja ik leef altijd erg mee als ze bijvoorbeeld na adoptie na 30 jaar hun biologische moeder ontmoetenquote:Op maandag 14 november 2016 21:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kijk het nooit.
Is het zo meeslepend?
Je bent ook zo'n schatje he.quote:Op maandag 14 november 2016 22:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja ik leef altijd erg mee als ze bijvoorbeeld na adoptie na 30 jaar hun biologische moeder ontmoeten
quote:Op maandag 14 november 2016 22:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent ook zo'n schatje he.
Erg ongemakkelijke tv altijd.quote:Op maandag 14 november 2016 22:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja ik leef altijd erg mee als ze bijvoorbeeld na adoptie na 30 jaar hun biologische moeder ontmoeten
Daarom alt rechts.quote:Op dinsdag 15 november 2016 07:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mort kan gewoon om 3 uur online zijn.
En hij stemt niet eens links.
Nou zeg dat wel. Zonde!!quote:Op dinsdag 15 november 2016 11:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hallo cachet echt lang niet gesproken!!
Ik vind die ontmoetingen bij Spoorloos tergend.quote:Op dinsdag 15 november 2016 11:52 schreef xcachet het volgende:
[..]
Als een Nederlander een buitenlander ontmoet en die 3 kussen wilt geven
Naja, het is zo dat het wel vreemde zijn ondanks dat het familie is. Om dan meteen te gaan knuffelen enz. is zoquote:Op dinsdag 15 november 2016 11:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind die ontmoetingen bij Spoorloos tergend.
Je gaat je biologische familie voor het eerst onmoeten en dat moet op livetv voor wat emo tv.
Nou zijn er culturen die sowieso met iederen knuffelenquote:Op dinsdag 15 november 2016 11:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Naja, het is zo dat het wel vreemde zijn ondanks dat het familie is. Om dan meteen te gaan knuffelen enz. is zo
Maar de laatste keer dat ik keek Braziliaans en Nederlands. 2 of 3 kussen?quote:Op dinsdag 15 november 2016 12:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nou zijn er culturen die sowieso met iederen knuffelen
Dat zou ik nooit doen.quote:Op dinsdag 15 november 2016 11:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Naja, het is zo dat het wel vreemde zijn ondanks dat het familie is. Om dan meteen te gaan knuffelen enz. is zo
Goede topickillquote:Op dinsdag 15 november 2016 14:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zou ik nooit doen.
Doe ik niet eens met mijn eigen ouders.
Lekker hoor.quote:Op dinsdag 15 november 2016 20:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik zit in een bubbelbad met een baco'tje
Baco cola?quote:Op dinsdag 15 november 2016 20:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik zit in een bubbelbad met een baco'tje
Sterktequote:
Sombra is up !quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Best vermakelijk spelletje hoor.
Ken je Sombra niet?quote:
Het geile zusje van Zimraquote:
Smerig wijf die Zimraquote:
Waarom?quote:
Veel te ordinairquote:
Valt voor mij wel mee ze kwam heerlijk nuchter en lief over bij Expeditie Robinson.quote:
Klopt, dan laat ze een zure BigMac scheet in mijn gezicht als ze bezig is met mij rul te rijdenquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Weet ik
Zodra ze de McDonalds af en toe bezoekt haak jij af
Beetje tusseninquote:
Nou Bobbi Eden is toch behoorlijk ordinair hoorquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Valt voor mij wel mee ze kwam heerlijk nuchter en lief over bij Expeditie Robinson.
Ze is niet zo als Tatjana Bobbi Eden etc.
Dat zegt hij ook.quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou Bobbi Eden is toch behoorlijk ordinair hoor
Oh nietquote:
Haha wtf jrquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt, dan laat ze een zure BigMac scheet in mijn gezicht als ze bezig is met mij rul te rijden.
quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt, dan laat ze een zure BigMac scheet in mijn gezicht als ze bezig is met mij rul te rijden.
Ik droomde dit vannacht echtquote:
Vond haar vroeger wel opwindend hoor.quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Precies
Wat een keurige, intelligente dame is dat
?quote:
quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vond haar vroeger wel opwindend hoor.
Pittig kapsel, lekker strak lichaam. Hnngg.
[..]
?
Sowieso iemands kont in je gezicht lijkt me geen pretjequote:Op dinsdag 15 november 2016 21:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik droomde dit vannacht echtDat er een wijf op mijn gezicht zat en dat het heel smerig rook.
Trauma.
Eindelijk een medestanderquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vond haar vroeger wel opwindend hoor.
Pittig kapsel, lekker strak lichaam. Hnngg.
[..]
?
Ik kan me leukere dingen voorstellen ja.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Sowieso iemands kont in je gezicht lijkt me geen pretje
Dat waren gewoon goede prognosesquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Eindelijk een medestander
Toen ik dat vroeger zei werd ik beticht van homofilie
Tegenwoordig vind ik haar niet meer aantrekkelijk, voor wat het waard is.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Eindelijk een medestander
Toen ik dat vroeger zei werd ik beticht van homofilie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |