Dat klopt.quote:Op zondag 2 november 2014 11:57 schreef Mord_Sith het volgende:
Je had natuurlijk ook gewoon antwoord kunnen geven op die eerste vraag, dan was het allemaal een stuk soepeler gegaan..
Nee, dat mag echt niet!quote:Op zondag 2 november 2014 11:59 schreef thom_05 het volgende:
Hij zij? Trouwens ze mogen wel degelijk om je id vragen en het zou mij nier verbazen als ze je auto ook mogen controleren.
Tja terroristen enzo.
Als dat jouw werk zou zijn, geen probleemquote:Op zondag 2 november 2014 12:01 schreef Policy2 het volgende:
Zij zouden het ook niet leuk vinden als ik in hun privé eigendom ga rondsnuffelen.
Waarom? Omdat het de politie is. Gelukkig gaat die mietjescultuur van 'goedenavond' en een kopje thee er vanaf en gaan ze direct doortastend te werk. Terecht want het zou jouw auto maar zijn die gesloopt ia. Je had gewoon even kunnen meewerken. En dat gezever 'i know my rights' heb je dus geen kut aan want je hebt n aantekening aan je broek.quote:Op zondag 2 november 2014 12:01 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Nee, dat mag echt niet!
Ze mogen niet ineens zomaar naar je toe komen lopen en zeggen geef je id ff. Know your facts
Je auto mogen ze ook niet controleren, je mag dit weigeren en dan kunnen ze je niks doen, tenzij ze een douanier bellen en die mag dat doen zonder toestemming.
Ik heb ook niks te verbergen in de auto, maar alsnog ik had het niet.
Zij zouden het ook niet leuk vinden als ik in hun privé eigendom ga rondsnuffelen.
Misschien moet jij je kennis even bijspijkeren. Je was verdachte, dus dan mogen ze zeker om id vragen en ben je verplicht te tonen. Vragen mag altijd trouwens.quote:Op zondag 2 november 2014 12:01 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Nee, dat mag echt niet!
Ze mogen niet ineens zomaar naar je toe komen lopen en zeggen geef je id ff. Know your facts
Je auto mogen ze ook niet controleren, je mag dit weigeren en dan kunnen ze je niks doen, tenzij ze een douanier bellen en die mag dat doen zonder toestemming.
http://www.rijksoverheid.(...)wijs-en-wanneer.htmlquote:Op zondag 2 november 2014 12:01 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Nee, dat mag echt niet!
Het was op een parkeerkvak waar tientalle andere auto;s geparkeerd stonden.quote:Op zondag 2 november 2014 12:08 schreef tofastTG het volgende:
Op basis waarvan denk je dat ze je auto niet mogen controleren? Als je auto in de binnenstad(=soms een veiligheidsrisicogebied) stond is het volgens mij goed mogelijk dat preventief controleren wel toegestaan is.
Dat je een rode jas draagt en je een dorp verder bent dan het geval betekend niet direct dat je een verdachte bent, de politie vroeg hoelang ik hier al was en ik zei al paar uurtjes. Dat is genoeg antwoord voor hun toch? en nadat ik mijn id niet gaf stopte hij met het vragen omdat hij wist dat ik gelijk had. WAS precies nu ik na moet denken net als vorige week, we stonden met een groepje buiten te hangen we kwamen net van een feestje en opeens kwam de politieauto naar ons toe rijden en vroeg onze ID, zomaar uit het niets en ik zei ook nee, ik geef het niet mijn auto staat daar id ligt daarin maar ik geef mijn id niet. Jullie hebben geen aanleiding om mijn id zomaar te vragen. Hij stopte toen met doorvragen,quote:Op zondag 2 november 2014 12:10 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Misschien moet jij je kennis even bijspijkeren. Je was verdachte, dus dan mogen ze zeker om id vragen en ben je verplicht te tonen. Vragen mag altijd trouwens.
je bent echt wel dom he... lees je eigen gequote artikel nog maar eensquote:Op zondag 2 november 2014 12:11 schreef thom_05 het volgende:
[..]
http://www.rijksoverheid.(...)wijs-en-wanneer.html
het was 4km verderop gebeurt, En dan zien ze ineens een jongen met een rode jas en denken ze ja hij is de dader.. nee, zo gaat dat nietquote:Op zondag 2 november 2014 12:11 schreef thom_05 het volgende:
[..]
http://www.rijksoverheid.(...)wijs-en-wanneer.html
zo gaat dat dus welquote:Op zondag 2 november 2014 12:16 schreef Policy2 het volgende:
[..]
het was 4km verderop gebeurt, En dan zien ze ineens een jongen met een rode jas en denken ze ja hij is de dader.. nee, zo gaat dat niet
Ja maar nu heb ik een onterechte aantekening op mijn naam staan.quote:
http://www.rijksoverheid.(...)/identificatieplichtquote:Op zondag 2 november 2014 12:18 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Ja maar nu heb ik een onterechte aantekening op mijn naam staan.
Ik ga hierover zeker een klacht indienen.
Je snapt het blijkbaar niet, het ID is het probleem niet.quote:Op zondag 2 november 2014 12:19 schreef nuget het volgende:
[..]
http://www.rijksoverheid.(...)/identificatieplicht
Succes, die klacht is sowieso ongegrond.
Beter leer je ervan en hou je de volgende keer je grote mond dicht.
Respect moet je verdienen, als jij mij met respect behandeld doe ik dat ook maar als je dat niet doet dan doe ik dat ook niet en gisteren was dat het geval.quote:Op zondag 2 november 2014 12:22 schreef nuget het volgende:
wel als je je als een idioot gedraagd en niet meewerkt.
dat heb je zelf in de hand.
rot op zeg, door mensen zoals jij word de maatschapij dus naar de tering geholpen.quote:Op zondag 2 november 2014 12:23 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Respect moet je verdienen, als jij mij met respect behandeld doe ik dat ook maar als je dat niet doet dan doe ik dat ook niet en gisteren was dat het geval.
Dus als meneertje agent tegen je zegt doe je broek omlaag doe jij het ook omdat jij zegt dat je gewoon naar de politie moet luisteren?quote:Op zondag 2 november 2014 12:24 schreef nuget het volgende:
[..]
rot op zeg, door mensen zoals jij word de maatschapij dus naar de tering geholpen.
je luistert maar gewoon naar de politie, zo simpel is het.
quote:Op zondag 2 november 2014 12:25 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Dus als meneertje agent tegen je zegt doe je broek omlaag doe jij het ook omdat jij zegt dat je gewoon naar de politie moet luisteren?
Schijnbaar ben je zo'n irritant ventje dat ze al weten wie je bent. Wees er maar trots op.quote:Op zondag 2 november 2014 12:21 schreef Policy2 het volgende:
Hij kan toch niet zomaar een aantekening op je naam hebben voor iets wat ik niet gedaan heb.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |