quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:14 schreef NoelGallagher het volgende:
nieuwe tt onder de crtl+v zitten![]()
nouja mss wil ze welquote:Op vrijdag 11 november 2016 16:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
romantiek werkte niet, dit is plan B
Je moet winnen!quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:14 schreef NoelGallagher het volgende:
nieuwe tt onder de crtl+v zitten![]()
Goed hoor, meid. Blijf maar gewoon in je eigen kliekje idd.quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:53 schreef Chai het volgende:
Was ook niet van plan om te stemmen, maar wil niet in het wise en 2Nutz rebelse kliekje terecht komen, dus straks toch maar even doen.
Tomatensoepquote:Op vrijdag 11 november 2016 14:52 schreef wise het volgende:
[..]
of tomatensoep met stokbrood en kruidenboter
en een sneetje stokbrood met kaas erin natuurlijk![]()
Ach als er mensen zijn die er blij van worden.. vooral doen toch.quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:51 schreef wise het volgende:
[..]
ja, kunnen we weer kijken wie de grootste e-penis en strakste e-vagina heeft [ afbeelding ]
'Onzin' mag ook.quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom 'kul'?
[..]
Je hoeft niet alles in te vullen eh; alleen die paar invullen die jou boeien is net zo goed.
tardis wil ze allemaal tegelijkquote:Op vrijdag 11 november 2016 16:16 schreef 2NutZ het volgende:
dan weer crack dan weer opso dan weer aber.
Maak een keuze, tardis.
Als iedereen je afwijst kan je lekker blijven variëren.quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:16 schreef 2NutZ het volgende:
dan weer crack dan weer opso dan weer aber.
Maak een keuze, tardis.
Ach, op deze foto lijkt het al anders... maar ze is niet heel knap ofzo. Maar haar stemquote:
wel knap ja. Dat verhaal dan hequote:Op vrijdag 11 november 2016 16:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ach, op deze foto lijkt het al anders... maar ze is niet heel knap ofzo. Maar haar stemecht prachtig.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vind haar verhaal ook wel mooi. Van uitzichtloze drunk junk met zangtalent maar geen cent te makken naar wereldster
wie is datquote:Op vrijdag 11 november 2016 16:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ach, op deze foto lijkt het al anders... maar ze is niet heel knap ofzo. Maar haar stemecht prachtig.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vind haar verhaal ook wel mooi. Van uitzichtloze drunk junk met zangtalent maar geen cent te makken naar wereldster
Maar de eerstvolgende tentoonstelling van emoties naar dames toe komt dan niet heel geloofwaardig over.quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:17 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Als iedereen je afwijst kan je lekker blijven variëren.
quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:17 schreef wise het volgende:
[..]
tardis wil ze allemaal tegelijk
[ afbeelding ]
quote:
Cher.quote:
daarom liggen vrouwen met zulke tieten vaak op hun rugquote:Op vrijdag 11 november 2016 16:20 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
ik wil ook zulke tieten maar dan krijg je vast rugpijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
Vroeger kwamen hier nog wel eens nieuwe meisjes, deze bestaande weten toch allemaal wat ze aan me hebben.quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:19 schreef 2NutZ het volgende:
Maar de eerstvolgende tentoonstelling van emoties naar dames toe komt dan niet heel geloofwaardig over.
Nu ik dit zo type realiseer ik me dat mij dat ms wel opvalt maar idd die vrouwen toch niet, zijn vaak dom.
True.quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Vroeger kwamen hier nog wel eens nieuwe meisjes, deze bestaande weten toch allemaal wat ze aan me hebben.
Girlygirl is nieuw maar die bedreigt mij via DM dus dat gaat hem ook niet worden denk ik.
Geef ze snoep harteloos monster in plaats van erover te FOK!ken.quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:22 schreef Opsonisatie het volgende:
Omg kindertjes voor sint maarten hier. Werd er gewoon blij van
Wel jelly want ik wil ook gratis snoep gvd
wil je beetje vn mijn tietvet?quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:20 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jwel maar ben bang dat ik dan op Lindsey Harrison ga lijken met haar bavianentietenquote:
Heb ze gvd premium candy in zak gegevenquote:Op vrijdag 11 november 2016 16:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Geef ze snoep harteloos monster in plaats van erover te FOK!ken.
Groot gelijk heeft ze idd.quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Echt waar. Maar daar mag ik niet over vertellen hier van haar want dan ben ik een huilebalk.
Beetje in vorm blijven.quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:20 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik gebruik het internet duidelijk anders dan jij.quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:26 schreef Opsonisatie het volgende:
http://starcasm.net/archives/346290
Ik had iemand in mijn kennissenkring die het ook deed, horrorfoto's op Facebook en zo. Ga ik even langs voor de keuring, is er nauwelijks verschil. Raar vond ik dat.quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:26 schreef Opsonisatie het volgende:
http://starcasm.net/archives/346290
Wtf hoe danquote:Op vrijdag 11 november 2016 16:30 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik had iemand in mijn kennissenkring die het ook deed, horrorfoto's op Facebook en zo. Ga ik even langs voor de keuring, is er nauwelijks verschil. Raar vond ik dat.
Sowquote:Op vrijdag 11 november 2016 16:19 schreef 2NutZ het volgende:
maar idd die vrouwen toch niet, zijn vaak dom.
Geen idee, ze lag helemaal in de kreukels, lang in het ziekenhuis etc., voor bijna niks.quote:
Wat voor ingreep btw, titties of meer lipo?quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:34 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Geen idee, ze lag helemaal in de kreukels, lang in het ziekenhuis etc., voor bijna niks.
Mijn moeder heeft het in mijn kindertijd ook gedaan maar niks gemerkt verder.
Boobjob.quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:34 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat voor ingreep btw, titties of meer lipo?
Ik ben bijna 30.quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:34 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ben de 20 gepasseerd als ik nu zwanger zou zijn no teenmomma here
Pics van je moeder?quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:34 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Geen idee, ze lag helemaal in de kreukels, lang in het ziekenhuis etc., voor bijna niks.
Mijn moeder heeft het in mijn kindertijd ook gedaan maar niks gemerkt verder.
Eindelijk dm'en met idh, ben zo opgewonden nuquote:
Ja, ik weet wel wat jij wil.quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Eindelijk dm'en met idh, ben zo opgewonden nu
Pizza en kaasbroodjesquote:
Een grote, mooie, lange?quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:40 schreef Dimachaerus het volgende:
Pff had me in de auto bijna om een paal gevouwen
omdat je dood wil of omdat je gewoon niet normaal kan doen achter het stuurquote:Op vrijdag 11 november 2016 16:40 schreef Dimachaerus het volgende:
Omg je weet echt wat ik wil.quote:
Of all of the abovequote:Op vrijdag 11 november 2016 16:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
omdat je dood wil of omdat je gewoon niet normaal kan doen achter het stuur
Alleen braddie nogquote:Op vrijdag 11 november 2016 16:43 schreef NoelGallagher het volgende:
wow allemaal kwaliteitsusers hier nu
NOELquote:Op vrijdag 11 november 2016 16:42 schreef NoelGallagher het volgende:
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJE
Ik wil witte tulpen bij de bruiloftquote:
beter inderdaad wanneer er iets gevouwen zit om jouw paal.quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:40 schreef Dimachaerus het volgende:
Of witte lelies, past goed bij een trouwerij.quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik wil witte tulpen bij de bruiloft
wilde mn telefoon uitzetten en opeens reed ik op de berm met helling naar beneden en ik zag opeens een paal voor me en stuurde gwn weer de weg opquote:Op vrijdag 11 november 2016 16:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
omdat je dood wil of omdat je gewoon niet normaal kan doen achter het stuur
wat voor waggie heb jequote:Op vrijdag 11 november 2016 16:46 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
wilde mn telefoon uitzetten en opeens reed ik op de berm met helling naar beneden en ik zag opeens een paal voor me en stuurde gwn weer de weg op
Kan niet zo goed tegen leliesquote:Op vrijdag 11 november 2016 16:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Of witte lelies, past goed bij een trouwerij.
"Ik zal hem uitzetten, want dat is veiliger."quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:46 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
wilde mn telefoon uitzetten en opeens reed ik op de berm met helling naar beneden en ik zag opeens een paal voor me en stuurde gwn weer de weg op
Mogool rijden en telefoon. Zou totaal geen medelijden hebben met je als er wat was gebeurdquote:Op vrijdag 11 november 2016 16:46 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Mazzel dat de auto geen gekke dingen deed
Ook erg populair op begrafenissen, daarom passend.quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kan niet zo goed tegen leliesvan die witte kelkbloemen zijn ook mooi
nja had nog maar 7% batterij en wilde besparen voor het geval ik verdwaalde zodat ik ff google maps kon gebruikenquote:Op vrijdag 11 november 2016 16:47 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
"Ik zal hem uitzetten, want dat is veiliger."
Mijn opa wilt zijn fiets terug, mja... aan welke mof moeten we die terug vragen?quote:
Helaas ben je niet verdwaaldquote:Op vrijdag 11 november 2016 16:48 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nja had nog maar 7% batterij en wilde besparen voor het geval ik verdwaalde zodat ik ff google maps kon gebruiken
Had je dan toch mooi staan kijken bij de hemelpoort, met Google Maps.quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:48 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nja had nog maar 7% batterij en wilde besparen voor het geval ik verdwaalde zodat ik ff google maps kon gebruiken
Mijn fiets werd vorig jaar gwn 2 x gejat en 1 x klapband waardoor die helemaal kapoet was dus je opa moet nait zeurenquote:Op vrijdag 11 november 2016 16:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mijn opa wilt zijn fiets terug, mja... aan welke mof moeten we die terug vragen?
Als ik doodga wordt er groot feest gegeven door nabestaanden.quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:47 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ook erg populair op begrafenissen, daarom passend.
quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:49 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Had je dan toch mooi staan kijken bij de hemelpoort, met Google Maps.
Ik denk dat ik wel wat mensen kan verwachten die even komen genieten.quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als ik doodga wordt er groot feest gegeven door nabestaanden.
Heb echt nog nooit sint maarten gevierdquote:Op vrijdag 11 november 2016 16:53 schreef Opsonisatie het volgende:
Gvd 8 kindertjes langsgekomen en ik eet alle snoep waar blijven ze
Is leuk als je kind bentquote:Op vrijdag 11 november 2016 16:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb echt nog nooit sint maarten gevierd
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
hahahquote:Op vrijdag 11 november 2016 16:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
M2bquote:
quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:52 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel wat mensen kan verwachten die even komen genieten.
Zo veel verantwoordelijkheden op jonge leeftijdquote:Op vrijdag 11 november 2016 16:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Chrolo is nooit een kind geweest, zo jong al zo volwassen
Hehe.quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:59 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Niet zo jelly doen jij hebt je kans al gehad
Hahaquote:Op vrijdag 11 november 2016 16:59 schreef Dimachaerus het volgende:
Hahah me ma had geen snoep gekocht
Doet ze deur open allemaal kindjes zingen
Volgss mij had ze wat fruit gektegrn
Ik hoorde die kindjes echt teleurgesteld dankjewel zeggen
Crisisjeugd gehad?quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zo veel verantwoordelijkheden op jonge leeftijd
Ja echt heel ergquote:
wrm vn dr rugquote:Op vrijdag 11 november 2016 17:24 schreef Murdera het volgende:
Zin in dronken worden en zweterige seks en toetje van dr rug af eten.
Dan zit dat zweet in je toetje.quote:Op vrijdag 11 november 2016 17:24 schreef Murdera het volgende:
Dit vind ik wel een leuk plan.quote:Op vrijdag 11 november 2016 17:24 schreef Murdera het volgende:
Neequote:Op vrijdag 11 november 2016 17:27 schreef defokkingfoker het volgende:
Wil die FB / FOK!verkiezingen 2016 #2 matchfiksen
Iedereen stem op mij bij de volgende award.
Florence Nightingale Award - De meest behulpzame user
Daar maak ik tenminste nog een kans
quote:Op vrijdag 11 november 2016 17:27 schreef defokkingfoker het volgende:
Wil die FB / FOK!verkiezingen 2016 #2 matchfiksen
Iedereen stem op mij bij de volgende award.
Florence Nightingale Award - De meest behulpzame user
Daar maak ik tenminste nog een kans
Wie?quote:Op vrijdag 11 november 2016 17:26 schreef MAHL het volgende:
Hmm zit langs oproep MAX te zappen zit die Maan in een praatprogramma. Best een leuke meid om te zien eigenlijkDat wist ik nog helemaal niet, kende haar alleen van naam.
Hou je bek joh griesmeel is fucking zaligquote:Op vrijdag 11 november 2016 17:29 schreef Crip het volgende:
griesmeeltoetjes zijn alleen acceptabel als je de leeftijd van frank hebt
okee frankquote:Op vrijdag 11 november 2016 17:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hou je bek joh griesmeel is fucking zalig
THEN NEARLY FOURTEEN BILLION YEARS AGO EXPANSION STARTED. Wait...quote:Op vrijdag 11 november 2016 17:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
OUR WHOLE UNIVERSE WAS IN A HOT DENSE STATE
Uiteraard. Ik moest nog wat verzinnen om mijn avond mee te vullen.quote:
Is dat nog een beetje leuk? Heb er al twee seizoenen niet meer naar gekeken.quote:Op vrijdag 11 november 2016 17:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
OUR WHOLE UNIVERSE WAS IN A HOT DENSE STATE
hele andere serie geworden maar nog steeds een feestjequote:Op vrijdag 11 november 2016 17:36 schreef MAHL het volgende:
[..]
Is dat nog een beetje leuk? Heb er al twee seizoenen niet meer naar gekeken.
Pennyquote:Op vrijdag 11 november 2016 17:36 schreef MAHL het volgende:
[..]
Is dat nog een beetje leuk? Heb er al twee seizoenen niet meer naar gekeken.
daarna ontspannen in je ochtendjas een krantje of een goed boek lezen met een bol brandy in je hand.quote:Op vrijdag 11 november 2016 17:36 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik moest nog wat verzinnen om mijn avond mee te vullen.
Haardvuur aan, helemaal goed.quote:Op vrijdag 11 november 2016 17:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
daarna ontspannen in je ochtendjas een krantje of een goed boek lezen met een bol brandy in je hand.
ik moet een goede houtbrander aanschaffen. Niets zo mooi als een goed boek, tom waits op de achtergrond, en afentoe wat verdwaasd in het vuur starenquote:
Ja, ik wil dat ook weer, zeker nu we nog een tijd achterlijk weer kunnen verwachten.quote:Op vrijdag 11 november 2016 17:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik moet een goede houtbrander aanschaffen. Niets zo mooi als een goed boek, tom waits op de achtergrond, en afentoe wat verdwaasd in het vuur staren
tijd om snel nog even zon ding te scorenquote:Op vrijdag 11 november 2016 17:43 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, ik wil dat ook weer, zeker nu we nog een tijd achterlijk weer kunnen verwachten.
Dit weekend nog even voor kijken.quote:Op vrijdag 11 november 2016 17:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
tijd om snel nog even zon ding te scoren
gatverquote:Op vrijdag 11 november 2016 17:47 schreef defokkingfoker het volgende:
Ik ben hier gekomen door een gaatje in de durex
Die gebruikt geen condooms.quote:Op vrijdag 11 november 2016 17:50 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Ik ben een kind van de duivel
JEZUS CHRISTUS HOEVEEL KEER?!quote:Op vrijdag 11 november 2016 17:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Sheldon past 20 keer in Herman
Hoezoquote:Op vrijdag 11 november 2016 18:07 schreef Oberkullie het volgende:
Hahaha MAHL is een populistische rechtse kwal
zo echt he liefjequote:Op vrijdag 11 november 2016 18:07 schreef Oberkullie het volgende:
quote:Op vrijdag 11 november 2016 18:15 schreef Dimachaerus het volgende:
Zo heb ff kort rukje no cum gedaan beetje voorvocht op mn dop en klaar om naar de gym te gaan
Ik ga daarna denk ook ff snoep kopen ben er echt aan toe voor extra dopamine rush
quote:Op vrijdag 11 november 2016 18:15 schreef Dimachaerus het volgende:
Zo heb ff kort rukje no cum gedaan beetje voorvocht op mn dop en klaar om naar de gym te gaan
Ik ga daarna denk ook ff snoep kopen ben er echt aan toe voor extra dopamine rush
voor een dopje voorvocht?quote:Op vrijdag 11 november 2016 18:21 schreef Dimachaerus het volgende:
Meest beschamende is ben 30 min bezig geweest..
haha lekker bezigquote:Op vrijdag 11 november 2016 18:25 schreef Dimachaerus het volgende:
Ja heb niet zoveel voorvocht
Wel chill want dan kan je gewoon ff zonder connie neuken zonder gelijk zwanger te prikken
Had x na rukje van paar uur dat ik bijna klaaf kwam maar ik kom hem tegenhouden maar ik ging ook ff verzitten en boog beetje voorover en het voorvocht gutste er gewoon uit, maar kon mezelf nog steeds klaren daarna haha
knakerjantje wat een goed nieuwsquote:Op vrijdag 11 november 2016 18:26 schreef jamesdeen het volgende:
Wil trouwens even melden dat ik voortaan niet meer met de grote K zal schelden. Krijg allemaal de aidscholeratyfus! grgr
dan prop ik mijn boomstam in jouw achterstequote:Op vrijdag 11 november 2016 18:28 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ik steek mn kankworst in je gezicht
quote:Op vrijdag 11 november 2016 18:25 schreef Dimachaerus het volgende:
Wel chill want dan kan je gewoon ff zonder connie neuken zonder gelijk zwanger te prikken
Had x na rukje van paar uur dat ik bijna klaaf kwam maar ik kom hem tegenhouden maar ik ging ook ff verzitten en boog beetje voorover en het voorvocht gutste er gewoon uit, maar kon mezelf nog steeds klaren daarna haha
gvd jaquote:Op vrijdag 11 november 2016 18:29 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
dan prop ik mijn boomstam in jouw achterste
Ik weet niet waarom maar dit moet ik gewoon gequote hebbenquote:Op vrijdag 11 november 2016 18:25 schreef Dimachaerus het volgende:
Ben net aan het kijkenquote:Op vrijdag 11 november 2016 18:32 schreef jamesdeen het volgende:
iemand die de nieuwe Rambam heeft gezien? is ie goeddd?
lig je snachts wel eens te vingerend fantaserend over dimas voorvochtquote:Op vrijdag 11 november 2016 18:32 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom maar dit moet ik gewoon gequote hebben
wel oke maar het is geen oberkulliequote:Op vrijdag 11 november 2016 18:34 schreef jamesdeen het volgende:
linda hakeboom is echt een superchick
Vaak langsgeweest voor je vaginale schimmel ja?quote:Op vrijdag 11 november 2016 18:35 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ken die huisarts waar ze in het begin zitten
wat onnodig van jequote:Op vrijdag 11 november 2016 18:36 schreef MAHL het volgende:
[..]
Vaak langsgeweest voor je vaginale schimmel ja?
hey druifjequote:Op vrijdag 11 november 2016 18:07 schreef Oberkullie het volgende:
sow kneiterhard gewordenquote:Op vrijdag 11 november 2016 18:15 schreef Dimachaerus het volgende:
wie?quote:Op vrijdag 11 november 2016 18:34 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
wel oke maar het is geen oberkullie
Heb een leuter suprise suprisequote:
Kom vechtenquote:Op vrijdag 11 november 2016 18:49 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hou gvd je klep dicht of ik flikker je uit de app
ik trek aan je krullenquote:Op vrijdag 11 november 2016 18:50 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb een leuter suprise suprise
[..]
Kom vechten
hoezo is dat beschamend? geniet er gewoon lekker van, de ene kijkt een kut vlog en de ander bevredigt zichzelf een halfuurquote:Op vrijdag 11 november 2016 18:21 schreef Dimachaerus het volgende:
Meest beschamende is ben 30 min bezig geweest..
echte winnaars bevredigen zichzelf een halfuur op een kutvlogquote:Op vrijdag 11 november 2016 18:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hoezo is dat beschamend? geniet er gewoon lekker van, de ene kijkt een kut vlog en de ander bevredigt zichzelf een halfuur
kan alleen maar waardering hebben voor zo'n geweldige job, wat een held.quote:Op vrijdag 11 november 2016 18:50 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb een leuter suprise suprise
Hej Profquote:Op vrijdag 11 november 2016 18:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hoezo is dat beschamend? geniet er gewoon lekker van, de ene kijkt een kut vlog en de ander bevredigt zichzelf een halfuur
braddievlog?quote:Op vrijdag 11 november 2016 18:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
echte winnaars bevredigen zichzelf een halfuur op een kutvlog
dan is dat halfuur nog krap in de tijdquote:Op vrijdag 11 november 2016 18:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ja, je bent toch professional of niet
Heb laatst the iceman gekeken. Vond ik erg vetquote:Op vrijdag 11 november 2016 19:02 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Hey noel
wil een super goede film kijken, nog tips?
deze? The Iceman (2012) - IMDbquote:Op vrijdag 11 november 2016 19:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Heb laatst the iceman gekeken. Vond ik erg vet
Wat zijn fransenquote:Op vrijdag 11 november 2016 19:04 schreef jamesdeen het volgende:
kleine klachten post:
mensen die smakken
fransen
mensen die hun rotzooi niet opruimen
mensen die te veel geluid maken
mensen die je onnodig aanraken
opholgeslagen darmen
zo schattig een onesie.quote:Op vrijdag 11 november 2016 19:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
jawel, heb het alleen een beetje koud in mn onesie
8.1 op imdb hnnngggquote:Op vrijdag 11 november 2016 19:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Prisoners moet je zien Prisoners (2013) - IMDb
quote:Op vrijdag 11 november 2016 19:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Is ie al zo oud ja O lol maar die prof zei is ook goed ja. Doe die
doen, ik heb een penguin- onesiequote:Op vrijdag 11 november 2016 19:05 schreef Crip het volgende:
[..]
zo schattig een onesie.
Ik wil er ook een, maar weet nog nie welke
ik een TARDIS-badjasquote:Op vrijdag 11 november 2016 19:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
doen, ik heb een penguin- onesie
Hou je rukverhalen eens voor je man, motzakquote:Op vrijdag 11 november 2016 18:15 schreef Dimachaerus het volgende:
ik wil een hamster ofzo ;oquote:Op vrijdag 11 november 2016 19:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb een penguin obsessiequote:Op vrijdag 11 november 2016 19:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
omdat je weet dat t waar isquote:Op vrijdag 11 november 2016 18:32 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom maar dit moet ik gewoon gequote hebben
quote:Op vrijdag 11 november 2016 19:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]jaaa ik vind haar leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 november 2016 19:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]6/10SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |