Neequote:Op vrijdag 11 november 2016 17:27 schreef defokkingfoker het volgende:
Wil die FB / FOK!verkiezingen 2016 #2 matchfiksen
Iedereen stem op mij bij de volgende award.
Florence Nightingale Award - De meest behulpzame user
Daar maak ik tenminste nog een kans
quote:Op vrijdag 11 november 2016 17:27 schreef defokkingfoker het volgende:
Wil die FB / FOK!verkiezingen 2016 #2 matchfiksen
Iedereen stem op mij bij de volgende award.
Florence Nightingale Award - De meest behulpzame user
Daar maak ik tenminste nog een kans
Wie?quote:Op vrijdag 11 november 2016 17:26 schreef MAHL het volgende:
Hmm zit langs oproep MAX te zappen zit die Maan in een praatprogramma. Best een leuke meid om te zien eigenlijkDat wist ik nog helemaal niet, kende haar alleen van naam.
Hou je bek joh griesmeel is fucking zaligquote:Op vrijdag 11 november 2016 17:29 schreef Crip het volgende:
griesmeeltoetjes zijn alleen acceptabel als je de leeftijd van frank hebt
okee frankquote:Op vrijdag 11 november 2016 17:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hou je bek joh griesmeel is fucking zalig
THEN NEARLY FOURTEEN BILLION YEARS AGO EXPANSION STARTED. Wait...quote:Op vrijdag 11 november 2016 17:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
OUR WHOLE UNIVERSE WAS IN A HOT DENSE STATE
Uiteraard. Ik moest nog wat verzinnen om mijn avond mee te vullen.quote:
Is dat nog een beetje leuk? Heb er al twee seizoenen niet meer naar gekeken.quote:Op vrijdag 11 november 2016 17:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
OUR WHOLE UNIVERSE WAS IN A HOT DENSE STATE
hele andere serie geworden maar nog steeds een feestjequote:Op vrijdag 11 november 2016 17:36 schreef MAHL het volgende:
[..]
Is dat nog een beetje leuk? Heb er al twee seizoenen niet meer naar gekeken.
Pennyquote:Op vrijdag 11 november 2016 17:36 schreef MAHL het volgende:
[..]
Is dat nog een beetje leuk? Heb er al twee seizoenen niet meer naar gekeken.
daarna ontspannen in je ochtendjas een krantje of een goed boek lezen met een bol brandy in je hand.quote:Op vrijdag 11 november 2016 17:36 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik moest nog wat verzinnen om mijn avond mee te vullen.
Haardvuur aan, helemaal goed.quote:Op vrijdag 11 november 2016 17:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
daarna ontspannen in je ochtendjas een krantje of een goed boek lezen met een bol brandy in je hand.
ik moet een goede houtbrander aanschaffen. Niets zo mooi als een goed boek, tom waits op de achtergrond, en afentoe wat verdwaasd in het vuur starenquote:
Ja, ik wil dat ook weer, zeker nu we nog een tijd achterlijk weer kunnen verwachten.quote:Op vrijdag 11 november 2016 17:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik moet een goede houtbrander aanschaffen. Niets zo mooi als een goed boek, tom waits op de achtergrond, en afentoe wat verdwaasd in het vuur staren
tijd om snel nog even zon ding te scorenquote:Op vrijdag 11 november 2016 17:43 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, ik wil dat ook weer, zeker nu we nog een tijd achterlijk weer kunnen verwachten.
Dit weekend nog even voor kijken.quote:Op vrijdag 11 november 2016 17:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
tijd om snel nog even zon ding te scoren
gatverquote:Op vrijdag 11 november 2016 17:47 schreef defokkingfoker het volgende:
Ik ben hier gekomen door een gaatje in de durex
Die gebruikt geen condooms.quote:Op vrijdag 11 november 2016 17:50 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Ik ben een kind van de duivel
JEZUS CHRISTUS HOEVEEL KEER?!quote:Op vrijdag 11 november 2016 17:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Sheldon past 20 keer in Herman
Hoezoquote:Op vrijdag 11 november 2016 18:07 schreef Oberkullie het volgende:
Hahaha MAHL is een populistische rechtse kwal
zo echt he liefjequote:Op vrijdag 11 november 2016 18:07 schreef Oberkullie het volgende:
Hahaha MAHL is een populistische rechtse kwal
quote:Op vrijdag 11 november 2016 18:15 schreef Dimachaerus het volgende:
Zo heb ff kort rukje no cum gedaan beetje voorvocht op mn dop en klaar om naar de gym te gaan
Ik ga daarna denk ook ff snoep kopen ben er echt aan toe voor extra dopamine rush
quote:Op vrijdag 11 november 2016 18:15 schreef Dimachaerus het volgende:
Zo heb ff kort rukje no cum gedaan beetje voorvocht op mn dop en klaar om naar de gym te gaan
Ik ga daarna denk ook ff snoep kopen ben er echt aan toe voor extra dopamine rush
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |