THEN NEARLY FOURTEEN BILLION YEARS AGO EXPANSION STARTED. Wait...quote:Op vrijdag 11 november 2016 17:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
OUR WHOLE UNIVERSE WAS IN A HOT DENSE STATE
Uiteraard. Ik moest nog wat verzinnen om mijn avond mee te vullen.quote:
Is dat nog een beetje leuk? Heb er al twee seizoenen niet meer naar gekeken.quote:Op vrijdag 11 november 2016 17:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
OUR WHOLE UNIVERSE WAS IN A HOT DENSE STATE
hele andere serie geworden maar nog steeds een feestjequote:Op vrijdag 11 november 2016 17:36 schreef MAHL het volgende:
[..]
Is dat nog een beetje leuk? Heb er al twee seizoenen niet meer naar gekeken.
Pennyquote:Op vrijdag 11 november 2016 17:36 schreef MAHL het volgende:
[..]
Is dat nog een beetje leuk? Heb er al twee seizoenen niet meer naar gekeken.
daarna ontspannen in je ochtendjas een krantje of een goed boek lezen met een bol brandy in je hand.quote:Op vrijdag 11 november 2016 17:36 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik moest nog wat verzinnen om mijn avond mee te vullen.
Haardvuur aan, helemaal goed.quote:Op vrijdag 11 november 2016 17:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
daarna ontspannen in je ochtendjas een krantje of een goed boek lezen met een bol brandy in je hand.
ik moet een goede houtbrander aanschaffen. Niets zo mooi als een goed boek, tom waits op de achtergrond, en afentoe wat verdwaasd in het vuur starenquote:
Ja, ik wil dat ook weer, zeker nu we nog een tijd achterlijk weer kunnen verwachten.quote:Op vrijdag 11 november 2016 17:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik moet een goede houtbrander aanschaffen. Niets zo mooi als een goed boek, tom waits op de achtergrond, en afentoe wat verdwaasd in het vuur staren
tijd om snel nog even zon ding te scorenquote:Op vrijdag 11 november 2016 17:43 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, ik wil dat ook weer, zeker nu we nog een tijd achterlijk weer kunnen verwachten.
Dit weekend nog even voor kijken.quote:Op vrijdag 11 november 2016 17:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
tijd om snel nog even zon ding te scoren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |