abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132966510
Hallo,

Vandaag begon ik om 8:30 met school, ik zit nog in de middelbare school ( examen jaar ).
Ik liep de school in en hing mijn jas aan een kapstok, tegenover van de concierge balie, na 3 les uren was ik 11 uur uit, toen ik naar de kapstok ging kon ik mijn jas niet vinden, na letterlijk 20 minuten zoeken besloot ik om naar de concierge te gaan. De Concierge vertelde mij dat ze niks kon doen, ik vroeg kan u niet eventueel naar de camera's kijken, ze zei dat de camera's niet richting de kapstok gericht is, alleen naar de kluisjes wat 5 meter verderop is. Ze hebben ook camera's buiten, dus ik vroeg of u daar naar kon kijken om te zien wie mijn jas heeft meegenomen naar huis? maar ook dat weigerde ze.

dus ik ging naar de directeur en die zei dat school niet aansprakelijk kon gesteld worden bij diefstal of ander verlies, ik kon mijn jas ook gewoon in me kluis doen, omdat het toch wel een vrij klein school is dus diefstal minder voorkomt. Heb een nieuwe lacoste jas van 250 euro gekregen 2 weken geleden en die is nu al gestolen.

Concierge wees me erop aan dat ik beter tot morgen kon wachten, misschien heeft iemand perongeluk hem meegenomen. Maar dat zou toch sterk zijn? iemand weet heus wel welke jas die aanheeft.

Wat kan ik doen ?

Mvg, Policy
  woensdag 6 november 2013 @ 16:36:29 #2
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_132966642
Lijkt me sterk dat dit per ongeluk gedaan is, maar je school kan er inderdaad weinig aan doen behalve mensen er op wijzen hun jassen in de kluisjes te stoppen.

Verder: kijk de komende tijd even op Marktplaats of niet toevallig één van je medescholieren zo'n jas te koop aanbiedt :')

Je hebt niet toevallig een verzekering die dit dekt?
pi_132966681
Kluisjes zijn er niet voor niks.
pi_132966697
Ondervraag elke Marokkaan in je school.

(Niet racistisch bedoeld, bij ons stelen die ook alle jassen)
pi_132966760
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 16:37 schreef wihehin het volgende:

Wij hebben geen Marokkanen op onze school. Alleen maar blanken, en misschien andere nationaliteit alleen dan wel als meisje zijnde, en die zijn gewoon netjes :)
pi_132966809
Als ik morgen op school kom en hij is er nog steeds niet, kan ik dan naar de directeur gaan en vragen of ze camera beelden willen laten zien? Want het moet ECHT tussen 8:30 en 11:00 gebeurd zijn, want toen was ik uit.
pi_132966816
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 16:38 schreef Policy2 het volgende:

[..]

Wij hebben geen Marokkanen op onze school. Alleen maar blanken, en misschien andere nationaliteit alleen dan wel als meisje zijnde, en die zijn gewoon netjes :)
En niet toevallig een "Marokkanenschool" in de buurt? Bij ons lopen ze gewoon binnen. Ik zal er echt op aandringen die bewakingsbeelden te laten zien, anders gewoon met je ouders dreigen :P
  woensdag 6 november 2013 @ 16:40:18 #8
391252 _NZT_
Blue Mountain State
pi_132966849
Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur
pi_132966858
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 16:39 schreef wihehin het volgende:

[..]

En niet toevallig een "Marokkanenschool" in de buurt? Bij ons lopen ze gewoon binnen. Ik zal er echt op aandringen die bewakingsbeelden te laten zien, anders gewoon met je ouders dreigen :P
Nee, ik woon in een grote dorp :)
pi_132966878
quote:
Gaat om een lacoste jas vriend :)
  woensdag 6 november 2013 @ 16:42:24 #11
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_132966934
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 16:39 schreef Policy2 het volgende:
Als ik morgen op school kom en hij is er nog steeds niet, kan ik dan naar de directeur gaan en vragen of ze camera beelden willen laten zien? Want het moet ECHT tussen 8:30 en 11:00 gebeurd zijn, want toen was ik uit.
Je directeur zal jou, of je ouders, zeker niet die beelden laten zien, dat geeft problemen met privacy-regels. De enige manier om met die beelden wat te kunnen doen is aangifte doen bij de politie. Dat zal je school niet leuk vinden, maar die liggen blijkbaar nu ook al dwars, ze lijken in een ontkennings-fase te verkeren over de mogelijkheid van diefstal binnen hun geliefde instituutje.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
  woensdag 6 november 2013 @ 16:42:57 #12
381451 HotSummerNight
DM mij voor een date :')
pi_132966975
Had je maar niet zo'n vieze afghaanse jas moeten kopen
Morgen ben ik jarig
Gister had ik sex met een mooiboy
Ik kan 4 vingers in mijn poesje schuiven
alleen echte playerz mogen mij dm'en
pi_132967038
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 16:42 schreef mvdejong het volgende:

[..]

Je directeur zal jou, of je ouders, zeker niet die beelden laten zien, dat geeft problemen met privacy-regels. De enige manier om met die beelden wat te kunnen doen is aangifte doen bij de politie. Dat zal je school niet leuk vinden, maar die liggen blijkbaar nu ook al dwars, ze lijken in een ontkennings-fase te verkeren over de mogelijkheid van diefstal binnen hun geliefde instituutje.
Als ik de beelden niet kan zien, terwijl ik weet hoe precies mijn jas eruit ziet, hem bekijken? zonder dat ik het niet zie kunnen ze het niet aanwijzen dat iemand hem meegenomen heeft toch?
pi_132967048
Aangifte doen van diefstal en melden dat er cameratoezicht was. Opgeven bij de verzekering indien mogelijk en verder niet zo druk maken, de school is geen politiebureau.
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
pi_132967100
quote:
14s.gif Op woensdag 6 november 2013 16:44 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Aangifte doen van diefstal en melden dat er cameratoezicht was. Opgeven bij de verzekering indien mogelijk en verder niet zo druk maken, de school is geen politiebureau.
Wat bedoel je met het opgeven bij de verzekering, heb ik daarmee kans dat ik het terug krijg? Dat lijkt me sterk?
pi_132967119
quote:
14s.gif Op woensdag 6 november 2013 16:44 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Aangifte wil ik sowieso wel doen.
pi_132967128
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 16:44 schreef Policy2 het volgende:
zonder dat ik het niet zie kunnen ze het niet aanwijzen dat iemand hem meegenomen heeft toch?
Jezus.. en nu zonder de drievoudige ontkenning ajb?
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  woensdag 6 november 2013 @ 16:47:04 #18
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_132967153
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 16:44 schreef Policy2 het volgende:

[..]

Als ik de beelden niet kan zien, terwijl ik weet hoe precies mijn jas eruit ziet, hem bekijken? zonder dat ik het niet zie kunnen ze het niet aanwijzen dat iemand hem meegenomen heeft toch?
Jij moet dus je jas voldoende herkenbaar beschrijven bij de aangifte bij de politie, en aangeven dat er camera-beelden in de buurt van het plaats-delict zijn gemaakt. De politie zal dan de beelden bekijken en (mogelijk) proberen de dader te herkennen.

Twee problemen zijn natuurlijk dat de politie geen zin heeft om iets te doen, en dat de school de beelden alvast heeft gewist (opzettelijk, of omdat de bewaartermijn erg kort is).
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
pi_132967198
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 16:45 schreef Policy2 het volgende:

[..]

Wat bedoel je met het opgeven bij de verzekering, heb ik daarmee kans dat ik het terug krijg? Dat lijkt me sterk?
Mij ook maar niet gedeclareerd is altijd mis :)
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
pi_132967321
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 16:37 schreef wihehin het volgende:

Je bedoelt het niet zo, maar het komt wel zo over. Althans; discriminerend. Elke Marokkaan ondervragen lijkt me overbodig, tevens stelen ze vast niet ALLE jassen. Zoek de nuancering eens wat op kerel.
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
pi_132967389
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 16:50 schreef Sangha het volgende:

[..]

Je bedoelt het niet zo, maar het komt wel zo over. Althans; discriminerend. Elke Marokkaan ondervragen lijkt me overbodig, tevens stelen ze vast niet ALLE jassen. Zoek de nuancering eens wat op kerel.
_O- er blijven vast wel wat jassen over inderdaad, ik miste de nuance ook al :D
  woensdag 6 november 2013 @ 16:59:35 #23
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_132967690
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 16:45 schreef Policy2 het volgende:

[..]

Sommige verzekeringen vergoeden ook spullen die buitenshuis gestolen worden, vraag even aan je ouders of je hiervoor verzekerd bent. Je hebt dan in ieder geval de aankoopbon van de jas nodig en een aangifte.
pi_132968051
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 16:59 schreef CherryOnTop het volgende:

[..]

Sommige verzekeringen vergoeden ook spullen die buitenshuis gestolen worden, vraag even aan je ouders of je hiervoor verzekerd bent. Je hebt dan in ieder geval de aankoopbon van de jas nodig en een aangifte.
Die aankoopbon heb ik nog, ik heb hem online besteld, dat kan ook toch ?
  woensdag 6 november 2013 @ 17:11:39 #25
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_132968271
Jat er gwn 1tje terug jwtz
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')