SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij vraagt zonder pardon 3500¤ omdat hij zelf de mercedes op mijn naam heeft gezet en 500 euro dat hij mijn golf rijklaar heeft gemaakt en een onderhoud gegeven heeft ZONDER dat de koop nog rond was ( contracten etc waren nog niet getekend)
Ik heb hem verteld dat ik al een advocaat heb ingeschakeld aangezien ik daarvoor verzekerd ben.
Ik heb hem ook meerdere malen verteld dat ik het niet zover wil krijgen om het tot een rechtzaak te schoppen want ik heb hem verteld dat het om een civiele rechtzaak en als hij verliest hij voor de alle opkomende kosten moet betalen en hij nog meer geld moet betalen. maar hij wilt niet luisteren en wilt zo graag mij ''afpersen'' en 3500 euro ontvangen terwijl hij tegen een politie agent zei enkel 250 euro te willen omdat hij de auto al gepoetst had.
In ieder geval bedankt voor het lezen ik zou graag jullie mening hierover willen
De golf heeft hij ergens verstopt waar ik niet bij kan. Hij heeft beide sleutels en ik heb zijn reserve mercedes sleutel.quote:Op maandag 14 november 2016 13:45 schreef halfway het volgende:
golf is toch gestolen? Of mis ik nu iets?
Dat klopt. Ik heb 4 uur een afspraak met mijn advocaat. Maar ik wilde graag jullie meningen horen.quote:Op maandag 14 november 2016 13:48 schreef CoolGuy het volgende:
Mja, lijkt me niet netjes, maar alles wat je hier gaat horen gaat je niet verder helpen. Je advocaat, daar moet je zijn. Wij kunnen vanalles roepen, maar beter kun je naar je advocaat luisteren.
Ja, leuk, maar jij laat je ook wel héél erg makkelijk om de tuin leiden. Dat je ook gewoon géén proefrit maakt...echtquote:Op maandag 14 november 2016 13:50 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik heb 4 uur een afspraak met mijn advocaat. Maar ik wilde graag jullie meningen horen.
Hij dwaalt mij met zijn auto die niet naar behoren werkt. Het is een geimporteerde mercedes uit Duitsland. Hij kon zijn auto al 6 maanden niet verkopen en nu dacht hij van oke, ik heb zijn golf en ik krijg nog van hem behoorlijk wat geld dus nu moet en kan ik de deal niet annuleren
Dit, daar zou deze hele 'deal' al op hebben moeten houden, maar ja, TS....quote:Op maandag 14 november 2016 13:51 schreef nikky het volgende:
De alarmbellen gingen bij mij al af bij het lampje en zogenaamd hem sleutels van de andere auto's.
Ik hoop dat je snel je auto weer terug hebt.
quote:Op maandag 14 november 2016 13:52 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, leuk, maar jij laat je ook wel héél erg makkelijk om de tuin leiden. Dat je ook gewoon géén proefrit maakt...echt![]()
![]()
De beslissingen die jij in dit traject hebt genomen zijn...nou ja, niet snugger, laten we het zo maar zeggen.
Hij stond naast mij. De eigenaar van de auto was een bosnische man van 2 meter groot en 2 meter breed en zijn vriend hetzelfde geval. Ze kwamen nog al intimiderend over. Op het moment dat hij mij duwde en bedreigde zei ik tegen hem dat hij niet aan mij moest komen. Ik heb geen zin in een gevecht zei ik aangezien ik een wedstrijdvechter ben.quote:Op maandag 14 november 2016 13:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Heeft die vriend gezien dat hij je bedreigd heeft en jou uit die Mercedes getrokken heeft?
Dat heb ik zequote:
Ik heb ze alles precies zoals hierboven verteld en zij vertelde mij dat zij niks kunnen doen aangezien het een civiele zaak is...quote:Op maandag 14 november 2016 13:56 schreef MatiCe het volgende:
Ik zou maar z.s.m. melding bij de politie doen dat die beide auto's op jouw naam staan maar tot beschikking staan van die mafkees. Wie weet wat er in de tussentijd mee gedaan wordt. Straks kun jij nog ergens gaan uitleggen waarom jouw auto is gebruikt voor iets strafbaars.
quote:Op maandag 14 november 2016 14:02 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Hij stond naast mij. De eigenaar van de auto was een bosnische man van 2 meter groot en 2 meter breed en zijn vriend hetzelfde geval. Ze kwamen nog al intimiderend over. Op het moment dat hij mij duwde en bedreigde zei ik tegen hem dat hij niet aan mij moest komen. Ik heb geen zin in een gevecht zei ik aangezien ik een wedstrijdvechter ben.
Bekijk ander het factuur even. Ik vertel echt alles met waarheidquote:Op maandag 14 november 2016 14:02 schreef Zolderkamer het volgende:
Hoezo civiel.. beide auto's staan op jouw naam, ze zijn met geweld gestolen... en de politie doet niets...
Ik geloof geen reet van je verhaal..
Dan zou ik maar eens verhaal gaan halen bij de politie..quote:Op maandag 14 november 2016 14:03 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Bekijk ander het factuur even. Ik vertel echt alles met waarheid
Politie is verplicht om aangifte op te nemen. Of ze de zaak verder in behandeling nemen is dan aan de Officier van Justitie. Opzich is dit natuurlijk in de kern een civiele zaak, maar de geuitte bedreigingen behoren natuurlijk strafrechtelijk afgehandeld te worden.quote:Op maandag 14 november 2016 14:03 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Dat heb ik ze
[..]
Ik heb ze alles precies zoals hierboven verteld en zij vertelde mij dat zij niks kunnen doen aangezien het een civiele zaak is...
Dat heb ik gedaan. Op het moment dat ik 112 wilde bellen werd hij aggresief en bedreigde hij mij met dat ik de politie hier niet mee moet betrekken. Waarna hij in de mercedes stapte en plankgas gaf waarop ik de politie belde en zij zeiden dat zij geen politie nu konden sturen en dat ik maar naar het bureau moest komen...quote:Op maandag 14 november 2016 14:04 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Dan zou ik maar eens verhaal gaan halen bij de politie..
Waarom heb je geen 112 gebeld toen je uit je eigen auto getrokken bent?
Ja tuurlijk..quote:Op maandag 14 november 2016 14:06 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan. Op het moment dat ik 112 wilde bellen werd hij aggresief en bedreigde hij mij met dat ik de politie hier niet mee moet betrekken. Waarna hij in de mercedes stapte en plankgas gaf waarop ik de politie belde en zij zeiden dat zij geen politie nu konden sturen en dat ik maar naar het bureau moest komen...
Dan is die vriend meenemen het verstandigste wat je gedaan hebt in dit verhaal.quote:Op maandag 14 november 2016 14:02 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Hij stond naast mij. De eigenaar van de auto was een bosnische man van 2 meter groot en 2 meter breed en zijn vriend hetzelfde geval. Ze kwamen nog al intimiderend over. Op het moment dat hij mij duwde en bedreigde zei ik tegen hem dat hij niet aan mij moest komen. Ik heb geen zin in een gevecht zei ik aangezien ik een wedstrijdvechter ben.
Wat heb je dan precies tegen de meldkamer gezegd? Als het zo heftig is als je het nu beschrijft zou dat grof nalatig zijn om niemand te sturen.quote:Op maandag 14 november 2016 14:06 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan. Op het moment dat ik 112 wilde bellen werd hij aggresief en bedreigde hij mij met dat ik de politie hier niet mee moet betrekken. Waarna hij in de mercedes stapte en plankgas gaf waarop ik de politie belde en zij zeiden dat zij geen politie nu konden sturen en dat ik maar naar het bureau moest komen...
Heeft geen zin om dat hier gaan te bevechten. Ik raad je aan om met je advocaat te praten.quote:Op maandag 14 november 2016 14:07 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Je denkt echt dat ik dit allemaal verzin?
Aanranding in de zin van duwen. Die vriend van mij kwam ertussen staan anders zou er echt een gevecht beginnenquote:Op maandag 14 november 2016 14:08 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dan is die vriend meenemen het verstandigste wat je gedaan hebt in dit verhaal.
Bedreiging kan je wel toevoegen aan je aangifte. Mishandeling alleen als je ook fysiek letsel hebt opgelopen en waar je aanranding vandaan haalt is mij een raadsel.
Dat heeft niets met aanranding te maken.quote:Op maandag 14 november 2016 14:09 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Aanranding in de zin van duwen. Die vriend van mij kwam ertussen staan anders zou er echt een gevecht beginnen
Gewoon aangifte doen. Met zo een persoon moet je niet eens meer proberen het minnelijk op te lossen.quote:Op maandag 14 november 2016 14:14 schreef Policy2 het volgende:
Hier de berichten die ik hem verstuurde :
[ afbeelding ]
En wat wil je nou van ons horen?quote:Op maandag 14 november 2016 14:14 schreef Policy2 het volgende:
Hier de berichten die ik hem verstuurde :
[ afbeelding ]
Ja klopt. Ik heb geprobeerd om het op een normale manier op te lossen en dat wil hij niet dan moet het maar via een rechtzaak..quote:Op maandag 14 november 2016 14:15 schreef vaduz het volgende:
[..]
Gewoon aangifte doen. Met zo een persoon moet je niet eens meer proberen het minnelijk op te lossen.
quote:Op maandag 14 november 2016 14:16 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
En wat wil je nou van ons horen?
Dit ja hoewel heel erg mild verwoord. Bij mij komen wat superlatieven van dom en naief in me op.quote:Op maandag 14 november 2016 13:52 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, leuk, maar jij laat je ook wel héél erg makkelijk om de tuin leiden. Dat je ook gewoon géén proefrit maakt...echt![]()
![]()
De beslissingen die jij in dit traject hebt genomen zijn...nou ja, niet snugger, laten we het zo maar zeggen.
Vaag omdat ik het snel getypt hebt aangezien ik via de telefoon op fok benquote:Op maandag 14 november 2016 14:19 schreef Fenasd het volgende:
Besteed die 30K de volgende keer aan een cursus Nederlands aub. Wat een vaag verhaal.
Nee heeft echt niets met snel typen te maken....quote:Op maandag 14 november 2016 14:22 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Vaag omdat ik het snel getypt hebt aangezien ik via de telefoon op fok ben
Een kindje van 12:quote:Op maandag 14 november 2016 14:22 schreef de_boswachter het volgende:
Dit kan toch niet anders dan een gigantische troll zijn.
Welke mafkees levert nou via Marktplaats zijn bijna gloednieuwe Golf 7 in voor een Mercedes
En dan geen proefrit maken ofzo en dan in zee gaan met zo'n stuk tuig.
Mwah, Hij wilde van zijn kapotte mercedes af dus..quote:Op maandag 14 november 2016 14:22 schreef de_boswachter het volgende:
Dit kan toch niet anders dan een gigantische troll zijn.
Welke mafkees levert nou via Marktplaats zijn bijna gloednieuwe Golf 7 in voor een Mercedes
En dan geen proefrit maken ofzo en dan in zee gaan met zo'n stuk tuig.
Als je niks zinnigs te zeggen hebt aub stop met het onzin postenquote:Op maandag 14 november 2016 14:24 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Een kindje van 12:
GC / Jas gestolen(?) op school
quote:Op maandag 14 november 2016 14:25 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Als je niks zinnigs te zeggen hebt aub stop met het onzin posten
Ik heb het over jou, imbeciel. Als je toch zelf net een Golf 7 hebt aangeschaft, waarom wil je dan een Mercedes via Marktplaats kopen in een ruildeal. Slecht verhaal, had je beter moeten afronden.quote:Op maandag 14 november 2016 14:25 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Mwah, Hij wilde van zijn kapotte mercedes af dus..
Golf heb ik al 2 jaar?quote:Op maandag 14 november 2016 14:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik heb het over jou, imbeciel. Als je toch zelf net een Golf 7 hebt aangeschaft, waarom wil je dan een Mercedes via Marktplaats kopen in een ruildeal. Slecht verhaal, had je beter moeten afronden.
Wel een 8/10 voor de moeite, tijd en energie die je in dit topic gestoken hebt.
Hij heeft 't over jou, pannenkoek.quote:Op maandag 14 november 2016 14:25 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Mwah, Hij wilde van zijn kapotte mercedes af dus..
Meer verhaaltjes uit de mouw van TS:quote:Op maandag 14 november 2016 14:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik heb het over jou, imbeciel. Als je toch zelf net een Golf 7 hebt aangeschaft, waarom wil je dan een Mercedes via Marktplaats kopen in een ruildeal. Slecht verhaal, had je beter moeten afronden.
Het factuur en de berichten zijn vast en zeker ook verzonnen?quote:Op maandag 14 november 2016 14:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wie noemt z'n contact nou Mercedes. Had beter je best gedaan gek.quote:Op maandag 14 november 2016 14:28 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Het factuur en de berichten zijn vast en zeker ook verzonnen?
Vrijwaringbewijs heb ik. Proefrit kon niet zei hij aangezien hij geen sleutels had en het was een 2015 model dus ik dacht er is vast niks. Ik heb de auto meegenomen MET de sleutels pannenkoek. Maar op het moment dat ik de auto terug bracht was ik de reserve sleutel thuis vergetenquote:Op maandag 14 november 2016 14:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hij heeft 't over jou, pannenkoek.
Het gaat al fout bij je hele lease constructie om een (veel) te dure auto voor je budget te rijden. En dan maar op zoek naar een 'koopje' via Marktplaats (). Vragen om problemen, om over die hele 'afhandeling' nog maar niet te beginnen. Niks geen vrijwaringsbewijs, proefrit of wat dan ook. Een auto van 30k meenemen zonder sleutel (?). Ik hoop gewoon dat je zit te trollen, want als je werkelijk zo zaken doet krijg je het nog moeilijk in je leven.
Denk het welquote:Op maandag 14 november 2016 14:28 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Tuurlijk gozer.quote:Op maandag 14 november 2016 14:29 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Vrijwaringbewijs heb ik. Proefrit kon niet zei hij aangezien hij geen sleutels had en het was een 2015 model dus ik dacht er is vast niks. Ik heb de auto meegenomen MET de sleutels pannenkoek. Maar op het moment dat ik de auto terug bracht was ik de reserve sleutel thuis vergeten
Ik voelde mij zelfs aangevallen toen meneer de agent naar mij kwam.quote:Op maandag 14 november 2016 14:30 schreef Roces18 het volgende:
Politie is wel weer je beste vriend merk ik
Nou op Whatsapp liet TS zich net één van zijn sterkere kanten zien. Hij liet zich niet wegbluffen toen de verkoper aangaf net met de vader en moeder van TS gesproken te hebben.quote:Op maandag 14 november 2016 14:33 schreef matigeuser het volgende:
--
- Laat zich continu steeds afbluffen en overrompelen
---
quote:Op maandag 14 november 2016 14:42 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Nou op Whatsapp liet TS zich net één van zijn sterkere kanten zien. Hij liet zich niet wegbluffen toen de verkoper aangaf net met de vader en moeder van TS gesproken te hebben.
En ik wil een lans breken voor de verkoper. Hij heeft TS netjes (óók) op het station afgezet
Ik had geen zin in een verdere conflict met hem want anders zouden we echt beginnen met vechten dat merkte ik ook aan hem. Ik dacht bij mijzelf dit word een hele leuke rechtzaak waarbij ik easy zal winnenquote:Op maandag 14 november 2016 14:42 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Nou op Whatsapp liet TS zich net één van zijn sterkere kanten zien. Hij liet zich niet wegbluffen toen de verkoper aangaf net met de vader en moeder van TS gesproken te hebben.
En ik wil een lans breken voor de verkoper. Hij heeft TS netjes (óók) op het station afgezet
Ja, want jij hebt zo doortastend gehandeld en aan je onderzoeksplicht voldaan enzo. Ga heen gozer, echtquote:Op maandag 14 november 2016 14:49 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Ik had geen zin in een verdere conflict met hem want anders zouden we echt beginnen met vechten dat merkte ik ook aan hem. Ik dacht bij mijzelf dit word een hele leuke rechtzaak waarbij ik easy zal winnen
Pas nadat ik het contract getekend zou hebben zou ik in de problemen komen.quote:Op maandag 14 november 2016 14:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, want jij hebt zo doortastend gehandeld en aan je onderzoeksplicht voldaan enzo. Ga heen gozer, echt
Dat kunnen ze inderdaad niet.quote:Op maandag 14 november 2016 14:32 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Ik voelde mij zelfs aangevallen toen meneer de agent naar mij kwam.
Ik vertelde de agent om samen naar zijn bedrijf te gaan en mijn auto op te halen waarop hij zei dat gaan we niet doen want het is een civiele zaak terwijl zijn andere collega aan de balie zei dat ze dat zouden doen
En dan komen de oostblokkers voor mijn deur en heel mijn familie kapot schieten.quote:Op maandag 14 november 2016 14:57 schreef Barrah het volgende:
Ik zou de handelaar koud maken en ver op zee laten zwemmen en zijn Mercedes nu die toch op jouw naam staat doorverkopen.
Precies. Zij hebben geen rechten over mijn golfquote:Op maandag 14 november 2016 15:03 schreef nikky het volgende:
[..]
Dat kunnen ze inderdaad niet.
Jij hebt een vrijwaringsbewijs van 'jouw' golf.
Dat kan best. Dat heeft de volkswagen dealer mij niet verteld zij kunnen dat vast en zeker wel opsporenquote:Op maandag 14 november 2016 15:06 schreef TheThirdMark het volgende:
Een Golf 7 heeft standaard een tracker in de auto zitten. De auto moet of in een volledig door lood omringde garage staan, of je kan gewoon checken waar het voertuig staat.
Ik zie nergens de datum van vrijdag.quote:Op maandag 14 november 2016 14:31 schreef Policy2 het volgende:
Wat een stel debielen hier zeg. Als zij even naar de verzonden datum kijken zie je dat het van vrijdag is
Waarom stuurt hij jou dan op zaterdag 12-11 een factuur terwijl jij vrijdag 11-11 op het politiebureau zit?quote:Op maandag 14 november 2016 14:28 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Wat kut voor je dat je familie hebt.quote:Op maandag 14 november 2016 15:08 schreef Policy2 het volgende:
[..]
En dan komen de oostblokkers voor mijn deur en heel mijn familie kapot schieten.
Oh my gosh.quote:Op maandag 14 november 2016 15:09 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Precies. Zij hebben geen rechten over mijn golf
Hij belde donderdagavond, hoorde dat hij de auto al op kon halen, heeft dat vrijdag gedaan, is zaterdag naar zijn eigen garage gegaan en erna naar de koper/politie. Het is dus gekker dat de berichtjes over de politie van vrijdag zijn terwijl hij zaterdag bij de politie zatquote:Op maandag 14 november 2016 15:11 schreef MarkyB het volgende:
[..]
Waarom stuurt hij jou dan op zaterdag 12-11 een factuur terwijl jij vrijdag 11-11 op het politiebureau zit?
Hij heeft geen vrijwaringsbewijs. Die heb ik nog steeds.quote:Op maandag 14 november 2016 15:20 schreef nikky het volgende:
[..]
Oh my gosh.
De politie kan je golf niet terughalen omdat je hem vrijwillig hebt afgestaan en het vrijwaringsbewijs hebt geaccepteerd!
Man man man
Wauw, de ramen zijn electries!quote:Op maandag 14 november 2016 15:30 schreef Norma_Jeane het volgende:
Is dit hem ts?
http://link.marktplaats.nl/m1092839299
Hij heeft het factuur gisteravond verstuurd via whatsapp en eist dat ik het bedrag betaal zodat ik mijn golf kan terug krijgenquote:Op maandag 14 november 2016 15:11 schreef MarkyB het volgende:
[..]
Waarom stuurt hij jou dan op zaterdag 12-11 een factuur terwijl jij vrijdag 11-11 op het politiebureau zit?
Ja, kloptquote:Op maandag 14 november 2016 15:30 schreef Norma_Jeane het volgende:
Is dit hem ts?
http://link.marktplaats.nl/m1092839299
Donderdag avond haalde ik de auto op. Vrijdagochtend bleek de auto schade auto te zijn. Waarna ik de auto terug bracht en vrijdag avond zat ik op het politiebureau. Zaterdag is er nog contact geweest en gevraagd of we de auto op een vriendelijke manier terug kunnen krijgen waarop hij geen gehoor aan gaf.quote:Op maandag 14 november 2016 15:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij belde donderdagavond, hoorde dat hij de auto al op kon halen, heeft dat vrijdag gedaan, is zaterdag naar zijn eigen garage gegaan en erna naar de koper/politie. Het is dus gekker dat de berichtjes over de politie van vrijdag zijn terwijl hij zaterdag bij de politie zat
Terwijl de politie het in 3 seconden kan oplossen. Gewoon daar heen gaan en eisen dat hij de golf geeft en ik zijn mercedes terug op zijn naam zet. Dan is het opgelost maar die bosnier wilt geld zien van mijn kantquote:Op maandag 14 november 2016 15:20 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
De politie is ook waardeloos blijkt maar weer.
Diefstal en verduistering gooien op civiele zaak.
Nou ja, de auto staat wel sinds afgelopen donderdagavond op naam. Dat is wel plausibel.quote:Op maandag 14 november 2016 15:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij belde donderdagavond, hoorde dat hij de auto al op kon halen, heeft dat vrijdag gedaan, is zaterdag naar zijn eigen garage gegaan en erna naar de koper/politie. Het is dus gekker dat de berichtjes over de politie van vrijdag zijn terwijl hij zaterdag bij de politie zat
Tuurlijk. Donderdagavond bel je verkoper en lease-auto, reis je +/- 200 km en dan ga je ook nog naar een postkantoor? Alsof die dan nog open zijnquote:Op maandag 14 november 2016 15:36 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Donderdag avond haalde ik de auto op. Vrijdagochtend bleek de auto schade auto te zijn. Waarna ik de auto terug bracht en vrijdag avond zat ik op het politiebureau. Zaterdag is er nog contact geweest en gevraagd of we de auto op een vriendelijke manier terug kunnen krijgen waarop hij geen gehoor aan gaf.
TS spreekt dezelfde taal..quote:Op maandag 14 november 2016 15:41 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Gvd... bij het zien van al die spelfouten moeten toch meteen alle alarmbellen af gaan?
de postkantoren daar waren tot 21:00 open.quote:Op maandag 14 november 2016 15:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Tuurlijk. Donderdagavond bel je verkoper en lease-auto, reis je +/- 200 km en dan ga je ook nog naar een postkantoor? Alsof die dan nog open zijn
Zoek anders het kenteken op JJ-151-Z en kijk wanneer die tenaamgesteld is en bekijkquote:Op maandag 14 november 2016 15:42 schreef Habbezak het volgende:
godver waarom zou je zo'n trolverhaal verzinnen.. Kan een mod hier geen slotje op gooien?
Kan prima, anders was het tijdstip van de tenaamstelling ook niet 20:09.quote:Op maandag 14 november 2016 15:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Tuurlijk. Donderdagavond bel je verkoper en lease-auto, reis je +/- 200 km en dan ga je ook nog naar een postkantoor? Alsof die dan nog open zijn
Dat is waar ik ook aan dacht inderdaad. Zoals je in zijn advertentie al kan zien zie je dat hij helemaal niet over het verleden van de auto praat of het een schade auto was of niet. Je ziet op het dashboard ook dat het motor lichtje niet brand maar bij aankomst was dat wel het geval. Maar goed, gaat er dus om dat hij nu mijn golf heeft en die niet wilt geven totdat ik 3500 euro betaalquote:Op maandag 14 november 2016 15:41 schreef Habbezak het volgende:
Als jij een auto koopt die schade heeft, en de verkoper wist daar van kan je de koop ongedaan maken. Dus ook jouw golf terug eisen. Bosniër heeft geen poot om op te staan. Dit zal je advocaat ook vertellen.
Je kan ook melden bij de politie dat je auto gestolen is.
http://www.marktplaats.nl(...)eff636f4f8b9c5b7a618quote:Op maandag 14 november 2016 15:45 schreef Voszje het volgende:
ers was het tijdstip van de tenaamstelling oo
Ja, heb ik gezien. Daarom juist.quote:Op maandag 14 november 2016 15:47 schreef Policy2 het volgende:
[..]
http://www.marktplaats.nl(...)eff636f4f8b9c5b7a618
En bekijk even het kenteken dan weet je dat ik niet trol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |