hahahahahahuheuhuhehauehuhauheuuquote:
quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hahahahahahuheuhuhehauehuhauheuu
Gaat het een beetje?quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hahahahahahuheuhuhehauehuhauheuu
quote:
ja primaquote:
Eerst ff weekend hè. Eten, drinken, neuqen, uitrusten en nog een paar keer.quote:
iets dat al ontdooit is en op moet?quote:
zalm uit de ovenquote:
Mag ik bij jou komen eten.quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:28 schreef Kurovski het volgende:
Ravioli en sla met fetakaas.
Stokbrood met kruidenboter erbij...
hahaquote:
Waarom niet alleen?quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Mag ik bij jou komen eten.
Wel samen met Catkillah
Bahquote:Op vrijdag 11 november 2016 14:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Omdat hij mijn siamese twin is, beetje onmogelijk om dan alleen te gaan he
anders is tie zieligquote:
Wat? stemmen?quote:
Ehm. Ik heb m'n oogappel de hele week nog niet gezien dus.quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Mag ik bij jou komen eten.
Wel samen met Catkillah
wow, wilde net op je stemmen maarja laat nu maaraquote:Op vrijdag 11 november 2016 14:37 schreef Le_Professeur het volgende:
hey lieve xcachet en tyfus noel
Jonkie hahaquote:Op vrijdag 11 november 2016 14:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ga je gang beste nootjes
FB / FOK!verkiezingen 2016 #2
tostiquote:
holaquote:Op vrijdag 11 november 2016 14:37 schreef Le_Professeur het volgende:
hey lieve xcachet en tyfus noel
fok verkiezingen?quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
fok verkiezingen. ik ga nu ff doen
Ehmquote:Op vrijdag 11 november 2016 14:34 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ehm. Ik heb m'n oogappel de hele week nog niet gezien dus.
Oh nee ik doe niet mee aan die kul.quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ga je gang beste nootjes
FB / FOK!verkiezingen 2016 #2
Klopt welquote:Op vrijdag 11 november 2016 14:41 schreef TARDIS. het volgende:
Ik ben genomineerd voor mooiste user, user die het meest over seks praat, user met de mooiste schrijfstijl en grootste schreeuwlelijk. Gaat alle kanten op.
Volgens mij vind jij plaatjes erg leuk.quote:
plaatje zegt meer dan duizend woordenquote:Op vrijdag 11 november 2016 14:43 schreef Matip het volgende:
[..]
Volgens mij vind jij plaatjes erg leuk.
ja, heb n taart die is nu staat te ontdooien.. die kan ik morgen nog meenemen naar verjaardag van een vriendquote:Op vrijdag 11 november 2016 14:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
iets dat al ontdooit is en op moet?
we weten natuurlijk allemaal wie eigenlijk de mooiste user isquote:Op vrijdag 11 november 2016 14:41 schreef TARDIS. het volgende:
Ik ben genomineerd voor mooiste user, user die het meest over seks praat, user met de mooiste schrijfstijl en grootste schreeuwlelijk. Gaat alle kanten op.
Oeh uiensoepquote:Op vrijdag 11 november 2016 14:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja, dit ga ik doen inderdaad. MET UIENSOEP jaaaaaaaa
Waarom 'kul'?quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh nee ik doe niet mee aan die kul.
Je hoeft niet alles in te vullen eh; alleen die paar invullen die jou boeien is net zo goed.quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:44 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik heb ook besloten om niet te stemmen. Moet teveel nadenken
jouw boeienquote:Op vrijdag 11 november 2016 14:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom 'kul'?
[..]
Je hoeft niet alles in te vullen eh; alleen die paar invullen die jouw boeien is net zo goed.
Da's waar. Je hebt me overtuigdquote:Op vrijdag 11 november 2016 14:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom 'kul'?
[..]
Je hoeft niet alles in te vullen eh; alleen die paar invullen die jou boeien is net zo goed.
of tomatensoep met stokbrood en kruidenboterquote:
Fijn.quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:53 schreef Chai het volgende:
Was ook niet van plan om te stemmen, maar wil niet in het wise en 2Nutz rebelse kliekje terecht komen, dus straks toch maar even doen.
Jij weetquote:Op vrijdag 11 november 2016 14:52 schreef wise het volgende:
[..]
of tomatensoep met stokbrood en kruidenboter
en een sneetje stokbrood met kaas erin natuurlijk![]()
Ik heb zojuist ook even gestemd.quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:53 schreef Chai het volgende:
Was ook niet van plan om te stemmen, maar wil niet in het wise en 2Nutz rebelse kliekje terecht komen, dus straks toch maar even doen.
quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:54 schreef Crip het volgende:
ben te lui om te stemmen, maar ga wss alle positieve awards met zeer invullen
quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:53 schreef Chai het volgende:
wat erg rip je mango, ik zal bij de crematie zijnquote:Op vrijdag 11 november 2016 14:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Niemand die even op mijn mango mysterie reageert gvd
Nogal jaquote:Op vrijdag 11 november 2016 14:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Worden veel tagjes achter mijn naam dan.
Gewoon doorbijten.quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Heb mango gekocht maar hij stinkt en is helemaal niey lekker maar is wel rijp en niey verrot
quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:01 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
jaaaa we hebben wat dus ik moet ik jou stemmen
quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:02 schreef Zosk het volgende:
Het is wel duidelijk wie van de twee verliefd is
Jijquote:Op vrijdag 11 november 2016 14:44 schreef Matip het volgende:
[..]
we weten natuurlijk allemaal wie eigenlijk de mooiste user is
ik dacht dat ik en zeer op jouw lijstje stondenquote:Op vrijdag 11 november 2016 15:01 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:08 schreef Che_ het volgende:
[..]
ik dacht dat ik en zeer op jouw lijstje stonden
tevens![]()
om je reactie
quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:44 schreef Matip het volgende:
[..]
we weten natuurlijk allemaal wie eigenlijk de mooiste user is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:01 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:02 schreef Zosk het volgende:
Het is wel duidelijk wie van de twee verliefd is
quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:09 schreef wise het volgende:
[..]Gele tandenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]Mooiste inactieve user sowieso jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom op FOK!
Hahaha ja of via dmquote:Op vrijdag 11 november 2016 15:11 schreef Che_ het volgende:
xcachtet nu via app tegen noel: "wrom doe je zo lullig tegen mij op fok?"
Ik kan schoonheid ook gewoon niet los zien van innerlijkquote:
snel even m'n laatst gezien status wijzigenquote:Op vrijdag 11 november 2016 15:11 schreef Che_ het volgende:
terecht hoor, heb ook niet op mijn grote liefde gestemdquote:Op vrijdag 11 november 2016 15:01 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
gelijk pikstraf... in hoeverre je het een pik kan noemen.quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:11 schreef Che_ het volgende:
[..]wie is ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
Ik welquote:Op vrijdag 11 november 2016 15:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik kan schoonheid ook gewoon niet los zien van innerlijk. Kei irritant
Nee ik ook niet, walg automatisch van iemand als innerlijk bad is.quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik kan schoonheid ook gewoon niet los zien van innerlijk. Kei irritant
Vlak voordat ze door haar ex ontmaagd werd in een tentje tochquote:Op vrijdag 11 november 2016 15:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wolvendagen
heb d'r keer op lowlands gezien
[..]Jezus wiseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
ja is ook meer vrouwending denkquote:
ja samequote:Op vrijdag 11 november 2016 15:13 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, walg automatisch van iemand als innerlijk bad is.
al sla je me dood, was ergens in 2011 ofzo geen idee meerquote:Op vrijdag 11 november 2016 15:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Vlak voordat ze door haar ex ontmaagd werd in een tentje toch
[..]Eigenlijk is het wel creepy dat je haar foto bewaardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haha de eerste scheurtjes zijn een feitquote:
Echt? helemaal gemistquote:Op vrijdag 11 november 2016 15:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Vlak voordat ze door haar ex ontmaagd werd in een tentje toch
Jij zat te zeuren dat niemand reageerde, doe ik dat, is het weer niet goed gvd.quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat is dit voor kutsadvies
Eerste hit op Googlequote:Op vrijdag 11 november 2016 15:14 schreef Crip het volgende:
[..]
Eigenlijk is het wel creepy dat je haar foto bewaard
wolvendagen googlequote:Op vrijdag 11 november 2016 15:14 schreef Crip het volgende:
[..]
Oh dan niet denk ikquote:Op vrijdag 11 november 2016 15:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
al sla je me dood, was ergens in 2011 ofzo geen idee meer
ik zie alleen maar bob, wat is ditquote:
[..]lelijk meisjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij bent gekquote:Op vrijdag 11 november 2016 15:15 schreef Che_ het volgende:
Maar wolvendagen is en was gewoon een 6/10 of ben ik gek
Smaken verschillen tochquote:Op vrijdag 11 november 2016 15:15 schreef Che_ het volgende:
jaquote:Op vrijdag 11 november 2016 15:15 schreef Che_ het volgende:
schoonheid is subjectief ;ssquote:Op vrijdag 11 november 2016 15:15 schreef Che_ het volgende:
Haha ik vraag me eerder af wat je met zoveel boeken moetquote:Op vrijdag 11 november 2016 15:17 schreef Chloroform het volgende:
Gisteren weer drie boeken besteld bij bol.com en weer sturen ze twee via pakketbezorger en komt er een via postbode
Wtf
Waarom
tv kijken nou goed jezusquote:Op vrijdag 11 november 2016 15:17 schreef Zosk het volgende:
[..]
Haha ik vraag me eerder af wat je met zoveel boeken moet
ja reageer dan wel normaalquote:Op vrijdag 11 november 2016 15:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij zat te zeuren dat niemand reageerde, doe ik dat, is het weer niet goed gvd.
valt me nog mee dat ze niet bij je buurman arie zijnquote:Op vrijdag 11 november 2016 15:17 schreef Chloroform het volgende:
Gisteren weer drie boeken besteld bij bol.com en weer sturen ze twee via pakketbezorger en komt er een via postbode
Wtf
Waarom
welke boekjes?quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:17 schreef Chloroform het volgende:
Wtf
Waarom
Ja echt hè, godsammequote:
quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja wtf![]()
En Snoop Dogg
http://i41.tinypic.com/240zuhu.jpg
doen ze bij mij ook altijd.quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:17 schreef Chloroform het volgende:
Wtf
Waarom
wolvendagen site:forum.fok.nlquote:Op vrijdag 11 november 2016 15:14 schreef Crip het volgende:
[..]
jij lijkt idd op snooki.quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:20 schreef Crip het volgende:
ik lijk op arab snooki
allemaal hidden celebs hier
De bakbijbel, the girl on the train en mrs nogwattes home for perculiar children ofxoquote:
hahaquote:Op vrijdag 11 november 2016 15:21 schreef Che_ het volgende:
[..]
jij lijkt idd op snooki.
voordat ze afviel zeg maar
Snap echt niet waarom, zo zinloos, zonde van moeite van postbode, zonde van verpakking etcquote:
quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:21 schreef Che_ het volgende:
[..]
jij lijkt idd op snooki.
voordat ze afviel zeg maar
denk dat ze gwn van verschillende leverancieren komen ofzo, bol bied veel verschillende shit aanquote:Op vrijdag 11 november 2016 15:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Snap echt niet waarom, zo zinloos, zonde van moeite van postbode, zonde van verpakking etc
xoquote:Op vrijdag 11 november 2016 15:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
De bakbijbel, the girl on the train en mrs nogwattes home for perculiar children ofxo
Wil je m'n vuisten in je bolle ogenquote:Op vrijdag 11 november 2016 15:18 schreef Matip het volgende:
[..]
valt me nog mee dat ze niet bij je buurman arie zijn
Geen idee, nooit gevraagdquote:Op vrijdag 11 november 2016 15:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
waarom ging ze weg eigenlijk
Dat was mijn conclusie destijds, hmhmm.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:39 schreef zarGon het volgende:
Je bent wel het type meisje waardoor ik god een stiekeme high five zou geven.
Als van andere leverancier is staat dat er vaak bij tochquote:Op vrijdag 11 november 2016 15:23 schreef Crip het volgende:
[..]
denk dat ze gwn van verschillende leverancieren komen ofzo, bol bied veel verschillende shit aan
retry32 heet inmiddels opgezegd_1234567890,dus kun je niet vinden neequote:Op vrijdag 11 november 2016 15:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat was mijn conclusie destijds, hmhmm.
Begrijpelijkquote:Op vrijdag 11 november 2016 15:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat was mijn conclusie destijds, hmhmm.
vgmheb ik dat nooit gehad alleen als ik tweedehands ofzo een boek bestelquote:Op vrijdag 11 november 2016 15:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als van andere leverancier is staat dat er vaak bij toch
Ohquote:
Altijdquote:Op vrijdag 11 november 2016 15:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
verschillende magazijnen misschien?quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
In ieder geval een feestbeestquote:Op vrijdag 11 november 2016 15:25 schreef NoelGallagher het volgende:
Allure was ook zulks een leuke usert
Ik zie het wel eens staanquote:Op vrijdag 11 november 2016 15:25 schreef Crip het volgende:
[..]
vgmheb ik dat nooit gehad alleen als ik tweedehands ofzo een boek bestel
kan ook jaquote:Op vrijdag 11 november 2016 15:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
verschillende magazijnen misschien?
Ja hoorquote:Op vrijdag 11 november 2016 15:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
als je de uit hebt mag ik ze dan lenen?
ze ging toch studeren in Rotterdam¿quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
waarom ging ze weg eigenlijk
Oh ja dat zou kunnenquote:Op vrijdag 11 november 2016 15:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
verschillende magazijnen misschien?
ik scheur altijd gwn doos open en tief alles wel behalve boek of wat ik heb besteldquote:
Zo veel vragenquote:Op vrijdag 11 november 2016 15:28 schreef Crip het volgende:
[..]
ik scheur altijd gwn doos open en tief alles wel behalve boek of wat ik heb besteld
idunno, of komt ietsjes goedkoper uit want vanaf bepaald gewicht is duurder om in heel pakket te oen ofzo en drm brievenbus
i dunno
al deze mogelijkheen
Ik had laatst melk met extra calcium maar boh dat merk je welquote:Op vrijdag 11 november 2016 15:30 schreef Chloroform het volgende:
Volle melk is wel beter als je melk wilt opschuimen voor cappuccino, maar anders proef ik het verschil niet echt :ssss
chloro lijkt op de oudere Sharbat Gulaquote:Op vrijdag 11 november 2016 15:32 schreef Che_ het volgende:
als ik klbsc fokkers met 'celebs' moet vergelijken:
crip - snooki
stimorol - chick van 4 hours walk new york
chai - ???
2nutz - snoop dogg
chloroform - jonge, dikkere vollere versie van Khadija Arib
dwc - elke random koelie die taxichauffeur is
oberkullie - die memechick met dunne wenkbrauwen
montelly - shin chang
krioro - craig david (huidige leeftijd) on steroids
Voel je hoe je lichaam al dat calcium opneemtquote:Op vrijdag 11 november 2016 15:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik had laatst melk met extra calcium maar boh dat merk je wel
ranzig
Hahahahahahquote:Op vrijdag 11 november 2016 15:35 schreef wise het volgende:
[..]
chloro lijkt op de oudere Sharbat Gula
3 ongeveerquote:Op vrijdag 11 november 2016 15:38 schreef Dimachaerus het volgende:
Hoeveel schudden jullie met piemel na het pissen
1 min. lang en daarna afspoelen in het wasbakje.quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:38 schreef Dimachaerus het volgende:
met de handen van je moederquote:Op vrijdag 11 november 2016 15:38 schreef Dimachaerus het volgende:
Cheesecake met dat spul erop.quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:36 schreef Crip het volgende:
heb gwn pics gevonden
2014, borte long time bae.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Holy shitquote:Op vrijdag 11 november 2016 15:37 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hahahahahahoudere sharbat gula.. die ziet er nu zo uit
[ afbeelding ]
heb luier dus is niet nodigquote:Op vrijdag 11 november 2016 15:38 schreef Dimachaerus het volgende:
nietus doe normaalquote:Op vrijdag 11 november 2016 15:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Holy shit
Dit is alsof ik mezelf over tien jaar in de spiegel zie
Zo'n hekel aan plassen zonder wc-papier. :/.quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:38 schreef Dimachaerus het volgende:
nee do normal cheesecake moet gevarieerdquote:Op vrijdag 11 november 2016 15:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Cheesecake met dat spul erop..
Gewoon naturel..
Dat mierzoete spul erop vervormt de smaak van de cheesecake (naast dat het dus te zoet is).quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:41 schreef Crip het volgende:
[..]
nee do normal cheesecake moet gevarieerd
ben jij het of is hij hetquote:Op vrijdag 11 november 2016 15:41 schreef NoelGallagher het volgende:
gvd collega weet hoe ik op fok heet
als er vanavond een dode in harderwijk gevonden is dan weten jullie hoe of wat
het is n iet zoetquote:Op vrijdag 11 november 2016 15:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat mierzoete spul erop vervormt de smaak van de cheesecake (naast dat het dus te zoet is).
maak je toch nog een kloon aanquote:Op vrijdag 11 november 2016 15:41 schreef NoelGallagher het volgende:
Vind dat niet echt lijkenquote:Op vrijdag 11 november 2016 15:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Holy shit
Dit is alsof ik mezelf over tien jaar in de spiegel zie
godverdomme wat fijnquote:Op vrijdag 11 november 2016 15:43 schreef Kurovski het volgende:
Wat een weertje zeg. Was al wezen skaten en met de hond langs de rivier geweest, maar ben daarnet nog een keer buiten geweest omdat het weer zo goed is. Mag dan fris zijn, verder vind ik het prima.
Luca Brasi is swimming with the dolphinsquote:Op vrijdag 11 november 2016 15:41 schreef NoelGallagher het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:45 schreef Crip het volgende:
haar ogen woahdaar kan je een vrachtwagen tussen parkeren zover staan ze uit elkaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hou eens je bek jaquote:Op vrijdag 11 november 2016 15:45 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
daar kan je een vrachtwagen tussen parkeren zover staan ze uit elkaar
quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:45 schreef Crip het volgende:
haar ogen woahdat is jfm tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
te laatquote:Op vrijdag 11 november 2016 15:46 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Je hoeft niet gelijk te gaan vloeken hoor.
Fijn dat je voor me teltquote:Op vrijdag 11 november 2016 15:47 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jaaa haaaa nu weten we het wel na 3 keer gvd
Ik schud niet, maar trek mijn voorhuid altijd een paar keer naar achteren. Is ook een stuk lekkerder.quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:38 schreef Dimachaerus het volgende:
preachquote:Op vrijdag 11 november 2016 15:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat mierzoete spul erop vervormt de smaak van de cheesecake
Moet die film nog steeds keer zienquote:Op vrijdag 11 november 2016 15:44 schreef Che_ het volgende:
[..]
Luca Brasi is swimming with the dolphins
Ben je framboos...?quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:48 schreef Crip het volgende:
het is gvd niet zoet maar pure framboos.
ben fucking woest nu
je foef smaakt naar pure framboosquote:Op vrijdag 11 november 2016 15:48 schreef Crip het volgende:
ben fucking woest nu
kut ik moest gnuivenquote:Op vrijdag 11 november 2016 15:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben je framboos...?
[ afbeelding ]
Eens dat haar ogen wat ver uit elkaar staan, maar kan ze niet helpen en mensen daar om beledigen vind ik wat laag. Hardnekkige mythe trouwens dat mensen wiens ogen ver uit elkaar staan niet te vertrouwen zijn. Niet zo tof wanneer je eerlijk bent en je ogen staan verder dan normaal uit elkaar.quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:45 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
daar kan je een vrachtwagen tussen parkeren zover staan ze uit elkaar
hou op met je grappen hoor wntquote:Op vrijdag 11 november 2016 15:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben je framboos...?
[ afbeelding ]
Hahaquote:Op Sint-Maarten wordt vanavond ‘nederland’ gevierd. Het volksfeest ontstond in de 21e eeuw toen een Nederlandse toerist langs een bedelaar liep zonder hem iets te geven.Tijdens nederland zitten volwassenen doodstil in een kring en gaat een hapjesschaal met plakjes leverworst en blokjes kaas rond. Daarna gieten de Sint Maartenaren zich vol met bier en zorgen voor een vervelende sfeer in de hoofdstad Philipsburg. Ze lopen daarbij onder meer langs etalages en gaan vervolgens weer naar huis zonder iets aangeschaft te hebben.
Even snijden brbquote:Op vrijdag 11 november 2016 15:50 schreef Crip het volgende:
[..]
hou op met je grappen hoor wnt
[ afbeelding ]
Ja dat van dat niet vertrouwen heb ik niet gezegd en beledigen deed ik ook niet.quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:50 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Eens dat haar ogen wat ver uit elkaar staan, maar kan ze niet helpen en mensen daar om beledigen vind ik wat laag. Hardnekkige mythe trouwens dat mensen wiens ogen ver uit elkaar staan niet te vertrouwen zijn. Niet zo tof wanneer je eerlijk bent en je ogen staan verder dan normaal uit elkaar.
Normaal is dacht ik de breedte van één oog er tussen.
Wrom zou ik dat doen, doe niet zo raarquote:
met je ogen die naar boven gaan!!!quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:54 schreef Crip het volgende:
mijn ogen staan fucking dicht bij elkaar rare kikker ozil ogen
ben mijzelf nie vandaag mn moeder betrapte me nicki minaj rappen met mn oordopjes in maar deed het alleen playbacken en niet werkelijk rappen dus voel me nu een mongoolquote:Op vrijdag 11 november 2016 15:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wrom zou ik dat doen, doe niet zo raar
Neequote:
Eerwraak in 3, 2, 1..quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:56 schreef Crip het volgende:
[..]
ben mijzelf nie vandaag mn moeder betrapte me nicki minaj rappen met mn ooropjes in maar deed het alleen playbacken en niet werkelijk rappen dus voel me nu een mongool
quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:58 schreef Crip het volgende:
[..]
ze kwam binnenlopen en zei ''er is echt wat mis met jou'' en toen liep ze weer weg
gebeurt dat vaker?quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:58 schreef Crip het volgende:
[..]
ze kwam binnenlopen en zei ''er is echt wat mis met jou'' en toen liep ze weer weg
Pure framboos is fucking framboos in vaste vorm, niet in één of andere vloeibare vorm waar van alles in is gepleurd.quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:48 schreef Crip het volgende:
ben fucking woest nu
ER IS NIETS IN GEPLEURD HET IS GEPUREERD EN DOOR EEN ZEEFJE GEHAALD ZO DAT JE VERSCHILLENE TEXTUREN HEBT TIJDENS JE EET ERVARINGquote:Op vrijdag 11 november 2016 15:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Pure framboos is fucking framboos in vaste vorm, niet in één of andere vloeibare vorm waar van alles in is gepleurd.
weet ikquote:Op vrijdag 11 november 2016 16:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Maat is ook wel wat met je mis Crip
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:58 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik zei ook 'trouwens', maar je had het wel anders kunnen zeggen.quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja dat van dat niet vertrouwen heb ik niet gezegd en beledigen deed ik ook niet.
te geforceerdquote:Op vrijdag 11 november 2016 16:00 schreef Crip het volgende:
[..]
ER IS NIETS IN GEPLEURD HET IS GEPUREERD EN DOOR EEN ZEEFJE GEHAALD ZO DAT JE VERSCHILLENE TEXTUREN HEBT TIJDENS JE EET ERVARING
quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:59 schreef NoelGallagher het volgende:
als ik die sylvana simons award win word ik woest
quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:00 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik zei ook 'trouwens', maar je had het wel anders kunnen zeggen.
Misschien pijpt ze wel als een Godin. Wat maken die paar extra millimeters tussen haar ogen inzake uiterlijkheid dan nog uit?
quote:
Vrij weinig tot niks.quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:00 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik zei ook 'trouwens', maar je had het wel anders kunnen zeggen.
Misschien pijpt ze wel als een Godin. Wat maken die paar extra millimeters tussen haar ogen inzake uiterlijkheid dan nog uit?
quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:59 schreef Crip het volgende:
[..]
ja ze zei het ook toen ik uit dr kut kwam vliegen
Een sausje op cheesecake is zoals glazuur op taart. En metaal door de neus of lip of tong bij een damesmeisje.quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:00 schreef Crip het volgende:
[..]
ER IS NIETS IN GEPLEURD HET IS GEPUREERD EN DOOR EEN ZEEFJE GEHAALD ZO DAT JE VERSCHILLENE TEXTUREN HEBT TIJDENS JE EET ERVARING
quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:05 schreef Opsonisatie het volgende:
Wilde vroeger een metaal door mn lip
Ik zou nog steeds van je gehouden hebben terwijl de maatschappij je lelijke ijzerkop de rug had toegekeerd.quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:05 schreef Opsonisatie het volgende:
Wilde vroeger een metaal door mn lip gelukkig hadden mn ouders het mij verboden
Neem afstand van mij wij zijn niet goed voor mekaar oh Romeo.quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:07 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik zou nog steeds van je gehouden hebben terwijl de maatschappij je lelijke ijzerkop de rug had toegekeerd.
wij zijn echt perfect voor elkaarquote:Op vrijdag 11 november 2016 16:08 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Neem afstand van mij wij zijn niet goed voor mekaar oh Romeo.
Ja ik ook, dus heb het maar gedaan toen ik uit huis was.quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:05 schreef Opsonisatie het volgende:
Wilde vroeger een metaal door mn lip gelukkig hadden mn ouders het mij verboden
nein snap mn afwijzing nou gvdquote:Op vrijdag 11 november 2016 16:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
wij zijn echt perfect voor elkaar
Maar ik wil het niet meerquote:Op vrijdag 11 november 2016 16:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik ook, dus heb het maar gedaan toen ik uit huis was.
romantischquote:Op vrijdag 11 november 2016 16:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ik ga door tot je breek en je ja zegt
Hou je klep of ik flikker je uit de appquote:Op vrijdag 11 november 2016 16:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ik ga door tot je breek en je ja zegt
lolquote:Op vrijdag 11 november 2016 16:12 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hou je klep of ik flikker je uit de app
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |