we weten natuurlijk allemaal wie eigenlijk de mooiste user isquote:Op vrijdag 11 november 2016 14:41 schreef TARDIS. het volgende:
Ik ben genomineerd voor mooiste user, user die het meest over seks praat, user met de mooiste schrijfstijl en grootste schreeuwlelijk. Gaat alle kanten op.
Oeh uiensoepquote:Op vrijdag 11 november 2016 14:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja, dit ga ik doen inderdaad. MET UIENSOEP jaaaaaaaa
Waarom 'kul'?quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh nee ik doe niet mee aan die kul.
Je hoeft niet alles in te vullen eh; alleen die paar invullen die jou boeien is net zo goed.quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:44 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik heb ook besloten om niet te stemmen. Moet teveel nadenken
jouw boeienquote:Op vrijdag 11 november 2016 14:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom 'kul'?
[..]
Je hoeft niet alles in te vullen eh; alleen die paar invullen die jouw boeien is net zo goed.
Da's waar. Je hebt me overtuigdquote:Op vrijdag 11 november 2016 14:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom 'kul'?
[..]
Je hoeft niet alles in te vullen eh; alleen die paar invullen die jou boeien is net zo goed.
of tomatensoep met stokbrood en kruidenboterquote:
Fijn.quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:53 schreef Chai het volgende:
Was ook niet van plan om te stemmen, maar wil niet in het wise en 2Nutz rebelse kliekje terecht komen, dus straks toch maar even doen.
Jij weetquote:Op vrijdag 11 november 2016 14:52 schreef wise het volgende:
[..]
of tomatensoep met stokbrood en kruidenboter
en een sneetje stokbrood met kaas erin natuurlijk![]()
Ik heb zojuist ook even gestemd.quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:53 schreef Chai het volgende:
Was ook niet van plan om te stemmen, maar wil niet in het wise en 2Nutz rebelse kliekje terecht komen, dus straks toch maar even doen.
quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:54 schreef Crip het volgende:
ben te lui om te stemmen, maar ga wss alle positieve awards met zeer invullen
quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:53 schreef Chai het volgende:
wat erg rip je mango, ik zal bij de crematie zijnquote:Op vrijdag 11 november 2016 14:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Niemand die even op mijn mango mysterie reageert gvd
Nogal jaquote:Op vrijdag 11 november 2016 14:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Worden veel tagjes achter mijn naam dan.
Gewoon doorbijten.quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Heb mango gekocht maar hij stinkt en is helemaal niey lekker maar is wel rijp en niey verrot
quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:01 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
jaaaa we hebben wat dus ik moet ik jou stemmen
quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:02 schreef Zosk het volgende:
Het is wel duidelijk wie van de twee verliefd is
Jijquote:Op vrijdag 11 november 2016 14:44 schreef Matip het volgende:
[..]
we weten natuurlijk allemaal wie eigenlijk de mooiste user is
ik dacht dat ik en zeer op jouw lijstje stondenquote:Op vrijdag 11 november 2016 15:01 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:08 schreef Che_ het volgende:
[..]
ik dacht dat ik en zeer op jouw lijstje stonden
tevens![]()
om je reactie
quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:44 schreef Matip het volgende:
[..]
we weten natuurlijk allemaal wie eigenlijk de mooiste user is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:01 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:02 schreef Zosk het volgende:
Het is wel duidelijk wie van de twee verliefd is
quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:09 schreef wise het volgende:
[..]Gele tandenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:09 schreef wise het volgende:
[..]Mooiste inactieve user sowieso jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom op FOK!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |