Ik vind dat ook niet leuk.quote:Op vrijdag 11 november 2016 11:42 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
2nutz kaapt altijd.
Echt niet leuk.
quote:Op vrijdag 11 november 2016 11:42 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
2nutz kaapt altijd.
Echt niet leuk.
oh sorry jongens dacht dat ik lapo had, my bad hahaquote:Op vrijdag 11 november 2016 11:42 schreef RonnieJamesDio het volgende:
[..]
Ik vind dat ook niet leuk.
graag gedaanquote:
quote:
Doe even normaal man dat was een quote van dima.quote:
quote:Op vrijdag 11 november 2016 11:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
oh sorry jongens dacht dat ik lapo had, my bad haha
laat dima sorry zeggen danquote:Op vrijdag 11 november 2016 11:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Doe even normaal man dat was een quote van dima.
Dat is zijn eigen keus. Dit kan niet zomaar, karaktermoord.quote:
Weer?quote:Op vrijdag 11 november 2016 11:58 schreef hugecooll het volgende:
Of gaat hij dan weer z'n scrotum posten?
haal wegquote:Op vrijdag 11 november 2016 11:58 schreef hugecooll het volgende:
je mag gewoon pm vragen aan dima als jij dat zo graag wil.quote:Op vrijdag 11 november 2016 11:58 schreef hugecooll het volgende:
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 11 november 2016 12:01 schreef NoelGallagher het volgende:
had zo'n lastige kwestie op het werk, verzoek van een klant. lig ik gisterenavond in m'n nest, kwam ik ineens tot een geniale ingeving over hoe dit te doen.en een dag later blijkt het nog te kloppen ook
Ongezond om na werk nog met werk bezig te zijnquote:Op vrijdag 11 november 2016 12:01 schreef NoelGallagher het volgende:
had zo'n lastige kwestie op het werk, verzoek van een klant. lig ik gisterenavond in m'n nest, kwam ik ineens tot een geniale ingeving over hoe dit te doen.en een dag later blijkt het nog te kloppen ook
ik neem aan dat je dit nog als overwerk laat registrerenquote:Op vrijdag 11 november 2016 12:01 schreef NoelGallagher het volgende:
oh, die lees ik hier uit principe nietquote:
Ja maar Ronnie vond me gemeen en hij had op mij gestemd als user met mooiste schrijfstijl. ff zieltjes winnen tochquote:Op vrijdag 11 november 2016 12:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hmmm gewoon een uitstekende eerlijke vraag
Nee, ga ook nog niet gelijk doen.quote:
Vervelende situaties altijd, idd.quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:19 schreef Dimachaerus het volgende:
Fuckkk kwam net zo een strakke blondje binnenlopen met goeie body jesus en face was ook geile fuckface
Zegt maatje van me kom ff eten ik zei ja dus ben nu in kantine
Raak zeker ook mn plekje kwijt nuhad goeie plek, was ook goed voor eyerape
Hehe.quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:19 schreef Dimachaerus het volgende:
Fuckkk kwam net zo een strakke blondje binnenlopen met goeie body jesus en face was ook geile fuckface
Heb jij al battlefield gekocht?quote:
Ze zien me al aankomenquote:Op vrijdag 11 november 2016 12:03 schreef hugecooll het volgende:
[..]
ik neem aan dat je dit nog als overwerk laat registreren
Je moest je red leather armbandje achterlaten dan weten ze dat die plek bezet is.quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:19 schreef Dimachaerus het volgende:
Toch niet nodig met dit weeerquote:Op vrijdag 11 november 2016 12:24 schreef Crack_ het volgende:
Voel me echt kut, koelvriescombi kapot.. Gooi echt voor 200+ euro eten weg en dan nog nieuwe halen.
En wat zei ze?quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:26 schreef Dimachaerus het volgende:
Yes ik zit weer op mm eigen plek
Toen ik binnenlipeep hadden we ff eyecontact
"rot op, creep!"quote:
200 euro?quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:24 schreef Crack_ het volgende:
Voel me echt kut, koelvriescombi kapot.. Gooi echt voor 200+ euro eten weg en dan nog nieuwe halen.
..quote:
Heb ook een koel vriescombi en mijn ouders ook maar 200eu ligt er niet inquote:Op vrijdag 11 november 2016 12:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
..kijk eens bij je moeder in de koeler en vriezer. Is niet zo bijzonder hoor. Of je wet niet wat eten kost..
allemaal troep wat toch nauwelijks wordt gebruikt.quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
..kijk eens bij je moeder in de koeler en vriezer. Is niet zo bijzonder hoor. Of je wet niet wat eten kost..
Nee, gewoon vier lades aan eten + koeling.quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb ook een koel vriescombi en mijn ouders ook maar 200eu ligt er niet inof vries je alleen dure verse vis in ofzo?
Oh heb maar 3. Zal dat het wel zijn.quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, gewoon vier lades aan eten + koeling.
Ja leuk. Maar de vraag is of je een move gaat zetten en we weten allemaal dat je dat niet gaat doenquote:Op vrijdag 11 november 2016 12:39 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik kijk nu naar dr kont
Ze heeft zo high waist dinges aan livhtblauw en korte jacket
Ga door zit met mijn broek op de enkelsquote:Op vrijdag 11 november 2016 12:39 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik kijk nu naar dr kont
Ze heeft zo high waist dinges aan livhtblauw en korte jacket
Ben ik ook met eten en koken, uit de hand gelopen hobbyquote:Op vrijdag 11 november 2016 12:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
200+ lijkt me wel beetje overkill ja
Wat zit erin dan? Dure vis? Hoop t bone steaks. Wagyu beef enzo?quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ben ik ook met eten en koken, uit de hand gelopen hobby
volgens mij zit jouw maag al vol na 2 druiven johquote:Op vrijdag 11 november 2016 12:42 schreef Crack_ het volgende:
Heb zelfs nog een mini vriezertje in huis, want was niet genoeg![]()
Zouden meer vrouwen moeten hebben.quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hey liefjequote:Op vrijdag 11 november 2016 12:26 schreef Dimachaerus het volgende:
Yes ik zit weer op mm eigen plek
Toen ik binnenlipeep hadden we ff eyecontact
quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zal wel gewoon 20 pizza in zitten
ja ik kan dr nu toch niet zomaar in de mediatheek op dr hitten uit het nietsquote:Op vrijdag 11 november 2016 12:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja leuk. Maar de vraag is of je een move gaat zetten en we weten allemaal dat je dat niet gaat doen
Zijn weinig die meer op kunnen dan ikquote:Op vrijdag 11 november 2016 12:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
volgens mij zit jouw maag al vol na 2 druiven joh
Vega spul, visjes, tokoshit.. Gewoon eten.quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat zit erin dan? Dure vis? Hoop t bone steaks. Wagyu beef enzo?
Same, wij hebben twee vriezers. Eentje combi met koelkast en dan nog grote buiten in de "schuur" die we hebben omgebouwd als tweede keukenquote:Op vrijdag 11 november 2016 12:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hehequote:
Ja wel erg hoorquote:Op vrijdag 11 november 2016 12:46 schreef Crip het volgende:
[..]
Same, wij hebben twee vriezers. Eentje combi met koelkast en dan nog grote buiten in de "schuur" die we hebben omgebouwd als tweede keuken
quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hehe. Nouja meer zo'n hamstertje werd ik. Wil alles tegelijk hebben, gaat nergens over
Vast geen dr.oetker idd.quote:
Ja vaak wel ;')quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja wel erg hoorweenie hoe dat bij jullie zit maar van te veel had ik geen idee meer dat ik t had
Familiediner houdenquote:Op vrijdag 11 november 2016 12:51 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja vaak wel ;')
Mn moeder heeft sws fucking veel vlees in de vriezer vis kopen we fresh meestal.
Echt weet zeker dt we over de vriezers verdeeld 200/300+ euro aan vlees hebben liggen alleen al
Drama als vriezer kapot gaat dan
Echt huiliequote:Op vrijdag 11 november 2016 12:51 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja vaak wel ;')
Mn moeder heeft sws fucking veel vlees in de vriezer vis kopen we fresh meestal.
Echt weet zeker dt we over de vriezers verdeeld 200/300+ euro aan vlees hebben liggen alleen al
Drama als vriezer kapot gaat dan
Shit man sorry ik ga alquote:Op vrijdag 11 november 2016 13:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hou je bek
Ben bezig met een gesprek, zie je dat niet. Bah zeg, onruststoker
Hmm nee niet echt boeiende dingen. Daar?quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Uitstekend, dank u wel. Nog iets op planning vandaag?
Net terug na gesprek met een bedrijf, ging best aardig maar hebben geen vacatures voor me nu helaasquote:Op vrijdag 11 november 2016 13:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm nee niet echt boeiende dingen. Daar?
Ohquote:Op vrijdag 11 november 2016 13:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Net terug na gesprek met een bedrijf, ging best aardig maar hebben geen vacatures voor me nu helaas
Jups, even afwachten maar.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
OhDat is wel jammer, hopelijk hebben ze binnenkort wel een plekje voor je
Zit je in het gips ofzoquote:Op vrijdag 11 november 2016 13:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Huge is wel beetje traag, wacht nog op mn kopje thee
Dat is ondertussen waarschijnlijk koudquote:Op vrijdag 11 november 2016 13:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Huge is wel beetje traag, wacht nog op mn kopje thee
Lekker passief-agressief ditquote:
Gewoon, ben bezorgd om jequote:
Ja dat denk ik inmiddels ook, gisteravond ook al paar keer gebeld.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Misschien is ze niet thuis
Daar heb ik gelukkig geen last vanquote:Op vrijdag 11 november 2016 13:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja dat denk ik inmiddels ook, gisteravond ook al paar keer gebeld.Belde ze terug, had ik telefoon niet bij me. Pff
Logicaquote:Op vrijdag 11 november 2016 13:15 schreef Amarantha het volgende:
Hehe ze belde mij terug. Ik zo ja ik kom zo met een vriendin, ze ziet er wel beetje apart uit. Groen haar enz.
"Laat haar maar een muts opzetten".Oude mensen.
hahaahquote:Op vrijdag 11 november 2016 13:15 schreef Amarantha het volgende:
Hehe ze belde mij terug. Ik zo ja ik kom zo met een vriendin, ze ziet er wel beetje apart uit. Groen haar enz.
"Laat haar maar een muts opzetten".Oude mensen.
Meestal als oma mij belt dan gaat het zo:quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:16 schreef Catkiller het volgende:
Ik ook niet, als mijn oma belt is het tijd om de ghostbusters te bellen.
quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Meestal als oma mij belt dan gaat het zo:
- Hoi met Ama
- Oh hoi, je bent de apotheek niet
- Klopt oma
- Oké doei
Serieus geen grap, zo gaat het elke keer.quote:
Ze associeert je iig al wel met druksquote:Op vrijdag 11 november 2016 13:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
- Hoi met Ama
- Klopt oma
- Oké doei
denk niet dat mn oma me nog herkentquote:Op vrijdag 11 november 2016 13:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
- Hoi met Ama
- Klopt oma
- Oké doei
Hehe.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:20 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ze associeert je iig al wel met druks
knap hoor
Oh dat is ook wel sneu.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
denk niet dat mn oma me nog herkent
de mijne is inmiddels 97 en aardig dement.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh dat is ook wel sneu.Mijn oma is voor iemand van 91 nog geestelijk goed bij verder.
quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de mijne is inmiddels 97 en aardig dement.
en heeft er ook geen zin meer in..
quote:Een van de grootste afdelingen van de Ku Klux Klan (KKK) heeft een feestparade aangekondigd om de overwinning van Donald Trump te vieren. De bijeenkomst zou plaatsvinden op 3 december.
Mijn oma ook, echt half vijf 's ochtends ofzo.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mijn oma overleed ook vrij vroeg, was maar goed ook. Gewoon dement, heeft toch geen zin meer. Wilde zelf ook niet meer
Godver.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:25 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Mijn oma ook, echt half vijf 's ochtends ofzo.
nja, als ik het zo zie, dan hoef ik die leeftijd niet te halen..quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar 97 is ook wel een mooie leeftijd.
quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:25 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
[..]
Dat zullen wss 50 mensen zijn.quote:
Zit wel in de familie dus. Leukquote:Op vrijdag 11 november 2016 13:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Serieus geen grap, zo gaat het elke keer.Tenzij ik eerst had gebeld zoals nu maar dat gebeurd niet vaak.
roetveegpiet?quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:27 schreef Crack_ het volgende:
Morgenochtend om zes uur klaar staan om pietje te worden![]()
whiee
Wanneer?quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:28 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja je negeerde me, vond ik lelijk.
nee, ik ben gewoon normaal piet. Onze piet 2.0 is zwart maar dan wat doffer zwart en heeft geen afrohaar maar zwart glad haar. Ik vind helemaal prima, wilde ook wel 2.0 zijn maar hadden ze al genoegquote:
Niet anders dan normaal dusquote:Op vrijdag 11 november 2016 13:30 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben echt mega lelijk als pietje, maar wel blij en schattig.![]()
Hoorde ook al dat ze bij de intocht maar 20% roetveegpieten deden. Best weinig nav al dat gezeur.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wanneer?
[..]
nee, ik ben gewoon normaal piet. Onze piet 2.0 is zwart maar dan wat doffer zwart en heeft geen afrohaar maar zwart glad haar. Ik vind helemaal prima, wilde ook wel 2.0 zijn maar hadden ze al genoeg.
Nou niet overdrijven hequote:Op vrijdag 11 november 2016 13:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Niet anders dan normaal dus
[..]
Ja, wij hebben ook echt maar heel weinig pieten 2.0. Kleine stapjes, straks worden ze in elkaar geslagenquote:Op vrijdag 11 november 2016 13:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoorde ook al dat ze bij de intocht maar 20% roetveegpieten deden. Best weinig nav al dat gezeur.
Gooi je wel eens expres pepernoten in kinderen hun gezicht? dat zou echt mijn guilty pleasure zijn.
Hahahaquote:Op vrijdag 11 november 2016 13:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, wij hebben ook echt maar heel weinig pieten 2.0. Kleine stapjes, straks worden ze in elkaar geslagenwel Den Haag he
.
Hehehehe, nee dat mag écht niet. Het is best wel heel erg streng. We gooien wel vaak pepernoten bij huizen naar binnen, zo hard mogelijk. Dat mag ook absoluuuuut niet
![]()
maar doen we dan nog wel stiekem.
Maar het aantal kinderen wat je in je handen geduwd krijgt voor een mooie foto en dat dat kind dan meteen begint te janken is hoog genoeg![]()
hahaha ja echt geweldigquote:Op vrijdag 11 november 2016 13:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahahaik zou dat ook echt doen
of bij mensen in de nek gooien enzo
Janken ze bij jou ook? ondanks je schattigheid?
Wil pics zienquote:Op vrijdag 11 november 2016 13:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hahaha ja echt geweldig
Ja, erg hemaar ik zie er wel eckt uit al een negertje wellicht. Beetje dikke lippen en dan met die lippenstift, net echt
![]()
Haha Noel is pissig.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:36 schreef NoelGallagher het volgende:
tyf op joh met je kut smileyoverload
hele hand vol kruidnoten en harde harten snoepjes gooienquote:Op vrijdag 11 november 2016 13:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoorde ook al dat ze bij de intocht maar 20% roetveegpieten deden. Best weinig nav al dat gezeur.
Gooi je wel eens expres pepernoten in kinderen hun gezicht? dat zou echt mijn guilty pleasure zijn.
quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:36 schreef NoelGallagher het volgende:
WHYquote:Op vrijdag 11 november 2016 13:36 schreef NoelGallagher het volgende:
De sint met zijn grote lange staf.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:35 schreef Crack_ het volgende:
10000 bootjes met kindjes op het water, allemaal voor mij. Nee grapje, die pieten boeien kinderen eigenlijk niet zo veel. Alleen de pepernoten en Sinterklaas is boeiend
Haha ja die hartjes zo vol op de bakkesquote:Op vrijdag 11 november 2016 13:37 schreef wise het volgende:
[..]
hele hand vol kruidnoten en harde harten snoepjes gooien
[ afbeelding ]
Hoor ik je bij Haags nooit over.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:36 schreef NoelGallagher het volgende:
waar negeer ik jou nou? Het enige wat ik zie is dat je hey liefje tegen Dima zegt, was dat tegen mij?!quote:
Als negerin dan he.quote:
Top.quote:
quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:36 schreef NoelGallagher het volgende:
Wow,quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:39 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
crack_quote:
zo, die zitquote:
quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De sint met zijn grote lange staf.
Gastquote:
Lijkt beetje op Myrr.quote:
En dodelijkquote:
2 of 3 klappen er op gegeven?quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:45 schreef Crack_ het volgende:
Had ik al gezegd dat ik mn koeler heb gefixt?
oh, zei ik dat tegen dima?quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
waar negeer ik jou nou? Het enige wat ik zie is dat je hey liefje tegen Dima zegt, was dat tegen mij?!
Excuses is nu wel op zijn plaats in principe.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
oh, zei ik dat tegen dima?moest naar jou zijn
quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Excuses is nu wel op zijn plaats in principe.
quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
oh, zei ik dat tegen dima?moest naar jou zijn
watquote:
Wat dan? je ziet niks.quote:
Neen, thermostaat doorverbondenquote:
quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:49 schreef TARDIS. het volgende:
Het spijt mij Crack_, je bent een godin.
Is wel het eerste waar ik zelf ook altijd naar kijk idd.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Neen, thermostaat doorverbonden
[..]pijnlijk
quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:52 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Nee inderdaad alleen een hysterisch wijf.
Ja, denk dat ie zo wel weer uitvalt als ie weer op temperatuur is.. maar thermostaat vervangen is wel even wat goedkpoer dan koeling vervangenquote:Op vrijdag 11 november 2016 13:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is wel het eerste waar ik zelf ook altijd naar kijk idd.
wie is ditquote:
Nou gelukkig maar. Scheelt dat het buiten ook koud is en je dus eventueel je diepvries spullen zo wat langer buiten de vriezer kan bewaren.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, denk dat ie zo wel weer uitvalt als ie weer op temperatuur is.. maar thermostaat vervangen is wel even wat goedkpoer dan koeling vervangen. Omg zo blij
Haha oke was mij niet opgevallenquote:Op vrijdag 11 november 2016 13:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Ze zien er heel puntig uit. Alsof ze in driehoekvorm gevijld zijn.
Lady Gagaquote:
Nee helaas, was twee nachten bij mn ouders.. alles was al ontdooidquote:Op vrijdag 11 november 2016 13:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nou gelukkig maar. Scheelt dat het buiten ook koud is en je dus eventueel je diepvries spullen zo wat langer buiten de vriezer kan bewaren.
Braddie-style?quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee helaas, was twee nachten bij mn ouders.. alles was al ontdooid. Alleen brood enzo is nog wel ok, zal smaak niet echt ten goede komen maar maak wel tostis
oh kutquote:Op vrijdag 11 november 2016 13:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee helaas, was twee nachten bij mn ouders.. alles was al ontdooid. Alleen brood enzo is nog wel ok, zal smaak niet echt ten goede komen maar maak wel tostis
Vind het ook zo'n tof wijf hequote:Op vrijdag 11 november 2016 13:55 schreef TARDIS. het volgende:
Lady Gagawat een tof wijf en wat een talent
oh, ja die ken ik wel maar wist niet dat je daarop doelde.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Braddie-tosti's niet kennen
maandagquote:
Al heel lang man.quote:
quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:55 schreef TARDIS. het volgende:
Lady Gagawat een tof wijf en wat een talent
Ja deze was leuk!quote:
Heb hem helemaal gezienquote:
fucking eindelijkquote:Op vrijdag 11 november 2016 13:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, ja die ken ik wel maar wist niet dat je daarop doelde.
Nee, bah
[..]
maandag
Heb paar van gezien. Ook van Siaquote:Op vrijdag 11 november 2016 13:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik kijk sowieso altijd die carpool karaoke filmpjes.
mIverquote:
Die met Michelle Obama is ook leuk.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb paar van gezien. Ook van Siaben ik ook dol op
quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja dat krijg je als je geen leven hebt,
ik dacht dat sia een 20 jarige was.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb paar van gezien. Ook van Siaben ik ook dol op
quote:
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:28 schreef MiVer het volgende:
met de TT ben ik het niet eens
papkokers de rest
maar goed maakt ook niet uit
Die heb ik niet gezienquote:Op vrijdag 11 november 2016 13:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die met Michelle Obama is ook leuk.
Dit soort reacties is waarom Video Killed the Radio Star zo'n hit is geworden.quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:00 schreef wise het volgende:
[..]
ik dacht dat sia een 20 jarige was.
is het dit
[ afbeelding ]
Snel doen.quote:
Ze ziet er tegenwoordig wel anders uit..quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:00 schreef wise het volgende:
[..]
ik dacht dat sia een 20 jarige was.
is het dit
[ afbeelding ]
Dat doet ze vanwege kutknuppels als wisequote:Op vrijdag 11 november 2016 14:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ze ziet er tegenwoordig wel anders uit..
momentquote:
Ja vind haar sowieso wel een tof wijfie jaquote:Op vrijdag 11 november 2016 14:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Snel doen.Sinds ik die heb gezien vond ik het echt heel jammer dat zij niet meer first lady is straks. Wat een leuk mens is zij.
Oh... ja, nu je het zegtquote:Op vrijdag 11 november 2016 14:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ging meer om de thumbnail. Deed me daaraan denken
quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
die van trouwste user vind ik zeker wel terecht ja
Ik durf 't niet. Straks staat 't niet en duurt het maanden voordat je weer je oude kapsel hebtquote:Op vrijdag 11 november 2016 14:09 schreef Opsonisatie het volgende:
Soms wil ik ook een pony a la sia maar ben zo'n kluns (hey clumsy clown) strgglz
Ik had het vroegâh voor een jaartje, niet echt spectaculair of zo.quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik durf 't niet. Straks staat 't niet en duurt het maanden voordat je weer je oude kapsel hebt
quote:Op vrijdag 11 november 2016 00:17 schreef Insomnia_ het volgende:
When KLB sends its people, they’re not sending their best. They’re not sending you. They’re not sending you. They’re sending people that have lots of problems, and they’re bringing those problems with us. They’re bringing drugs. They’re bringing crime. They’re rapists. And some, I assume, are good people
#BUILDTHEWALL
Nooit,quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zitten jullie de SC weer te verzieken?
is nog volop bezigquote:
Wanneer ga jij stemmen dan?quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
NoelGallagher
dus zo ziet dat er eruit
wat eten we vandaag?quote:
voelen met mijn tongquote:Op vrijdag 11 november 2016 14:17 schreef Opsonisatie het volgende:
Mijn tanden zijn echt teringglad voelt lekkir
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |