Heeft geen zin om dat hier gaan te bevechten. Ik raad je aan om met je advocaat te praten.quote:Op maandag 14 november 2016 14:07 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Je denkt echt dat ik dit allemaal verzin?
Aanranding in de zin van duwen. Die vriend van mij kwam ertussen staan anders zou er echt een gevecht beginnenquote:Op maandag 14 november 2016 14:08 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dan is die vriend meenemen het verstandigste wat je gedaan hebt in dit verhaal.
Bedreiging kan je wel toevoegen aan je aangifte. Mishandeling alleen als je ook fysiek letsel hebt opgelopen en waar je aanranding vandaan haalt is mij een raadsel.
Dat heeft niets met aanranding te maken.quote:Op maandag 14 november 2016 14:09 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Aanranding in de zin van duwen. Die vriend van mij kwam ertussen staan anders zou er echt een gevecht beginnen
Gewoon aangifte doen. Met zo een persoon moet je niet eens meer proberen het minnelijk op te lossen.quote:Op maandag 14 november 2016 14:14 schreef Policy2 het volgende:
Hier de berichten die ik hem verstuurde :
[ afbeelding ]
En wat wil je nou van ons horen?quote:Op maandag 14 november 2016 14:14 schreef Policy2 het volgende:
Hier de berichten die ik hem verstuurde :
[ afbeelding ]
Ja klopt. Ik heb geprobeerd om het op een normale manier op te lossen en dat wil hij niet dan moet het maar via een rechtzaak..quote:Op maandag 14 november 2016 14:15 schreef vaduz het volgende:
[..]
Gewoon aangifte doen. Met zo een persoon moet je niet eens meer proberen het minnelijk op te lossen.
quote:Op maandag 14 november 2016 14:16 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
En wat wil je nou van ons horen?
Dit ja hoewel heel erg mild verwoord. Bij mij komen wat superlatieven van dom en naief in me op.quote:Op maandag 14 november 2016 13:52 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, leuk, maar jij laat je ook wel héél erg makkelijk om de tuin leiden. Dat je ook gewoon géén proefrit maakt...echt![]()
![]()
De beslissingen die jij in dit traject hebt genomen zijn...nou ja, niet snugger, laten we het zo maar zeggen.
Vaag omdat ik het snel getypt hebt aangezien ik via de telefoon op fok benquote:Op maandag 14 november 2016 14:19 schreef Fenasd het volgende:
Besteed die 30K de volgende keer aan een cursus Nederlands aub. Wat een vaag verhaal.
Nee heeft echt niets met snel typen te maken....quote:Op maandag 14 november 2016 14:22 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Vaag omdat ik het snel getypt hebt aangezien ik via de telefoon op fok ben
Een kindje van 12:quote:Op maandag 14 november 2016 14:22 schreef de_boswachter het volgende:
Dit kan toch niet anders dan een gigantische troll zijn.
Welke mafkees levert nou via Marktplaats zijn bijna gloednieuwe Golf 7 in voor een Mercedes
En dan geen proefrit maken ofzo en dan in zee gaan met zo'n stuk tuig.
Mwah, Hij wilde van zijn kapotte mercedes af dus..quote:Op maandag 14 november 2016 14:22 schreef de_boswachter het volgende:
Dit kan toch niet anders dan een gigantische troll zijn.
Welke mafkees levert nou via Marktplaats zijn bijna gloednieuwe Golf 7 in voor een Mercedes
En dan geen proefrit maken ofzo en dan in zee gaan met zo'n stuk tuig.
Als je niks zinnigs te zeggen hebt aub stop met het onzin postenquote:Op maandag 14 november 2016 14:24 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Een kindje van 12:
GC / Jas gestolen(?) op school
quote:Op maandag 14 november 2016 14:25 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Als je niks zinnigs te zeggen hebt aub stop met het onzin posten
Ik heb het over jou, imbeciel. Als je toch zelf net een Golf 7 hebt aangeschaft, waarom wil je dan een Mercedes via Marktplaats kopen in een ruildeal. Slecht verhaal, had je beter moeten afronden.quote:Op maandag 14 november 2016 14:25 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Mwah, Hij wilde van zijn kapotte mercedes af dus..
Golf heb ik al 2 jaar?quote:Op maandag 14 november 2016 14:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik heb het over jou, imbeciel. Als je toch zelf net een Golf 7 hebt aangeschaft, waarom wil je dan een Mercedes via Marktplaats kopen in een ruildeal. Slecht verhaal, had je beter moeten afronden.
Wel een 8/10 voor de moeite, tijd en energie die je in dit topic gestoken hebt.
Hij heeft 't over jou, pannenkoek.quote:Op maandag 14 november 2016 14:25 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Mwah, Hij wilde van zijn kapotte mercedes af dus..
Meer verhaaltjes uit de mouw van TS:quote:Op maandag 14 november 2016 14:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik heb het over jou, imbeciel. Als je toch zelf net een Golf 7 hebt aangeschaft, waarom wil je dan een Mercedes via Marktplaats kopen in een ruildeal. Slecht verhaal, had je beter moeten afronden.
Het factuur en de berichten zijn vast en zeker ook verzonnen?quote:Op maandag 14 november 2016 14:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |