Oh... ja, nu je het zegtquote:Op vrijdag 11 november 2016 14:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ging meer om de thumbnail. Deed me daaraan denken
quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
die van trouwste user vind ik zeker wel terecht ja
Ik durf 't niet. Straks staat 't niet en duurt het maanden voordat je weer je oude kapsel hebtquote:Op vrijdag 11 november 2016 14:09 schreef Opsonisatie het volgende:
Soms wil ik ook een pony a la sia maar ben zo'n kluns (hey clumsy clown) strgglz
Ik had het vroegâh voor een jaartje, niet echt spectaculair of zo.quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik durf 't niet. Straks staat 't niet en duurt het maanden voordat je weer je oude kapsel hebt
quote:Op vrijdag 11 november 2016 00:17 schreef Insomnia_ het volgende:
When KLB sends its people, they’re not sending their best. They’re not sending you. They’re not sending you. They’re sending people that have lots of problems, and they’re bringing those problems with us. They’re bringing drugs. They’re bringing crime. They’re rapists. And some, I assume, are good people
#BUILDTHEWALL
Nooit,quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zitten jullie de SC weer te verzieken?
is nog volop bezigquote:
Wanneer ga jij stemmen dan?quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
NoelGallagher
dus zo ziet dat er eruit
wat eten we vandaag?quote:
voelen met mijn tongquote:Op vrijdag 11 november 2016 14:17 schreef Opsonisatie het volgende:
Mijn tanden zijn echt teringglad voelt lekkir
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |