Wij hebben geen Marokkanen op onze school. Alleen maar blanken, en misschien andere nationaliteit alleen dan wel als meisje zijnde, en die zijn gewoon netjesquote:Op woensdag 6 november 2013 16:37 schreef wihehin het volgende:
Ondervraag elke Marokkaan in je school.
(Niet racistisch bedoeld, bij ons stelen die ook alle jassen)
En niet toevallig een "Marokkanenschool" in de buurt? Bij ons lopen ze gewoon binnen. Ik zal er echt op aandringen die bewakingsbeelden te laten zien, anders gewoon met je ouders dreigenquote:Op woensdag 6 november 2013 16:38 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Wij hebben geen Marokkanen op onze school. Alleen maar blanken, en misschien andere nationaliteit alleen dan wel als meisje zijnde, en die zijn gewoon netjes
Nee, ik woon in een grote dorpquote:Op woensdag 6 november 2013 16:39 schreef wihehin het volgende:
[..]
En niet toevallig een "Marokkanenschool" in de buurt? Bij ons lopen ze gewoon binnen. Ik zal er echt op aandringen die bewakingsbeelden te laten zien, anders gewoon met je ouders dreigen
Gaat om een lacoste jas vriendquote:Op woensdag 6 november 2013 16:40 schreef _NZT_ het volgende:
KLB / Jas staat rampzalig lelijk inclusief pics!
Gevonden!
Je directeur zal jou, of je ouders, zeker niet die beelden laten zien, dat geeft problemen met privacy-regels. De enige manier om met die beelden wat te kunnen doen is aangifte doen bij de politie. Dat zal je school niet leuk vinden, maar die liggen blijkbaar nu ook al dwars, ze lijken in een ontkennings-fase te verkeren over de mogelijkheid van diefstal binnen hun geliefde instituutje.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:39 schreef Policy2 het volgende:
Als ik morgen op school kom en hij is er nog steeds niet, kan ik dan naar de directeur gaan en vragen of ze camera beelden willen laten zien? Want het moet ECHT tussen 8:30 en 11:00 gebeurd zijn, want toen was ik uit.
Als ik de beelden niet kan zien, terwijl ik weet hoe precies mijn jas eruit ziet, hem bekijken? zonder dat ik het niet zie kunnen ze het niet aanwijzen dat iemand hem meegenomen heeft toch?quote:Op woensdag 6 november 2013 16:42 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Je directeur zal jou, of je ouders, zeker niet die beelden laten zien, dat geeft problemen met privacy-regels. De enige manier om met die beelden wat te kunnen doen is aangifte doen bij de politie. Dat zal je school niet leuk vinden, maar die liggen blijkbaar nu ook al dwars, ze lijken in een ontkennings-fase te verkeren over de mogelijkheid van diefstal binnen hun geliefde instituutje.
Wat bedoel je met het opgeven bij de verzekering, heb ik daarmee kans dat ik het terug krijg? Dat lijkt me sterk?quote:Op woensdag 6 november 2013 16:44 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Aangifte doen van diefstal en melden dat er cameratoezicht was. Opgeven bij de verzekering indien mogelijk en verder niet zo druk maken, de school is geen politiebureau.
Aangifte wil ik sowieso wel doen.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:44 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Aangifte doen van diefstal en melden dat er cameratoezicht was. Opgeven bij de verzekering indien mogelijk en verder niet zo druk maken, de school is geen politiebureau.
Jezus.. en nu zonder de drievoudige ontkenning ajb?quote:Op woensdag 6 november 2013 16:44 schreef Policy2 het volgende:
zonder dat ik het niet zie kunnen ze het niet aanwijzen dat iemand hem meegenomen heeft toch?
Jij moet dus je jas voldoende herkenbaar beschrijven bij de aangifte bij de politie, en aangeven dat er camera-beelden in de buurt van het plaats-delict zijn gemaakt. De politie zal dan de beelden bekijken en (mogelijk) proberen de dader te herkennen.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:44 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Als ik de beelden niet kan zien, terwijl ik weet hoe precies mijn jas eruit ziet, hem bekijken? zonder dat ik het niet zie kunnen ze het niet aanwijzen dat iemand hem meegenomen heeft toch?
Mij ook maar niet gedeclareerd is altijd misquote:Op woensdag 6 november 2013 16:45 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Wat bedoel je met het opgeven bij de verzekering, heb ik daarmee kans dat ik het terug krijg? Dat lijkt me sterk?
Je bedoelt het niet zo, maar het komt wel zo over. Althans; discriminerend. Elke Marokkaan ondervragen lijkt me overbodig, tevens stelen ze vast niet ALLE jassen. Zoek de nuancering eens wat op kerel.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:37 schreef wihehin het volgende:
Ondervraag elke Marokkaan in je school.
(Niet racistisch bedoeld, bij ons stelen die ook alle jassen)
quote:Op woensdag 6 november 2013 16:50 schreef Sangha het volgende:
[..]
Je bedoelt het niet zo, maar het komt wel zo over. Althans; discriminerend. Elke Marokkaan ondervragen lijkt me overbodig, tevens stelen ze vast niet ALLE jassen. Zoek de nuancering eens wat op kerel.
Sommige verzekeringen vergoeden ook spullen die buitenshuis gestolen worden, vraag even aan je ouders of je hiervoor verzekerd bent. Je hebt dan in ieder geval de aankoopbon van de jas nodig en een aangifte.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:45 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Wat bedoel je met het opgeven bij de verzekering, heb ik daarmee kans dat ik het terug krijg? Dat lijkt me sterk?
Die aankoopbon heb ik nog, ik heb hem online besteld, dat kan ook toch ?quote:Op woensdag 6 november 2013 16:59 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Sommige verzekeringen vergoeden ook spullen die buitenshuis gestolen worden, vraag even aan je ouders of je hiervoor verzekerd bent. Je hebt dan in ieder geval de aankoopbon van de jas nodig en een aangifte.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |